Dinsdag de 5de bedoel je waarschijnlijkquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:49 schreef dwerg het volgende:
Dinsdag 4 oktober is Wim Rigter te gast bij Paul de Leeuw in de eerste aflevering van een nieuwe reeks PaPaul.
hmz, laat ik nou gisteren net het eerste uur niet geluisterd hebbenquote:Op zondag 3 oktober 2004 17:35 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik hoorde het Wim gisteren zelf vertellen in het eerste uur van Nachtdienst, hij vond het zelf ook wel een beetje luguber om bij Paul de Leeuw te gast te zijn
Erg indrukwekkend om hem zo op de radio te horen en dinsdag dus op tv
Terug te beluisteren via: http://www.nachtdienst.radio.nl/nachtdienst
Ik zie niet wat er makkelijk is aan het interviewen van iemand die weet dat hij niet zo gek lang meer te leven heeft.quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:14 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Beetje makkelijk scoren vind ik dat.
Ik ben blij dat er iemand is die 'normaal' over deze onderwerpen durft te praten op een niet klinische manier. Ik heb vaak dingen tegen op Paul de Leeuw, maar ik heb ontzettend veel respect voor de manier waarop hij de uitzending met Rene Klein heeft gedaan. Niet voor niets dat hij daar een belangrijke televisieprijs voor heeft gewonnen. Daar komt bij dat de gasten volledig vrijwillig meewerken aan de programma's.quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:14 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Als je dood gaat wil je toch niet bij paul de Leeuw komen? Die deed dat toen ook bij die aidspatient..... Beetje makkelijk scoren vind ik dat.
Ja, ok ok, dat klopt ook allemaal wel. Alleen Paul de Leeuw scoorde steeds slechter de laatste tijd en of het nou goed is dat hij aandacht aan moeilijke, de dood betreffende, onderwerpen besteedt of niet, kijkcijfers zijn kijkcijfers. Maar ik besef zelf inmiddels dat mijn opmerking nogal misplaatst was.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er iemand is die 'normaal' over deze onderwerpen durft te praten op een niet klinische manier. Ik heb vaak dingen tegen op Paul de Leeuw, maar ik heb ontzettend veel respect voor de manier waarop hij de uitzending met Rene Klein heeft gedaan. Niet voor niets dat hij daar een belangrijke televisieprijs voor heeft gewonnen. Daar komt bij dat de gasten volledig vrijwillig meewerken aan de programma's.
Ik hoop dat de uitzending van vanavond eenzelfde uitstraling heeft als die met Rene Klein.
inderdaad..quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:14 schreef MrX1982 het volgende:
Wel bizar dat hij er zo open over is. Dat zou ik echt niet hebben, wel respect voor
Ik denk dat dat gevoel vanzelf komt als je weet dat je de strijd hebt verloren. Wim heeft niets meer te verliezen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:14 schreef MrX1982 het volgende:
Wel bizar dat hij er zo open over is. Dat zou ik echt niet hebben, wel respect voor
Ja ook heel nuchter idd en een begrijpelijke woede.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:19 schreef mitt het volgende:
[..]
inderdaad..
zo nuchter ook
Me2, ik kan hier ook zeer slecht tegen als ik eerlijk ben.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:26 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb wel met een brok in mijn keel gekeken. Het leven is soms ook echt niet eerlijk![]()
Ik denk dat 't iig op www.uitzendinggemist.nl zal verschijnen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:39 schreef PimD het volgende:
Heb het net gemist... Was wel benieuwd. Iemand enig idee of het herhaald word ?
Ik zal geen crosspost doen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jeetje, wat een enorm aangrijpend en indrukwekkend interview...
Wat een kwelling moet dat zijn zeg..
Ja, het deed me ook meteen denken aan een uitzending van Paul de Leeuw waarin René Klijn te gast was.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:26 schreef DrMarten het volgende:
Mooie respectvolle uitzending.
Mij ook.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, het deed me ook meteen denken aan een uitzending van Paul de Leeuw waarin René Klijn te gast was.
Je kunt de uitzending van AVRO Nachtdienst van afgelopen zondag via RealPlayer terugluisteren door op deze website naar 'Nachtdienst (AVRO)' te gaan. Zie ook de speciale weblog over Wim Rigter en zijn ziekte.quote:DJ Wim Rigter heeft vanavond in een aangrijpende uitzending van het televisieprogramma PaPaul met Paul de Leeuw openhartig over zijn ziekte en naderende einde gesproken. Zoals bekend lijdt Wim Rigter aan slokdarmkanker en zijn in zijn lichaam veel uitzaaïingen gevonden. Tien jaar geleden wist Wim een hersentumor na een urenlange operatie te overwinnen. Zijn kansen zijn op dit moment minimaal. Doktoren hebben hem dan ook opgegeven. Hoelang Wim nog heeft te leven, is niet bekend.
De DJ is vooral kwaad over zijn ziekte. "Als ik God straks tegenkom, maak ik hem bloederig af. Zo erg, dat de film 'The Passion Of The Christ' Sesamstraat lijkt", zei hij in de uitzending waarbij ook zijn vrouw Monqiue en zijn dochter Jip aanwezig waren. Zoals afgelopen zaterdag ook al tijdens de radiouitzending van AVRO Nachtdienst te horen was, is de stem van Wim heel slecht. Dit komt doordat de behandeling van de slokdarmkanker gedeeltelijk via zijn keel plaatsvond. Ook werd zijn hals bijna dertig keer bestraald.
Wim gaf aan dat hij vóór zijn overlijden nog een brief wil schrijven voor zijn dochtertje en dat hij een cd met zijn favoriete nummers wil achterlaten. Zijn vrouw slaapt slecht en luistert 's nachts of hij nog wel ademt. Wim noemt zich een 'wandelende tijdbom'. Om geen pijn te lijden, eet Wim regelmatig spacecake. Gelukkig kon Wim tijdens de uitzending, die gedeeltelijk vorige week bij hem thuis was opgenomen, nog lachen. Zo gaf hij Bon Jovi de schuld van zijn ziekte, omdat hij pukkels kreeg van die muziek. Ook gaf hij aan dat zijn vertrek bij het 3FM-programma Arbeidsvitaminen werd ingegeven door zijn groeiende ergernis over het dagelijkse programma-onderdeel 'Baas van de dag'. Toen daar de sleur in kwam, achtte hij de tijd rijp voor iets anders. Hij kwam als presentator bij het Radio 1-programma AVRO Nachtdienst terecht, wat zijn laatste radioprogramma van zijn carrière zal zijn.
Dank je, ik kijk hem morgen wel even op mijn werk, daar draait alles wat beter.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
De uitzending is op de website van PaPaul terug te kijken: http://papaul.vara.nl
Inderdaad mooi initiatief.quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:53 schreef Alsgeenander het volgende:
http://www.muziekopdeschaalvanrigter.nl/
Erg mooi initiatief
Heel veel sterkte de komende tijd gewenst Wim.. !
dat nummer is nu helemaal speciaal voor mij, als ik het hoor krijg ik meteen een brok in me keelquote:Op woensdag 24 november 2004 09:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nu idd New Radicals op 3FM.
Blijft een erg mooie In Memoriam.
.
Ja vond ik ook heel indrukwekkendquote:Op woensdag 24 november 2004 20:28 schreef Evertje het volgende:
damn, dit was echt kippevel televisie
je kon niet eens zn stem meer herkennen
Was geen nieuw materiaal? Heb 't niet kunnen zien, maar heb op 5 oktober wel Wim @ PaPaul gezien.quote:Op woensdag 24 november 2004 19:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
Terugblik bij Papaul op Ned.3 zometeen...
nee gedeelten uit het interview en in de studio Giel Beelen om verder te praten.quote:Op woensdag 24 november 2004 20:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Was geen nieuw materiaal? Heb 't niet kunnen zien, maar heb op 5 oktober wel Wim @ PaPaul gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |