Dinsdag de 5de bedoel je waarschijnlijkquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:49 schreef dwerg het volgende:
Dinsdag 4 oktober is Wim Rigter te gast bij Paul de Leeuw in de eerste aflevering van een nieuwe reeks PaPaul.
hmz, laat ik nou gisteren net het eerste uur niet geluisterd hebbenquote:Op zondag 3 oktober 2004 17:35 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik hoorde het Wim gisteren zelf vertellen in het eerste uur van Nachtdienst, hij vond het zelf ook wel een beetje luguber om bij Paul de Leeuw te gast te zijn
Erg indrukwekkend om hem zo op de radio te horen en dinsdag dus op tv
Terug te beluisteren via: http://www.nachtdienst.radio.nl/nachtdienst
Ik zie niet wat er makkelijk is aan het interviewen van iemand die weet dat hij niet zo gek lang meer te leven heeft.quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:14 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Beetje makkelijk scoren vind ik dat.
Ik ben blij dat er iemand is die 'normaal' over deze onderwerpen durft te praten op een niet klinische manier. Ik heb vaak dingen tegen op Paul de Leeuw, maar ik heb ontzettend veel respect voor de manier waarop hij de uitzending met Rene Klein heeft gedaan. Niet voor niets dat hij daar een belangrijke televisieprijs voor heeft gewonnen. Daar komt bij dat de gasten volledig vrijwillig meewerken aan de programma's.quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:14 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Als je dood gaat wil je toch niet bij paul de Leeuw komen? Die deed dat toen ook bij die aidspatient..... Beetje makkelijk scoren vind ik dat.
Ja, ok ok, dat klopt ook allemaal wel. Alleen Paul de Leeuw scoorde steeds slechter de laatste tijd en of het nou goed is dat hij aandacht aan moeilijke, de dood betreffende, onderwerpen besteedt of niet, kijkcijfers zijn kijkcijfers. Maar ik besef zelf inmiddels dat mijn opmerking nogal misplaatst was.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er iemand is die 'normaal' over deze onderwerpen durft te praten op een niet klinische manier. Ik heb vaak dingen tegen op Paul de Leeuw, maar ik heb ontzettend veel respect voor de manier waarop hij de uitzending met Rene Klein heeft gedaan. Niet voor niets dat hij daar een belangrijke televisieprijs voor heeft gewonnen. Daar komt bij dat de gasten volledig vrijwillig meewerken aan de programma's.
Ik hoop dat de uitzending van vanavond eenzelfde uitstraling heeft als die met Rene Klein.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |