ah, dank je wel voor de uitlegquote:Op maandag 13 september 2004 01:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
<knip>
Dit is {zeer} beknopt ongeveer in grote lijnen, het waarom van mijn topic en de reakties.
morgenochtend 8.40 aankomst schipholquote:Op maandag 13 september 2004 14:24 schreef Vision het volgende:
hij is inmiddels goed en wel aangekomen hoop ik?
quote:Op maandag 13 september 2004 14:45 schreef master_X het volgende:
na een week ben je hem vast wel weer zat![]()
Vast welquote:Op maandag 13 september 2004 14:45 schreef master_X het volgende:
na een week ben je hem vast wel weer zat![]()
Hele simpele reden: hij moest het land verlaten, want zijn visum verliep na 1 jaar.quote:Op maandag 13 september 2004 12:03 schreef Dinus het volgende:
Wat een verhaal, bluezz, ik ben erg benieuwd naar het vervolg, wat maakte dat hij toch weer naar huis wilde?
zijn die klote visa toch nog ergens goed voorquote:Op maandag 13 september 2004 16:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Hele simpele reden: hij moest het land verlaten, want zijn visum verliep na 1 jaar.
Het was ook niet niks wat er allemaal is gebeurd de afgelopen periode.quote:Op maandag 13 september 2004 20:24 schreef Bluezz het volgende:
Wat wordt er meegeleefd, doet ons goed!![]()
![]()
Oh Bluezz en Golfer, wat een verhaal....quote:Op maandag 13 september 2004 01:29 schreef Bluezz het volgende:
Vanaf dat moment zijn er spaarzame mails geweest van zijn kant en hebben wij ons best gedaan geen oordeel te vellen, en geen lastige vragen te stellen, alleen maar het kontakt in stand te houden, en het lijntje naar huis warm en aantrekkelijk te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |