Luie donder!quote:Op zondag 12 september 2004 20:10 schreef tong80 het volgende:
Openingspost wordt aangepast door de dienstdoende mod hoorde ik net.
stond al in de vorigequote:Op zondag 12 september 2004 20:13 schreef VoreG het volgende:
Zolang er maar geen SCH plaatjes inkomen.
Weet ikquote:Op zondag 12 september 2004 20:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
stond al in de vorige![]()
Viel wel mee. Als die rommel in de live-verslagentopics gewoon overslaat is er verder weinig aan de hand op een wedstrijddagje.quote:Op zondag 12 september 2004 20:22 schreef just me het volgende:ik ben weer thuis!!
druk middagje gehad golfer of viel het mee?
die van den haag ook, vooral in de 2e helftquote:Op zondag 12 september 2004 20:20 schreef VoreG het volgende:
De doelen van Heerenveen zijn eigenlijk wel mooi.
eerst achtergestaan en uiteindelijk is het 2-2 geworden, leuke wedstrijd, leuke tegenstanderquote:Op zondag 12 september 2004 20:24 schreef golfer het volgende:
Wat heeft je cluppie gedaan?
Zal vast wel aan de slechte begeleiding liggen.quote:Op zondag 12 september 2004 20:27 schreef just me het volgende:
die mannen moeten echt iets aan hun houding gaan doen! Vorige week dik verliezen en weer met die koppies naar beneden het veld opkomen! Volgende week iets aan doen
Bekend. Bij mij in het team is vaak ook de grootste tegenstander wijzelf.quote:Op zondag 12 september 2004 20:27 schreef just me het volgende:
1e punt is binnen maar die mannen moeten echt iets aan hun houding gaan doen! Vorige week dik verliezen en weer met die koppies naar beneden het veld opkomen! Volgende week iets aan doen
Mijn God, SCH wat een doorzichtige kloon.quote:Op zondag 12 september 2004 21:35 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Hey Golfer. You've got mail
Dat heet nou "ontwenningsverschijnselen" Erikkiequote:Op zondag 12 september 2004 21:38 schreef ErikT het volgende:
Avond
Geen bier, wel hoofdpijn. De wereld is niet eerlijk
Wat doe ik verkeerdquote:Op zondag 12 september 2004 21:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn God, SCH wat een doorzichtige kloon.
Feedback topicquote:Op zondag 12 september 2004 21:41 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Wat doe ik verkeerd
Ik stuur alleen maar een update !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |