Speciaal voor Svurno: Dit wil niet zeggen dat er speciaal een moord aan te pas moet zijn geweest, het gaat hem vooral om "traditionele, blijvende vijandschap"quote:vete (de ~, ~n/~s)
1 traditionele, blijvende vijandschap => haat en nijd, moord en doodslag
quote:Op zondag 12 september 2004 16:24 schreef Bupatih het volgende:
Ludo/Janine!!!!!!!
Dat is wél een vete.quote:Op zondag 12 september 2004 16:42 schreef BVO het volgende:
Dat is geen vete.
Een vete is een traditionele, blijvende vijandschap.quote:Op zondag 12 september 2004 17:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is wél een vete.
Een vete is een langdurige vijandschap
En Janine en Ludo hebben al lang een vijandschap
Want ze hebben namelijk een haat-liefde verhouding.
Dus ook haat en vijandschap.
Gescheiden, rechtszaken, politie...allemaal voorgekomen, hoor...
Isabella en Ludo dan ook nietquote:Op zondag 12 september 2004 17:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Een vete is een traditionele, blijvende vijandschap.
Je kan zeggen wat je wil, maar dat hebben Ludo en Janine gewoon écht niet.
kijk dat mag ik wel: gewoon het heft in eigen hand nemen!!quote:Op zondag 12 september 2004 18:02 schreef Svensational het volgende:
Aangezien dit nog wel even gaat duren zo:
GTST Tournament: Favoriete Personage #2
Vallen jouw nominaties ook af:quote:Op zondag 12 september 2004 17:42 schreef BVO het volgende:
Sowieso is er binnen een vijandschap geen plaats voor liefde, maar dat terzijde.
Het lijkt wel of het hier het Nederlandse kamp van ER is, alleen maar vergaderen en overleggenquote:Op zondag 12 september 2004 18:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
kijk dat mag ik wel: gewoon het heft in eigen hand nemen!!
Nah....quote:Op zondag 12 september 2004 18:46 schreef Svensational het volgende:
Het lijkt wel of het hier het Nederlandse kamp van ER is, alleen maar vergaderen en overleggen
Dat was geen liefde.quote:Op zondag 12 september 2004 18:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vallen jouw nominaties ook af:
Ludo/Bowien
Ludo/Roxy
Ludo/Isabella
Bij Isabella en Roxy van één kant..maar Ludo was wel degelijk verliefd op Cleo...dus...quote:Op zondag 12 september 2004 20:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat was geen liefde..
Cleo stond er ook niet tussen.quote:Op zondag 12 september 2004 20:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bij Isabella en Roxy van één kant..maar Ludo was wel degelijk verliefd op Cleo...dus...
Veel vorkjesquote:Op zondag 12 september 2004 20:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Cleo stond er ook niet tussen..
En ok, hij is met Isabelle en Roxy naar bed geweest, maar sex en liefde is niet altijd hetzelfde..;).
Maar goed, die discussies zijn ook nogal overbodig, we lijken inderdaad E.R. wel..
Kom maar op met namen..
En tóch was dat een vete.quote:Op zondag 12 september 2004 21:25 schreef _bigmac_ het volgende:
Bij Ludo en Bowien was er wel degelijk liefde. Bowien was zelfs aan het twijfelen ofze wel met Stefano moest trouwen.
Ik besteed ook wel wat meer tijd aan het tournament.quote:Op zondag 12 september 2004 22:50 schreef Svensational het volgende:
BVO, misschien moet je iets inschikkelijker zijn. Het is een beetje jij tegen de rest nu
plus de rest jaquote:Op zondag 12 september 2004 22:55 schreef BVO het volgende:
Want dat is volgens mij het enige punt, Ludo & Janine. Voor de rest ben ik behoorlijk inschikkelijk geweest hoor..
Plus welke rest? Ik was het alleen niet met Ludo en Janine eens hoor.quote:Op zondag 12 september 2004 23:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
plus de rest jaEn volgens mij steek jij juist iets teveel tijd in het Tournament, je neemt het iets te serieus
Ik vind dat je Ludo & Bowien niet kan vergelijken met Ludo & Janine nee.quote:Op zondag 12 september 2004 23:10 schreef Svensational het volgende:
Aan de hand van je richtlijnen rond Ludo en Janine vinden andere mensen sommige koppels geen vete, maar daar ga je ook weer tegen in
quote:Op maandag 13 september 2004 13:09 schreef Zhenar het volgende:
en Janine en Ludo ook niet.
Als ik dit zo lees is dit best wel een KUT-tournament...quote:Op maandag 13 september 2004 13:09 schreef Zhenar het volgende:
Ik lees hier trouwens heel veel "vetes" die helemaal niet traditioneel en eeuwigdurend zijn.
Nee hoor.quote:Op maandag 13 september 2004 20:40 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees is dit best wel een KUT-tournament...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |