Je moet toch op 128 komenquote:Op zondag 12 september 2004 18:09 schreef Bupatih het volgende:
* Ronde1
even een vraagje: Wat doet Balou erin?![]()
En welke Job bedoel je??
Leida Schimmelpenninck en valerie zijn ook dezelfdequote:Lisette & Alice de Boer en Inge Berkhout... dat zijn toch allemaal dezelfde?!?!
Zoals, ik al zei, ik heb de lijst gekopieerd. Ik ken de helft zelf nietquote:Op zondag 12 september 2004 18:49 schreef babette21 het volgende:
ja da's dezelfde actrice....
maar ik dacht (ik kan het mis hebben hoor) dat die Alice, Lisette en Inge één en dezelfde was
(a la een schizofreen is nooit alleen.... )
maakt mij niet uit hoor, dat ze 3x in die lijst staat...
vond haar helemaal cool, echt de opper-psycho haha!!
Nikst te tvp'en! Stemmenquote:Op zondag 12 september 2004 20:24 schreef BVO het volgende:
TVP.
Ik voor 2, die 1 vond ik een lul met vingers.quote:Op zondag 12 september 2004 23:43 schreef Dizer het volgende:
- Job Zonneveld/deJong, bedoel je 1 of 2? Ik ga voor 1.
2 kon gewoon niet acterenquote:Op zondag 12 september 2004 23:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik voor 2, die 1 vond ik een lul met vingers.
1 vond ik een engerd, 2 is bevriend met m'n nicht en zit/zat bij haar op de hotelschool.quote:Op zondag 12 september 2004 23:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
2 kon gewoon niet acteren
LOL!!quote:Op zondag 12 september 2004 23:49 schreef BVO het volgende:
[..]
1 vond ik een engerd, 2 is bevriend met m'n nicht en zit/zat bij haar op de hotelschool.
Dat acteren van hem is dus ook niks meer geworden blijkbaar..
En hij deed het met Katja Schuurman. Heeft het dus wat beter gedaan ja.quote:Op zondag 12 september 2004 23:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
LOL!!
Nummer 1 speel(t/de) in Meiden van de Wit of zo iets...en in Costa en in Volle Maan....
Uuh in welke film/serie? Ik neem aan niet in het echt...dat is namelijk dan wel heeel laaag van Katja...het is niet echt een leuke jongen...acteren kan ie wel...maar voor de restquote:Op zondag 12 september 2004 23:54 schreef BVO het volgende:
[..]
En hij deed het met Katja Schuurman. Heeft het dus wat beter gedaan ja..
Ze hadden een tijdje een relatie en speelden samen in Jong Zuidquote:Op zondag 12 september 2004 23:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuh in welke film/serie? Ik neem aan niet in het echt...dat is namelijk dan wel heeel laaag van Katja...het is niet echt een leuke jongen...acteren kan ie wel...maar voor de rest
Ik heb dus wat gemist...quote:Op zondag 12 september 2004 23:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze hadden een tijdje een relatie en speelden samen in Jong Zuid.
Katja en Job in Jong Zuid?quote:Op zondag 12 september 2004 23:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze hadden een tijdje een relatie en speelden samen in Jong Zuid.
Wat mij betreft liggen die er in de 1e ronde uit. Dat houdt het spannendquote:Op maandag 13 september 2004 12:12 schreef Dizer het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat het Ludo vs Janine wordt in de finale... dan zou ik het echt niet weten gewoon
Ik hoop het ook niet. Altijd weer die Ludo en Janine in de finale.quote:Op maandag 13 september 2004 12:12 schreef Dizer het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat het Ludo vs Janine wordt in de finale... dan zou ik het echt niet weten gewoon
Ik heb alleen wat hele onbekende vervangen voor nieuwe spelers. Voor de rest hetzelfdequote:Op maandag 13 september 2004 15:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
* Ronde1
Je hebt de lijst wel letterlijk van het vorige tournament overgenomen he?.
oké ik ben eruit:quote:Op zondag 12 september 2004 18:24 schreef babette21 het volgende:
Hier moet ik nog ff over nadenken, kom ik later op terug:
Frits van Houten vs. Kim Azalaia-Verduyn
Charlie Fischer 1 (Aukje van Ginneken) vs. Hedwig Harmsen
Dit meen je nietquote:Op maandag 13 september 2004 15:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bebe. vs. Janine Sanders-Elschot
Jawel.quote:Op dinsdag 14 september 2004 01:04 schreef Dizer het volgende:
Dit meen je niet
Ik had het niet beter kunnen zeggen.quote:Op woensdag 15 september 2004 14:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bovendien worden Janine en Ludo hier vreselijk overschat.
Daarom deed ik het ook.quote:Op woensdag 15 september 2004 14:55 schreef BVO het volgende:
Ik had het niet beter kunnen zeggen..
quote:Op donderdag 16 september 2004 17:24 schreef Svensational het volgende:
BabetteJe hebt degene waarop je niet stemt helemaal weggehaald. Nou moet ik mijn hele telsysteem omgooien
Zat er een Jantje in GTST dan???quote:Op donderdag 16 september 2004 17:26 schreef babette21 het volgende:
ja sorry sommige mensen zijn gewoon niet interessant genoeg,
dan zal 't me echt worst wezen of jantje of pietje wint...
Ja je weet wel, dat ouwe wijfie...quote:Op donderdag 16 september 2004 17:29 schreef Bupatih het volgende:
Zat er een Jantje in GTST dan???
Het was als grapje bedoeldquote:Op donderdag 16 september 2004 17:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ja je weet wel, dat ouwe wijfie...
een paar jaar later belandde ze op de vrouwenafdeling van de Bajes...
quote:Op donderdag 16 september 2004 17:40 schreef babette21 het volgende:
nee joh ik lul maar wat, bedoel Jantje uit Vrouwenvleugel....
Laat ze bij de volgende ronde dan onbeantwoord staan a.u.b., dat is nl. handiger voor mijquote:Op donderdag 16 september 2004 17:26 schreef babette21 het volgende:
ja sorry sommige mensen zijn gewoon niet interessant genoeg,
dan zal 't me echt worst wezen of jantje of pietje wint...
Er hebben nog maar een paar mensen gestemd.quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:26 schreef Svensational het volgende:
De stemmen zijn al geteld hoorNieuwe ronde komt morgen
nou en? hadden ze maar sneller moeten zijn...quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:37 schreef BVO het volgende:
Er hebben nog maar een paar mensen gestemd..
Een tournament met maar een paar stemmers is niet leuk.quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou en? hadden ze maar sneller moeten zijn...![]()
De Jager : Meisjesnaamquote:Op vrijdag 17 september 2004 19:07 schreef charmed_angel het volgende:
waarom heeft Roos eigenlijk zo belachelijk lange achternaam??
Roos Alberts-Bentz van den Berg-de Jager
dan mag je daar ook niet op stemmen...quote:Op vrijdag 17 september 2004 18:00 schreef Kimmster het volgende:
Er zaten echt heel veel namen bij die ik echt he-le-maal niet kenof me tenminste niet meer kan herinneren.
Nou okee, ik heb ze ook nog niet echt geteld, ik heb een poging gedaanquote:Op vrijdag 17 september 2004 17:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Er hebben nog maar een paar mensen gestemd..
Je moet ze ook regelmatig bijhouden. Ik zet de neiuwe stemmen er gewoon altijd gelijk bij, als je het tot op het laatst bewaart wordt je gekquote:Op zaterdag 18 september 2004 00:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou okee, ik heb ze ook nog niet echt geteld, ik heb een poging gedaanWat een k*twerk is dat zeg
Wat fijn dat je dat nu al zegtquote:Op zaterdag 18 september 2004 00:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Je moet ze ook regelmatig bijhouden. Ik zet de neiuwe stemmen er gewoon altijd gelijk bij, als je het tot op het laatst bewaart wordt je gek.
Bowien gaat winnen. Ik voel het.quote:Op zaterdag 18 september 2004 00:46 schreef ZOWIEE het volgende:
Waarom denken jullie dat dit niet een totale herhaling wordt van het vorige tournament?
De winnaar staat toch al vast
Omdat ik vanaf de 2e ronde gewoon niet meer op Ludo en Janine ga stemmenquote:Op zaterdag 18 september 2004 00:46 schreef ZOWIEE het volgende:
Waarom denken jullie dat dit niet een totale herhaling wordt van het vorige tournament?
De winnaar staat toch al vast
Oke, dan zal ik morgen ook stemmenquote:Op zaterdag 18 september 2004 00:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat ik vanaf de 2e ronde gewoon niet meer op Ludo en Janine ga stemmen
En bij de vorige editie waren er hele andere Fokkers die stemde. Dit is de nieuwe generatie zeg maar...![]()
ZOWIEEquote:Op zondag 19 september 2004 17:04 schreef Svensational het volgende:
Wat
quote:Op zondag 19 september 2004 17:12 schreef Svensational het volgende:
Die zijn dan dus te laat
Dan meot alleen het hoofd van de winnaar er nog opquote:Op zondag 19 september 2004 18:47 schreef Bupatih het volgende:
Svurno, hier voor de winnaar:
[afbeelding]
Lisette was geweldigquote:Op zondag 19 september 2004 19:33 schreef charmed_angel het volgende:
wie is???
10--9 Lisette de Boer vs. Rikkie de Jong/Dendermonde
Jij zou zaterdag al stemmen zei jequote:Op zondag 19 september 2004 19:34 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]![]()
*boycot tournament*
Ik wilde wel op je wachten hoor.quote:Op zondag 19 september 2004 19:34 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]![]()
*boycot tournament*
quote:Op zondag 19 september 2004 19:40 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Zondag dus
-edit-ok was het eigenlijk vergeten, maar je had wel erge haast zeg
quote:Op zondag 19 september 2004 19:47 schreef BVO het volgende:
Beter gezegd... acht hele duels.
tja een tournament zonder Bowien dat kan niet he! Bowien moet natuurlijk wel winnenquote:Op zondag 19 september 2004 19:50 schreef BVO het volgende:
Er staan er maar 24..
Ik zag het eerst nog niet eens, maar ik misteBowien
.
.
hij is nog niet compleet ronde 2, dus ik zou maar even wachtenquote:Op zondag 19 september 2004 19:51 schreef Bupatih het volgende:
* ronde2
Roos Alberts
Philip van Alphen
Remco Alberts
Peter Kelder
Mathilde Carillo
Marcus Sanders
Jessica Harmsen
Laura Selmhorst
Nick Sanders
Arnie Alberts
Robin Visser
Helen Helmink 2 (Bruni Heinke)
Charlie Fischer 3 (Lieke van Lexmond)
Sofia Sanders
Huib van Groeningen
Benjamin Borges
Cleo de Wolf
Dennis Tuinman
Dian Alberts (Chris Jolles)
Pete Jensen
Ray Groenoord
Rik de Jong
Govert Harmsen (Wik Jongsma)
Stefano Sanders
ALs het aan mij ligt wel ja.quote:Op zondag 19 september 2004 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
tja een tournament zonder Bowien dat kan niet he! Bowien moet natuurlijk wel winnen![]()
De loting was incompleet.quote:Op zondag 19 september 2004 19:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Waar is JanineAl uitgeschakeld?
![]()
Geef dan zelf het goede voorbeeld.quote:Op zondag 19 september 2004 19:55 schreef Svensational het volgende:
Maar stem dan ook nog niet als het niet compleet is![]()
issie nou al aangepast of niet???quote:Op zondag 19 september 2004 19:59 schreef BVO het volgende:
Jullie kunnen toch wel lezen?.
Been there, done that.quote:Op zondag 19 september 2004 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij is nog niet compleet ronde 2, dus ik zou maar even wachten
Nee is ook niet zo, das een verzinsel van Svennie en ik geloof ook Beev!quote:Op maandag 20 september 2004 07:34 schreef lady-wrb het volgende:
maar eh.... die Tessel heette toch geen selmhorst van achternaam
Dat met Helen heb ik al aangepastquote:Op maandag 20 september 2004 09:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee is ook niet zo, das een verzinsel van Svennie en ik geloof ook Beev!
Netzoals dat ze keer op keer Helen Helmink 1 en 2 door elkaar gooien
quote:Op maandag 20 september 2004 10:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat met Helen heb ik al aangepast. En dat is geen verzinsel van ons. Zo staat het op IMDB...
Ja het is nu compleetquote:Op maandag 20 september 2004 14:33 schreef babette21 het volgende:
oke voor ik ga stemmen: is de lijst nu compleet of niet?!?!?
quote:Op maandag 20 september 2004 14:33 schreef babette21 het volgende:
oke voor ik ga stemmen: is de lijst nu compleet of niet?!?!?
Wrom?quote:Op maandag 20 september 2004 14:36 schreef Svensational het volgende:
De stemmem van Mvnl tellen niet mee...
Ik heb toch duidelijk aangegeven hoe er gestemd moest worden?quote:Op maandag 20 september 2004 14:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wrom?
hallo ik bedoel het aardig hoor... hoef je niet zo boos te kijkenquote:Op maandag 20 september 2004 14:35 schreef Svensational het volgende:
![]()
tussen [ b] em [ /b] hequote:Op maandag 20 september 2004 14:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
hallo ik bedoel het aardig hoor... hoef je niet zo boos te kijken
anyway stemmen krijg je zo van me...
en de Zeikerd Van De Dag Award gaat naar..... SVENSATIONAL.....quote:Op maandag 20 september 2004 14:40 schreef Svensational het volgende:
tussen [ b] em [ /b] he![]()
Je hoeft niet te stemmenquote:Op maandag 20 september 2004 14:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
en de Zeikerd Van De Dag Award gaat naar..... SVENSATIONAL.....![]()
quote:Op maandag 20 september 2004 14:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
en de Zeikerd Van De Dag Award gaat naar..... SVENSATIONAL.....![]()
Huilie.quote:Op maandag 20 september 2004 14:36 schreef Svensational het volgende:
De stemmem van Mvnl tellen niet mee...
Lezen kan ik wel, maar ik heb over de uitleg heengelezen. Ik was de oude methode nog gewend, maar bij deze, de verandering.quote:Op maandag 20 september 2004 17:47 schreef Svensational het volgende:
Kan ThomasBerge niet lezen?![]()
sorry hoor maar wat is nou eigenlijk je probleem?! (ongesteld ofzo?!)quote:Op maandag 20 september 2004 17:47 schreef Svensational het volgende:
Kan ThomasBerge niet lezen?![]()
Svurno wil even laten zien wie er dit tournament de baas is.quote:Op maandag 20 september 2004 17:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
sorry hoor maar wat is nou eigenlijk je probleem?! (ongesteld ofzo?!)
quote:Op maandag 20 september 2004 17:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
sorry hoor maar wat is nou eigenlijk je probleem?! (ongesteld ofzo?!)
stemmen tellen is in de eerste rondes altijd kutwerk, of 't nu vet staat of niet...
begin dan geen tournament...![]()
Babette, je hoeft niet te stemmen. Als mijn werkwijze je niet bevalt stem dan gewoon niet meerquote:Op maandag 20 september 2004 18:01 schreef babette21 het volgende:
door de zuurpruim uit te hangen?! leuk.
Bij 32 paren is het zonder [b] écht niet veel meer werk hoor.quote:Op maandag 20 september 2004 18:02 schreef Svensational het volgende:
[..]Dan heb jij blijkbaar andere telmethodes dan ik. Het is voor mij veel makkelijker tellen als hij vet staat.
.
Ja baas....quote:Op maandag 20 september 2004 18:08 schreef Svensational het volgende:
Ji vraagt dat niet. Jij zegt dat ze allebei mogen doen. En nog een keer: als het je niet bevalt stem je gewoon niet.
Okee, ik zal niet meer zeikenquote:
Hoezo?quote:Op maandag 20 september 2004 18:09 schreef Tania18 het volgende:
Oh oh Dada, nu wordt Sven boos
quote:Op maandag 20 september 2004 18:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Okee, ik zal niet meer zeikenIk tel de mensen die niet stemmen zoals het hoort gewoon niet mee.
Je moet stemmen dmv van de [b] tags. Anders telt Sven, onze strenge baas, je lijst niet mee.quote:Op maandag 20 september 2004 18:12 schreef Dada het volgende:
[..]
Hoezo?
Omdat je ze niet vetgedrukt hebt gedaanquote:Op maandag 20 september 2004 18:12 schreef Dada het volgende:
[..]
Hoezo?
quote:Op maandag 20 september 2004 18:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
IK MIS DE OUDE BVO-TOURNAMENTS![]()
Zo..dat was wel dikgedrukt
quote:Op maandag 20 september 2004 18:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
IK MIS DE OUDE BVO-TOURNAMENTS![]()
Zo..dat was wel dikgedrukt
Ik zou nu moeten zeggen: Je wordt bedankt, zeikerd.quote:Op maandag 20 september 2004 18:12 schreef Svensational het volgende:
Ja, BVO. Die stemmen had ik dus al verwerkt.
quote:Op maandag 20 september 2004 18:15 schreef Svensational het volgende:
quote:Op maandag 20 september 2004 18:15 schreef BVO het volgende:
Maar ik zeg: Maakt niet uit, het was toch voor Anita..
.
Nog kleiner en vervelender dan ik blijkbaar.quote:Op maandag 20 september 2004 18:16 schreef Dada het volgende:
Tsssss. Hoe klein en vervelend kun je worden zeg.
Eigenlijk is Sven dus toch nog best wel liefquote:Op maandag 20 september 2004 18:16 schreef BVO het volgende:! Dus alleen Anita mag zonder [b] stemmen?
.
Nou nee inderdaad, dacht dat jullie wel op hetzelfde niveau zaten. Maar Svennienennie blijft maar krimpen.quote:Op maandag 20 september 2004 18:17 schreef BVO het volgende:
Had je niet verwacht he, Dada?![]()
.
Haha die Svennienennie! Wat een actie zeg......quote:Op maandag 20 september 2004 18:22 schreef Svensational het volgende:
Mensen, neem mij nou niet zo serieus. Ik tel echt alle stemmen wel mee hoor
En nou ophouden met dat gebagger
Kun jij niet gewoon helemaal oprotten?quote:Op maandag 20 september 2004 18:26 schreef Dada het volgende:
[..]
Haha die Svennienennie! Wat een actie zeg......
Hahahaha hij houdt niet op. Wat een vent zeg. Haha nou Sven ik lig op de grond van het lachen joh. Jij gekke beetnemerd.quote:Op maandag 20 september 2004 18:28 schreef Svensational het volgende:
Kun jij niet gewoon helemaal oprotten?
quote:Op maandag 20 september 2004 18:30 schreef Dada het volgende:
[..]
Hahahaha hij houdt niet op. Wat een vent zeg. Haha nou Sven ik lig op de grond van het lachen joh. Jij gekke beetnemerd.
Jaaaa een te gek, gaaf, vet, koele figuur met doldwaze acties.quote:Op maandag 20 september 2004 21:49 schreef mark_03 het volgende:
En die Sven zit zelf in mijn Nederpoptournament ook zijn minst favoriete weg te skippen. Gebruikt dus de [b ] Tags ook nie. Wat een figuur
Jij had het niet gevraagd.quote:Op maandag 20 september 2004 21:49 schreef mark_03 het volgende:
En die Sven zit zelf in mijn Nederpoptournament ook zijn minst favoriete weg te skippen. Gebruikt dus de [b ] Tags ook nie. Wat een figuur
Zit er een kern van waarheid in!quote:Op woensdag 22 september 2004 19:03 schreef babette21 het volgende:
hij wordt op een voetstuk geplaatst, omdat hij vaak betrokken is bij spectaculaire verhaallijnen.
maar zijn rol daarin is altijd hetzelfde en dus 'n beetje uitgemolken.
ooit was ie heel cool (hij heeft nog steeds wel goeie opmerkingen) en natuurlijk is het een goeie acteur,
maar ik ben wel een beetje klaar met die man...
Ronde 2 heb je ook gestemd hoorquote:Op zondag 26 september 2004 15:57 schreef _bigmac_ het volgende:
Ronde 3 doe ik weer mee.
Ah telt het toch wel mee ?quote:Op zondag 26 september 2004 16:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ronde 2 heb je ook gestemd hoor
Ja, het viel nog wel mee uiteindelijk. Je had alleen de insert-toets aanstaan zodat de helft van de namen weg wasquote:Op zondag 26 september 2004 16:15 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ah telt het toch wel mee ?
Lezen, Anita.quote:Op zondag 26 september 2004 17:32 schreef Tania18 het volgende:
Moet het weer dikgedrukt?
Oh, het is zondag hoorquote:Op zondag 26 september 2004 17:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Lezen, Anita..
Het is je vergeven.quote:Op zondag 26 september 2004 17:33 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh, het is zondag hoor![]()
Oepsquote:Op zondag 26 september 2004 17:35 schreef BVO het volgende:
Zolang je Dianmaar boven Ludo verkiest.
.
Heb ik lang over nagedacht, Laura heeft meer leuke dingen meegemaakt (zoals dat sekte gedoe en dat gedoe met Cleo toen), dus daarom verdient zij het meer vind ikquote:Op zondag 26 september 2004 17:37 schreef BVO het volgende:
Geen Dian dus..
Waarom heb jij Laura van Stefano laten winnen???![]()
.
Dat staat er altijd voor hoorquote:Op zondag 26 september 2004 17:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Waarom post je nooit hoeveel tegen hoeveel een ding is geeindigd, Svurno?
quote:Op zondag 26 september 2004 17:37 schreef Tom_Tom- het volgende:Waarom post je nooit hoeveel tegen hoeveel een ding is geeindigd, Svurno?
quote:Op zondag 26 september 2004 17:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Lezen, Anita Tommerd..
Dat is wel zo, maar ik dacht dat jij Laura zo'n heks vond?quote:Op zondag 26 september 2004 17:38 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Heb ik lang over nagedacht, Laura heeft meer leuke dingen meegemaakt (zoals dat sekte gedoe en dat gedoe met Cleo toen), dus daarom verdient zij het meer vind ik![]()
Iedereen is bang dat je toch weer boos wordtquote:Op zondag 26 september 2004 17:38 schreef Svensational het volgende:
Hoeft het niet meer dikgedrukt, doet iedereen het ineens
quote:Op zondag 26 september 2004 17:39 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Iedereen is bang dat je toch weer boos wordt![]()
Misschien had ik dat er vetgedrukt moeten neerzetten, zodat het beter overkwamquote:Hierover wordt niet moeilijk gedaan
Laura is ook een heks, maar Stefano vind ik maar een saai personagequote:Op zondag 26 september 2004 17:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar ik dacht dat jij Laura zo'n heks vond?.
En Stefano heb je op Rhodos gezien..
De lijnen met Bowien en Yasmin vond ik erg leuk. Of dat aan hem lag weet ik niet.quote:Op zondag 26 september 2004 17:42 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Laura is ook een heks, maar Stefano vind ik maar een saai personage
Je was er behoorlijk vol van, dacht ik. ;').quote:En zo leuk was ie nou ook weer niet op Rhodos![]()
Die lijnen met Bowien en Yasmin waren leuk omdat zij het leuk maakten vond ikquote:Op zondag 26 september 2004 17:43 schreef BVO het volgende:
[..]
De lijnen met Bowien en Yasmin vond ik erg leuk. Of dat aan hem lag weet ik niet..
[..]
Je was er behoorlijk vol van, dacht ik. ;').
Omdat jouw voorkeuren niet de regel zijnquote:Op zondag 26 september 2004 17:44 schreef BVO het volgende:
Mensen die Charlie stemmen ipv Bowien zal ik ook nooit begrijpen..
Dat is zeker zo.quote:Op zondag 26 september 2004 17:45 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Die lijnen met Bowien en Yasmin waren leuk omdat zij het leuk maakten vond ik
Dat is niet zo hoor.quote:Op zondag 26 september 2004 17:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat jouw voorkeuren niet de regel zijn
Meestal de uitzondering erop
quote:Op zondag 26 september 2004 17:44 schreef BVO het volgende:
Mensen die Charlie stemmen ipv Bowien zal ik ook nooit begrijpen..
Neeeeeeeeeee Ludo mag er niet uiT!quote:Op zondag 26 september 2004 17:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat is zeker zo..
Stefano vind ik ook wle overgewaardeerd hoor, net als Janine.
Laura en ook Ludo vind ik dan weer erg uitgemolken personages die de serie nu zouden moeten verlaten.
Vind ik niet. Verre van zelfs. Lieke vind ik niet zo bijzonder qua uiterlijk, Tanja Jess daarentegen.quote:Op zondag 26 september 2004 17:47 schreef bar_rel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Charlie is lekkerder![]()
Lieke is knapquote:Op zondag 26 september 2004 17:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Vind ik niet. Verre van zelfs. Lieke vind ik niet zo bijzonder qua uiterlijk, Tanja Jess daarentegen..
En sowieso gaat het hier (ook) om de rol..
Nee, want volgend seizoen moet 'ie weer vechten tegen zijn failliesement, wanneer er weer een vrouw wraak wil nemen.quote:Op zondag 26 september 2004 17:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee Ludo mag er niet uiT!
oh...En Yasmin wordt toch ook vaak gekozen..heeft zij zon interesante verhaallijnquote:Op zondag 26 september 2004 17:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Vind ik niet. Verre van zelfs. Lieke vind ik niet zo bijzonder qua uiterlijk, Tanja Jess daarentegen..
quote:Op zondag 26 september 2004 17:48 schreef BVO het volgende:
Ja.quote:Op zondag 26 september 2004 17:50 schreef bar_rel het volgende:
[..]
oh...En Yasmin wordt toch ook vaak gekozen..heeft zij zon interesante verhaallijn![]()
![]()
Bij mij wel.quote:Op zondag 26 september 2004 17:50 schreef Svensational het volgende:
[..]Echt niet bij alle duels hoor
Ok ik kies haar niet vanwege de verhaallijnquote:Op zondag 26 september 2004 17:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja.
Helemaal niet dat van ik ben te lelijk voor mijn partner gedoe is al heel vaak gebruikt.quote:Op zondag 26 september 2004 17:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja.
quote:Op zondag 26 september 2004 17:55 schreef Tania18 het volgende:
Arnie was het stomste personage ooit
quote:Op zondag 26 september 2004 17:55 schreef Tania18 het volgende:
Arnie was het stomste personage ooit
quote:Op zondag 26 september 2004 17:57 schreef _bigmac_ het volgende:
En dan Rik tegen Isabella kom op zeg. Isabella wint hier ook alleen maar omdat ze nog in de serie zit. De prachtige verhalen die Rik heeft gehad met Anita enzo. En die kerel kon nog acteren ook.
4-3 bedoel ikquote:Op zondag 26 september 2004 17:56 schreef BVO het volgende:
Nee hoor Svurno.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 26 september 2004 17:57 schreef _bigmac_ het volgende:
En dan Rik tegen Isabella kom op zeg. Isabella wint hier ook alleen maar omdat ze nog in de serie zit. De prachtige verhalen die Rik heeft gehad met Anita enzo. En die kerel kon nog acteren ook.
mischien spelen 'looks' hier ook wel weer een rol hequote:Op zondag 26 september 2004 17:57 schreef _bigmac_ het volgende:
Saai vervelend ?? heb jij het wel over Rik de Jong ??quote:Op zondag 26 september 2004 17:57 schreef BVO het volgende:
[..].
Rik was wel zo'n verschrikkelijk saai en vervelend personage.
Dizer en Frey moeten in ieder geval nogquote:Op zondag 26 september 2004 18:03 schreef BVO het volgende:
Ludo - Dian: 3-5.
Kan spannend worden..
Jij denkt echt xdat wij een stelletje mongolen zijn he?quote:Op zondag 26 september 2004 18:06 schreef _bigmac_ het volgende:
En dat Dian nou voorstaat komt ook omdat mensen met het hoofd stemmen in plaats van met het gevoel. Ludo heeft deel een gewonnen omdat hij gewoon het favoriete personage van iedereen was nu gaan mensen alleen maar tegen hem stemmen zo dat er eens een andere winnaar uit komt. Gevolg is dus dat dat personage niet echt de favoriet is maar slechts tweede keus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |