abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21931676
Hoi meiden!

Wauw, wat een warme ontvangst hier (Slaapmeisje had het in 2e streepje al voorspeld).

Dank jullie wel voor de vele lieve felicitaties. Helpt enorm bij het genieten hoor, zeker die opmerkingen dat ik al bijna op de helft ben (nou je het zegt, zo kun je het ook bekijken).

Miss-Dynastie: onze dochter was mee naar de verloskundige bij de eerste controle. We hadden afgesproken dat Pa-Paatje het haar zou vertellen zodra we het hartje zouden horen en wat was het hummeltje blij! Op de peuterspeelzaal hebben de laatste maanden opvallend veel kindjes een broertje of zusje gekregen en ze had ons al eens gevraagd of zij dat ook mocht (verdrietige snik). Die middag mocht ze een knuffeltje uitzoeken en alle mensen in de rij bij de kassa en de buschauffeur kregen meteen te horen dat ze een broertje of zusje krijgt (ontroerde snik). Nu krijgt mijn buik dagelijks kusjes en ze komt met haar eigen knuffels aanzetten die ze apart legt voor de baby (zoooo lief). Ze vertelt nu ook aan iedereen dat het nog wel even duurt en dat het eerst nog Sinterklaas en Kerst moet worden. Ze is er zo vol van!

Girly: die sprong naar hier had ik veel eerder moeten wagen vind ik nu!

* Jdee even een voorbeeld-schopje geeft zodat ze alvast weet hoe het voelt*

Loena-tik: gelijk heb je, zo vers ben ik al niet meer met m'n 17 weken (had het woordje "vers" zelf daarom ook al tussen haakjes gezet). Wat heerlijk voor je dat je zo lekker hebt kunnen rusten vandaag! Kun je goed gebruiken met een bevalling (hopelijk snel) voor de deur...

Ladybos, ik heb een "geruststellingsecho" gehad met 8 weken (mooi kloppend hartje zichtbaar!) en de pretecho bij Babyview staat sinds vandaag gepland voor donderdag 7 oktober. We twijfelen nog of we het geslacht willen weten...

Veel liefs voor iedereen hier, inclusief de lurksters!

Ma-Maatje
  maandag 13 september 2004 @ 20:53:48 #77
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21931770
Hoi Ma-maatje! Gefeliciteerd en welkom hier!
pi_21931785
Hey, nieuwe zwangere ??

Gefeliciteerd Ma-Maatje . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_21931896
Ma-maatje gefeliciteerd en welkom!

tex, wat goed dat je morgen al ander soort werk hebt! Ik ben benieuwd wat het precies inhoudt.
Succes met opstaan morgenochtend hè?

pluisje, ik kan het zelf ook nog niet helemaal geloven dat ik al weer zo ver ben

Loena, hoe gaat ie nu? Fijn dat je vanmiddag zo lekker hebt kunnen rusten, nu heb je tenminste genoeg energie om vannacht maar eens fijn echt te gaan bevallen
Zonder gekheid, ik denk ook aan jou. Moet niet makkelijk zijn om zo'n tijd na de datum nog met een dikke buik te zitten.

m@x-je, ik voel me ook al een paar dagen alsof ik verkouden moet worden en soms bijna grieperig Ik hoop dat het bij ons allebei mee zal vallen.
  maandag 13 september 2004 @ 20:58:38 #80
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_21931897
Het lijssie wordt weer langer gefeli Ma-maatje ....ja jullie moeten ons toch een beetje bezighouden
  † In Memoriam † maandag 13 september 2004 @ 21:01:28 #81
43556 miss_dynastie
pi_21931980
Loena, vanavond steek ik ook voor jou een kaarsje aan... +11, ik vind het mooi geweest voor je en ik hoop zo dat je vannacht wakker wordt met weeën, of dat het morgen doorzet. Misschien helpt het iets. Dikke
  maandag 13 september 2004 @ 21:16:42 #82
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_21932394
Ma-Maatje gefeliciteerd en welkom (back)

Tex wat goed vervangend werk , ik ga donderdag op gesprek op me werk, ze willen wel weten hoe ze het aan moeten pakken en of ze iets kunnen doen om me te helpen aangezien ze denken dat het wel een zwaar beroep is voor een zwangere vrouw heb gelijk gevraagd of het goed was dat ik afspraak maak met arbo arts voor advies e.d. (en vooral voor nu met me bekken)

Loena

iedereen diek vergeet knuf
pi_21932564
Meiden allemaal een dikke knuf terug, we zijn wel lekker klef he de laatste dagen , maar het voelt stiekem wel goed hoor, jullie voelen met zijn allen heel goed aan wanneer iemand dat nodig heeft Ik ga er weer helemaal voor!!!
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  maandag 13 september 2004 @ 21:39:52 #84
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_21932985
Ma-maatje van harte gefeliciteerd!

Lieve lll, heel veel succes! Ik heb het al eerder ergens anders gezegd; probeer je niet te spiegelen aan wat er nu met Phluphy gebeurt.
Toen ik ca. 30 weken zwanger was, hoorde ik hoe onze achterburen (hij was onze fotograaf op de bruiloft en kennen hem dus vrij goed) hun kleintje met 35 weken alsnog verloren zijn. Het is heel moeilijk om zoiets van je af te zetten. Een paar weken later sprak ik hem. Hij probeerde enthousiast te reageren op mijn zwangerschap en vroeg hoever ik nu was.
"35 weken..."
Je zag hoe zijn gezicht vertrok.
We hebben het die week best moeilijk gehad, maar ik hield mezelf steeds voor:
Het kán gebeuren, maar de kans is niet groot.
Dat geef ik nu ook aan jullie door. Ookal is het zo enorm oneerlijk als het dan toch gebeurd.
Dikke
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 13 september 2004 @ 21:41:49 #85
24188 Belana
kloon van belana
pi_21933033
ma-maatje, gefeliciteerd!
stormy waters...
sailin'
pi_21933347
Mamaatje gefeliciteerd met de zwangerschap geniet er maar lekker van.

Loena & Piglet sterkte de komende tijd en dat het lekker op mag schieten voor jullie
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  maandag 13 september 2004 @ 22:28:54 #87
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_21934448
Loena en Piglet , strekte en hopenlijk duurt het nu niet al te lang meer.

ma-maatje, Welkom en van harte gefeliciteerd.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 13 september 2004 @ 22:43:39 #88
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21934900
gefelici Ma-maatje
patat ftw :)
  maandag 13 september 2004 @ 22:44:42 #89
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_21934937
ma-maatje, gefeliciteerd!
pi_21935526
Ma-maatje welkom hier en gefeliciteerd, 17 weken alweer, probeer er lekker van te genieten, het kan op eens zo snel gaan met die weken.
pi_21939497
Voor het eerst vroeg werken vandaag. Wat zal dat een lekker een heerlijk middagdutje worden straks!

Ma-maatje gefeliciteerd en welkom hier!

Piglet en Loena hoe was jullie nacht?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_21939604
* Merisse denkt aan Loena, Piglet en M@x
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_21939636
Ma-maatje gefeliciteerd en welkom
pi_21939711
Merisse je bent lief

Vannacht redelijk geslapen, maar wel erg vroeg wakker en ik kan aan niks anders meer denken dan Danyel Ga daarom zo maar even een kaarsje branden en een beetje afleiding zoeken.

Loena heb je vannacht ook nog lekker kunnen slapen?
En m@x hoe is het met jou?
Tex, ik hoop dat je werk leuk is! En een middagdutje is zeker een goed idee
  dinsdag 14 september 2004 @ 09:00:54 #95
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21939998
Loena-beeb, hoe is het? Nog gerommeld vannacht? Ben heel benieuwd hoor en hoop dat je mss nu wel ligt te puffen!

Dikke kus ook voor piglet en m@x en natuurlijk alle andere zwangeren.
pi_21940107
Merisse

En nee ik lig nog niet te puffen, wel lekker geslapen vannacht!!! Ook fijn, al gaat mijn voorkeur nu uit naar puffen hoor!!!

Trouwens Piglet, nog twee daagjes tot D-day (enne je hoeft niet op mij te wachten hoor, met olifanten kun je nu eenmaal geen rekening houden)

En M@x nog drie daagjes en dan mag jij ook
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_21940274
Misschien moeten we over 3 dagen maar eens voor een datum 3-ling gaan zorgen...

Nee hoor, ik hoop toch echt dat je vandaag of morgen gaat beginnen Loena
Hoe laat ga je naar de vlos vandaag? En denk je dat ze je gaat strippen?
  dinsdag 14 september 2004 @ 09:42:58 #98
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_21940435
He Loena bah. Ik hoop dat je nu heel snel mag gaan puffen hoor
En Piglet en Max voor jullie schiet het ook op nu
  dinsdag 14 september 2004 @ 10:22:41 #99
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_21940980
Goedemorgen allemaal! Hier is alles nog steeds rustig. Ik slaap nog steeds heel slecht (zat vanmorgen om vijf uur weer klaarwakker in de huiskamer) en moet constant aan Fluf, Jeroen en Danyel denken. Ik probeer afleiding te zoeken maar dat lukt me niet zo goed. Meneerm@x en mijn vriendinnen zijn allemaal hard aan het werk en mijn moeder is vandaag voor 2 weekjes naar Turkije vertrokken. Mezelf vermaken lukt op het moment niet zo goed. Ik denk dat ik maar gewoon weer ga poetsen ofzo .

Ik twijfel trouwens of ik last heb van voorwerk want ik weet niet hoe het voelt. Mijn buik trekt regelmatig samen, maar het is niet echt kramp en hetis ook niet pijnlijk. Zou dat voorwerk kunnen zijn?

Ik doe wel mee met die datum 3-ling hoor. Na alles wat er de afgelopen dagen op het forum is gebeurd kan ik gewoon niet wachten om mijn kindje vast te houden, teentje en vingertjes te tellen en te zien dat alles goed is.

Loena, ik ga vanaf nu net zolang voor je duimen tot je beebje er is. Ik moet er niet aan denken dat ik zo lang moet wachten. Hopelijk kan de vlos zorgen dat het een beetje opschiet.

Piggie, ik maak me een beetje zorgen om je. Pas je wel goed op jezelf?

Een dikke voor iedereen hier.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_21941625
m@x, piglet en Loena-tik : heel veel sterkte en hopelijk hebben jullie je baby'tje heel snel...

Ma-maatje: Welkom en gefeliciteerd!

Voor de rest: ik heb heel lang niet gekeken op het forum en/of gepost, ben nogal ziek geweest de laatste weken...o.a. griep en buikgriep gehad. Was alleen vervelend voor mij, maar m'n klein Duimpje heeft er geen last van gehad, die is zo levendig! (was bijna vervelend toen ik zo misselijk was...maar ja, écht vervelend kun je het natuurlijk niet vinden, want het is zo schattig!)

Trouwens...volgens mij heb ik een paar keer iets gepost en daarna alleen de reacties gelezen en niet gereageerd...SORRY! Ik vergeet dat weleens, vooral omdat ik vaak dagenlang niet op het forum kijk...en dan is er alweer een ander zwangeren-topic. Nou ja, zal ik maar aan moeten werken dan ... in ieder geval bedankt voor jullie tips t.a.v. kwaaltjes...

Ik moet zeggen dat ik (toen ik vanochtend weer voor het eerst hier kwam en erachter kwam wat er met Phluphy en baby Danyel allemaal aan de hand is, er erg verdrietig van werd. Ik denk dat het niets met zwangerschapshormonen te maken heeft als je hierom huilt...het is zo verdrietig om zoiets te horen, laat staan om mee te maken... iedereen die meer 'close' contact had met Phluphy, extra sterkte! Daar slaat zoiets NOG harder in, denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')