m@x, piglet en Loena-tik : heel veel sterkte en hopelijk hebben jullie je baby'tje heel snel...
Ma-maatje: Welkom en gefeliciteerd!
Voor de rest: ik heb heel lang niet gekeken op het forum en/of gepost, ben nogal ziek geweest de laatste weken...o.a. griep en buikgriep gehad. Was alleen vervelend voor mij, maar m'n klein Duimpje heeft er geen last van gehad, die is zo levendig! (was bijna vervelend toen ik zo misselijk was...maar ja, écht vervelend kun je het natuurlijk niet vinden, want het is zo schattig!)
Trouwens...volgens mij heb ik een paar keer iets gepost en daarna alleen de reacties gelezen en niet gereageerd...SORRY! Ik vergeet dat weleens, vooral omdat ik vaak dagenlang niet op het forum kijk...en dan is er alweer een ander zwangeren-topic. Nou ja, zal ik maar aan moeten werken dan
![]()
... in ieder geval bedankt voor jullie tips t.a.v. kwaaltjes...
Ik moet zeggen dat ik (toen ik vanochtend weer voor het eerst hier kwam en erachter kwam wat er met Phluphy en baby Danyel allemaal aan de hand is, er erg verdrietig van werd. Ik denk dat het niets met zwangerschapshormonen te maken heeft als je hierom huilt...het is zo verdrietig om zoiets te horen, laat staan om mee te maken... iedereen die meer 'close' contact had met Phluphy, extra sterkte! Daar slaat zoiets NOG harder in, denk ik.