Hallo lieve meiden van Z&G,
Ik ben nieuw hier op fok en ik heb zojuist in het "tweede streepje topic" een schop onder m'n kont gekregen van Merisse (lief bedoeld hoor, dat kon ik wel voelen
![]()
), omdat ik al zwanger ben en dus eigenlijk hier thuishoor. En toen Slaapmeisje daar nog aan toevoegde dat jullie hier zitten te springen om "verse zwangeren" heb ik besloten om de sprong te wagen...
Ik ben Ma-Maatje,getrouwd met Pa-Paatje, trotse mama van een dochter van 3 en inmiddels alweer 17 weken zwanger van onze tweede (helaas voorafgegaan door twee miskramen die ons, uiteraard, erg aangegrepen hebben). Ik ben deze gehele zwangerschap al erg onzeker, maar ik begin me steeds meer te realiseren dat de kritieke eerste drie maanden alweer een tijdje achter ons liggen en dat ik best wat meer mag gaan genieten van het feit dat het nu WEL goed gaat (zeker nu ik de laatste paar dagen "positieve feedback" krijg in de vorm van schopjes! ).
De gebeurtenissen van afgelopen weekend met Phluphy, Jeroen en Danyel houden ook mij erg bezig (en hebben me er zelfs van weerhouden om eerder een soort van introductie post te plaatsen), maar gezien de vele hartverwarmende reacties hier lijkt het me alleen maar fijn om juist ook die gevoelens met elkaar te kunnen delen (al hadden we die gevoelens met z'n allen liever niet natuurlijk
![]()
).
Mijn uitgerekende datum is 21 februari 2005, al vertel ik iedereen in mijn omgeving dat het begin maart is, om tegen het eind de vele "is het er nou nog niet?" telefoontjes te vermijden (onze dochter kwam 14 dagen later dan uitgerekend).
Tot zover m'n intro-tje.
Veel liefs voor iedereen hier van Ma-Maatje .