Wat doe je nu dan?quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:28 schreef Xilantof het volgende:
Fotoloog, ik ben trouwens geen kaasiekaasie meer
ben gestopt met dat werk![]()
ik ben gestopt omdat ik nu full-time stage loopquote:Op vrijdag 24 september 2004 14:30 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Wat doe je nu dan?
Bevalt het een beetje op je stageplek?quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:33 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik ben gestopt omdat ik nu full-time stage loop
misschien komt er nog vervangend zaterdag werk, en dat wordt Of concierge Of bestellingen rondrijden van een banketbakker
maar wanneer dat is, of dat het uberhaupt komt weet ik niet
ja hoorquote:Op vrijdag 24 september 2004 14:34 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Bevalt het een beetje op je stageplek?
Mooi,en je kan fokken daaroquote:Op vrijdag 24 september 2004 14:40 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ja hoor![]()
tis leuk
Doe dat maar, daar kunnen we wel wat meequote:Op vrijdag 24 september 2004 14:33 schreef Xilantof het volgende:
.......Of bestellingen rondrijden van een banketbakker......
alleen in mijn pauzequote:Op vrijdag 24 september 2004 14:48 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Mooi,en je kan fokken daaro
worden leuke ritten danquote:Op vrijdag 24 september 2004 15:05 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Doe dat maar, daar kunnen we wel wat mee
In een aantal gevallen ligt de horizon (niet die panoramabak van mij, maar dat ding waar de wereld ophoudt zeg maar) te dicht op het midden. De opnamen worden een stuk spannender wanneer je die horizon naar boven of naar beneden verplaatst. Het effect kun je op de eerste twee opnamen zien.quote:Op zaterdag 25 september 2004 01:07 schreef Bowiefan het volgende:
slowchat ik hier wel in mijn eentje verder![]()
Kan ik mezelf mooi ff lastig vallen met nog een setje Terreukorganen:
wederom had ik geen zin in soepen, dus alleen ff batch gewijs op de 550 gebracht
hoeveel kost dat cameratje?quote:Op zaterdag 25 september 2004 12:28 schreef Ouwesok het volgende:
Tijd voor weer eens een experimentje.
Even dreigde mijn eerste digicam werkeloos te raken door de invasie van de beide Canons. Toch kan met de Kyocera iets wat met de Canons minder goed gaat: Hij past in mijn jaszak en is daar niet al te prominent aanwezig.
[afbeelding]
Tegenwoordig mag ie dus gewoon mee in mijn jaszak en probeer ik me er tijdens het autorijden mee te vermaken. Het vergt nog enige oefening, zo kun je niet al te veel aandacht aan je LCD besteden omdat er ook nog een snelweg is die wat aandacht vergt. Analoog aan Lomografie richt je hem dus ongeveer ergens op en vuurt hem af.
Om de verrassingen tot een minimum te beperken staat de afstand gelocked op oneindig.
De komende weken maar eens kijken wat ik allemaal vang
[afbeelding]
[afbeelding]
om maar eens twee voorbeeldjes te noemen
Ik kocht hem destijds voor 800 piek, het was met afstand de goeiekoopste digicam met 3.3MP. Het eerste alternatief kostte toen nog ergens rond de 1500 piek.quote:Op zaterdag 25 september 2004 14:10 schreef capibar het volgende:
[..]
hoeveel kost dat cameratje?
wauw... daar kan je nu een dslr voor kopen...quote:Op zaterdag 25 september 2004 14:17 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik kocht hem destijds voor 800 piek, het was met afstand de goeiekoopste digicam met 3.3MP. Het eerste alternatief kostte toen nog ergens rond de 1500 piek.
Als je er wat onderdelen af laat zal het inderdaad wel lukken. Een EOS300D kost omgerekend nog altijd een krappe 1900 guldenen dan moet je hem eigenlijk nog helemaal aankledenquote:Op zaterdag 25 september 2004 14:18 schreef capibar het volgende:
[..]
wauw... daar kan je nu een dslr voor kopen...
ik heb mijn D30 voor 550 euro gekochtquote:Op zaterdag 25 september 2004 14:30 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Als je er wat onderdelen af laat zal het inderdaad wel lukken. Een EOS300D kost omgerekend nog altijd een krappe 1900 guldenen dan moet je hem eigenlijk nog helemaal aankleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |