Sorry hoor maar ik vind dit een beetje gezeur. Mij kan het niets schelen of je er nog een paar weken op moet wachten of dat je m al een week in huis hebt.quote:Op maandag 13 september 2004 19:51 schreef Hare het volgende:
[..]
ahum:
Uit de OP:
[..]
Als je wilt vertellen wat je in bestelling hebt moet je dat maar hier doen: [DVD] Op welke bestelling(en) wacht jij? #3
ik ben het eigenlijk voor het eerst met hare eensquote:Op maandag 13 september 2004 22:00 schreef Eluc het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik vind dit een beetje gezeur. Mij kan het niets schelen of je er nog een paar weken op moet wachten of dat je m al een week in huis hebt.
goed ideequote:Op maandag 13 september 2004 22:17 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
anders kan je die net zo goed opheffen en dit de grote welke dvd heb je gekocht/besteld/ga je ontvangen topic noemen.......
Ik ook als ik meld dat ik The Evil Dead aan het downloaden benquote:Op maandag 13 september 2004 22:24 schreef kinky_queen het volgende:
Hare heeft vriendjes gemaakt
dat je maar dood mag gaan!!!quote:Op maandag 13 september 2004 22:28 schreef Eluc het volgende:
[..]
Ik ook als ik meld dat ik The Evil Dead aan het downloaden ben![]()
zoveel mogelijk zelfsquote:Op maandag 13 september 2004 22:31 schreef AntiChrist het volgende:
evil dead downloaden DAT KOOP JE EIKEL!!!
waarom nou weer zoveel mogelijk ik zie niet in wat voor meerwaarde dat heeftquote:Op maandag 13 september 2004 22:33 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
zoveel mogelijk zelfs
![]()
Had je nog zo vriendjes gemaakt met harequote:Op maandag 13 september 2004 22:31 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
dat je maar dood mag gaan!!!![]()
![]()
evil dead downloaden DAT KOOP JE EIKEL!!!
ach ja voor ieder vriendje een vijandquote:Op maandag 13 september 2004 22:41 schreef Eluc het volgende:
[..]
Had je nog zo vriendjes gemaakt met hare![]()
Komt vast door zijn topic titelsquote:Op maandag 13 september 2004 22:24 schreef kinky_queen het volgende:
Hare heeft vriendjes gemaakt
Ik pleurde altijd mijn bestellingen in dit topic overigens en nooit heeft iemand er wat van gezegd. Maar goed, er zal wel ooit de behoefte zijn ontstaan aan twee topicreeksen, dus ik zal me wel aanpassen als het nu opeens strikter gescheiden wordt.quote:Op maandag 13 september 2004 22:27 schreef Eluc het volgende:
[..]
goed idee![]()
Neen mijn broeder, je bent bezig met de eerste stap van de zelfhulpgroep-plan.quote:Op maandag 13 september 2004 23:02 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik heb trouwens al vier dagen geen film besteld of gekeken. Maar wel een boek gelezen. Ik denk dat ik ziek ben.![]()
damn! hoop niet dat t bij mij ook zo lang gaat duren met Alias Season 3quote:Op maandag 13 september 2004 19:05 schreef ArmaniXL het volgende:
En vandaag, na bijna 2 maanden op "On Order" te hebben gestaam bij Soon:
[afbeelding]
The land of dreams, Americaquote:Op maandag 13 september 2004 23:17 schreef dapluiz het volgende:
Whoops, sorriew
Zag het eerst wel vaker langskomen, die mensen nog verwachtten dus vandaar
Verder, die jurassic parc box, waars die vandaan ? Ziet er wel strak uit
we waren net vriendjes aan het worden..... je hebt nu je eigen doodsvonnis getekentquote:Op maandag 13 september 2004 23:09 schreef Hare het volgende:
btw, evil dead download je wel, dan kijk je hem een keertje, kom je er achter dat het wel leuk vermaak is, maar meer ook niet en donder je hem van je harde schijf af
En welke heb jij m vandaan ?quote:Op dinsdag 14 september 2004 01:02 schreef Hare het volgende:
[..]
The land of dreams, America
Is daar bij de meeste zaken nog wel te bestellen
ik meen dat ze een printrun hebben van slechts 2.000.000 exemplarenquote:Op maandag 13 september 2004 23:10 schreef Hare het volgende:
Trouwens iemand enig idee hoe limited die JP Box is die bovenaan deze pagina staat?
Ik denk dat Bruce Campbell himself een Fatwah gaat uitvaardigen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 09:44 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
we waren net vriendjes aan het worden..... je hebt nu je eigen doodsvonnis getekent
Zullen we om het goed te maken dan maar eens samen naar Army of Darkness gaan kijken?quote:Op dinsdag 14 september 2004 09:44 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
we waren net vriendjes aan het worden..... je hebt nu je eigen doodsvonnis getekent
ja, met zijn 3tjes!quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:04 schreef Hare het volgende:
[..]
Zullen we om het goed te maken dan maar eens samen naar Army of Darkness gaan kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |