D'r lijkt iets goed mis met de emmerquote:Op zondag 26 september 2004 20:07 schreef ultra_ivo het volgende:
Maar is nog altijd extreem traag vandaag
quote:Slowness or missing album
--------------------------------------------------------------------------------
In the middle of the night we began seeing irregular traffic patterns. We have ruled out hardware and are trying to figure out who is doing this to us. Please be paitient, albums might be a little slow or appear missing at times.
I'll keep you updated
Alex
[11pm] We've located ALL of the problems (yea!!) All albums should be avaiable again by Monday AM.
bevalt de curcus? wat "doe" je allemaal enzo? en wat krijg je voorgeschoteld?quote:Op maandag 27 september 2004 23:16 schreef stil het volgende:
pff. net mijn eerste cursusles fotografie gehad, nu 14 dagen de tijd voor het maken van opdrachten. Maar hopen dat ik alles kan onthouden.![]()
Het is een basiscursus spiegelreflexcamara en digitalecamera.quote:Op dinsdag 28 september 2004 07:11 schreef Xilantof het volgende:
[..]
bevalt de curcus? wat "doe" je allemaal enzo? en wat krijg je voorgeschoteld?
aha, en heb je ook echt het idee dat je wat leert? (niet lullig bedoeld ofzo)quote:Op dinsdag 28 september 2004 07:39 schreef stil het volgende:
[..]
Het is een basiscursus spiegelreflexcamara en digitalecamera.
De werking van de camera is uitgelegd, en wat de sluiterstijd en diafragma inhoud.
Voor de volgende les hebben we 5 opdrachten mee gekregen, die allemaal met de sluitertijd hebben te maken.krijg het nog druk
Verder hebben we in het begin een vragen lijst moeten invullen, en die moeten we ook weer invullen bij de laatste les.
Ik denk toch dat zo'n cursus niet verkeerd is hoor. Ik doe hem (nog) niet, maar zie wel dat mensen die hem wel hebben gedaan duidelijk vooruit gaan met hun platen. Ik hoop dan altijd daar ook wat van mee te pikkenquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:14 schreef Xilantof het volgende:
[..]
aha, en heb je ook echt het idee dat je wat leert? (niet lullig bedoeld ofzo)
maar veel kan je toch ook via zelf werk en dit forum ?
of zie ik wat verkeerd?
Ik probeer het voornamelijk door vallen en opstaan (veel proberen dus)quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:14 schreef Xilantof het volgende:
of zie ik wat verkeerd?
Ja hoor, leer er best wel van, ook al heb ik er nog maar een les opzitten, Herken er wel dingen van die ik hier heb gelezen, maar kan er daar direkt op doorvragen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:14 schreef Xilantof het volgende:
[..]
of zie ik wat verkeerd?
Nou je die digitaal hebt, is het idd helemaal handig geworden. Het kost je verder ook geen geld meer. Anders al die rolletjesquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:46 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Ik probeer het voornamelijk door vallen en opstaan (veel proberen dus)
en lekker sponzen in dit forum.
en moet zeggen dat het groeitopic met intresse gevolgt wordt.
Van mij zou er ook nog wel wat van die basale basis info mogen komen, daarmee doel ik op dingen van, wat is diafragma, sluitertijd, wat houden die cijfers bij lenzen in (mm en f waarde) usw, usw.
Wat is er dan niet gelukt?quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:52 schreef Ymke het volgende:
Waarom lukken mijn fotos nooit?![]()
Nou alles niet enzo , *schopt tegen camera*quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat is er dan niet gelukt?
Ben er mee gestopt , ik prop hem morgen eerst vol met eten misschien is die dan wat rustigerquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:15 schreef PdeHoog het volgende:
Oh jee......
Misschien gewoon even pauze houden?
voorzichtige opmerking: die camera kan er niets aan doen hoor
brrr klinkt eng een studieloop baarquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:30 schreef Xilantof het volgende:
mijn voorgaande studieloopbaar
zeikerdquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:33 schreef Ymke het volgende:
[..]
brrr klinkt eng een studieloop baar
Ik ook van jouquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:46 schreef Xilantof het volgende:
[..]
zeikerd![]()
![]()
Tis nu donker buitenquote:Op dinsdag 28 september 2004 23:32 schreef Shark.Bait het volgende:
damn...ik wilde wat zw/w foto's maken vandaag, maar ik de lucht werkte niet mee...veel te grauw ..
ik werk graag met lichtquote:Op dinsdag 28 september 2004 23:38 schreef Ymke het volgende:
Tis nu donker buiten
Ik heb een beetje verstand van filters; Een roodfilter laat voornamelijk rood licht door en houdt de rest in meer of mindere mate tegen. Bijvoorbeeld een blauwe lucht zwart. Staat garant voor dramatische foto's.quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:49 schreef PdeHoog het volgende:
Leg eens uit Shark.Bait....
Je komt over als iemand die verstand heeft van filters. Waarom zwartwit-foto's maken met een roodfilter ervoor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |