En nu een uitleg erbij... waarom overschat?quote:Op woensdag 27 april 2005 00:39 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Mag ik hier ook melden dat ik hem overschat vind en dat verdrinken niet echt rock and roll is?
Nee?
Dan doe ik het toch.
Dat mag je vinden hoor! Ik vind alleen heel wat andersquote:Op woensdag 27 april 2005 00:39 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Mag ik hier ook melden dat ik hem overschat vind en dat verdrinken niet echt rock and roll is?
Nee?
Dan doe ik het toch.
Ik hoop het eigenlijk niet, ik huiver toch een beetje bij de gedachte van hele studentenkroegen e.d. die dat nummer mee lopen te bleren en lallen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:34 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Forget Her is zo mooi, dat zou best wel eens een hit kunnen worden.
Was het niet zo dat Forget Her op een soort van bonus cd stond die alleen in december verkocht mocht worden?? Ik heb het dan over Jasper... Soort van verkoopstunt ofzo.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:34 schreef BUG80 het volgende:
Forget Her is kort geleden gecoverd door Jasper Steverlinck. Zijn versie (ook prachtig, overigens) werd helaas vrij snel uit de handel gehaald, omdat de moeder van Buckley de song liever zelf eerst uitbracht, als ik het me goed herinner.
Helaas is ie al jaren dood....quote:Op donderdag 28 april 2005 19:12 schreef BB-King het volgende:
Weet iemand of hij nog een keertje naar Nederland komt binnenkort?
Als dat kon zou ik daar werkelijk alles, echt alles voor over hebbenquote:Op donderdag 28 april 2005 19:12 schreef BB-King het volgende:
Weet iemand of hij nog een keertje naar Nederland komt binnenkort?
serieus?!?quote:
Hij heeft de tekst en zanglijn gedaan, het nummer was al van Gary Lucas (captain beefheart)quote:Op donderdag 28 april 2005 20:34 schreef Jorikjet het volgende:
ja las een keer een interview van hem stond dat zo in.groot stuk van het nummer heeft hij bedacht geloof ik
Nee.quote:Op zondag 29 mei 2005 00:56 schreef drelletje het volgende:
Jeff buckley is goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |