abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21914909
Las dit net en vond het wel zielig.....

''Gezondheid Wim Rigter gaat achteruit
AVRO-dj Wim Rigter heeft op 16 juni een zeer zware operatie moeten doorstaan. De 37-jarige diskjockey lijdt sinds februari aan slokdarmkanker en moest daarvoor een zeer zware operatie ondergaan, die niet zonder levensgevaar was. Afgelopen week liet Rigter weten dat het niet zo goed gaat. Artsen hebben wederom uitzaaiingen geconstateerd.

Op de weblog van Peter Belt, een vriend van Wim Rigter, laat Rigter weten: Er is ons op zeer duidelijke wijze verteld dat hier niets tegen te doen valt, hoogstens wat bestraling ter bestrijding van de pijn. Rigter denkt dat het tumorweefsel dermate agressief is, dat het aannemelijk is dat het op nog meer plaatsen zal zitten. Hoelang we nog hebben weet niemand. [Radio.NL]''
Paan!
  maandag 13 september 2004 @ 11:29:17 #2
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_21919771
inderdaad, heel triest bericht.
Voor alle betrokkenen, heel veel sterkte!
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_21919926
Zo jong nog.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_21919980
Ik volg de weblog van wim al sinds het begin. Erg triest toen ik het vanmorgen las .

adres van de blog: http://belt.web-log.nl . Daar is ook de tekst van Wim zelf te lezen.
pi_21922024
Verdomd aardige kerel hoe ik hem heb leren kennen. Zonde van zo'n vent
pi_21951451
He bah. Kutnieuws.
I intend to live forever, or die trying.
  Trouwste user 2022 dinsdag 14 september 2004 @ 18:39:29 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_21951593
Las vandaag in de Metro dat ie eigenlijk niet lang meer te leven heeft door de uitzaaiingen. Triest nieuws.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_22353056
Dinsdag 4 oktober is Wim Rigter te gast bij Paul de Leeuw in de eerste aflevering van een nieuwe reeks PaPaul.
pi_22353469
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 15:49 schreef dwerg het volgende:
Dinsdag 4 oktober is Wim Rigter te gast bij Paul de Leeuw in de eerste aflevering van een nieuwe reeks PaPaul.
Dinsdag de 5de bedoel je waarschijnlijk .

Hoorde Paul de Leeuw hierover afgelopen week op 3FM. Toen was de gezondheid van Wim te slecht voor opnames. Gelukkig is het nu blijkbaar wel gelukt.
pi_22353574
Of maandag de 4e. Nouja, komende week. Aldus Hanneke Groenteman.
pi_22376314
Ik hoorde het Wim gisteren zelf vertellen in het eerste uur van Nachtdienst, hij vond het zelf ook wel een beetje luguber om bij Paul de Leeuw te gast te zijn
Erg indrukwekkend om hem zo op de radio te horen en dinsdag dus op tv
Terug te beluisteren via: http://www.nachtdienst.radio.nl/nachtdienst
  zondag 3 oktober 2004 @ 20:14:46 #12
81412 Werner_Koekoeksklok
Tikt nog steeds...
pi_22379709
Als je dood gaat wil je toch niet bij paul de Leeuw komen? Die deed dat toen ook bij die aidspatient..... Beetje makkelijk scoren vind ik dat.
Paan!
  zondag 3 oktober 2004 @ 20:54:33 #13
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_22380735
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 17:35 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik hoorde het Wim gisteren zelf vertellen in het eerste uur van Nachtdienst, hij vond het zelf ook wel een beetje luguber om bij Paul de Leeuw te gast te zijn
Erg indrukwekkend om hem zo op de radio te horen en dinsdag dus op tv
Terug te beluisteren via: http://www.nachtdienst.radio.nl/nachtdienst
hmz, laat ik nou gisteren net het eerste uur niet geluisterd hebben .

Ik luister nu de uitzending terug. De stem van Wim .
pi_22382292
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 20:14 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Beetje makkelijk scoren vind ik dat.
Ik zie niet wat er makkelijk is aan het interviewen van iemand die weet dat hij niet zo gek lang meer te leven heeft.
Overigens werkten Wim Rigter en Paul de Leeuw in een ver verleden samen voor de VARA bij Hilversum 3 op dinsdag, dus ze kennen elkaar al wat langer.
pi_22392129
Ja ok, dan mag het wel.
Paan!
  maandag 4 oktober 2004 @ 11:35:28 #16
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_22392168
Ik had ook het eerste uur gemist en zit nu te luisteren. Het is zo sneu voor z'n gezinnetje
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
  Moderator / Miss SHO dinsdag 5 oktober 2004 @ 13:14:23 #17
22592 crew  Ole
pi_22418208
Vanavond bij Paul de Leeuw. Gister was Paul vlak na het interview op de radio. Erg emotioneel geweest!
( de opname was gisteren bedoel ik! - )
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_22418444
wow zijn stem klinkt niet meer zoals het geweest is

Hopelijk heeft hij nog een tijdje en kan hij nog genieten van de dingen in het leven
pi_22418527
Ik ken inmiddels al 5 mensen die na uitzaaiingen opgegeven zijn als zijnde terminaal door onze deskundige artsen, maar inmiddels gezonder dan ooit erbovenop gekomen zijn door te vechten. Allemaal onzin.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 5 oktober 2004 @ 14:18:24 #20
22592 crew  Ole
pi_22419563
Nou ja onzin...
Fijn voor je dat jou kennissen er bovenop zijn gekomen! Maar om dan iemand bijna te veroordelen omdat ie niet zou vechten en hetgeen Wim overkomt als 'allemaal onzin' af te doen...

Laten we deze discussie niet in dit topic verder voeren svp! We hopen allemaal dat hij er alsnog bovenop komt.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_22419989
Ik veroordeel niks, geef alleen maar aan dat een vernietigend geneeskundig oordeel met de nodige skepsis bekeken moet worden, en dat je mensen die je op die manier alle hoop ontneemt beter niet te snel moet opgeven...
pi_22421206
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 20:14 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Als je dood gaat wil je toch niet bij paul de Leeuw komen? Die deed dat toen ook bij die aidspatient..... Beetje makkelijk scoren vind ik dat.
Ik ben blij dat er iemand is die 'normaal' over deze onderwerpen durft te praten op een niet klinische manier. Ik heb vaak dingen tegen op Paul de Leeuw, maar ik heb ontzettend veel respect voor de manier waarop hij de uitzending met Rene Klein heeft gedaan. Niet voor niets dat hij daar een belangrijke televisieprijs voor heeft gewonnen. Daar komt bij dat de gasten volledig vrijwillig meewerken aan de programma's.
Ik hoop dat de uitzending van vanavond eenzelfde uitstraling heeft als die met Rene Klein.
A mind with a heart of it's own
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 17:14:45 #23
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_22423112
uuhm ik had niet gezien dat er hier ook een topic over Wim open was, een paar dagen geleden heb ik op het Radiofreak-forum een reactie geplaatst vanwege de uitzending van Nachtdienst en die uitzending heeft ook op mij behoorlijk wat indruk gemaakt.

Vanavond even naar Paul de Leeuw kijken, ben benieuwd.
pi_22424721
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 15:36 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ik ben blij dat er iemand is die 'normaal' over deze onderwerpen durft te praten op een niet klinische manier. Ik heb vaak dingen tegen op Paul de Leeuw, maar ik heb ontzettend veel respect voor de manier waarop hij de uitzending met Rene Klein heeft gedaan. Niet voor niets dat hij daar een belangrijke televisieprijs voor heeft gewonnen. Daar komt bij dat de gasten volledig vrijwillig meewerken aan de programma's.
Ik hoop dat de uitzending van vanavond eenzelfde uitstraling heeft als die met Rene Klein.
Ja, ok ok, dat klopt ook allemaal wel. Alleen Paul de Leeuw scoorde steeds slechter de laatste tijd en of het nou goed is dat hij aandacht aan moeilijke, de dood betreffende, onderwerpen besteedt of niet, kijkcijfers zijn kijkcijfers. Maar ik besef zelf inmiddels dat mijn opmerking nogal misplaatst was.
Paan!
pi_22426428
Uitzending begint zometeen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')