Nou, die man is 60...quote:Op zondag 12 september 2004 21:34 schreef tong80 het volgende:
En doe iets aan je conditie.
Maar jij hebt er een shmoopy voor in de plaats gekregen.quote:Op zondag 12 september 2004 21:40 schreef Moonah het volgende:
Maar goed, dag Henk!
quote:Op zondag 12 september 2004 21:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar jij hebt er een shmoopy voor in de plaats gekregen.
Lijkt me niet, want hij is zelf, vrijwillig gegaan.quote:Op zondag 12 september 2004 22:40 schreef daeri het volgende:
Maar zou hij nog kans krijgen om naar die verstekelingen te gaan?
nee maar misschien volgende weekquote:Op zondag 12 september 2004 22:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het is hem ook niet voorgesteld.
Tja, het is net als voetbal hè, als je een wedstrijd opneemt moet je ook de hele dag Internet, radio en tv mijden.quote:Op maandag 13 september 2004 00:58 schreef Adelante het volgende:
fijn dat de TT niet te veel weg geeft over het programma dat ik nog moet zien
ik had me bewust voorgenomen niet in SHO te gaan kijken, maar jah de active topics ookquote:Op maandag 13 september 2004 01:02 schreef APK het volgende:
Tja, het is net als voetbal hè, als je een wedstrijd opneemt moet je ook de hele dag Internet, radio en tv mijden.
Open volgende week gewoon een topic: 'Neem hier afscheid van Expeditie Robinson's Klaar', voor de zekerheid, ooit gaat ze er wel uit.quote:Op maandag 13 september 2004 01:04 schreef Adelante het volgende:
ik had me bewust voorgenomen niet in SHO te gaan kijken, maar jah de active topics ook![]()
Tsja. Je kunt niet met alles rekening houden.quote:Op maandag 13 september 2004 00:58 schreef Adelante het volgende:
fijn dat de TT niet te veel weg geeft over het programma dat ik nog moet zien
Bij Geert gebeurde dat anders vorig jaar wel, en die ging ook daadwerkelijk nog even naar het Duivelseilandquote:Op zondag 12 september 2004 22:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Lijkt me niet, want hij is zelf, vrijwillig gegaan.
Het is hem ook niet voorgesteld.
Ik denk dat Henk niet weet wat internet is.quote:Op maandag 13 september 2004 14:48 schreef Christine het volgende:
Henk was mijn favoriet
Vanavond een hele aflevering HenkTerugblikken.
Nu moet ik een nieuwe favoriet kiezen
Zou hij meelezen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |