op je centen mag ook, maar das zo'n priegel werkquote:Op zondag 12 september 2004 23:57 schreef Adelante het volgende:
welke briefjes
die van 500 vooral die zullen de meeste gebruikers hier het meeste binnenkrijgenquote:Op zondag 12 september 2004 23:57 schreef Adelante het volgende:
welke briefjes
je kan er zelf toch wat maken johquote:Op zondag 12 september 2004 23:57 schreef Adelante het volgende:
welke briefjes
nee dat is niet zo leuk als hier op fokquote:Op maandag 13 september 2004 00:00 schreef du_ke het volgende:
ga dan naar http://www.eurobilltracker.com/index.php dan maak je ook nog internationaal kans.
of achter op de rug van breezermeisje....quote:Op zondag 12 september 2004 23:59 schreef daReaper het volgende:
je kan er zelf toch wat maken joh
waar is je creativiteit!?
Maak dan een bankbiljettenkloon aanquote:Op maandag 13 september 2004 00:03 schreef DonFlipmo het volgende:
Ik vind het strak!
Maar ik vind mijn Username bagger?
maakt niet uitquote:Op maandag 13 september 2004 00:03 schreef DonFlipmo het volgende:
Ik vind het strak!
Maar ik vind mijn Username bagger?
dagobert duckquote:Op maandag 13 september 2004 00:04 schreef daReaper het volgende:
[..]
Maak dan een bankbiljettenkloon aan
Alleen clinikloons zijn goed!quote:Op maandag 13 september 2004 00:04 schreef daReaper het volgende:
[..]
Maak dan een bankbiljettenkloon aan
Misschien hebben die mensen veel briefgeldquote:Op maandag 13 september 2004 00:12 schreef BaggerUser het volgende:
maar dan moet iedereen er ook wel aan mee werken als er 5 mensen zijn die het op hun briefje schrijven zien we ze noit meer terug gok ik
gewoon pen en op duidelijke plaatsquote:Op maandag 13 september 2004 00:14 schreef Chirma het volgende:
ik heb wat briefjes, maar wil zeker weten wat ik er op moet schrijven en waar?
met pen of potlood?
diegene die mijn briefje vind mag het houdenquote:Op maandag 13 september 2004 00:16 schreef DonFlipmo het volgende:
Kunnen geen prijs erop inzetten?
Zo van degene die mij heeft krijg hele avond gratiz zuipen op mijn kosten?
de kans om de loterij te winnen is ongeveer even groot dacht ik zo.quote:Op maandag 13 september 2004 00:16 schreef DonFlipmo het volgende:
Kunnen geen prijs erop inzetten?
Zo van degene die mij heeft krijg hele avond gratiz zuipen op mijn kosten?
als heel fok mee doet is de kans best grootquote:Op maandag 13 september 2004 00:18 schreef Fliepke het volgende:
[..]
de kans om de loterij te winnen is ongeveer even groot dacht ik zo.
Kom maar op dan met je mooi prijs!quote:Op maandag 13 september 2004 00:18 schreef Fliepke het volgende:
[..]
de kans om de loterij te winnen is ongeveer even groot dacht ik zo.
Tell me, when will you be mine?quote:Op maandag 13 september 2004 00:21 schreef ondeugend het volgende:
Don't you dare me !!!
Ik heb er heeeeeeeeeeel erg veel in handen !
Wel even overuren schrijven natuurlijk
De klanten wachten maar op mequote:Op maandag 13 september 2004 00:24 schreef BaggerUser het volgende:
ik werk ook altijd achter de kassa al;leen helaas geen tijd denk ik om dan te pennen![]()
Ja!quote:Op maandag 13 september 2004 00:22 schreef Chirma het volgende:
ik heb het geschreven (met potlood)
zal ik foto's maken?
in zwemmenquote:Op maandag 13 september 2004 00:31 schreef p-etr-a het volgende:
Wat doen jullie allemaal met zo veel contant geld?
Jah k wil net zeggen.. Ik pin altijd grote bedragen...quote:Op maandag 13 september 2004 00:31 schreef p-etr-a het volgende:
is ook het enige contante geld dat ik in huis heb..quote:Op maandag 13 september 2004 00:31 schreef p-etr-a het volgende:
hele tijd pinnen en weer terug stortenquote:Op maandag 13 september 2004 00:33 schreef Chirma het volgende:
[..]
is ook het enige contante geld dat ik in huis heb..
als ik nou dit op de bank stort, wordt het dan later weer in de roulatie gebracht?
Dan ga ik dat doen? En ook een keer met allemaal briefjes van 10 en 20
dat kan groterquote:Op maandag 13 september 2004 00:22 schreef tvdleur het volgende:
Beetje van de zijkant op de scan af, maar je ziet het
[afbeelding]
jezus chr. net lopen tippelen?quote:Op maandag 13 september 2004 00:30 schreef Chirma het volgende:
[afbeelding]
Waar werk je?quote:Op maandag 13 september 2004 00:33 schreef miss_bleu het volgende:
Nu moet ik zeker achter de kassa op zaterdag gaan kijken naar de briefjes die ik in me handen krijg.
Ik ga toch lachen als ik er 1 heb met fok.nl erop
haha ja echt welquote:Op maandag 13 september 2004 00:33 schreef miss_bleu het volgende:
Nu moet ik zeker achter de kassa op zaterdag gaan kijken naar de briefjes die ik in me handen krijg.
Ik ga toch lachen als ik er 1 heb met fok.nl erop
voor jou een vraag voor mij een weetquote:Op maandag 13 september 2004 00:34 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Waar werk je?![]()
gewoon blijven updaten op hoeveel briefjes je het hebt geschreven dan blijft het topic levendquote:Op maandag 13 september 2004 00:34 schreef Mordreth het volgende:
[..]
haha ja echt wel.. alhoewel ik denk dat het nog wel een tijdje duurt voordat iemand de eerste tegenkomt
Zwart geld, of verkregen uit ehm, "minder legale" handel bijvoorbeeld.quote:Op maandag 13 september 2004 00:32 schreef paarse_paashaas het volgende:
waarom hebben mensen cash in huis?
idd, ik ga morgen gewoon 10x10 briefjes van 10 pinnen, beschrijven en terugstorten, maar kwenie of ze het accepteren bij de bank als ik met 100 beschreven briefjes aankom..quote:Op maandag 13 september 2004 00:33 schreef BaggerUser het volgende:
hele tijd pinnen en weer terug storten
Had ik ook al aan gedachtquote:Op maandag 13 september 2004 00:33 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
hele tijd pinnen en weer terug storten
quote:Op maandag 13 september 2004 00:36 schreef Chirma het volgende:
[..]
idd, ik ga morgen gewoon 10x10 briefjes van 10 pinnen, beschrijven en terugstorten, maar kwenie of ze het accepteren bij de bank als ik met 100 beschreven briefjes aankom..
Enthousiastelingquote:Op maandag 13 september 2004 00:36 schreef Chirma het volgende:
[..]
idd, ik ga morgen gewoon 10x10 briefjes van 10 pinnen, beschrijven en terugstorten, maar kwenie of ze het accepteren bij de bank als ik met 100 beschreven briefjes aankom..
Ik heb het nu wel met potlood gedaan want het zijn niet mijn briefjes, maar als ik eigen briefjes heb dan schrijf ik er gewoon wel met pen op. Trouwens, ik schrijf aan de kant met het glimstrookje, maar dan juist aan de andere kant van het briefje. Dus tussen de getallen in verticaal.quote:Op maandag 13 september 2004 00:34 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
jezus chr. net lopen tippelen?
Ik vind t een goed idee! Zodra ik ze heb doe k hetBtw toch niet met potlood mensen!
quote:Op maandag 13 september 2004 00:35 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
voor jou een vraag voor mij een weet
Ga ik doen!quote:Op maandag 13 september 2004 00:41 schreef BaggerUser het volgende:
oh als iedereen het nou even als nieuws submit plaatsen ze het vast wel bij de fp
Nee we hebben massadelete in de DPSquote:Op maandag 13 september 2004 00:41 schreef BaggerUser het volgende:
oh als iedereen het nou even als nieuws submit plaatsen ze het vast wel bij de fp
hmm eerst meer mensen vinden.. maar laat p-etr-a een stukje schrijven.. die is daar goed inquote:Op maandag 13 september 2004 00:42 schreef p-etr-a het volgende:
Ga ik doen!
Bedoel je meer mensen die meedoen?quote:Op maandag 13 september 2004 00:46 schreef Chirma het volgende:
[..]
hmm eerst meer mensen vinden.. maar laat p-etr-a een stukje schrijven.. die is daar goed in
ja maar voor ons wil je toch wel iets plaatsen ?quote:Op maandag 13 september 2004 00:44 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Nee we hebben massadelete in de DPS![]()
MOehahah
quote:Op maandag 13 september 2004 00:48 schreef RemCOW het volgende:
Aan de ene kant Fok RemCOW
Aan de andere kant "jullie mogen alles weten, behalve mijn wachtwoord"
ja dat bedoel ik, maar je hebt wel gelijkquote:Op maandag 13 september 2004 00:47 schreef p-etr-a het volgende:
Bedoel je meer mensen die meedoen?
Het is toch juist leuk om via de FP deelnemers te vinden?
Ik plaats geen nieuwsquote:Op maandag 13 september 2004 00:48 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
ja maar voor ons wil je toch wel iets plaatsen ?![]()
Wat is er nou illegaal aan schrijven op geldquote:Op maandag 13 september 2004 00:53 schreef Furby het volgende:
Ik zie hier al meerdere kut modjes in dit topic en nog is het openDit is een rechtstreeks oproepen tot vandalisme (wat illegaal is zullen we maar zeggen) maar toch komt hier geen slotje op
Geld blijft eigendom van de bank, het is een soort van schuldbekentenis van de bank voor een hoeveelheid goud (vroeger) die je als ruilmiddel kan/mag gebruiken. Het is NIET een kladblok van de HEMA.quote:Op maandag 13 september 2004 00:56 schreef Elocyp het volgende:
Wat is er nou illegaal aan schrijven op geld
Is het dan WEL een kladblok van de bank?quote:Op maandag 13 september 2004 01:00 schreef Furby het volgende:
[..]
Geld blijft eigendom van de bank, het is een soort van schuldbekentenis van de bank voor een hoeveelheid goud (vroeger) die je als ruilmiddel kan/mag gebruiken. Het is NIET een kladblok van de HEMA.
doe niet zo serieus joh!quote:Op maandag 13 september 2004 00:53 schreef Furby het volgende:
Ik zie hier al meerdere kut modjes in dit topic en nog is het openDit is een rechtstreeks oproepen tot vandalisme (wat illegaal is zullen we maar zeggen) maar toch komt hier geen slotje op
In het vervolg? Kan nu ook nog hoorquote:Op maandag 13 september 2004 01:08 schreef Siegfried het volgende:
Chirma, schrijf in het vervolg gewoon met pen, anders gumt een andere zeikerd het er ook gewoon vanaf...
* Chirma doet ook mee!
quote:Op maandag 13 september 2004 00:53 schreef Furby het volgende:
geld = geld en moet altijd geaccepteerd worden. Als 1 briefje geldig is zijn 20 dat ook.quote:Op maandag 13 september 2004 01:13 schreef Chirma het volgende:
[..]
In het vervolg? Kan nu ook nog hoorIk ben alleen bang dat als ik een keer een serieuze grote betaling moet doen het niet geaccepteerd wordt.
Dan zou ie juist blij moeten zijn.quote:Op maandag 13 september 2004 01:16 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
![]()
Furby is van beroep geldwasser![]()
Dit bezorgt hem een hoop extra werk
quote:Op maandag 13 september 2004 01:27 schreef NiteSpeed het volgende:
Zonde van mijn geld.
of vals geld drukken met r2cksson er opquote:Op maandag 13 september 2004 01:30 schreef APK het volgende:
Als het verboden wordt: Gewoon doorgaan dmv de door jou meest gehate usernaam op briefjes te schrijven.
Niet fok.nl vergeten.quote:Op maandag 13 september 2004 01:31 schreef Chirma het volgende:
of vals geld drukken met r2cksson er op
Het zal me een zorg zijn wat jij op je geld kladderd.quote:Op maandag 13 september 2004 01:02 schreef Chirma het volgende:
doe niet zo serieus joh!
waarom staan er dan nooit stemels of andere reclame-uitingen op briefjes?quote:Op maandag 13 september 2004 01:33 schreef Sport_Life het volgende:
Uuh het mag gewoon hoor.
Haha, en dan?quote:Op maandag 13 september 2004 01:35 schreef Chirma het volgende:
[..]
ik hoop die ooit te krijgen
Inlijsten en ophangen natuurlijkquote:Op maandag 13 september 2004 01:37 schreef Shirley het volgende:
[..]
Haha, en dan?
Dat is een tijd geleden aangekondigd door een bedrijf (jaar of 2 geleden) maar daar hebben we nooit meer iets van vernomen. Vreemd he ? Het staat nog op de gulden briefjes. "Eigendom van de Nederlandsche bank"quote:Op maandag 13 september 2004 01:34 schreef Chirma het volgende:
waarom staan er dan nooit stemels of andere reclame-uitingen op briefjes?
Zonde van het geld.quote:Op maandag 13 september 2004 01:37 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Inlijsten en ophangen natuurlijk
Jij had toch ook ooit een kleurtjequote:Op maandag 13 september 2004 01:34 schreef Furby het volgende:
Ik heb het over wat voor idioten er op fok rondlopen die inmiddels een kleur hebben gekregen maar waar je van te voren geen peil op kan trekken van wat ze doen. Het is echt natte vinger werk hier. Waardeloos.
Pcies, je kan ze beter niet over het watermerk doen. Maar officieel (naja, officieel...) mag je overal op schrijven, zolang het serienummer maar leesbaar blijft (dus wat rechts bovenin staat (P02901232324 bijv.))quote:Op maandag 13 september 2004 09:35 schreef djkoelkast het volgende:
je mag er echt gewoon op schrijven hoor, alleen ik zou het niet op het watermerk gedeelte doen maar zoals PHteV op een randje ofzo, niet ergens over de echtheidskenmerken heen dus
Ik ga ook meedoen als ik weer eens briefgeld heb (ik pin bijna altijd...)
Ik heb er een keer 1 van 500 gehad. Raar gevoel om daarmee rond te lopen. Heb het dus ook maar snel naar de bank gebracht.quote:Op zondag 12 september 2004 23:58 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
die van 500 vooral die zullen de meeste gebruikers hier het meeste binnenkrijgen![]()
.quote:Op maandag 13 september 2004 14:34 schreef Praag het volgende:
Shit, heb nu alleen maar munten van 2 euro.
En alleen maar Tsjechische en Poolse bankbiljetten.
daar kan ik wel om lachen!quote:Op maandag 13 september 2004 14:44 schreef Posdnous het volgende:
Als je er eentje met 'Posdnous' in je handen krijgt, betekent dat dat ik die ooit in mijn aars heb gestopt![]()
gelukkig is mijn username wat simpeler dan die van jou.quote:Op maandag 13 september 2004 14:46 schreef xgirlxlindax het volgende:
*gaat ook dr briefjes volkladden*
die van mij blijft tenminste ook makkelijker hangen. sommige usernames zijn toch wat te ingewikkeld/vergezocht en die onthoudt je dan ook niet zo snel.quote:Op maandag 13 september 2004 14:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb 2 briefjes van 5 en 1 van 20, en ga zo ff pennen
alleen mijn username is zo lang
valt tenminste wel op dan.. 0-) whehequote:Op maandag 13 september 2004 14:48 schreef Praag het volgende:
[..]
gelukkig is mijn username wat simpeler dan die van jou.
quote:Op maandag 13 september 2004 14:53 schreef xgirlxlindax het volgende:
[..]
valt tenminste wel op dan.. 0-) whehe
ach, het scheelt dat de meesten wel weten wie ik benquote:Op maandag 13 september 2004 14:53 schreef Praag het volgende:
[..]
die van mij blijft tenminste ook makkelijker hangen. sommige usernames zijn toch wat te ingewikkeld/vergezocht en die onthoudt je dan ook niet zo snel.
het idee is 1 dag nog geen 16 uur oud... :')quote:Op maandag 13 september 2004 14:57 schreef xgirlxlindax het volgende:
is er trouwens niemand nog iets tegengekomen van de briefjes die al in omloop zijn??
pffff ben echt nog niet wakkerquote:Op maandag 13 september 2004 14:58 schreef Praag het volgende:
[..]
het idee is 1 dag nog geen 16 uur oud...![]()
Goed punt.quote:Op maandag 13 september 2004 15:18 schreef Notorious_Roy het volgende:Hoe cool
Ik ga er trouwens games.fok.nl van maken hoor
hoort het fokstok spel daar ook bij dan?quote:Op maandag 13 september 2004 15:18 schreef Notorious_Roy het volgende:Hoe cool
mag je wel aan mij geven hoorquote:Op maandag 13 september 2004 15:25 schreef Fliepke het volgende:
zo nu dat tientje en die vijf euro nog uitgeven
*check*quote:Op maandag 13 september 2004 15:18 schreef Notorious_Roy het volgende:Hoe cool
Naaa....wil je niet dat ik voor je ga koken?quote:Op maandag 13 september 2004 16:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
als ik een briefje van een ander tegenkom schrijf ik mijn naam er lekker bij
hoe moet ik dat verdienenquote:Op maandag 13 september 2004 16:32 schreef sexbierum het volgende:
[..]
Naaa....wil je niet dat ik voor je ga koken?![]()
Ja maar dat mag niet!quote:Op maandag 13 september 2004 16:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
als ik een briefje van een ander tegenkom schrijf ik mijn naam er lekker bij
is jusit wel grappig misschien ?quote:Op maandag 13 september 2004 16:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja maar dat mag niet!
waarom niet, staat dat ergens dan?quote:Op maandag 13 september 2004 16:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja maar dat mag niet!
waarom vernietigen ze alles?quote:Op maandag 13 september 2004 16:35 schreef EdwardSeepers het volgende:
Het meeste geld komt bij de Nederlandsche bank terecht en wordt vernietigd.Vervolgens drukken ze nieuw geld. Geld is gemiddeld maar 2 maanden in omloop. De kans dat je een briefje vind is dan ook 0,00000000000005%.
Ah well. *pent vrolijk mee*.
Nergens...quote:Op maandag 13 september 2004 16:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
waarom niet, staat dat ergens dan?
Hoe komt het dan dat er op al mijn biljetten staat dat ze in 2002 gedrukt zijn?quote:Op maandag 13 september 2004 16:35 schreef EdwardSeepers het volgende:
Het meeste geld komt bij de Nederlandsche bank terecht en wordt vernietigd.Vervolgens drukken ze nieuw geld. Geld is gemiddeld maar 2 maanden in omloop. De kans dat je een briefje vind is dan ook 0,00000000000005%.
Zo dusquote:Op maandag 13 september 2004 16:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hoe moet ik dat verdienen
quote:3 X 5, er volgt vast nog wel meer.
Wie 1 vindt mag:
-bij mij bier komen drinken als je een man bent.
-bij mij komen eten als je een vrouw bent. Ik kook
ik zal proberen het te onthoudenquote:Op maandag 13 september 2004 16:42 schreef sexbierum het volgende:
[..]
Zo dus
[..]
![]()
Ik ook...quote:Op maandag 13 september 2004 16:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik zal proberen het te onthouden
Bronquote:Op maandag 13 september 2004 16:35 schreef EdwardSeepers het volgende:
Economie boek 1998, naam vergeten ("Traject" heet het geloof ik). Betrof toentertijd de Guldens overigens.quote:Op maandag 13 september 2004 16:48 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Bron
ach je kwam in het gulden tijperk zat guldens enzo van 30 jaar geleden tegenquote:Op maandag 13 september 2004 16:57 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Economie boek 1998, naam vergeten ("Traject" heet het geloof ik). Betrof toentertijd de Guldens overigens.
Dit omdat muntgeld snel kapot gaat/beschadigd raakt/verkleurd/whatever.
Of denk jij dat er geld gedrukt blijft worden en het oude ook in omloop blijft?
Mijn economie leraar toentertijd, meneer Zuidgeest, had een rol "bankbiljettenpulp".
Oke. Gister was ik racistisch tegen een Marrokaan.quote:Op maandag 13 september 2004 17:00 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
ach j ekwam in gulden tjdperjk zat guldens enzo van 30 jaar geleden tegen
anders blaas je alles even op.quote:Op maandag 13 september 2004 17:02 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Oke. Gister was ik racistisch tegen een Marrokaan.
Alle Nederlanders zijn racistisch.
Hoezo krom.
het lijkt mij idd ook sterk.quote:Op maandag 13 september 2004 16:48 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Bron
en al die mensen hevig teleurgesteld, nadat ze naar fok.nl waren gesurfd in de veronderstelling heftige sex te zienquote:Op maandag 13 september 2004 17:29 schreef SEX het volgende:
I'm in.
Het ging over briefgeld henkiequote:Op maandag 13 september 2004 17:00 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
ach je kwam in het gulden tijperk zat guldens enzo van 30 jaar geleden tegen
waarvan, dat briefje dat je toch weer uitgeeft?quote:Op maandag 13 september 2004 17:44 schreef Merida het volgende:
Ik vind het zonde... dus doe lekker niet mee
Ook al geef ik het uit... het is zonde. Het briefje ziet er dan niet meer zo mooi uit. Sorry, Ik zeur maar wat...quote:Op maandag 13 september 2004 17:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
waarvan, dat briefje dat je toch weer uitgeeft?
I know, maar gun een mens zijn illusiequote:Op maandag 13 september 2004 16:35 schreef EdwardSeepers het volgende:
Ah well. *pent vrolijk mee*.
Nee, dat zou niet handig zijn. Denk je nou echt dat iedereen die zo'n briefje vindt zich speciaal gaat registreren hier om te melden dat ie zo'n biljet heeft gevonden?quote:Op maandag 13 september 2004 18:20 schreef GnAgn het volgende:
zou t niet handig zijn als je er ook op zou ztten:
Bent u in het bezit van dit biljet, meldt het op : Schrijf fok.nl + username op al je euro briefjes
quote:Op maandag 13 september 2004 18:56 schreef NoXxa het volgende:
Ben benieuwd zal mijn cash eens checken en merken.
Hey en wat als je er nu een tegenkomt waar al een username opstaat. Mag je de jouwe er dan bij zetten?
quote:Op maandag 13 september 2004 20:06 schreef BaggerUser het volgende:
De fok pamfletten die eigenlijk bankbiljetten zijn![]()
Ik doe met je mee. Wat voor lijm gebruik je eigenlijk?quote:Op maandag 13 september 2004 19:12 schreef p-etr-a het volgende:
Ik heb tot nu toe voor drie muntjes rondjes uitgeknipt, die erop geplakt en beschreven, maar ik vraag me af of automaten ze dan nog wel aannemen. Weet iemand dit?
Het ziet er wel heel leuk uit, het is net zoiets als met die Donald Duck-stickertjes die toen de gulden wegging overal op zaten.
Pom Lai?quote:Op maandag 13 september 2004 19:29 schreef sexbierum het volgende:
2 briefjes van 5 liggen nu bij de afhaalchinees in Delft
Mooi!quote:Op maandag 13 september 2004 21:56 schreef djkoelkast het volgende:
ok met enige trots presenteer ik de onofficiële flyer:
[afbeelding]
erg mooiquote:Op maandag 13 september 2004 21:56 schreef djkoelkast het volgende:
ok met enige trots presenteer ik de onofficiële flyer:
[afbeelding]
kan wel, maar mij lijkt het het makkelijkst en mooist als het universeel is, op 1 plaats, wat vindt de rest? anders pas ik hem even aanquote:Op maandag 13 september 2004 21:58 schreef Mazora het volgende:
Hmm, kun je nog aanpassen dat je het gewoon neer mag zetten waar je wilt, als het maar duidelijk is?
we kunnen ook zelfklevende stickers maken waar je je naam op kunt schrijvenquote:Op maandag 13 september 2004 22:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar doen we geen muntjes dan?
Ik vind het watermerk (zoals de meesten tot nu toe gedaan hebben) het duidelijkst en minder gepriegel.quote:Op maandag 13 september 2004 22:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
kan wel, maar mij lijkt het het makkelijkst en mooist als het universeel is, op 1 plaats, wat vindt de rest? anders pas ik hem even aan
Jaquote:Op maandag 13 september 2004 22:12 schreef Matty___ het volgende:
[..]
we kunnen ook zelfklevende stickers maken waar je je naam op kunt schrijven
Wel mee eens. Ik heb het althans op de rand geschreven, waar die metallic strip zit, maar dan aan de andere kant van het biljet. Valt net genoeg op, maar kan bijna geen reden zijn voor een winkelier om er moeilijk over te gaan doen.quote:Op maandag 13 september 2004 22:15 schreef djkoelkast het volgende:
mja misschien wel maar dan kun je nog eens gezeur krijgen denk ik
mijn advies is niet te schrijven op enig echtheidskenmerk
gepriegel valt best mee hoor
neequote:Op maandag 13 september 2004 22:21 schreef -DailaLama- het volgende:
is het misschien leuk om ook de plaats er op te zetten waar je op dat moment bent?
Nee, Kong Kee. Die zit in de Nassaulaan.quote:Op maandag 13 september 2004 21:49 schreef dj_raoul het volgende:
[..]
Pom Lai?![]()
Zou toch moeten kunnen zou je denken...quote:Op maandag 13 september 2004 22:19 schreef djkoelkast het volgende:
ik ga eens opzoeken of ze te bestellen zijn ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |