ge-WAT?!?!?!?quote:Op zondag 12 september 2004 19:08 schreef komrad het volgende:
is toch aardig om gegenarliseerd te weten
quote:Op zondag 12 september 2004 19:08 schreef komrad het volgende:
is toch aardig om gegenarliseerd te weten
hij bedoelt natuurlijk 'gegarnaliseerd'quote:Op zondag 12 september 2004 19:10 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
ge-WAT?!?!?!?
vergeet de binaantjes nietquote:Op zondag 12 september 2004 19:09 schreef Ludwig het volgende:
Komkommers, trust me!
Oh dus hij bedoelt te zeggen dat vrouwen het graag met dieren doen?quote:Op zondag 12 september 2004 19:11 schreef Abbadon het volgende:
[..]
hij bedoelt natuurlijk 'gegarnaliseerd'dat is iets met garnalen...
Volgens mij is het niet echt lustopwekkend als een jongen druk bezig is, en ineens out of the blue zegt dat ie geen flauw idee heeft van wat ie aan het doen is.quote:Op zondag 12 september 2004 21:21 schreef beestjuh het volgende:
Ik vind het meestal wel leuk/lekker als een jongen weet wat ie doet
dat is wel een beetje veel gevraagdquote:Op zondag 12 september 2004 21:21 schreef beestjuh het volgende:
Ik vind het meestal wel leuk/lekker als een jongen weet wat ie doet
Oh dat vind ik juist heel erg lekkerquote:Op zondag 12 september 2004 20:36 schreef Mieky het volgende:
Zo vaak mogelijk proberen te pompen per minuut vind ik in ieder geval NIET lekker...
Whuahaha zeker een goeiequote:Op zondag 12 september 2004 21:20 schreef Sandertje21 het volgende:
Fistfucken is altijd goed.
Zeker als ze nog maagd zijn, dan gillen ze van plezier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |