abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21941877
Oh ja, ben ik helemaal vergeten te vertellen: sinds een paar dagen zie ik m'n buik zelfs bewegen als t kleintje schopt...da's zo schattig! Mijn mannetje is er ook helemaal weg van en ik moet het altijd zeggen als ze lekker aan het schoppen is.

Was even een aanvulling
pi_21941944
Vervelend dat het slapen nog steeds zo slecht gaat m@x. Als je het maar verder wel een beetje rustig aandoet hoor! Dus niet te veel poetsen
Maar hier heb ik ook het probleem dat afleiding zoeken moeilijk is. Daarom ben ik gisteren maar eens even met hubbie naar de videotheek geweest. Dus ik ga mezelf zo maar installeren met een filmpje en wat lekkers. Daar moet ik ook nog maar even van genieten nu het nog kan toch?

O, ja dat voorwerk. Die samentrekkingen hebben er idd wel mee te maken. Je zult waarschijnlijk merken dat ze binnenkort ook af en toe pijnlijk worden (althans dat is bij mij zo). Helaas zegt het allemaal vrij weinig zoals we hier hebben gemerkt Het is volgens mij ook goed mogelijk dat de bevalling begint zonder dat je echt voorwerk hebt gehad...

Je hoeft je trouwens echt geen zorgen om me te maken hoor! Ik pas heel goed op mezelf. Volgens mij hebben we het allemaal best moeilijk met de gebeurtenissen van de laatste dagen en zeker met onze hormonen is dit best heftig. Ik kijk bewust niet meer elk half uur op het forum omdat me dat gewoon te zwaar is op dit moment. En ik probeer mezelf af te leiden met van alles en nog wat. En natuurlijk ik hoop dat m'n kindje niet al te lang meer op zich laat wachten
  dinsdag 14 september 2004 @ 15:06:03 #103
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_21946525
Naar de vk geweest, helaas nog niet gestript(ze had al twee dames die aan het bevallen waren, hoe durven ze ) Maar ze belt me morgen voor de middag en dan spreken we een tijd af dat ze me even stript( speciaal voor Rottdog: we hebben dan een strip-date ). Dus al met al goed nieuws dus en wie weet begin ik nog wel zelf vannacht ofzo, zou wel het prettigst zijn. Heb trouwens vanmorgen gedroomd dat mijn vliezen braken, nou ja vliezen braken er zaten gaatjes in mijn buik en daar stroomde het vruchtwater uit zou dat wat zeggen dan?
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  Jubileum moderator dinsdag 14 september 2004 @ 15:07:06 #104
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21946554
stripdate
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  FOK!fossiel dinsdag 14 september 2004 @ 15:22:56 #105
2628 Karin
pi_21947005
Ma-Maatje van harte gefeliciteerd! Leuk weer een zwangere erbij
pi_21947063
Klinkt scary, Loena-tik! Misschien ben je stiekum een alien...
Maar ja, ik heb ook zo vaak raar gedroomd...ik wil dan soms liever niet weten dat dat echt nog uit m'n eigen fantasie komt ook...niet voor te stellen!
Terwijl ik nog nooit gaatjes in m'n tanden heb gehad droomde ik dat er kiezen en tanden uit moesten en ik uiteindelijk een fietsenrek over had...ik heb toen 's ochtends gelijk even mijn tanden gecontroleerd ... (ze zeggen trouwens dat dromen over tanden wel wat in kan houden?

In ieder geval ... sterkte ermee! (met de bevalling-en-zo)

P.S. Is dat strippen vervelend of pijnlijk? Vroeg ik me af...
pi_21947447
Loena heeft (bijna) een strip-date
Maar eigenlijk hoop ik dat het gewoon toch nog vanzelf gaat beginnen hoor, want dat betekent dat je minder lang hoeft te wachten
Geen idee of je droom wat zegt trouwens
  dinsdag 14 september 2004 @ 15:43:34 #108
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_21947499
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 15:25 schreef Suzanna het volgende:

P.S. Is dat strippen vervelend of pijnlijk? Vroeg ik me af...
Ik ben bij de eerste gestript en ik moet zeggen dat het behoorlijk onaangenaam voelde( zacht uitgedrukt) Maar goed dit is nummer drie misschien heb ik nu wat meer eelt op mijn muts
Hyves!
  dinsdag 14 september 2004 @ 15:44:47 #109
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_21947541
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 15:41 schreef piglet het volgende:
Geen idee of je droom wat zegt trouwens
Gewoon dat ik een rare zwangere doos ben
Hyves!
  dinsdag 14 september 2004 @ 15:44:57 #110
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21947546
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 15:43 schreef Loena-tik- het volgende:

[..]

Ik ben bij de eerste gestript en ik moet zeggen dat het behoorlijk onaangenaam voelde( zacht uitgedrukt) Maar goed dit is nummer drie misschien heb ik nu wat meer eelt op mijn muts
*proest*
pi_21947552
girly, nu weet ik niet meer of ik je al gefeliciteerd had...ondanks al het gedoe rondom Danyel wil ik dat bij deze toch doen, omdat het natuurlijk heel geweldig is!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_21947644
Hm....dat is dus niet iets om naar uit te kijken (strippen) Weet ik dat ook weer !

* Suzanna voegt het toe aan het lijstje ...

(wordt wel lang, nu de bevalling steeds dichterbij komt...)
  dinsdag 14 september 2004 @ 15:57:22 #113
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_21947878
Loena gaat strippen!

You can leave your hat on, lalalala Oh nee, dat is een ander soort strippen

Goed nieuws Loena, maar het gaat natuurlijk gewoon vandaag al beginnen zodat dat strippen helemaal niet nodig is!

Tex, weet je al wat voor vervangend werk je moet doen?

Geeft toch niks dat je niet op iedereen reageert Suzanna. Dat soort dingen kan je nu lekker op de zwangerschapsdementie gooien. Fijn om te lezen dat het verder goed gaat! Leuk he, als ze zo in je buik aan het spartelen zijn.

Welke films heb je gehuurd Piglet? Ik ben nog steeds op zoek naar afleiding en kan wel wat filmtips gebruiken.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_21948161
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 15:45 schreef Catootje het volgende:
girly, nu weet ik niet meer of ik je al gefeliciteerd had...ondanks al het gedoe rondom Danyel wil ik dat bij deze toch doen, omdat het natuurlijk heel geweldig is!
dank je wel lief van je

dinsdag 14 september 2004 @ 16:56:33 #115
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_21949380
Loena, ik heb 2 dagen geleden gedroomd dat piglet ging bevallen, maar tot nu toe heeft dat nog niets uitgehaald he. Ik vrees dat dromen gewoon bedrog zijn, en van de meeste dromen van mezelf mag ik dat van ganser harte hopen Heb net nog gedroomd dat de baby me zó hard schopte, dat z'n beentjes tot z'n knieën uit m'n buik staken!!!

Het vervangende werk bleek inderdaad sorteren te zijn. Niet erg boeiend werk, maar het is wel droog en warm, en gezellig met de radio aan enzow. Dus dat overleef ik wel denk ik. Hoef toch nog maar 8 weken
Net even geslapen, want was zo moe dat mn ogen pijn deden. Maar nu ben ik beetje sjaggie... ochtendhumeurtje? En nu is de dag alsnog zowat voorbij Het duurde ook een uur! voordat ik in slaap viel en ben sowieso geen fan van middagdutjes, dus denk niet dat ik hier een gewoonte van ga maken... Ik ga maar gewoon iets eerder naar bed 's avonds

Loena, ik duim voor je dat het vanacht toch nog vanzelf gaat beginnen, en voor Piglet natuurlijk ook!
m@x sterkte met de laatste loodjes, je bent al bijna een officiële LLM!!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 14 september 2004 @ 17:01:26 #116
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21949515
sorry dat ik het vraag ... maar wat wordt er nou met strippen bedoeld?
patat ftw :)
pi_21949747
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 17:01 schreef daniman het volgende:
Mag je best vragen hoor...ik wil ook wel een goede uitleg van een dame met ervaring!
  dinsdag 14 september 2004 @ 17:23:45 #118
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_21950049
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 17:01 schreef daniman het volgende:
Is zeg maar toucheren(oftewel, vingers in muts ) de vk gaat met een vinger de baarmoedermond in waar ze de vliezen deels loswoeld van de baarmoedermond. Hierbij komen hormonen vrij die een aanzet kunnen geven tot de bevalling. Dat is het wel ongeveer
Hyves!
pi_21950517
nooit geweten dat het strippen heette. is het pijnlijk???

ps: ik heb eigenlijk een vraagje heh, ik weet dat je als zwangere sneller moet plassem..
bij mij is het wel heel extreem.. en vind het vreemd dat het al zo snel is bij mij..
ik moet overdag en snachts zo vaak dat ik er dus echt gek van word.
bij mijn vorige zwangerschap was het echt niet zo erg als bij deze..

is dit echt normaal??

liefs shir
  dinsdag 14 september 2004 @ 17:56:08 #120
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_21950704
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 17:47 schreef Girly het volgende:
is dit echt normaal??
Het kan normaal zijn. Maar het kan misschien ook blaasontsteking zijn. Heb je nog andere klachten? Pijn bij het plassen, het gevoel dat als je nét geweest bent je meteen weer moet, en dat er dan maar heeel weinig komt?

Ik heb in het begin van mijn zwangerschap ook blaasontsteking gehad, maar omdat het zo anders voelde dan de vorige keren dat ik blaasontsteking had, heb ik hele tijd lopen twijfelen.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_21950761
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 17:56 schreef texelonia het volgende:

[..]

Het kan normaal zijn. Maar het kan misschien ook blaasontsteking zijn. Heb je nog andere klachten? Pijn bij het plassen, het gevoel dat als je nét geweest bent je meteen weer moet, en dat er dan maar heeel weinig komt?

Ik heb in het begin van mijn zwangerschap ook blaasontsteking gehad, maar omdat het zo anders voelde dan de vorige keren dat ik blaasontsteking had, heb ik hele tijd lopen twijfelen.
nee ik voel verders niks geks ofzo.. ik heb al eens een zware blaasontsteking gehad.. toen wist ik niet eens dat ik het had omdat ik dus geen pijn en andere byzonderheden voelde

maar ik vind het gewoon raar dat ik echt zo vaak moet.. en als ik ga dan komt er degelijk wel veel uit.. i.p.v weinig (jah sorry voor het onsmakelijke)
pi_21950854
m@x ik heb 'The good girl', 'Anger management' en 'Sweet home alabama' gehuurd. De eerste vond ik niet zo en de andere 2 heb ik nog niet gekeken...
Als het wat is hoor je het

tex wat grappig dat je over me hebt gedroomd Jammer dat het geen voorspellende droom was

Girly de klachten bij een blaasonsteking kunnen uitblijven als je zwanger bent onder invloed van de hormonen. Misschien even voor de zekerheid wat urine laten onderzoeken? Dan weet je het zeker en als het het niet is, dan is het ws toch echt een zwangerschapskwaal
  dinsdag 14 september 2004 @ 18:04:32 #123
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_21950887
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 18:03 schreef piglet het volgende:
tex wat grappig dat je over me hebt gedroomd Jammer dat het geen voorspellende droom was
Ja sorry, ik heb mijn best gedaan

©Dumbo
  dinsdag 14 september 2004 @ 18:19:59 #124
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_21951213
quote:
Op maandag 13 september 2004 20:50 schreef Ma-Maatje het volgende:(...)dochtertje(...) Ze is er zo vol van!
lief!
quote:
* Jdee even een voorbeeld-schopje geeft zodat ze alvast weet hoe het voelt*
"het voelt ECHT als vlinders in je buik!" ah, nu ga ik het zeker herkennen als het komt...

Ladybos> waw, 1,5 kilo aangekomen, das niet slecht! (buikfoto komt vast ook snel? ja he?) echt fijn dat het opeens 'groeit'. komt alles toch nog goed...
..en laat gaan...
  † In Memoriam † dinsdag 14 september 2004 @ 18:21:08 #125
81992 Githa
pi_21951241
alles goed met iedereen ? ...
Ik kwam even snel checken bij Danyel en daarna even bij Loena en Piglet .... maar helaas

Heb geen puf om te reageren want ik heb net een lange slaapdienst achter de rug dus sorryyyyyy maar mijn bed roept te hard.
Ik denk wel aan jullie hoor en ik kom morgen wat uitgebreider lezen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')