kheb een zusquote:Op maandag 13 september 2004 00:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, het was je zusje en je moeder en ze krijsten van plezier.
Anyway ik denk tov OP voor sceptici: ik heb toch wel bewezen dat je met dit soort users niet gezellig een biertje gaat drinken hè.
Ja nou én.... wat is daar fout aan ?quote:Op maandag 13 september 2004 00:34 schreef Sp4wN het volgende:
[..]
Nja negers dragen westside/eastside weetje das hun merkje,
De meeste lonsdaletiepjes zijn inderdaad tuigquote:Op maandag 13 september 2004 00:34 schreef Sp4wN het volgende:
als wij met lonsdale lopen zijn we racisten..
quote:Op maandag 13 september 2004 00:36 schreef Sp4wN het volgende:
[..]
kheb een zus
Gohhh....als jij het topic was gestart van: Meeting, ALLEEN RECHTSE USERS!
Dan had je alle linkse users op je dak dus nie huile, huilie :')
Je punt?quote:Op maandag 13 september 2004 00:36 schreef Sp4wN het volgende:
[..]
kheb een zus
Dan had je alle linkse users op je dak dus nie huile, huilie![]()
quote:Op maandag 13 september 2004 00:25 schreef Sp4wN het volgende:
Ja, wij rechtse users laten ons NIET op de kopschijten door een GAST in ons EIGEN land.. als je dat maar ff door hebt..
Welnee, hoezo??? Als links bent ga je toch niet een biertje drinken met een stel lui die de Holocaust ontkennen, iedereen levenslang willen geven, de verzorgingsstaat willen afschaffen, alle allochtonen het land uit willen hebben, tegen alles en iedereen willen oorlog voeren, overal een gemankeerde werkelijkheidsbeleving inzien etc. etc.quote:Op maandag 13 september 2004 00:36 schreef Sp4wN het volgende:
[..]
kheb een zus
Dan had je alle linkse users op je dak dus nie huile, huilie![]()
En dan noem je nog niet eens de helft van "onze" boze plannen met de wereld. :')quote:Op maandag 13 september 2004 00:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Welnee, hoezo??? Als links bent ga je toch niet een biertje drinken met een stel lui die de Holocaust ontkennen, iedereen levenslang willen geven, de verzorgingsstaat willen afschaffen, alle allochtonen het land uit willen hebben, tegen alles en iedereen willen oorlog voeren, overal een gemankeerde werkelijkheidsbeleving inzien etc. etc.
nee duh, ik ben ook niet dom maar hij lokt het idd zelf uit...quote:Op maandag 13 september 2004 00:37 schreef Tarak het volgende:
[..]
Dacht je dat topic om een andere reden dan het uitlokken van reacties geopend was dan?
nee en wij rechtse users gaan toch geen biertje drinken met buitenlanders die ons land verzieken? die de criminaliteit flink hebben doen stijgen, en die aanslagen om het leven plegen?!quote:Op maandag 13 september 2004 00:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Welnee, hoezo??? Als links bent ga je toch niet een biertje drinken met een stel lui die de Holocaust ontkennen, iedereen levenslang willen geven, de verzorgingsstaat willen afschaffen, alle allochtonen het land uit willen hebben, tegen alles en iedereen willen oorlog voeren, overal een gemankeerde werkelijkheidsbeleving inzien etc. etc.
Je bent dom dat je erin trapt.quote:Op maandag 13 september 2004 00:40 schreef Sp4wN het volgende:
[..]
nee duh, ik ben ook niet dom maar hij lokt het idd zelf uit...
ik trap er niet in, als ik hetzelfde topic zou starten met: MEETING RECHTSE USERS 'trappen' die linkse users er ook in, ik heb gewoon mijn mening, en nederland is vrij voor meningsuitingenquote:Op maandag 13 september 2004 00:42 schreef Redux het volgende:
[..]
Je bent dom dat je erin trapt.
Nee, ik heb zelf vrienden in linkse kraakpanden en bij de SP. Als je een beetje bgevoel voor humor hebt, kan je het politieke en het persoonlijke prima scheiden. En zo hoort het m.i. ook.quote:Op maandag 13 september 2004 00:17 schreef Ryan3 het volgende:
Ik bedoel, je mag je mening hebben, maar vrienden zul je nooit worden en anders om geldt dat ook, als je eerlijk bent.
Buitenlanders???quote:Op maandag 13 september 2004 00:41 schreef Sp4wN het volgende:
[..]
nee en wij rechtse users gaan toch geen biertje drinken met buitenlanders die ons land verzieken? die de criminaliteit flink hebben doen stijgen, en die aanslagen om het leven plegen?!
Jaja lul je maar uit.....quote:Op maandag 13 september 2004 00:39 schreef Sp4wN het volgende:
Lonsdale droegen boksers, ook Muhammed Ali, het is niks Lonsdale is racistisch
Lonsdale is een kledingsmerk die ook negers dragen (nu nog) maar alleen omdat 1 skinhead een Lonsdale trui aan heeft is gelijk iedereen tuig en racisten....
Zie je die KNIPOOG dan niet?quote:Op maandag 13 september 2004 00:21 schreef Bluesdude het volgende:
Is de Winter communist dan ?
Of strooi je maar met scheldwoorden.
De ene keer iemand voor fascist, dan weer voor communist uitmaken.?
Dus zou jij eenzelfde topic openen, trappen de anderen er ook in, maar jij trapt er niet in, want je hebt je eigen mening? Opmerkelijk.quote:Op maandag 13 september 2004 00:43 schreef Sp4wN het volgende:
[..]
ik trap er niet in, als ik hetzelfde topic zou starten met: MEETING RECHTSE USERS 'trappen' die linkse users er ook in, ik heb gewoon mijn mening, en nederland is vrij voor meningsuitingen
Als je mensen IRL ontmoet dan ligt dat anders hè. Ik ontmoet jou hier in een pseudo-politieke arena. Ik ken alleen je rechtse uitspraken maar, die ik absoluut niet deel, waarom zou ik je opzoeken in een meeting??? Overigens hebben linkse en rechtse mensen een ander gevoel voor humor.quote:Op maandag 13 september 2004 00:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, ik heb zelf vrienden in linkse kraakpanden en bij de SP. Als je een beetje bgevoel voor humor hebt, kan je het politieke en het persoonlijke prima scheiden. En zo hoort het m.i. ook.
Je bedoelt dat je vrienden hebt in kraakpanden (linkse kraakpanden is een tautologie) die het politieke en het persoonlijke kunnen scheiden......... verbazingwekkend!!!!quote:Op maandag 13 september 2004 00:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, ik heb zelf vrienden in linkse kraakpanden en bij de SP. Als je een beetje bgevoel voor humor hebt, kan je het politieke en het persoonlijke prima scheiden. En zo hoort het m.i. ook.
nee ik draag geen lonsdale, all th0 ben ik wel een gabber ja, ik houd van hardcore, maar draag gewoon G-STAR enzoquote:Op maandag 13 september 2004 00:43 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jaja lul je maar uit.....
en alweer dat hypocriete gedoe naar links: omdat 1 skinhead... etc..
Ben je een lonsdaledrager, gabbertje ?
Jij vind dat je gewoon rotmop moet kunnen zeggen tegen iemand met toevallig een andere huidskleur dan jij???quote:Op maandag 13 september 2004 00:43 schreef Sp4wN het volgende:
[..]
ik trap er niet in, als ik hetzelfde topic zou starten met: MEETING RECHTSE USERS 'trappen' die linkse users er ook in, ik heb gewoon mijn mening, en nederland is vrij voor meningsuitingen
Volgens mij gaan kroeggesprekken voornamelijk over sex, drugs & rock'n'roll ... enne auto´s en voetballen. Maar misschien frequenteer ik de verkeerde kroegen.quote:Op maandag 13 september 2004 00:38 schreef Ryan3 het volgende:
Je bent zeker homo??quote:Op maandag 13 september 2004 00:46 schreef Sp4wN het volgende:
[..]
nee ik draag geen lonsdale, all th0 ben ik wel een gabber ja, ik houd van hardcore, maar draag gewoon G-STAR enzo
quote:Op maandag 13 september 2004 00:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je bent zeker homo??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |