Ik ben bij de eerste gestript en ik moet zeggen dat het behoorlijk onaangenaamquote:Op dinsdag 14 september 2004 15:25 schreef Suzanna het volgende:
P.S. Is dat strippen vervelend of pijnlijk? Vroeg ik me af...
Gewoon dat ik een rare zwangere doos benquote:Op dinsdag 14 september 2004 15:41 schreef piglet het volgende:
Geen idee of je droom wat zegt trouwens![]()
*proest*quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:43 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Ik ben bij de eerste gestript en ik moet zeggen dat het behoorlijk onaangenaamvoelde( zacht uitgedrukt) Maar goed dit is nummer drie misschien heb ik nu wat meer eelt op mijn muts
![]()
![]()
dank je welquote:Op dinsdag 14 september 2004 15:45 schreef Catootje het volgende:
girly, nu weet ik niet meer of ik je al gefeliciteerd had...ondanks al het gedoe rondom Danyel wil ik dat bij deze toch doen, omdat het natuurlijk heel geweldig is!
Mag je best vragen hoor...ik wil ook wel een goede uitleg van een dame met ervaring!quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:01 schreef daniman het volgende:
sorry dat ik het vraag... maar wat wordt er nou met strippen bedoeld?
Is zeg maar toucheren(oftewel, vingers in mutsquote:Op dinsdag 14 september 2004 17:01 schreef daniman het volgende:
sorry dat ik het vraag... maar wat wordt er nou met strippen bedoeld?
Het kan normaal zijn. Maar het kan misschien ook blaasontsteking zijn. Heb je nog andere klachten? Pijn bij het plassen, het gevoel dat als je nét geweest bent je meteen weer moet, en dat er dan maar heeel weinig komt?quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:47 schreef Girly het volgende:
is dit echt normaal??
nee ik voel verders niks geks ofzo.. ik heb al eens een zware blaasontsteking gehad.. toen wist ik niet eens dat ik het had omdat ik dus geen pijn en andere byzonderheden voeldequote:Op dinsdag 14 september 2004 17:56 schreef texelonia het volgende:
[..]
Het kan normaal zijn. Maar het kan misschien ook blaasontsteking zijn. Heb je nog andere klachten? Pijn bij het plassen, het gevoel dat als je nét geweest bent je meteen weer moet, en dat er dan maar heeel weinig komt?
Ik heb in het begin van mijn zwangerschap ook blaasontsteking gehad, maar omdat het zo anders voelde dan de vorige keren dat ik blaasontsteking had, heb ik hele tijd lopen twijfelen.
Ja sorry, ik heb mijn best gedaanquote:Op dinsdag 14 september 2004 18:03 schreef piglet het volgende:
tex wat grappig dat je over me hebt gedroomdJammer dat het geen voorspellende droom was
![]()
quote:Op maandag 13 september 2004 20:50 schreef Ma-Maatje het volgende:(...)dochtertje(...) Ze is er zo vol van!
"het voelt ECHT als vlinders in je buik!"quote:* Jdee even een voorbeeld-schopje geeft zodat ze alvast weet hoe het voelt*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |