abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21919480
Piglet en Loenatik, allebei een dikke *knuff* en heel veel sterkte. Duim voor jullie allebei dat het nu gauw echt mag beginnen voor jullie!!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_21919503
Mooi Tex, wat voor vervangend wek ga je nu eigenlijk doen dan? En 8 uur das wel erg vroeg maar ben je natuurlijk ook lekker vroeg klaar
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_21919670
Lekker Tex!!!! Dus vanavond vroeg naar bedje en morgen vroeg weer op
  maandag 13 september 2004 @ 11:29:10 #54
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_21919768
Ziet Loena morgen vertrekken naar een striptent aangezien ze daar meer ervaring hebben met strippen . Meid geniet van je middag tukkie en je hebt al een boel voorwerk verricht des te makkelijker de bevalling das toch wel iets positiefs.

Piglet meis gewoon doen waar jij denkt wat aan te hebben, graag aan jezelf denken, de rust heb je zeer zeker nodig en hou niet vast aan dingen die jammer genoeg kunnen gebeuren maar aan het positieve je beebie in jou buikkie
  maandag 13 september 2004 @ 11:39:57 #55
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_21919968
quote:
Op maandag 13 september 2004 09:07 schreef piglet het volgende:
En m@x? Nog een paar dagen en je hebt ook meldplicht hè?
Yep, vanaf vrijdag.

Ik heb vannacht heel onrustig geslapen, ben er vanochtend eventjes uitgeweest en ben toen maar weer terug naar bed gegaan. Uiteindelijk ben ik nu net pas wakker . Mag eigenlijk ook wel want de laatste paar dagen ben ik zo aan het spoken 's nachts (veel plassen, constant wakker, grieperig).

Verder is alles hier rustig. Ik voel me nog steeds een beetje leeg door het nieuws over Danyel en kan mezelf op de een of andere manier niet zo goed oppeppen om blij te zijn over wat hier over een paar weekjes gaat gebeuren. Meneerm@x en ik hebben gisteren een aantal keer tegen elkaar gezegd dat zoiets ons niet gebeurd, maar je weet het nooit en dat vind ik zo eng.

Loena, het kan nooit lang meer duren. Fijn dat je schoonmoeder de jongens ophaalt zodat jij tenminste bij kan komen van al dat voorwerk. Heb je er nog steeds last van?
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_21920105
quote:
Op maandag 13 september 2004 11:13 schreef Loena-tik- het volgende:
Mooi Tex, wat voor vervangend wek ga je nu eigenlijk doen dan? En 8 uur das wel erg vroeg maar ben je natuurlijk ook lekker vroeg klaar
Ik heb geen idee eigenlijk. Moet binnen werken dus zal wel sorteren worden of zoiets. Krijg ik morgen uitgelegd. En werk 3 uur per dag, dus ben inderdaad ook weer lekker vroeg klaar. Kan ik mooi een middagdutje doen
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_21920495
quote:
Op zondag 12 september 2004 21:18 schreef Girly het volgende:
tearsong- ik voel me qua zwangerschap wel redelijk.. heb wel veel kwaaltjes.. zoals misselijk zijn onwijs last van mijn boobs.. nog nooit zo erg gehad (zelfs niet bij mijn vorige zwangerschap) en tjah buikje groeit als een speer (durf nog geen echte buikfoto te plaatsen i.v.m danyel) verder voel ik soms ook wel wat krampjes in mijn buik.. denk vooral dat mijn darmen bezig zijn. bandenpijn voel ik ook, maar das allemaal wel normaal toch ?
nou ja, dat heb ik allemaal ook dus als dat het 'normaal' maakt, ik denk het wel Die bandenpijn kwam voor mij wat eerder dan ik verwacht had eigenlijk, als het inderdaad bandenpijn is (niet echt een krampgevoel in je onderbuik maar meer een soort steekjes. Ook als ik bijvoorbeeld onverwachts snel opsta voel ik het steken in m'n onderbuik..). Kan ook aan mij liggen Ik ga zo snel kijken naar je buikfoto!

Tex: fijn dat je kunt beginnen met je vervangende werk!

Loena: klinkt toch alsof het aardig op begint te schieten nu (mag ook wel..)

Piglet: nou ik hoop dat jij eigenlijk de trend gaat doorbreken maar dat zal er zeker wel niet inzitten?

M@x: volgens mij ben je niet de enige die een beetje grieperig is.
* TearSong trekt zich zo ook weer terug ook de bank met een warme trui aan
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_21923750
Tearsong en M@X, beterschap dames.
Doe maar goed voor jullie zelf zorgen.

Loena, ik hoop dat je vanmiddag lekker geslapen hebt.

Piglet gewoon een dikke knuffel.

Alle andere dames ook een dikke knuffel en veel sterkte.
pi_21925056
Hallo lieve meiden van Z&G,

Ik ben nieuw hier op fok en ik heb zojuist in het "tweede streepje topic" een schop onder m'n kont gekregen van Merisse (lief bedoeld hoor, dat kon ik wel voelen ), omdat ik al zwanger ben en dus eigenlijk hier thuishoor. En toen Slaapmeisje daar nog aan toevoegde dat jullie hier zitten te springen om "verse zwangeren" heb ik besloten om de sprong te wagen...

Ik ben Ma-Maatje,getrouwd met Pa-Paatje, trotse mama van een dochter van 3 en inmiddels alweer 17 weken zwanger van onze tweede (helaas voorafgegaan door twee miskramen die ons, uiteraard, erg aangegrepen hebben). Ik ben deze gehele zwangerschap al erg onzeker, maar ik begin me steeds meer te realiseren dat de kritieke eerste drie maanden alweer een tijdje achter ons liggen en dat ik best wat meer mag gaan genieten van het feit dat het nu WEL goed gaat (zeker nu ik de laatste paar dagen "positieve feedback" krijg in de vorm van schopjes! ).

De gebeurtenissen van afgelopen weekend met Phluphy, Jeroen en Danyel houden ook mij erg bezig (en hebben me er zelfs van weerhouden om eerder een soort van introductie post te plaatsen), maar gezien de vele hartverwarmende reacties hier lijkt het me alleen maar fijn om juist ook die gevoelens met elkaar te kunnen delen (al hadden we die gevoelens met z'n allen liever niet natuurlijk ).

Mijn uitgerekende datum is 21 februari 2005, al vertel ik iedereen in mijn omgeving dat het begin maart is, om tegen het eind de vele "is het er nou nog niet?" telefoontjes te vermijden (onze dochter kwam 14 dagen later dan uitgerekend).

Tot zover m'n intro-tje.

Veel liefs voor iedereen hier van Ma-Maatje .
  maandag 13 september 2004 @ 16:02:13 #60
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21925106
Welkom en feli, Ma-Maatje
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_21925201
gefeliciteerd ma-maatje en welkom!!!
  maandag 13 september 2004 @ 16:15:05 #62
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_21925464
Gefeliciteerd Ma-Maatje en welkom bij de club!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_21926059
Gefeliciteerd Ma-Maatje!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  † In Memoriam † maandag 13 september 2004 @ 16:50:01 #64
37843 lady-wrb
kortaf
  maandag 13 september 2004 @ 16:59:15 #65
26444 ezzi
mama van ilse
pi_21926551
Gefeliciteerd Ma-Maatje!
  † In Memoriam † maandag 13 september 2004 @ 17:01:51 #66
43556 miss_dynastie
pi_21926618
Ma-Maatje, van harte gefeliciteerd
Heb je het je dochter al verteld, zo ja, hoe vond ze het?
pi_21926756
ma-maatje.. toch leuk dat je de sprong heb gewaagd tis toch leuk om alle gevoelens en kwaaltjes met elkaar te delen

welkom hier en nogmaals gefeliciteerd met de zwangerschap

liefs shir
  maandag 13 september 2004 @ 17:08:12 #68
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_21926772
texelonia, wat fijn dat je vervangend werk hebt!

en je schuldig voelen, dat heeft iedereen wel. Maar uiteindelijk moet je inderdaad wel naar jezelf luisteren: je helpt er niemand mee door er zelf teveel in te gooien, ook Phluph niet. Geef het een belangrijke plek, maar malen erover heeft geen nut. Als de zon weer doorbreekt is dat moment voor hen "zie, de wereld is mooi, en Danyel ook. hopelijk houdt ie het vol en durven Phluph en Jeroen aan de toekomst te denken, misschien is er nu al een doorbraak" en *aai over ieders wang die daar even behoefte aan heeft*

ma-maatje! welkom. Alweer 17 weken, en inderdaad ruim over de enge periode. Fijn dat het genieten nu meer mag. Ik kan het me enigzins voorstellen dat je daar eerst niet aan durfde, maar met 17 weken + minischopje ( die wil ik ook, dat zou zo fijn zijn omdat het een soort teken is dat t goed gaat, heeft mijn hoofd besloten. kan ik die ergens per expresse bestellen ) mag het zeker weten! gefeliciteerd!

Loenatik en Piglet succes gogogo! veel rust en liefde en kracht gewenst. en *aaaaaaai*

kleine Jdee update: ik slaap weer >5 uur per nacht sinds een week , nog steeds af en toe harde buikjes, geen schopjes (dacht wel eerst dat het harde buikje een kontje of hoofdje was wat langskwam, oeps ) 18 weken on the go en nog steeds niet veel buik

[ Bericht 17% gewijzigd door Jdee op 13-09-2004 17:20:41 ]
..en laat gaan...
pi_21926811
Ma-Maatje gefeliciteerd met je zwangerschap! Hopelijk kun je er van gaan genieten
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_21927158
Leuk weer een verse zwangere, nou ja vers je bent al bijna op de helft meid Van harte gefeliciteerd Ma-maatje en Pa-paatje en nu lekker genieten hoor!!!
Hyves!
pi_21927272
quote:
Op maandag 13 september 2004 11:29 schreef Rottdog het volgende:
Ziet Loena morgen vertrekken naar een striptent aangezien ze daar meer ervaring hebben met strippen . Meid geniet van je middag tukkie en je hebt al een boel voorwerk verricht des te makkelijker de bevalling das toch wel iets positiefs.

Ik heb trouwens echt schandalig lang in mijn nest gelegen vandaag, ben er om 12.30 in gegaan, geslapen tot 14.00 uur en heb daarna lekker liggen lezen en luieren, echt heerlijk gewoon!!!
Hyves!
pi_21927897
Ma-Maatje en hub gefeliciteerd geniet er lekker van!!
  Jubileum moderator maandag 13 september 2004 @ 19:15:51 #73
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21929292
Ma-Maatje van harte gefeliciteerd en van harte welkom hier
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_21929598
Lieve Loena, Piglet en M@x, heel veel sterkte, het grijpt ons allemaal vreselijk aan maar voor jullie moet het nog harder aankomen denk ik, als je er zelf zo dicht voor staat.

Ma-maatje, welkom hier ! 17 weken al, dat is bijna op de helft joh ! Staat er al een echo gepland ?

Tex, fijn dat je nu ander werk krijgt, het ging echt niet meer he.. Wel jammer dat je zo vroeg al moet beginnen maar als je al om 11 uur klaar bent is dat ook wel lekker, heb je de hele dag nog om bij te komen en een middagslaapje te doen.

Hier gaat alles ook goed, morgen hebben wij onze pretecho en ik ben zoooooo benieuwd. Ik kijk er echt naar uit om ons Kruimeltje weer te kunnen bekijken. En hopelijk kunnen we zien of het een jongetje of een meisje wordt. Het buikje begint ook te groeien trouwens ! Ben de afgelopen week maar liefst 1,5 kilo aangekomen dus ik zit nu een halve kilo boven mijn startgewicht. Op de bruiloft vrijdag konden mensen dus in ieder geval een klein buikje zien
pi_21930476
Hoi Ma-maatje, leuk weer een zwangere erbij, gezellig!
Het voelt goed hè?
A je to!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')