ik weet dat het een grote vraag was maar kan iemand me vertellen of het uberhaupt ook mogelijk isquote:Op zondag 24 oktober 2004 22:25 schreef Jerruh het volgende:
kan ik hier een heeeeele moeilijke vraag stellen?
ik ben helemaal gek van een bepaalde clip van LFO - freak. Nu wil ik een stukje van die clip heel graag als avatar als dat kan, omdat dat stukje qua filmtechniek echt retegaaf is! het stukje zit tussen deze twee fotos
[afbeelding]
en
[afbeelding]
dat stukje begint als die twee meiden zich omkeren en beetje seventiesbegewegingen doen, waarbij eerst de ene vertraagd wordt en daarna de ander. dat stukje loopt tot de vlag snel in beeld verschijnt.
kan dat!?!? *het zou super zijn!!!!
de clip: http://www.warprecords.com/video.php?mvf_id=98
het stukje zit vrij in het begin, als de muziek is begonnen!
hopelijk kan het.
Mogelijk? Ja, zal best....quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik weet dat het een grote vraag was maar kan iemand me vertellen of het uberhaupt ook mogelijk is.
quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:53 schreef Steijn het volgende:
Ik wil ook wel een upgrade.Maar ik heb geen inspiratie, iemand?
quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:59 schreef Radjesh het volgende:
[afbeelding]
Kan iemand hier wat aan doen?
of maken![]()
![]()
knuckles is coolerquote:Op vrijdag 5 november 2004 21:38 schreef Radjesh het volgende:
[..]
Bedankt man![]()
Probeerseltje....quote:Op vrijdag 5 november 2004 17:59 schreef Martijn_77 het volgende:
Zijn deze:
[afbeelding]
En deze:
[afbeelding]
Te combineren tot iets moois?
Als het kan ook in combinatie met mijn naar.
Inderdaad, en anders krijg je zoiets...quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zie dat de laatste 2 grijze balken hebben, dat komt zeker door de grootte
ik ga voor die 2equote:Op zaterdag 6 november 2004 20:13 schreef puss_in_boots het volgende:
[afbeelding]
[..]
Inderdaad, en anders krijg je zoiets... [afbeelding]
He trouwens ik vind hem ook nog geweldig ook zonder dat ik er om gevraagd heb dank u welquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:29 schreef Yeahinho het volgende:
Upgrade voor dos37.
[afbeelding] >> [afbeelding]
quote:Op maandag 8 november 2004 19:19 schreef amornl87 het volgende:
vergeten jullie mij niet..
quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:31 schreef ParisHilton het volgende:
ik wil graag een geil plaatje van Paris, misschien iets uit die spannende video of zo? wie helpt mij
*onschuldig en heel erg blond de wereld in kijkend*![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:11 schreef Conflict het volgende:
[..]
Zijn er ook richtlijnen voor die irritante epileptie iconen?
i am so thankfullquote:
Zonder in te zoomen zie je simpelweg niet wat het is, omdat het te ver verkleind moet worden.quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:55 schreef GSMboy het volgende:
[afbeelding]
Kan iemand die fake-scheitende (:)) man in een icontje zette voor mij?
quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:20 schreef Kiki het volgende:
Kan iemand hier alsjeblieft een passend plaatje van maken?
[afbeelding]
Alvast bedankt!
Yeahinho, heel erg bedankt.quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:36 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Zonder in te zoomen zie je simpelweg niet wat het is, omdat het te ver verkleind moet worden.
En ga ik zoomen, dan valt het effect helemaal weg....
[..]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |