Ik vroeg me af wie die Pim Fortuyn is. Blijkt een vieze pedofieltje te zijn en een homo en een grote rasict. Ik denk dat dit wel genoeg over jou zegt R@B!!!!!!!!
Eeen kleine stukje tekst:
Pim Fortuyn, de nieuwe Rasoel ?
Tim Mudde
België heeft zijn sex- en corruptieschandalen en zo hebben de Noordelijke Nederlanden de ‘varkenspest’ en ‘het Orakel van Amsterdam, Frits Bolkestein’. Een iets minder geruchtmakende gebeurtenis speelt zich af in de krochten van de (links) intellectuele geest: het boek van Pim Fortuyn.
Voormalig hoogleraar aan de Rotterdamse Erasmusuniversiteit, columnist in het conservatieve weekblad Elsevier en erkend querulant in intellectueel Nederland, Pim Fortuyn, heeft een nieuw boekje geschreven met de provocerende titel "Tegen de islamisering van onze cultuur", met als ondertitel "Nederlandse identiteit als fundament".
Fortuyn maakte zijn naam als stoker waar door het eerste exemplaar aan te bieden aan het Marokkaanse raadslid van GroenLinks, Mohammed Rabbae, en nog voor het boek in de winkel lag had de gehele linkse media zich als een hongerige troep wolven op de schrijver geworpen. Fortuyn werd afgeschilderd als racist, fascist en fundamentalist, terwijl hem door CD-leider Janmaat een zetel in de Tweede Kamer werd aangeboden. Fortuyn bedankte voor de eer met de woorden: "Een aardige geste, maar ik heb het aanbod afgeslagen. Ik voel me niet zo thuis in de Kamer. Te suf, te ingeslapen. Zoals ik nu werk, heb ik meer invloed".
Even terug naar de titel. Enkele jaren geleden kwam er een boekje uit met de titel "De ondergang van Nederland", van een onder pseudoniem schrijvende Pakistani, Mohammed Rasoel. In het boek waarschuwde de moslim Rasoel het Nederlandse volk dat overheersing van de Islam tot de letterlijke ondergang van Nederland zou leiden. Hij kwam met huiveringwekkende voorbeelden uit zijn jeugd, waarin vrouwen als beesten werden behandeld en de heilige oorlog overal dreigde. Nederland stond op zijn achterste poten. Rasoel werd nooit opgespoord en de zaak waaide na enkele maanden over. Maar de naam werd synoniem voor alles wat naar racisme in boekvorm riekt. Is Pim Fortuyn de nieuwe Rasoel ?
Waar gaat het nu allemaal om ? Fortuyn stelt dat onze Westerse samenleving een bepaald normen- en waardenpatroon kent dat gestoeld is op bepaalde joodse, christelijke en humanistische waarden. De drie meest bedreigde fundamenten van onze tolerante maatschappij zijn de scheiding van Kerk en Staat, de omgang tussen de seksen en de verhouding tussen kinderen en volwassenen.
Die bedreiging van de Islam uit zich in de allesomvattende macht van de moskee op het dagelijkse leven van de moslimgemeenschap, de discriminatie van vrouwen en homoseksuelen en de primitieve machtsverhoudingen in de moslimgezinnen. De oplossingen, voordat er rassenoorlogen uitbreken: integratie en de grenzen dicht.
Typische VVD-standpunten, en inderdaad, de enige politicus die in Fortuyns boekje op enige clementie kan rekenen is de man die tienduizenden hoopvolle Nederlanders in achterstandswijken voorloog voor de Provinciale Statenverkiezingen van 1995. Bolk zou de illegalen hard aanpakken, criminele allochtonen konden beter ook maar gauw verdwijnen, want de beruchte Lubbers-kampementen zouden op de Club Med lijken vergeleken bij wat Frits B. van plan was. Natuurlijk trok Bolkestein zijn ferme taal in na de verkiezingsoverwinning en de bedrogen burger verloor wederom zijn vertrouwen in de politiek.
Is de overspannen reactie van links Nederland terecht ? Goed, Fortuyn wil het dragen van hoofddoekjes verbieden, asielzoekers mogen alleen in de betere buurten worden opgevangen, zwarte scholen moeten weer wit worden door de spreiding van leerlingen en nieuwkomers moeten verspreid worden gehuisvest. Dus: hij tast het recht op vrije vestiging, vrijheid van godsdienst en onderwijs aan. Dat doet de Nederlandse regering echter ook. Weliswaar op beperkte schaal, maar toch. Maar verder: Fortuyn roept een beeld op van de Islam als een godsdienst van domme gelovigen die zich als de varkenspest (de vergelijking is misschien niet helemaal goed gekozen) over ons land verspreiden, beginnende vanuit haar toekomstige bastions in de achterstandswijken waar het fundamentalisme aan haar zegetocht zal beginnen wanneer er niet heel snel wordt begonnen met de massale integratie van de nieuwe-Nederlanders.
En onze kritiek ? Hoewel Fortuyn een leuke beschrijving geeft van de ontwikkeling van Nederland tot een moderne democratie heeft het boek en zijn gedachtengang nogal wat manco’s. De Nederlandse identiteit komt er met iets meer dan vier pagina’s bekaaid af. Het feit dat de veramerikanisering onze eigen Europese culturen verdringt is volgens Fortuyn wel iets om zich zorgen over te maken, maar "het biedt ons ook de mogelijkheid om met zeer uiteenlopende mensen uit zeer uiteenlopende culturen en maatschappijen te communiceren". Maar dat komt toch vooral omdat de uit Amerika overgenomen ‘cultuur’ een platte, commerciële massacultuur is. En het feit dat die massacultuur onze eigen cultuur stilaan volledig vervangt had Fortuyn beter kunnen aangrijpen om zijn boek mee te beginnen. Maar dat zou zijn VVD-vrienden, voor wie de massacultuur een onafwendbaar gegeven is, misschien wat al te veel voor het hoofd stoten. Natuurlijk is de Islam geen verrijking voor onze cultuur, maar zoals Alain de Benoist schreef: "Het is niet omdat er hier immigranten wonen dat onze identiteit bedreigd is, maar het is omdat die identiteit reeds op grote schaal ondergraven is, dat wij niet meer in staat zijn het hoofd te bieden aan de immigratie". Precies die stelling miste ik in Fortuyns verhaal.
Tussen haakjes nog dit. Dat Fortuyn nog geen aankalcht tegen zich ingediend kreeg en het grote publiek via Telegraaf, televisie en Nieuwe Revu nog niet werd bespeeld, komt misschien vanwege Fortuyns seksuele geaardheid en zijn toekomstvisie: "Het roer zal van de traditionele mannen worden overgenomen, door vrouwen en door mannen die zich openstellen voor het ontwikkelen en aanleren van vrouwelijke vaardigheden en eigenschappen, homoseksuelen bijvoorbeeld". Misschien had Janmaat die passage (of het hele boek ?) nog niet gelezen voordat hij Fortuyn een zetel aanbood ?
quote:Goh, dus via de CD kan ie ook nog de kamer in als het met LN of CDA niet wil lukken.
Op vrijdag 31 augustus 2001 18:50 schreef F1-2001 het volgende:
terwijl hem door CD-leider Janmaat een zetel in de Tweede Kamer werd aangeboden. Fortuyn bedankte voor de eer met de woorden: "Een aardige geste, maar ik heb het aanbod afgeslagen. Ik voel me niet zo thuis in de Kamer. Te suf, te ingeslapen. Zoals ik nu werk, heb ik meer invloed".
quote:EEn homo? Brrrrrrr, ja dat mag niet van de islam natuurlijk, die jij als islamiet zijnde natuurlijk keurig aanhangt.
Op vrijdag 31 augustus 2001 18:50 schreef F1-2001 het volgende:
Heeee R@B?Ik vroeg me af wie die Pim Fortuyn is. Blijkt een vieze pedofieltje te zijn en een homo en een grote rasict.
jouw uitspraken op dit forum zijn zo typisch moslimgetint: Hekel aan homo's en joden.
quote:de paar posts die ik van jou gelezen hebt zeggen meer over jou.
Ik denk dat dit wel genoeg over jou zegt R@B!!!!!!!!
quote:Het is algemeen bekend dat Fortuyn uitgekotst is door de linkse intellectuelen in Nederland sinds zijn boek Tegen de islamisering van Nederland. Mudde doet daar ook aan mee.
Eeen kleine stukje tekst:Pim Fortuyn, de nieuwe Rasoel ?
Tim Mudde
quote:pedo, homo. Voor homofoben is het één pot nat.
Op vrijdag 31 augustus 2001 19:01 schreef Lynch het volgende:
is ie trouwens een pedo?
maar ik heb niks tegen homos, maar wel tegen mensen die hun homozijn ontkennen zoals R@B. En trouwens , ben geen moslim maar mijn vriendin wel. Dus wat meer respect voor de ISLAM. Ik heb zo een gevoel dat je een gefrustreerd ventje bent R@B. Elke keer als je een turk in een mercedes ziet wordt je bleek. Echt zielig voor je.
quote:Het gaat niet om de spelling maar om den inhoud. En technisch opgeleide mensen hebben nu eenmaaal weinig respect voor spelling!!!!
Op vrijdag 31 augustus 2001 19:06 schreef Vegeta_21_NL het volgende:
Tjonge idioot leer eens spellen ofzo voor je zulke onzin uitkraamt! "een vieze pedofieltje" "rasict" Bah wat vervelend mannetje zeg!
groet
quote:je vriendin moslim en jij niet eens? Dat getuigt niet van veel respect voor de ISLAM omdat je waarschijnlijk heel goed weet dat ALLAH moslims heeft verboden met ongelovigen te trouwen.
Op vrijdag 31 augustus 2001 19:06 schreef F1-2001 het volgende:
En trouwens , ben geen moslim maar mijn vriendin wel. Dus wat meer respect voor de ISLAM.
quote:En in een zin maakt iemand die een serieuze statement wilde maken zich zo belachelijk dat hij nauwelijks meer serieus genomen kan worden.
En technisch opgeleide mensen hebben nu eenmaaal weinig respect voor spelling!!!!
Dat is toch ook zo?
En wat sig betreft: die is behoorlijk Anti Joods!
quote:nee.
Op vrijdag 31 augustus 2001 19:16 schreef MikeyMo het volgende:
quote:Er zijn zat problemen in de wereld waar de Islam niet bij betrokken is, en als je goed kijkt naar de oorzaken van de problematiek in den landen waar het mis gaat kom je tot de conclusie dat de westerse landen daar verkeerd hebben huisgehouden tijdens de kolonisatie. Dus al die problemen zij trug te leiden naar ons!!!!!
Op vrijdag 31 augustus 2001 19:16 schreef MikeyMo het volgende:
enne... "Pim Fortuyn: "Er is bijna geen conflict ter wereld, of het nu een burgeroorlog betreft of een oorlog tussen twee of meer landen, waar de islam geen prominente rol speelt."Dat is toch ook zo?
quote:eens, zo wicked zit het nu eenmaal in elkaar.
Op vrijdag 31 augustus 2001 19:29 schreef F1-2001 het volgende:
het is zeker geen goed situatie. Maar het westen voerd een tegenstrijdig beleid tegen landen met slechte leiders. Als er olie is of andere dingen die in het belang van USA of europa zijn dan is Saddam een goeie man, zodra hij aan onze belangen komt is hij opeeens een terorist en dictator. Om dit soort problemen te stoppen moeten we stoppen met meten in 2 maten.
Deze gaat dus dicht.
Als jullie iets met of tegen R@b te bespreken hebben open dan een topic in klaagbaak of feedback of nog directer: stuur hem eens een mailtje.
AN&M is niet bedoelt om dit soort persoonlijke gevechtjes te voeren.
edit-typo-edit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |