oefening baart kunst enzoquote:Op zondag 12 september 2004 11:19 schreef _DeBje_ het volgende:
Okee, en ook nog het verkeerde nummer...
Vanaf nu open ik geen topics meer, dit is nou niet bepaald mijn sterkste kant geloof ik
*alarm*quote:Erik zei :
[..]
Hoi
Heb het ehv-topic al regelmatig gezien, lurk er weleens
Titels verzinnen ook niet.quote:Op zondag 12 september 2004 11:19 schreef _DeBje_ het volgende:
Okee, en ook nog het verkeerde nummer...
Vanaf nu open ik geen topics meer, dit is nou niet bepaald mijn sterkste kant geloof ik
we hebben er ook 1 die Aart heetquote:Op zondag 12 september 2004 14:43 schreef Inu het volgende:
*alarm*
We hebben een lurker!!
[..]
*alarm*![]()
plazaquote:Op zondag 12 september 2004 16:50 schreef Blueman het volgende:
ghe... werd in de Plaza in Helmond een beetje aangekeken met de andere mensjes met wie ik binnen kwam
Vriend van ons was jarig en die kwamen we even opzoeken. En ze hebben daar al zo'n klein dansvloerstukje en als je die dan ook meteen helemaal claimt met z'n allen dan vinden de polomensen met blouse eronder dat niet zo leuk
Waren blij dat we erna weg waren geloof ik
I know, maarja...quote:Op zondag 12 september 2004 16:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
plaza![]()
Drukke avonden/nachten gehad ?quote:Op zondag 12 september 2004 17:24 schreef FlowDesign het volgende:
Ik leef nog, jaja
Ja, ik weet er alles vanquote:Op zondag 12 september 2004 16:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
we hebben er ook 1 die Aart heet
quote:Op zondag 12 september 2004 17:51 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ja, ik weet er alles van![]()
Saaie wedstrijdquote:Op zondag 12 september 2004 19:42 schreef Partygurl het volgende:
Zeg blauwe hoe was t gister bij psv? mooi afscheid?
een witte pleister opgeplaktquote:Op maandag 13 september 2004 18:16 schreef Blueman het volgende:
Wat heb je gedaan PG?
Mss heeft de dokter dat wel gedaanquote:Op maandag 13 september 2004 18:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
een witte pleister opgeplakt
ah damn...recht in der oog?quote:Op maandag 13 september 2004 18:34 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Mss heeft de dokter dat wel gedaan
Dat hij honger heeft en schaap besteld??quote:Op maandag 13 september 2004 19:15 schreef gazylady2 het volgende:
wat betekent jou signature eigenlik ArTiC?
domme kaaskoppenquote:Op maandag 13 september 2004 19:15 schreef gazylady2 het volgende:
wat betekent jou signature eigenlik ArTiC?
een engelse/duitse/franse sig wordt ook getolereerd ook al kan niet iedereen dat lezen, waarom zou arabisch dan niet mogen?quote:Op zondag 29 augustus 2004 @ 08:43 schreef QuietGuy (Moderator) -
Als je niet weet wat er staat, waarom zou je het laten staan?
Dit is een nederlands forum. De lezers zijn nederlands en waarom zou je dan arabisch toestaan.
Auw...quote:Op maandag 13 september 2004 19:24 schreef Partygurl het volgende:
Ik ben tegen een sigaret aangelopen
Maar goed, zaterdag op stap dus flink wat smeersel opgedaan en nu heb ik ee ndikke infectie en zet ik aan de antibioctia, jaa ik ben dom
PG..waarom heb je nog steeds callela in je ondertitel en sig staan?quote:Op maandag 13 september 2004 19:24 schreef Partygurl het volgende:
Ik ben tegen een sigaret aangelopen
Maar goed, zaterdag op stap dus flink wat smeersel opgedaan en nu heb ik ee ndikke infectie en zet ik aan de antibioctia, jaa ik ben dom
en niet eens veranderen in: artic is lievquote:Op maandag 13 september 2004 19:41 schreef Partygurl het volgende:nog niet eens gezien, ik ga t meteen veranderen.
quote:Op maandag 13 september 2004 20:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en niet eens veranderen in: artic is liev
![]()
*hier heb je een tissue*quote:Op maandag 13 september 2004 21:22 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dank jequote:Op maandag 13 september 2004 21:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*hier heb je een tissue*
supervette DnB: http://www.utregmassive.nl/audio.phpquote:Op maandag 13 september 2004 21:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dank je
Welke school en welke klas heb jequote:Op maandag 13 september 2004 20:16 schreef amaranta het volgende:
he pg kom je stage lopen in mijn klas?
Soms vraag ik me af hoe dat nog zit met die Watt's, want die 40Watt die uit deze speakers komen, zijn toch stukken indrukwekkender dan de 40Watt die RMS officieel uit een doorsnee Philipsspeakertje horen te komen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:26 schreef FlowDesign het volgende:
Ik wil eigenlijk nog wel een paar van dezelfde speakers als ik al heb.
Philips FB820 (200 Watt RMS per box)
M'n versterker (Philips FA 951) kan nml. 4 x 200 Watt RMS aansturen
vertelquote:Op dinsdag 14 september 2004 17:21 schreef _DeBje_ het volgende:
![]()
Duh, ik vraag geen kijkshop spullenquote:Op dinsdag 14 september 2004 14:18 schreef FlowDesign het volgende:
2x100~150W RMS hoop ik dan toch
En met 5Watt RMS kun je al een tering herrie produceren...quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:32 schreef blieblie het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af hoe dat nog zit met die Watt's, want die 40Watt die uit deze speakers komen, zijn toch stukken indrukwekkender dan de 40Watt die RMS officieel uit een doorsnee Philipsspeakertje horen te komen.
Nee deze: Mijn Vieze, Vette, Vervelende Verloofdequote:
Die gelequote:Op dinsdag 14 september 2004 19:10 schreef FlowDesign het volgende:
Welke van de twee is het snelst?
(ik bedoel van de auto's)
Nou ik denk toch die met die 4 wielen hoorquote:Op dinsdag 14 september 2004 19:25 schreef blieblie het volgende:
[..]
Die gele![]()
Nee, ik weet het zeker die gele is het.quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:43 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nou ik denk toch die met die 4 wielen hoor
amateurquote:Op dinsdag 14 september 2004 20:59 schreef gazylady2 het volgende:
maar wel vet! haha die uitlaat!![]()
ik wist hetquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:39 schreef blieblie het volgende:
Wat fout.
Het is toch kansloosquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wist het![]()
Ze moeten lui die met sigaretten zwaaien in de kroeg een doodschop naar buiten verkopenquote:Op woensdag 15 september 2004 16:33 schreef Partygurl het volgende:
wow ik heb wonderzalf voor mn wang gekregen. Tis al bijna weg, terwijl t maandag er echt afschuwelijk uit zag
quote:Op woensdag 15 september 2004 18:31 schreef Inu het volgende:
Ik heb internet![]()
't was haar eigen moeder die die misdaad is begaanquote:Op woensdag 15 september 2004 16:34 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ze moeten lui die met sigaretten zwaaien in de kroeg een doodschop naar buiten verkopen.
Ik heb er ook regelmatig 1 tegen mijn arm gedrukt staan.
Afschieten dat gespuis!quote:Op woensdag 15 september 2004 19:12 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
't was haar eigen moeder die die misdaad is begaan
Mooi zo...quote:Op woensdag 15 september 2004 18:31 schreef Inu het volgende:
Ik heb internet![]()
Mjaah, thuis heb ik geen last van rondzwaaiende sigaretten, dus daar heb ik geen ervaring meequote:Op woensdag 15 september 2004 19:12 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
't was haar eigen moeder die die misdaad is begaan
heerlijk, zo'n rooster dat je vroegste les om 1 uur begintquote:Op donderdag 16 september 2004 00:06 schreef FlowDesign het volgende:
jeuj, morgen weer het 2e uur op de Fontys zijn
Voor zo ver ik weet zit er weinig plein in de buurt van die Mac.quote:Op donderdag 16 september 2004 10:23 schreef Blueman het volgende:
Joehoe!
Goedemorgens...
Moet straks even langs het Meerenakkerplein...
is volgens mij toch vlakbij de Mac daar bij Veldhoven?!?
Richting Beemdstraat is die weg...quote:Op donderdag 16 september 2004 12:15 schreef blieblie het volgende:
[..]
Voor zo ver ik weet zit er weinig plein in de buurt van die Mac.
Misschien het plein daar bij de supermarkt van Meerhoven. Maar das ook niet echt een plein.
Heb je ze in een potje geduwt?quote:Op donderdag 16 september 2004 12:55 schreef Partygurl het volgende:
lalalala we hadde nmaar 77 virussen op de pc![]()
Die kinders ook altijd die virussen binnenhalenquote:Op donderdag 16 september 2004 13:03 schreef Partygurl het volgende:
Achja nu is ie virusvrij,voor hoelang t duurt
Zo een lekker ranzige rijstecrackerquote:Op donderdag 16 september 2004 13:23 schreef Partygurl het volgende:
Wat zal ik es eten? Crackers of een soepje
Niewaar.... ik heb nog steeds een boot.quote:Op donderdag 16 september 2004 16:16 schreef febster het volgende:
BB, je msn is weer verneukt
Als ik UPS belquote:Op donderdag 16 september 2004 15:50 schreef febster het volgende:
Maar wanneer komen ze die nu ophalen dan?
Had die kerel dan laten wachtenquote:Op donderdag 16 september 2004 16:35 schreef blieblie het volgende:
[..]
Als ik UPS bel.
Ik wist toch niet wat er in zatquote:Op donderdag 16 september 2004 16:41 schreef Blueman het volgende:
[..]
Had die kerel dan laten wachten![]()
Nouja, uiteindelijk was ik er ook pas om 12:30quote:Op donderdag 16 september 2004 10:43 schreef Inu het volgende:
[..]
heerlijk, zo'n rooster dat je vroegste les om 1 uur begint![]()
Dat is dezelfde winkel. Naast de V&D zeg maar. Die nieuwe.quote:Op donderdag 16 september 2004 16:20 schreef Partygurl het volgende:
Eeeeej vanavond 1 min gratis winkelen bij jack en jones en bij vero moda
www.postbank.nl/studenten
Ze zijn mij vaak iets TE kiddy...quote:Op donderdag 16 september 2004 20:24 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dat is dezelfde winkel. Naast de V&D zeg maar. Die nieuwe.
Onder is Vero Moda en boven is Jack&Jones
Jack&Jones is cool, koop bijna al m'n kleren daar
Niet eens gezien dat jij dat wasquote:Op donderdag 16 september 2004 20:25 schreef Inu het volgende:
Btje druk denkik...Mocht in Utrecht ook
En Blieblie, je mag mn naam wel noemen in een ander topic hoorDe desbetreffende user
tss
Kiddy? Ik heb daar m'n colbertje gekocht... en ze verkopen ook zat blousen enzo maar dat draag ik eigenlijk niet. Jouw mening is gebaseerd op lucht.quote:Op donderdag 16 september 2004 20:33 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ze zijn mij vaak iets TE kiddy...
Maar soms hebben ze wel gave dingen ja
Nee joh, daar ga ik zo naar toequote:Op donderdag 16 september 2004 21:02 schreef Partygurl het volgende:
Jij bent op stratum piem0l.
Ik denk dat hij meer doelt op de teksten/"plaatjes" die op sommige jack&jones t-shirts staan wat ik alleen maar kan beamenquote:Op donderdag 16 september 2004 20:55 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Kiddy? Ik heb daar m'n colbertje gekocht... en ze verkopen ook zat blousen enzo maar dat draag ik eigenlijk niet. Jouw mening is gebaseerd op lucht.
Voel je je aangevallen??quote:Op donderdag 16 september 2004 20:55 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Kiddy? Ik heb daar m'n colbertje gekocht... en ze verkopen ook zat blousen enzo maar dat draag ik eigenlijk niet. Jouw mening is gebaseerd op lucht.
Zo leuk als mensen hun eigen argumenten ontkrachtenquote:Op vrijdag 17 september 2004 12:10 schreef blieblie het volgende:
Overigens heb ik ook wat shirts van J&J hoor.
Dus jaaah ze hebben wel soms leuke dingen.
Hehehe... het is ook echt een meisjesgame hè.quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:24 schreef Blueman het volgende:
De Sims 2 is best mooi geworden.
Mijn vriendin heeft het gekocht, want die vind die spellen geweldig.
Heb gisteren een half uurtje gespeeld en toen was ik het wel beu.
Maar het ziet er inderdaad wel geinig uit!
quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:11 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Hehehe... het is ook echt een meisjesgame hè.
En hoe was ze/het ?doorhalen wat niet van toepassing isquote:Op vrijdag 17 september 2004 14:12 schreef FlowDesign het volgende:
En eindelijk heb ik dan toch gazylady mogen ontmoeten. Lief hoor
Leukquote:Op vrijdag 17 september 2004 14:16 schreef Blueman het volgende:
[..]
En hoe was ze?doorhalen wat niet van toepassing is
Leukquote:Op vrijdag 17 september 2004 14:16 schreef Blueman het volgende:
[..]
En hoe was het?doorhalen wat niet van toepassing is
Gaafquote:Op vrijdag 17 september 2004 10:05 schreef Inu het volgende:
soow...dalijk op ziekenbezoek en dan op intro-kamp...
survivalen
Leuk voor je !quote:Op vrijdag 17 september 2004 15:01 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Leuk
[..]
Leuk
Vooral de Specs!quote:Op vrijdag 17 september 2004 15:18 schreef daNpy het volgende:
Pics!!! Specs!!!
Ik heb deze alweer een tijdje, de Denon 1801:quote:Op woensdag 15 september 2004 16:20 schreef daNpy het volgende:
Ik denk dat ik voor een van de volgende 2 receivers ga:
Yamaha RX-V450RDS Titanium
output: 6x125W, dolby 6.1
Meer info hier
[afbeelding]
Prijs: 274,- excl verzendkosten.
Of de Sony STR-479S
80W x 5 Dolby Digital, DTS, ProLogic 2
[afbeelding]
Prijs: 229,- zo afhalen bij de BCC
Moet jij leren lezen en de "vaaks" en "soms" meelezen, want ik ontkracht nergens mijn meningquote:Op vrijdag 17 september 2004 14:10 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zo leuk als mensen hun eigen argumenten ontkrachten![]()
Maar goed, om een lang verhaal kort te maken:
Er is natuurlijk geen enkele winkel waar dan ook waarvan je zegt: "Alles wat ze verkopen is gaaf of mooi". Daarom kies je toch ook bij de ene winkel dat item en bij de andere winkel een ander item. Sim-pel. En zou best kunnen hoor, dat er een beetje kinderachtige dingen tussen zitten. Maar die koop je dan toch gewoon niet. Ik was er laatst nog en het is me niet eens opgevallen dus waar hebben we het dan nog over?![]()
Bregje is ook helemaal into the Sims...quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:16 schreef Blueman het volgende:
[..]100%
Ik heb nog 1 week weekendquote:Op vrijdag 17 september 2004 17:10 schreef FlowDesign het volgende:
Ik had gister al weekend
En dat heeft het weekend geweten ook![]()
Haha...
Ik ga paintballen. Daaahaaaag lieve mensjes![]()
Bregje?quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:11 schreef blieblie het volgende:
[..]
Bregje is ook helemaal into the Sims....
Maf hoor, want hetis best suf. Soort van Barbie tik ofzo denk ik. Vrouwen willen gewoon andermans leven controllen.
Kzit op mijn werk joh...quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:16 schreef Blueman het volgende:
[..]
Bregje?
mail eens een foto!
heb je geneukt ofzoquote:Op vrijdag 17 september 2004 17:10 schreef FlowDesign het volgende:
Ik had gister al weekend
En dat heeft het weekend geweten ook![]()
Haha...
Ik ga paintballen. Daaahaaaag lieve mensjes![]()
Mag ik toch hopen ja...quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:07 schreef amaranta het volgende:
zou jij moeten weten nie dan pg?
Nr van Joss Stone, wat idd niet al te positief in deze omstandigheden zou zijnquote:Op vrijdag 17 september 2004 19:25 schreef amaranta het volgende:
weet ik dus niet
dr msn naam was
you had me, you lost me.....
God.... Wat jammer....quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:25 schreef amaranta het volgende:
weet ik dus niet
dr msn naam was
you had me, you lost me.....
how die f*ck wat was het druk daar!quote:Op donderdag 16 september 2004 16:20 schreef Partygurl het volgende:
Eeeeej vanavond 1 min gratis winkelen bij jack en jones en bij vero moda
www.postbank.nl/studenten
Does online komen en alles ontkrachten danquote:Op vrijdag 17 september 2004 21:40 schreef gazylady2 het volgende:
Hahahah, wat wordt er toch weer veel gelult!!
gister echt leuke avond gehad, OA; halve avond gratis gedronken![]()
en homo's zijn leuk!![]()
en kennis die ook mee was werd door de wouten uit de weekends gehaald![]()
![]()
en stunt was zekers ook heel leuk...![]()
ik bedoel wat wordt er toch weer veel gepraat weer, is het zelfde als gelult, zonder waarde oordeel...quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:58 schreef blieblie het volgende:
[..]
Does online komen en alles ontkrachten dan.
't Is al erg genoeg dat al die sjappies daarvoor naar Eindhoven komenquote:Op vrijdag 17 september 2004 19:28 schreef Mr. Orange het volgende:
Iemand die naar mindcontroller gaat 2oktober?![]()
Vond ik ookquote:Op vrijdag 17 september 2004 21:40 schreef gazylady2 het volgende:
en stunt was zekers ook heel leuk...![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:18 schreef Partygurl het volgende:
[..]
heb je geneukt ofzo
hoeihoei doei doeiquote:Op vrijdag 17 september 2004 22:01 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
ik bedoel wat wordt er toch weer veel gepraat weer, is het zelfde als gelult, zonder waarde oordeel...![]()
en nee, wat ikke gaat naar m'n bedje toe MOEHOE! doeidoei!![]()
hij heeft het waarschijnlijk opgegevenquote:Op zaterdag 18 september 2004 11:38 schreef _DeBje_ het volgende:
Zeg BB.... wat moeten die sletten in dit topic?
Ben je klaar met PHP coden ofzo![]()
Te moeilijkquote:Op zaterdag 18 september 2004 12:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hij heeft het waarschijnlijk opgegeven
Vind je dat een dikke kont?quote:Op zaterdag 18 september 2004 13:22 schreef amaranta het volgende:
ze heeft idd een dikke kont
[afbeelding]
Genuanceerde vooroordelen zijn okeequote:Op zaterdag 18 september 2004 13:38 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Vind je dat een dikke kont?
Het is echt een ontzettende sloerie (afgaand op het uiterlijk) maar die kont ziet er best lekker uit vind ik.
Welke welke?quote:Op zaterdag 18 september 2004 14:03 schreef blieblie het volgende:
Hey... dat kroegenwebstratummokkel staat in de winkel.
Ben je blij mee dat die in je winkel staat dusquote:Op zaterdag 18 september 2004 14:06 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
die linker... en jaaah het schijnt een zij te zijn.
Als ik kroegbaas zou zijn, dan zou ik toch wel ff heel duidelijk maken aan de portiers dat die niet binnen komtquote:Op zaterdag 18 september 2004 14:03 schreef blieblie het volgende:
Hey... dat kroegenwebstratummokkel staat in de winkel.
Zelf IK vind die nog erg meevallen, en dat zegt heel watquote:Op zaterdag 18 september 2004 13:22 schreef amaranta het volgende:
ze heeft idd een dikke kont
[afbeelding]
Ik vind haar wel erg lekker eigenlijkquote:Op zaterdag 18 september 2004 13:23 schreef amaranta het volgende:
[afbeelding]
en een vlekje in de vorm van het playboy teken
(zeker opgeplakt tijdens het zonnen)
Ook als je weet hoe der hoofd van dichtbij uitziet?quote:Op zaterdag 18 september 2004 16:02 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik vind haar wel erg lekker eigenlijk
Die zou ik mijn bed niet uitschoppen hoor
Joh, das gewoon een rare foto .... in het echt is ze van dichtbij veel lekkerderquote:Op zaterdag 18 september 2004 16:10 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ook als je weet hoe der hoofd van dichtbij uitziet?
Ist zelfde vrouwtje hoor.
Wat een snol.quote:Op zaterdag 18 september 2004 13:23 schreef amaranta het volgende:
[afbeelding]
en een vlekje in de vorm van het playboy teken
(zeker opgeplakt tijdens het zonnen)
Zo één die je aan de muur hangt? Of in een standaard...quote:Op zaterdag 18 september 2004 17:31 schreef Partygurl het volgende:
dikke kont
vind ik niet.
heb trouwens echt een vet ding gekocht voor een vriendin die morgen 21 wordt
Zo`n ding bij de expo waar je flessen in kan zetten en dan met je glas er een borrel uit kan halensnaps
Half 8quote:Op zaterdag 18 september 2004 17:31 schreef Byte_Me het volgende:
wie weet hoelaat johan gielen vanavond gaat draaien?
nope standaard voor aantal flessenquote:Op zaterdag 18 september 2004 17:42 schreef blieblie het volgende:
[..]
Zo één die je aan de muur hangt? Of in een standaard...
Ik zoek al tijden zoéén die je aan de muur hangt namelijk.
Hmmm....quote:Op zaterdag 18 september 2004 18:06 schreef Partygurl het volgende:
[..]
nope standaard voor aantal flessen
ben er al achter, 23.00, stadhuispleinquote:Op zaterdag 18 september 2004 17:43 schreef blieblie het volgende:
[..]
Half 8.
Waaaaar draaitie?
40euro was ie, meh zn 2e gekocht en nog wat sieradenquote:Op zaterdag 18 september 2004 18:17 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hmmm....
Duur cadeautje trouwens. Die krengen zijn toch +/- 50 euro?
hoezo??quote:Op zaterdag 18 september 2004 18:50 schreef Partygurl het volgende:
meisjes zijn kutwijven
No shit sherlockquote:Op zaterdag 18 september 2004 18:50 schreef Partygurl het volgende:
meisjes zijn kutwijven
vertelquote:Op zaterdag 18 september 2004 18:50 schreef Partygurl het volgende:
meisjes zijn kutwijven
You're damn right Dr. Watson.quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:08 schreef daNpy het volgende:
[..]
No shit sherlock
quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nu nog lichtjes erin en dan is het net de Knightrider
Kun je meedoen aan de lichtjesroute.
Het zit er nu vrij haastig opquote:Op zaterdag 18 september 2004 19:58 schreef blieblie het volgende:
Ziet er wel okee uit ArTiC.
Alleen sluit het niet helemaal netjes aan, of ga je daar nog wat aan doen?
Wanneer ga je je motorkap zwart spuiten.
ik kan gewoon niet omgaan met dat stempelding in PSquote:Op zaterdag 18 september 2004 20:00 schreef daNpy het volgende:
Mooi verkleurd roze dan
30pkquote:Op zaterdag 18 september 2004 20:00 schreef amaranta het volgende:
en het verschil is?
inlaat/uitlaat is erg belangrijk iig.quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:11 schreef blieblie het volgende:
Wat staat er nog opt menu van je Civic?
Wat zijn trouwens de goedkoopste motorische tune opties met het meeste effect?
Zeg maar aanpassingen tot 500 euro bij een gemiddelde auto.
ik geef er een tientje voorquote:Op zaterdag 18 september 2004 20:15 schreef amaranta het volgende:
ik word gestoord van civics
bij deze ga ik de spullen van Mex verkopen
dr liggen hier nog vier mooie zwarte banden voor onder een mooie rode civic
en dr liggen hier hele mooie en schone achterlichten ook voor achterop een mooie rode civic
alles af te halen voor maar liefst de niet al te dure prijs van *** euro
Swappen is motor vervangen?quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
inlaat/uitlaat is erg belangrijk iig.
maar verwacht niet dat je met ¤ 500,- veel wint, met ¤ 1000,- en meer ook niet. Je kan gewoon niet meer eruit halen dan dat erin zit.
doorsparen en swappen dus![]()
Auto? Motor specs?quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:22 schreef blieblie het volgende:
[..]
Swappen is motor vervangen?
Nah... De auto waarvoor ik spaar, zit met een 1.8 met 146 pk in 8.5 seconde op de 100.
Vind ik in principe snel genoeg, maar beetje power is altijd leuk.
Dus zeg 160pk moet wel te halen zijn met kleine mods denk ik.
wat voor auto?quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:22 schreef blieblie het volgende:
[..]
Swappen is motor vervangen?
Nah... De auto waarvoor ik spaar, zit met een 1.8 met 146 pk in 8.5 seconde op de 100.
Vind ik in principe snel genoeg, maar beetje power is altijd leuk.
Dus zeg 160pk moet wel te halen zijn met kleine mods denk ik.
Niet als je als man zo'n knipper licht ding opmoetquote:Op zaterdag 18 september 2004 21:39 schreef Partygurl het volgende:
Kerstmis rules
Wij gaan over naar iss en we hebben een kutcontract gekregen
Net zoals een Mc Donalds, iig zo gaan de geruchten...quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:40 schreef Partygurl het volgende:
bakkerij bart komt trouwens in geldrop
Nee echt, waar nu de charlie sport zit, begin oktoberquote:Op zaterdag 18 september 2004 21:41 schreef febster het volgende:
[..]
Net zoals een Mc Donalds, iig zo gaan de geruchten...
Waarschijnlijk om de werknemers te naaien, dus je pa&ma hebben dat slim doorzienquote:Op zaterdag 18 september 2004 21:43 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Nee echt, waar nu de charlie sport zit, begin oktober
Iss is een schoonmaakbedrijf en t schoonmaken int ziekenhuis gaat ons uitbesteden daaraan.
Hebben alleen een krom contract gekregen wat vanaf 1 okt. ingaat alleen ik mag niks tekenen voordat pap en mams te gzien hebben en nu mag ik van iss niet komen werken
Wie regelt zo`n overgang dan ook binnen 2 weken, dom dom dom
Yep snap ik, moet je natuurlijk wel beetje letten op je geld niveauquote:Op zaterdag 18 september 2004 21:51 schreef Partygurl het volgende:
Ja gaat nergens over, in de arbeidsvoorwaarde staat dat je geen andere bijbaantjes mag hebben, dat we andere werktijden en uren kunnen krijgen en naar andere lokatie`s zouden kunnen gaan in deze regio etc. Erg raar allemaal. Maarja ik teken pas na 1oktober en dan hou ik maar een paar vrije zaterdagen tot mn pap en mam alles doorgenomen hebben, op zich ook wel relaxed
Mogge.quote:Op zondag 19 september 2004 10:53 schreef FlowDesign het volgende:
Ook goedemorgen
Voor jou dus?quote:Op zondag 19 september 2004 06:02 schreef febster het volgende:
Echt een top avondging helemaal nergens over maar echt schitterend en super gezellig
(vooral voor de players
)
quote:Op zondag 19 september 2004 11:05 schreef gazylady2 het volgende:![]()
quote:Op zondag 19 september 2004 11:16 schreef Blueman het volgende:
De mensen hier hebben dus flink de liefde bedreven als ik Feb mag geloven
*net wakker is*quote:Op zondag 19 september 2004 10:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Voor jou dus?
Again, huhquote:Op zondag 19 september 2004 11:16 schreef Blueman het volgende:
De mensen hier hebben dus flink de liefde bedreven als ik Feb mag geloven
Het was 3 uur en ze vroegen zelfs aan mij of ik oud genoeg was, dus het 14 jarig meisjes niveau in de players was nihil kan ik je vertellenquote:Op zondag 19 september 2004 13:06 schreef amaranta het volgende:
in de players komen alleen maar meisjes van 14
die wil je niet neuken
denk ik
tenzij je heel heel wanhopig bent
en dan nog niet
quote:Op zondag 19 september 2004 13:46 schreef Partygurl het volgende:
pffffffff ik ben beetje gaar
Gingen om 8 uur pas slapen, von en ik hadden energie te veel en waren erg hyper
Was gezellig he Febster
Vieze okke
Feestquote:Op zondag 19 september 2004 14:43 schreef gazylady2 het volgende:over een week jarig is!
Harry is liefquote:Op zondag 19 september 2004 14:31 schreef febster het volgende:
[..], ging echt nergens over
Wel grappig trouwens dat je Harry weer kent enzo, en ook grappig dat ik precies wist waar jij aan dacht
Ziehienquote:Op zondag 19 september 2004 17:57 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Harry is lief![]()
Daar heb ik leuke foto`s van![]()
quote:Op zondag 19 september 2004 18:08 schreef febster het volgende:, ik zal het hem eens vragen
We hadden door onze lengte overigens daar wel een mooi uitzicht
Dat was duidelijk zichtbaar jaquote:Op zondag 19 september 2004 18:16 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Mn truitje zakte af
![]()
ff luchten en gewoon ff frietje gaan halen ofzoquote:Op zondag 19 september 2004 18:37 schreef Partygurl het volgende:
Alles stinkt nu hier in huisNog geen dag alleen grrr
Waarom?quote:Op zondag 19 september 2004 13:46 schreef Partygurl het volgende:
Vieze okke
Geen date geregeld?quote:Op zondag 19 september 2004 18:30 schreef Partygurl het volgende:
GRRRRRRRR IK MOET GEWOON NIET ALLEEN THUIS GELATEN WORDEN
Als avondeten is dat wel weinig of niet?quote:Op zondag 19 september 2004 18:41 schreef Partygurl het volgende:
Ik heb al een kitkat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |