quote:Op dinsdag 14 september 2004 18:03 schreef piglet het volgende:
m@x ik heb 'The good girl', 'Anger management' en 'Sweet home alabama' gehuurd. De eerste vond ik niet zo en de andere 2 heb ik nog niet gekeken...
Als het wat is hoor je het
tex wat grappig dat je over me hebt gedroomdJammer dat het geen voorspellende droom was
![]()
Girly de klachten bij een blaasonsteking kunnen uitblijven als je zwanger bent onder invloed van de hormonen. Misschien even voor de zekerheid wat urine laten onderzoeken? Dan weet je het zeker en als het het niet is, dan is het ws toch echt een zwangerschapskwaal
quote:Op dinsdag 14 september 2004 18:27 schreef Sjeen het volgende:
Ik zou 'm zo weer willen zien, is er nog een plaatsje vrij bij je op de bank?
Ja hoor M@x morgen LIVE AT FOK een strippende Loena-tik-quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:57 schreef m@x het volgende:Loena gaat strippen!
You can leave your hat on, lalalala
Oh nee, dat is een ander soort strippen
quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:39 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Ja hoor M@x morgen LIVE AT FOK een strippende Loena-tik-![]()
![]()
Is goed, neem je Tobias mee? Neem ik Tobias, mag jij mijn buik en dan doe ik het verslag van het strippen wel, lijkt me een goeie dealquote:Op dinsdag 14 september 2004 20:11 schreef pluisje het volgende:
Ik ga morgen gewoon bij de VK voor de deur posten, neem mijn laptop mee, kan ik mooi liveverslag doen van Loena's striptease
Maarre, als je kindje op je buik ligt ben je toch alle pijn gelijk vergeten? BULLSHIT!!!quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:19 schreef Lois het volgende:![]()
volgens mij zeggen heel veel vrouwen dat pluis
Sorryquote:elke keer als ik zie dat Loena heeft gepost krijg ik een kleine hartverknettering![]()
Nee, zeker niet als ze daarna nog een half uur gaan hechten enzoquote:Op dinsdag 14 september 2004 20:23 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Maarre, als je kindje op je buik ligt ben je toch alle pijn gelijk vergeten? BULLSHIT!!!
Cool!quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:57 schreef m@x het volgende:Loena gaat strippen!
You can leave your hat on, lalalala
Oh nee, dat is een ander soort strippen
Forget it butquote:Op dinsdag 14 september 2004 20:37 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Cool!![]()
Hé, ik had psies hetzelfde!quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:19 schreef Lois het volgende:
elke keer als ik zie dat Loena heeft gepost krijg ik een kleine hartverknettering![]()
Hè, da's nou jammer . . .quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:06 schreef Loena-tik- het volgende:
Forget it but![]()
ECHO!!!! Vertelde zij tussen neus en lippen doorquote:Op dinsdag 14 september 2004 21:57 schreef Ladybos het volgende:
Girly, ik heb van die dagen dan blijf ik naar de WC lopen, en er komt maar een paar druppels, maar het gevoel dat ik heel nodig moet blijft gewoon. Vandaag zijn we een dagje weggeweest (o.a. voor de ECHO !!) en ik ben dus naar de wc geweest in drie winkels, een snackbar, een bibliotheek en 2x bij het echobureau. Heel erg lastig gewoon. Maar bij mij zijn het vaak een paar daagjes achter elkaar en daarna is het weer over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |