Jeremy Clarksonquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:30 schreef Blessed het volgende:
[..]
nee???
hahahahaa ik vind Brits juist fantastisch. die humor is echt droog.
oh hoe heet die vent van Top Gear ook alweer (nee geen Discovery programma maar toch)... Jeremy... dinges? of zit ik er helemaal naast? Hoe dan ook, ik quote:
"BMW, made by Germans, driven by tossers". geheheh das echt grappig.
Dat had ik dus ook bij dezelfde aflevering. Ik was al op zoek naar het mailadres van Discovery om er over te zeiken.quote:Op woensdag 10 november 2004 20:37 schreef Eddie__ het volgende:
Zit ik net Myth Busters te kijken, gaat het over een stunt met een op afstand bestuurbare politie auto die vast is gemaakt aan een elektriciteitsmast. Komt bijna de ontknoping......nee hoor reclame. En na de reclame gaat het verder bij een hele andere myth. Namelijk kikkers schieten :S
Zo weet ik natuurlijk nooit of iets wel of niet echt is...
Nou het kwam dus aan het eind pas...... was weer te voorbarig met m'n conclusie.
Kikkers schieten? Ik heb alleen de politieauto gezien, ook na de reclame..quote:Op woensdag 10 november 2004 20:37 schreef Eddie__ het volgende:
Zit ik net Myth Busters te kijken, gaat het over een stunt met een op afstand bestuurbare politie auto die vast is gemaakt aan een elektriciteitsmast. Komt bijna de ontknoping......nee hoor reclame. En na de reclame gaat het verder bij een hele andere myth. Namelijk kikkers schieten :S
Zo weet ik natuurlijk nooit of iets wel of niet echt is...
Nou het kwam dus aan het eind pas...... was weer te voorbarig met m'n conclusie.
Gister werd hij vermoord door het triplex dat hem moest redden.quote:
Dat gevoel kreeg ik ook bij het drijfzand. Op een middagje heel veel zand met heel veel water mengen en dan denken dat je drijfzand hebt.quote:Op zondag 16 januari 2005 10:35 schreef Toeps het volgende:
Ze denken er vaak niet over na dat hun opstelling misschien wel niet goed is.
Idd het is het blijf een geweldig programma!!quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:15 schreef Tackleberry het volgende:
Blijft een geweldig programma...Ook al heb je een bepaalde uitzending al een keer gezien...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |