Vanaf 7 september bij Yorin.quote:Genoeg van alle zoete bruidsprogramma’s? Yorin luidt dit najaar de weddingbells en verkondigt de ultieme bruidsgrap met ‘Mijn Vieze, Vette, Vervelende Verloofde’. Een prachtige jonge vrouw introduceert een verschrikkelijke verloofde aan haar familie en vrienden en vertelt hen het heugelijke nieuws: de bruiloft is in aantocht! Zes afleveringen lang wordt het geduld van haar familieleden en vrienden op de proef gesteld door het afschuwelijke gedrag van de bruidegom-in-spé. Het wordt de jonge bruid niet gemakkelijk gemaakt. Zij moet haar leugens volhouden tot aan het altaar om de prijs van één miljoen dollar in de wacht te slepen.
Nee, dat hij een acteur is die expres vies en vervelend is ipv een echte kandidaat van t programma..quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:51 schreef rena het volgende:
Dit lijkt mij ook wel grappigDe reclame zag er al wel leuk uit. Ben benieuwd wat het addertje onder het gras is. Dat ze een halfjaar met hem samen moet blijven? Of het geld delen
?
quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:04 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Nee, dat hij een acteur is die expres vies en vervelend is ipv een echte kandidaat van t programma..
Precies, dat is al de reden dat ik dat programma nu al walgelijk vind.quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:15 schreef Ninus16 het volgende:
Alleen wel jammer dat dikke mensen als 'raar, apart, vies etc.' worden neergezet.
Waarom kan het niet een dun iemand zijn die vies en vervelend is?
Ik ook niet vandaar dat ik een dubbeltopic heb geopend.quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:32 schreef Svensational het volgende:
Ik kon deze vanmiddag neit vinden met de search.
Typisch Amerikaans sletje dat alles doot voor het geld.quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:59 schreef neggix het volgende:
leuke meid wel
Boeiend. het blijft leuk om naar te kijkenquote:Op dinsdag 7 september 2004 22:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Typisch Amerikaans sletje dat alles doot voor het geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |