Hengelo (OV) moet ik hebben, maar daar zit er volgens mij ook een. Anders zijn er wel genoeg anderen in de buurt gok ik.quote:Op zondag 12 september 2004 18:39 schreef danosa het volgende:
Troel er is een wereldwinkel in Hengelo
Spalstraat 16
7255 AC Hengelo (Gld)
Telefoon: 06-15640865
Geen fair-trade shop helaas.
Ik ookquote:Op zondag 12 september 2004 19:39 schreef Jessicaa het volgende:
Ik vind die mexicaanse kandelaar overgens een geweldig idee
en terecht Lois!!! Dit is echt bijzonder!quote:Op zondag 12 september 2004 19:46 schreef Lois het volgende:
... Op dit soort momenten ben ik zo onnoemlijk trots op dit kleine stukje wereld, dit kleine stukje van het grote internet.![]()
Exactly my thoughts! Kanjers, allemaal!quote:Op zondag 12 september 2004 19:46 schreef Lois het volgende:
Ik vind en vond het idee van Troel meteen hartverwarmend en ben heel blij dat ze de organisatie op zich wil nemen. Ik vind het hartverwarmend om te zien hoeveel mensen er mee doen en het brengt de tranen in mijn ogen. Op dit soort momenten ben ik zo onnoemlijk trots op dit kleine stukje wereld, dit kleine stukje van het grote internet.![]()
En zo is het maar netquote:Op zondag 12 september 2004 19:46 schreef Lois het volgende:
Ik vind het hartverwarmend om te zien hoeveel mensen er mee doen en het brengt de tranen in mijn ogen. Op dit soort momenten ben ik zo onnoemlijk trots op dit kleine stukje wereld, dit kleine stukje van het grote internet.![]()
Ik heb alleen gemaild dat ik mee wilde doen, heb me niet afgevraagd of ze nog meer moest weten, wat suf!quote:Op zondag 12 september 2004 20:31 schreef babyfeet het volgende:
Wij willen ook iets doen
dan moet je troel mailen wat wil ze dan allemaal weten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |