Ik ben huisvrouw en heb een vuilnisbakkiequote:Op donderdag 16 september 2004 22:54 schreef cora4033 het volgende:
Niet arbeidende mensen - meerdere honden model vuilnisbak
Sharpei: Kakmadam.quote:Op donderdag 16 september 2004 23:08 schreef Hilje23 het volgende:
en wat ben ik dan met mijn sharpei?
hahaahahah! Er zit wel een kern van waarheid hoor, dat is zo, maar die vlieger gaat niet altijd op!
Nah, die gaan meer voor ruwharige teckeltjes.quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:01 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Sharpei: Kakmadam.
me2quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:16 schreef Spindizzy het volgende:
Ik. Haat. Poedels
Helaas, ik moet je teleurstellen, ik ben geen kakmadam...ik kots op kakmadammen!quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:01 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Sharpei: Kakmadam.
Helemaal mis!! Ik kom niet uit de arbeidersklasse en heb een hoge opleiding en ben aardig welgesteld. Ik heb een mix herder / bouvier gehad, de volgende wordt met grote waarschijnlijkheid mix rottweiler / dobermann.quote:Op donderdag 16 september 2004 22:40 schreef kamagurka het volgende:
Ik hoorde net van mijn vriendin dat bepaalde hondenrassen voornamelijk in de arbeidersklasse gevonden kunnen worden en bepaalde rassen meer voor de hoger opgeleide welgestelde mensen in de wieg zijn gelegd
Ik schiet alvast in: arbeidersklasse, pitbull, boxer, herder, mastiff, rottweiler, bouvier.
klopt? klopt!![]()
Hoger opgeleid/ welgesteld: husky? jack russel? border collie? hazewindhond, tekkel, pekinees (alhoewel...)
quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:44 schreef kleinmeiske het volgende:
Maarre, kloppen doet het dus niet. Ik vind overigens een pers meer bij een welgesteld oud dametje passen dan bij een kamagurka ...
Oh wacht, maar ik werk ook niet maar ik studeer wel voor hoger opgeleidequote:Op vrijdag 17 september 2004 10:46 schreef dafjedaf het volgende:
Mijn hond is collie met herder. Oh jee, ik voel een identiteitscrisis opkomen...![]()
Foto's please, lijkt me een mooie combi!quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:46 schreef dafjedaf het volgende:
Mijn hond is collie met herder. Oh jee, ik voel een identiteitscrisis opkomen...![]()
Dat klopt, dat klopt....quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:44 schreef kleinmeiske het volgende:
Maarre, kloppen doet het dus niet. Ik vind overigens een pers meer bij een welgesteld oud dametje passen dan bij een kamagurka ...
quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:36 schreef kamagurka het volgende:
Ik ben er nog niet uit wat voor volk een Deense Dog zou WILLEN... lelijk groot kalf
Oud wijf!quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:41 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Geweldige honden zijn dat!!
Maar ja, ik ben een tut met Jack russell....![]()
Jack Russellsquote:Op vrijdag 17 september 2004 11:41 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Geweldige honden zijn dat!!
Maar ja, ik ben een tut met Jack russell....![]()
Het gaat om het innerlijkquote:Op vrijdag 17 september 2004 11:44 schreef kamagurka het volgende:Wat is er zo geweldig aan dan? Soort mini-pony met lubberogen![]()
Als de deense dog compenseert met uiterlijk voor innerlijk zie ik het puntquote:Op vrijdag 17 september 2004 12:21 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Het gaat om het innerlijkHet innerlijk van een deense dog kan kleinmeiske nou net niet boeien.
quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:44 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Oud wijf!
Wat is er zo geweldig aan dan? Soort mini-pony met lubberogenAls zoiets stinkt, kun je maar beter een hondenhok in je tuin hebben
Behalve dat dan je tuin ook gelijk naar de hel meurt...
Hond of kat, dit is wel intens triest...quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:15 schreef sillyzappa het volgende:
en een klant wou haar laten inslapen omdat ze geen tijd meer voor haar had.
Ik ken echt geen perzen die stinken... maar kan me voorstellen als ze slecht worden verzorgt dat ze idd snel gaan rieken. Dat geldt voor alle dieren natuurlijk!quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:15 schreef sillyzappa het volgende:
Heej Kamagurka, da's wel een mooie Pers ja! Heeft precies dezelfde kleur als mijn Pers! Ik wist niet dat dat Himalayan was. Ik heb haar nu een half jaar, ze is 12, en een klant wou haar laten inslapen omdat ze geen tijd meer voor haar had. Wij hebben haar toen opgenomen, met de bedoeling haar te herplaatsen, en uiteindelijk is ze bij ons gebleven, is erg lief namelijk...En inderdaad, gelukkig bestaan er nog normale Perzenfokkers... Die van ons heeft ook een wat langere neus. Ik zal later proberen een foto van haar hier neer te zetten.
Soms is de neus van zo'n dier zo plat dat het bijna een deuk is. Alle platsnuitige dieren vergen over het algemeen meer onderhoud, en zijn "viezer". Zowel honden als katten. Logisch eigenlijk, door de rimpels gaan ze op die plaatsen meer zweten, vervolgens gaat dat in die plooien lekker broeien, en soms ontsteken, dat stinkt vaak. Door hun platte gezicht hebben ze vaak last van tranende/ontstoken ogen. Doordat ze soms hun bek niet goed dichtkrijgen (kop is te plat zeg maar) kwijlen ze vaker, en hebben ze eerder vieze tanden, dat stinkt ook.
Maar ook honden met veel haar vind ik vaak stinken. Van die dikke yorkshire terriers, met van die lange vette haren, en van die gore aangekoekte klodders in zijn ooghoeken, restjes poep onder zijn staart....ieeeuw!
Meestal in combinatie met een dikke mevrouw, die dat beest de hele dag rondzeult en zoent... Gatver.
En alle honden met hangwangen kwijlen; spaniels, setters, molossers,maar de retrievers vaak ook.
Gelukkig heb ik een klein kortharig kruisinkje, met een normale bouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |