Je vraag is al een antwoord op zichquote:Op vrijdag 17 september 2004 12:31 schreef Oblivion het volgende:
Maar vertel, wat heb jij met die langharige sloerie van jou?![]()
Volgens mij kijk je te veel films, kama.quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:03 schreef kamagurka het volgende:
Dat stinken en dat kwijlen zijn voor mij toch wel DE factoren om geen hond te nemen, naast het feit dat ik hun vacht niet lekker zacht vind aanvoelen, de aaifactor is veel minder dan bij een kat...
Verder zullen er best lieve exemplaren tussenzitten.
Dat waren voor mij ook altijd de redenen om honden niet leuk te vinden.quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:03 schreef kamagurka het volgende:
Dat stinken en dat kwijlen zijn voor mij toch wel DE factoren om geen hond te nemen
Zeur toch op drol!quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:06 schreef Oblivion het volgende:
Ach gaat toch weg, gurkie....![]()
Ik knuffel liever met de hond, dan met een kat/poes...
Eigenwijze snertbeesten...![]()
Wat ben je toch lief...quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:38 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Zeur toch op drol!
Wie ben jij eigenlijk om te bepalen met wie ik wel of niet knuffel?
En dat jij nou van die strontsaaie katten thuis hebt![]()
![]()
Ik ken ook veel RL exemplaren, vind die vacht echt "iewwww"quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Volgens mij kijk je te veel films, kama.
Godenzijdank zijn katten eigenwijs en kunnen regelmatig iets voor ZICHZELF gaan doenquote:Op vrijdag 17 september 2004 13:43 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Wat ben je toch lief...![]()
Maar net niet aaibaar genoeg...![]()
Ik bepaal helemaal niet wie jij wel of niet wilt knuffelen, dat maak jij er van.
En drollen zijn eigenwijs, en katten zijn eigenwijs, you do the math...![]()
En ik mag hopen dat je vriendin als eerste op je knuffellijst staat...![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:54 schreef MikeyMo het volgende:
[afbeelding]
je ziet hem denken: waarom haat Kamagurka mij
Er zijn genoeg honden die én niet stinken én niet kwijlen.quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:44 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik ken ook veel RL exemplaren, vind die vacht echt "iewwww", om een quote van eerder maar even in de goede context te zetten.
Misschien bij sommige soorten minder (retrievers of husky's), maar meestal is het zo'n laag schuurpapierMisschien ken jij niet genoeg mensen met perzen of kartuizers om te weten hoe een echt lekkere vacht aanvoelt
Verder kwijlen heel veel honden dus ECHT wel, ik zie dat toch zelfWaarom moeten hondenbezitters dat gelijk weer gaan zitten ontkennen? En ik vind dat ze stinken ja, echt een erg onplesante lucht
Ik merk het altijd meteen bij binnenkomst als er ergens mensen met een hond op bezoek zijn... of zelfs al weer weg zijn! Het is echt een heel vieze lucht, die idd ook aan je handen gaat zitten als je ze aait
idd, zoals Jack Russellsquote:Op vrijdag 17 september 2004 13:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg honden die én niet stinken én niet kwijlen.
Er zijn zelfs honden die lekker ruiken. Nee, écht, kama.
Een grote hond in een kleine verpakking.quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:08 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
idd, zoals Jack Russells
Nou, ze pieken wat meer dan honden. Ik bedoel, normaal stinkt een (zindelijke) kat amper maar ik had toevallig een tijdje geleden het ongenoegen een kat met een anaalklierprobleem te mogen ruiken en dat stonk meer dat welke hond ik dan ook ooit heb geroken (inclusief dode en/of natte exemplaren). Het enige wat er bij in de buurt kwam is de geur in een nertsenkwekerij op een hele warme dag.quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Overigens vind ik katten véél smeriger als honden.
Die beesten verspreiden pas écht misselijk makende geuren.
Ja, zo welquote:Op vrijdag 17 september 2004 13:55 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Lief hondje...![]()
Die lucht verdwijnt met het verschonen van de kattenbakquote:Op vrijdag 17 september 2004 14:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Een grote hond in een kleine verpakking.
--
Overigens vind ik katten véél smeriger als honden.
Die beesten verspreiden pas écht misselijk makende geuren.
De voortdurende lucht van kattepis in je huis, bijvoorbeeld,
omdat die beesten eigenwijs genoeg zijn om het niet buiten, maar gewoon binnen te doen.
Lekker eigenwijs noemt ie dat,.
Ja, de geur in een nertsenkweker wil ik ook niet ruikenquote:Op vrijdag 17 september 2004 14:49 schreef Karboenkeltje het volgende:Het enige wat er bij in de buurt kwam is de geur in een nertsenkweker op een hele warme dag.
Sommigen van jou schatjes zijn zo eigenwijs dat ze die dus niet gebruiken. In m'n vorige huis piesten die van de vorige bewoner bij voorkeur op zolder. Die lucht komt dus nooit meer uit het beton ...quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:55 schreef kamagurka het volgende:Die lucht verdwijnt met het verschonen van de kattenbak
Volgens mij vergeet jij dat je kat jouw zo geraffineerd om d'r pootje windt dat je niet eens doorhebt dat ze gewoon de baas over je isquote:Op vrijdag 17 september 2004 14:55 schreef kamagurka het volgende:Ik heb een hekel aan autoriteitBegin een sm-kelder...
idd, veelal superlief en lekker speelsquote:Op vrijdag 17 september 2004 14:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
Een grote hond in een kleine verpakking.
Ja, jij verheerlijkte toch zojuist die eigenschap?quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:55 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Waar heb ik "lekker eigenwijs" gezegd? En wat is er dan op de zgn. hondeneigenaar van toepassing "lekker dominant", "lekker ondergeschikt"
Je draaft wéér eens door, kama.quote:Ik heb een hekel aan autoriteitBegin een sm-kelder...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |