Vervangen voor wat?quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:31 schreef Hare het volgende:
[..]
Jep, die vind ik er wel mooier uit zien, maar kopen doe ik het niet. Matrix 1 wil ik nog wel vervangen, de rest komt m'n kast niet in
Vervangen voor de 2 disc die hopelijk ook apart wordt uitgebracht.quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:47 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Vervangen voor wat?
Die hoesjes heb ik al een paar keer gehad. Bijzonder irritant als het je niet is opgevallen en je dan in het donker aan die hoes zit te rukken om hem open te krijgen.quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:16 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
speciaal doosje trouwens, zitten 2 slotjes op, zoiets als op een koffer, die je eerst moet openklikken voor je het doosje open kan maken. Nog nooit gezien
9 november op R1.quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:19 schreef Sai het volgende:
Heeft iemand trouwens enig idee wanneer Before Sunset op DVD uitkomt?
ben bang dat ik m toch gewoon (blind) ga aanschaffen, voor dat bedrag kan t natuurlijk niet latenquote:Op vrijdag 24 september 2004 14:16 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
speciaal doosje trouwens, zitten 2 slotjes op, zoiets als op een koffer, die je eerst moet openklikken voor je het doosje open kan maken. Nog nooit gezien
n hartaanval van lelijkheid dan toch zeker??quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:16 schreef Dizer het volgende:![]()
![]()
![]()
http://www.play.com/play2(...)tle=478160&p=57&g=72
* Timo20 krijgt een hartaanval....
Lijkt me zonde van het geld.quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:24 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ben bang dat ik m toch gewoon (blind) ga aanschaffen
Dat is echt zoo ouderwets!quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:27 schreef Verbal het volgende:
[..]
Lijkt me zonde van het geld.
Koop dan een audioboek ofzo...
V.
Het schijnt juist weer een beetje in zwang te komen...quote:Op zaterdag 25 september 2004 02:15 schreef Hare het volgende:
[..]
Dat is echt zoo ouderwets!
Nu heb ik de 2 disc al maar voor 14,99 is ie heel verleidelijk....quote:
wat is die 1equote:Op zaterdag 25 september 2004 17:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
THX 1138quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:18 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
wat is die 1e
Voor welk geld en waar heb je die twee delen Jean de Florette (geweldige films! Vooral Manon des Sources) vandaan? Toch niet weer bij at kutwinkeltje met belachelijk lage prijzen dat belachelijk ver bij mij vandaan is.quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
De eerste 3 bij FNAC aan ongeveer 18 ¤ / stuk.quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:49 schreef Sai het volgende:
[..]
Voor welk geld en waar heb je die twee delen Jean de Florette (geweldige films! Vooral Manon des Sources) vandaan? Toch niet weer bij at kutwinkeltje met belachelijk lage prijzen dat belachelijk ver bij mij vandaan is..
Ontopic: Big Fish dausje binnen..
klopt ik had ook de 2-disc R1 al (zonder DTS) dus nu was dit wel een lekker koopjequote:Op zaterdag 25 september 2004 16:52 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Nu heb ik de 2 disc al maar voor 14,99 is ie heel verleidelijk....
flauwquote:Op vrijdag 24 september 2004 23:27 schreef Verbal het volgende:
[..]
Lijkt me zonde van het geld.
Koop dan een audioboek ofzo...
V.
deel 4 vab tremors is ook erg leukquote:Op zaterdag 25 september 2004 18:26 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Aanbieding bij Play.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |