Je moet de serie eigenlijk niet alleen op seizoen 1 beoordelen. Dat was vaak nog wat zwak, maar vanaf seizoen 2 kwam het allemaal echt lekker op gang.quote:Op donderdag 16 september 2004 10:43 schreef dapluiz het volgende:
- Buffy Seizoen 1, kan ik eindelijk eens van het begin kijken of ik het nou echt wat vind, hou er niet zo van om in een serie te springen die al paar seizoenen bezig is, lange leve DVD op dat punt
Voor mensen die maar twee leuke titels kunnen bedenken (as if...): bij de V&D titels uit dezelfde collectie 2 voor 22.quote:Op woensdag 15 september 2004 14:54 schreef m44rt3n het volgende:
euhh.. ff denken:
requiem for a dream
memento
the thin red line
leuke actie van de free record, 3 voor 33:-d
Ik heb me gemeld!quote:Op donderdag 16 september 2004 13:25 schreef MikeyMo het volgende:
Hare... opbiechten!
zelfhulpgroep jij nu!
Die van mij ookquote:Op donderdag 16 september 2004 16:51 schreef Sai het volgende:
Gratis dingetjes zijn binnen..
Me three.quote:Op donderdag 16 september 2004 17:36 schreef Gorro het volgende:
[..]
Die van mij ook
Ja dat krijg je ervan als je gaat trouwen en op huwelijksreis gaat.quote:Op donderdag 16 september 2004 21:07 schreef kinky_queen het volgende:
Gratis dvd's?
ahquote:Op donderdag 16 september 2004 21:24 schreef Wepeel2 het volgende:
Was een gratis actie van The Sun in samenwerking met Play.com
het had humor geweest als je nu had gezegd: IK GA NOOIT MEER TROUWEN!quote:Op donderdag 16 september 2004 21:49 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ah
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |