abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21951324
Hier ook alles goed hoor. Erg druk op werk, alles al aan het afronden... over 3 weekjes begint mijn verlof al.. de tijd vliegt!!!!! Girly ik weet niet of ik je al gefeliciteerd had, bij deze. (mooi buikkie al trouwens). Yoga is inmiddels ook al begonnen, tis wel een beetje zweverig, maar wel serieus. Dus ik denk (hoop) dat ik er wat aan heb.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 14 september 2004 @ 18:27:02 #127
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_21951356
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 18:03 schreef piglet het volgende:
m@x ik heb 'The good girl', 'Anger management' en 'Sweet home alabama' gehuurd. De eerste vond ik niet zo en de andere 2 heb ik nog niet gekeken...
Als het wat is hoor je het

tex wat grappig dat je over me hebt gedroomd Jammer dat het geen voorspellende droom was

Girly de klachten bij een blaasonsteking kunnen uitblijven als je zwanger bent onder invloed van de hormonen. Misschien even voor de zekerheid wat urine laten onderzoeken? Dan weet je het zeker en als het het niet is, dan is het ws toch echt een zwangerschapskwaal
een absolute topfilm in het romantische film-genre, een echte zwijmel weg in de mega mooie blauwe ogen van de blonde hoofdrolspeler film Reken er op dat je een paar tissues nodig hebt, die had ik al nodig zonder zwanger te zijn (of was ik toen al zwanger )
Ik zou 'm zo weer willen zien, is er nog een plaatsje vrij bij je op de bank?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_21951644
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 18:27 schreef Sjeen het volgende:
Ik zou 'm zo weer willen zien, is er nog een plaatsje vrij bij je op de bank?
tuurlijk, kom maar langs. Maar dan moet je wel Isa meenemen natuurlijk
  Licht Ontvlambaar dinsdag 14 september 2004 @ 18:52:07 #129
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_21951871
Ik zou het zo doen... ware het niet dat we schoonpapa gaan helpen verhuizen straks.

Je hebt trouwens bijna mail
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_21952269
Hoe is het met Loena... hopelijk zet het lekker uit zijn eigen door nu (strippen is nog steeds geen pretje... of had ik dit beter niet kunnen zeggen )

Piglet hopelijk schiet het voor jou ook lekker op nu, ik zou het je zo gunnen meid
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_21952685
Loena, zet 'm op meid! Heel veel sterkte, ik hoop dat het strippen iets zal uitmaken voor je!!

OEHHH Piglet, wat spannend voor jou, ook al bijna op de 40 weken rond!

Iedereen weer een dosis sterkte!!

Hier weinig veranderd eigenlijk, pijnlijke borsten, vermoeide buien, misselijke flagen op de namiddag en snel geirriteerd en geëmotioneerd... Lang leven de hormonen!
Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 14 september 2004 @ 19:39:36 #132
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_21953017
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 15:57 schreef m@x het volgende:
Loena gaat strippen!

You can leave your hat on, lalalala Oh nee, dat is een ander soort strippen
Ja hoor M@x morgen LIVE AT FOK een strippende Loena-tik-
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_21953089
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 19:39 schreef Loena-tik- het volgende:

[..]

Ja hoor M@x morgen LIVE AT FOK een strippende Loena-tik-
bijna live mag ook hoor loena
  dinsdag 14 september 2004 @ 19:50:08 #134
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_21953253
Girly, dat vaker moeten plassen kan natuurlijk ook goed komen door het groter worden van de baarmoeder, deze zit de eerste drie maanden nog achter het schaambeen, lekker tegen je blaas te drukken na de vierde maand zou je hier wel minder last van moeten krijgen. Maar je moet het natuurlijk altijd wel goed in de gaten blijven houden een blaasontsteking werkt prikkelend op de baarmoeder en een testje bij de huisarts is zo gedaan...

Githa truste en geen sorry meer zeggen hoor!!!

Stiekemurd over drie weekjes alweer verlof!!! Heerlijk, je kijkt er zeker wel naar uit?!

Melonovy rot he die kwaaltjes aan het begin van je zwangerschap?! Heb je bij Chiara veel last van misselijkheid gehad? Vond ik altijd zo rot, gek hoe snel je dat weer vergeet!

En voor de rest: allemaal heel erg bedankt voor de gelukwensen, ik zal het nodig hebben
Hyves!
pi_21953444
Loena
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  dinsdag 14 september 2004 @ 20:03:22 #136
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_21953530
I second that:
hup liefie
..en laat gaan...
  dinsdag 14 september 2004 @ 20:11:29 #137
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_21953743
Ik ga morgen gewoon bij de VK voor de deur posten, neem mijn laptop mee, kan ik mooi liveverslag doen van Loena's striptease

Piglet, het is bijna zover he. Nog effies volhouden he, je weet waar je het voor doet
  dinsdag 14 september 2004 @ 20:15:14 #138
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_21953856
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 20:11 schreef pluisje het volgende:
Ik ga morgen gewoon bij de VK voor de deur posten, neem mijn laptop mee, kan ik mooi liveverslag doen van Loena's striptease
Is goed, neem je Tobias mee? Neem ik Tobias, mag jij mijn buik en dan doe ik het verslag van het strippen wel, lijkt me een goeie deal
Hyves!
  dinsdag 14 september 2004 @ 20:17:19 #139
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_21953910

Ik heb haar net bij de eindcontrole verteld dat ze me de komende 100 jaar niet terug zal zien, iig niet om te bevallen
  Jubileum moderator dinsdag 14 september 2004 @ 20:19:54 #140
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21953977
volgens mij zeggen heel veel vrouwen dat pluis

elke keer als ik zie dat Loena heeft gepost krijg ik een kleine hartverknettering
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 14 september 2004 @ 20:22:43 #141
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_21954044
Ma-maatje, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Lekker, dat je er nu van kunt genieten.

En Loena, Piglet en Papa Reanimatie.com; ik hoop dat we snel wat babietjes kunnen verwelkomen. Tot die tijd in ieder geval nog even sterkte gewenst met de laatste loodjes.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 14 september 2004 @ 20:23:43 #142
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_21954071
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 20:19 schreef Lois het volgende:
volgens mij zeggen heel veel vrouwen dat pluis
Maarre, als je kindje op je buik ligt ben je toch alle pijn gelijk vergeten? BULLSHIT!!!
quote:
elke keer als ik zie dat Loena heeft gepost krijg ik een kleine hartverknettering
Sorry
Hyves!
  dinsdag 14 september 2004 @ 20:27:19 #143
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_21954160
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 20:23 schreef Loena-tik- het volgende:

[..]

Maarre, als je kindje op je buik ligt ben je toch alle pijn gelijk vergeten? BULLSHIT!!!
Nee, zeker niet als ze daarna nog een half uur gaan hechten enzo
pi_21954415
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 15:57 schreef m@x het volgende:
Loena gaat strippen!

You can leave your hat on, lalalala Oh nee, dat is een ander soort strippen
Cool!
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_21954730
Wederom bedankt voor alle felicitaties meiden (en jongens, , kwam ik net pas achter). Het genieten begint al helemaal te wennen hoor!

Suzanna: super dat je de schopjes kunt zien zeg (erg leuk voor papa's)!

Girly: dat vele plassen heb ik nu niet, maar ik herken het wel van de eerste weken bij m'n eerste zwangerschap (was inderdaad baarmoeder die plaats innam van blaas, erg vervelend en vooral tijdrovend). Was trouwens net als de meeste andere kwaaltjes ook over na de eerste 13 weken, dus... nog even doorzetten (en alert blijven op blaasontsteking zoals de anderen al aangaven).

Ik ben nog steeds aan het "inburgeren" hier en heb zojuist ontdekt wat LLM's zijn en we hebben hier zelfs een LLP (of is het dan LLV?), dus...

Loena, reanimatie.com, piglet en m@x extra knuffels voor jullie en Loena, veel succes met het strippen morgen (ontspannen, ontspannen, ontspannen...SHIPS!).

xxx Ma-Maatje.
  dinsdag 14 september 2004 @ 21:06:18 #146
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_21954782
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 20:37 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Cool!
Forget it but
Hyves!
pi_21954907
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 20:19 schreef Lois het volgende:

Hé, ik had psies hetzelfde!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_21954943
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 21:06 schreef Loena-tik- het volgende:
Forget it but
Hè, da's nou jammer . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_21956092
Girly, ik heb van die dagen dan blijf ik naar de WC lopen, en er komt maar een paar druppels, maar het gevoel dat ik heel nodig moet blijft gewoon. Vandaag zijn we een dagje weggeweest (o.a. voor de ECHO !!) en ik ben dus naar de wc geweest in drie winkels, een snackbar, een bibliotheek en 2x bij het echobureau. Heel erg lastig gewoon. Maar bij mij zijn het vaak een paar daagjes achter elkaar en daarna is het weer over.
  dinsdag 14 september 2004 @ 22:02:08 #150
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_21956217
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 21:57 schreef Ladybos het volgende:
Girly, ik heb van die dagen dan blijf ik naar de WC lopen, en er komt maar een paar druppels, maar het gevoel dat ik heel nodig moet blijft gewoon. Vandaag zijn we een dagje weggeweest (o.a. voor de ECHO !!) en ik ben dus naar de wc geweest in drie winkels, een snackbar, een bibliotheek en 2x bij het echobureau. Heel erg lastig gewoon. Maar bij mij zijn het vaak een paar daagjes achter elkaar en daarna is het weer over.
ECHO!!!! Vertelde zij tussen neus en lippen door Vertel, hoe was het, hebbben jullie genoten(open deur ) en vooral, heb je nog mooie echoplaatjes te showen?
Hyves!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')