heb je 2x dezelfde trilogyquote:Op dinsdag 21 september 2004 22:53 schreef AntiChrist het volgende:
Vandaag opgehaald bij vriend Ash
[afbeelding]
de R2 NL
nu is het wachten op mijn R1 versie die onderweg is
Hoe wist je dat deze aanbieding er was? Ik vind het namelijk erg moeilijk zoeken op aanbiedingen op dvdpacific...quote:Op woensdag 22 september 2004 02:08 schreef sampoo het volgende:
[afbeelding]
Vandaag binnen en meteen maar bekeken. Het blijkt een geweldige film!
Trouwens el-cheapo by dvdpacific. Nog net geen 7 EUR (incl $4 bezorgkosten). Als je daar nog een paar dingen besteld met $1 bezorgkosten per stuk dan is het helemaal voordelig.
ach ik heb wel meer films dubbel en deze kostte me haast niksquote:Op woensdag 22 september 2004 00:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]
heb je 2x dezelfde trilogy
maar ja je bent of niet he
Vandaag gekregen als verjaardcadeautje van n collega
FRIENDS - The Series Finale
[afbeelding]
Hoi, wat moet dat kosten?quote:Op woensdag 22 september 2004 10:06 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ach ik heb wel meer films dubbel en deze kostte me haast niksen kan hem zo weer kwijt als ik wil
Ik bied meerquote:Op woensdag 22 september 2004 10:07 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Hoi, wat moet dat kosten?
wil jij je niet met mijn handel bemoeien anders krijg ik nooit meer gratis dvd's van jou!quote:Op woensdag 22 september 2004 10:38 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik bied meer
enneh, timo, gefeli!!!
WTF?!?!? Hopelijk hebben ze m'n leathercase van Dances with Wolves ook dubbel gepaktquote:Op woensdag 22 september 2004 11:11 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb vandaag mijn 2e bestelling binnen gekregen van Koreandvds, maar merkwaardig genoeg niet de 15 die ik besteld had, maar 22 (sommigen dubbel, sommigen dubbel met de vorige bestelling en sommige die lijken op titels die er al in zitten)
Dat voor een euro of 55
Zonde hoor, ik wilde je net weer een gratis dvd toesturen. Dan maar niet hoorquote:Op woensdag 22 september 2004 11:11 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
wil jij je niet met mijn handel bemoeien anders krijg ik nooit meer gratis dvd's van jou!
begrepen?!
quote:Op woensdag 22 september 2004 11:16 schreef Hare het volgende:
[..]
Zonde hoor, ik wilde je net weer een gratis dvd toesturen. Dan maar niet hoor
Ik ga ze even mailenquote:Op woensdag 22 september 2004 11:16 schreef Hare het volgende:
[..]
WTF?!?!? Hopelijk hebben ze m'n leathercase van Dances with Wolves ook dubbel gepakt
Die ga je toch wel terugsturen naar koreandvds he
Echt? Is toch hun fout! Ik zou er lekker van profiteren als ik jou wasquote:Op woensdag 22 september 2004 11:59 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ik ga ze even mailen
wat bied je dan?quote:Op woensdag 22 september 2004 10:38 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik bied meer
enneh, timo, gefeli!!!
z'n vriendin waarschijnlijkquote:Op woensdag 22 september 2004 12:46 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
wat bied je dan?
Nope, die wil alleen geruild worden tegen the Army of Darkness collectiequote:Op woensdag 22 september 2004 12:47 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
z'n vriendin waarschijnlijk
Voor de R1 of de R2?quote:Op woensdag 22 september 2004 12:46 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
wat bied je dan?
Antichrist is mijn vriendje ja!quote:Op woensdag 22 september 2004 12:54 schreef Hare het volgende:
[..]
Voor de R1 of de R2?
laten we beginnen met het mooie vriendenprijsje van 25 euro
Kom ik wel mee, kunnen we gezellig Army of Darkness kijkenquote:Op woensdag 22 september 2004 12:57 schreef MikeyMo het volgende:
wil hem ook wel ophalen, daggie den haag kan ook wel eens leuk zijn
jij mag mee als ik zijn star wars mag overnemenquote:Op woensdag 22 september 2004 13:02 schreef Hare het volgende:
[..]
Kom ik wel mee, kunnen we gezellig Army of Darkness kijken
28 euri excl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |