Eens.quote:Op zondag 12 september 2004 22:20 schreef Nijna het volgende:
Klaar is echt in haar element volgens mij daar in de mangrove![]()
Mick denkt dat hij alles is...
Doe 'ns leuk over onze Klaar.quote:Op zondag 12 september 2004 22:13 schreef SCH het volgende:
Die Klaar is zo'n muts: ik ga eens lekker heel anders zijn. Hoop maar dat ze snel verdrinkt...
Jeroen is okay
Mwah, vind het wel een leuk dingetje eigenlijk.quote:Op zondag 12 september 2004 22:49 schreef Flem het volgende:
Frouke is kut, stom wijf.
kijken dus!quote:Op zondag 12 september 2004 23:13 schreef SnoRt het volgende:
weet iemand waar ik meer informatie kan vinden over de kandidaten? op http://www.expeditie-robinson.nl staat niet erg veel.
Als je gewoon hebt gekeken moet je de namen nu wel weten lijkt me jaquote:Op zondag 12 september 2004 23:24 schreef Toadette het volgende:
[..]
kijken dus!
ik heb het ook niet over namen, gewoon wat meer achtergrond.. alsin geboortedata etc.quote:Op zondag 12 september 2004 23:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Als je gewoon hebt gekeken moet je de namen nu wel weten lijkt me ja.
Als ik zou meedoen dan zou ik best willen overleggen, maar 4 vergaderingen... Nee dat gaat een beetje ver...quote:Op zondag 12 september 2004 22:24 schreef BVO het volgende:
Als ik aan ER mee zou doen, zou het survivalen me ook meer trekken dan 4 vergaderingen op een dag. :').
Ik heb buiten Klaar ook nog niet echt deelnemers gezien die me écht aanspreken.quote:Op maandag 13 september 2004 11:51 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vind ze dit jaar allemaal niks.
Sara leek me in het begin nog wel leuk, maar heb d'r tot nu toe alleen nog maar horizontaal gezien en horen zeuren.quote:Op maandag 13 september 2004 16:16 schreef Adelante het volgende:
Klaar
Sara
Leuk! Ik schop mee!quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:23 schreef BVO het volgende:
Ik geef 'em nog een schopje..
Blijkt ook wel uit de polls ja.. ze komt vrij apart over, maar ze is gewoon het leukstquote:Op woensdag 15 september 2004 18:01 schreef zatoichi het volgende:
Hmm ik vond Klaar maar irritant, in de eerste aflevering, maar ik moet zeggen dat ze de tweede aflevering toch wel stukken beter was. Jammer dat Henk het opgegeven heeft, juist hij was mijn favoriet..... Bovendien relativeerde hij goed ten opzicht van Klaar tegenover de groep.
He BVO hoeveelste ben jij geworden in het SC toernooi?quote:Op woensdag 15 september 2004 20:49 schreef BVO het volgende:
Blijkt ook wel uit de polls ja.. ze komt vrij apart over, maar ze is gewoon het leukst.
Vind het vertrek van Henk ook jammer, had liever een vrij vlak iemand zoals Frouke zien vertrekken.
quote:Op woensdag 15 september 2004 22:10 schreef Dada het volgende:
[..]
He BVO hoeveelste ben jij geworden in het SC toernooi?
Waarom toch?quote:Op donderdag 16 september 2004 20:57 schreef Lucyfurr het volgende:
Shandinella (yaay!)
Omdat ze constant harde tepels heeft?quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:18 schreef BVO het volgende:
Waarom toch?.
Dat komt omdat die nep zijn,quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Omdat ze constant harde tepels heeft?
Omdat Henk eruit is.quote:Op vrijdag 17 september 2004 22:07 schreef melonovy het volgende:
Ik had graag op Henk willen stemmen, in de eerste poll, waarom staat hij er niet tussen?
Na elke aflevering komt er een nieuw topic met twee nieuwe polls. Als iemand er uit ligt, komt hij of zij niet meer in de pollsquote:Op vrijdag 17 september 2004 22:14 schreef melonovy het volgende:
Oke, dat snap ik, maar ik vond hem wel het leukst afgelopen uitzendig.
Ik zal mijn stem wel uitbrengen op iemand wie ik de overwinning op dit moment gun
Dat van die harde tepels was nou precies mijn argument.quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:46 schreef BVO het volgende:
Lucyfurr is een vrouw..
Maar voor de rest is het een prima argument..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |