Hallo,
Ja ja... sinds kort behoor ik ook tot de groot schuld bezitters, en mag ik de komende 30 jaar steevast maandelijks een fiks bedrag overmaken aan de bank. Kortom; ik heb een huis gekocht ! Harstikke leuk en trots natuurlijk, alleen, nu de inrichting nog.
Hieronder post ik een plattegrond en een aantal 3D plaatjes hoe de woning er leeg uit ziet. Hoe zouden jullie de woning inrichten en aankleden ? Waar welke meubels, waar een plankje of een kastje, een plantje, een lamp of de tv ? Ik ben erg benieuwd uw mening. Ook zou ik graag jullie mening horen over de kleuren van de muren. Ik houd van lichte kleuren maar zie ook graag wat variatie, vlakken of iets dergelijks...
(nu hebben ze roze deuren enzo.....
) ![]()
Oja, misschien wel handig om te laten weten; ik ga de volgende woonkamermeubels zeker meenemen naar de nieuwe woning: 2 2-persoons banken, 1 tvkastje, 1 telefoonkastje, 1 rechthoekige eettafel met 4 stoelen, 3 Ikea hangkasten (60cm bij 150cm) en een computerkast met 2 deuren waarachter de pc verdwijnt. Er ligt een beuken kleurige parketvloer in.
De woonkamer in 3D; uit 2 verschillende hoeken genomen. Gekeken vanaf de plattegrond gezien rechts bovenin de hoek:
![]()
Vanuit de plattegrond gekeken is dit de hoek vanaf de scheidingsmuur woonkamer / keuken, bovenin:
![]()
Vanuit de woonkamer, ter hoogte van de scheidingsmuur kijk je hier richting de keuken. Rechts zie je het keukenblok beginnen, recht voor je de openslaande deuren.
![]()
Ik ben erg benieuwd naar jullie ideen. Hoe zouden jullie het aanpakken ?