dat staat er tocquote:Op zondag 12 september 2004 02:56 schreef Fugie het volgende:
wat moet dat voorstellen ????
of heb ik zoveel gezopen?
ben ik elke zondgquote:Op zondag 12 september 2004 09:26 schreef Hugster het volgende:
wat ben jij trouwens vroeg op voor de zondag ?
En al meer pics van de suup?
verloedering is hetquote:Op zondag 12 september 2004 10:23 schreef Ballebek het volgende:
Wat een suffe SC is dit zeg, een beetje kwaliteit is ook weer teveel gevraagd...
ahaa, ik dacht alquote:Op zondag 12 september 2004 10:29 schreef D-Devil het volgende:
Ik heb de PC van mijn ma hier staan, dat ding zit vol met spyware en andere zooi, en ik ga er niet eens aan beginnen om het in orde te maken, gewoon formatteren. Ik heb ze ervoor gewaarschuwd. Ik zit dus nu op de pc van Nadientje
.
Moet je is op de PC van me pa kijken; die heeft ie net een week maar er staan zeker 100 verschillende virussen op + allemaal spyshit!quote:Op zondag 12 september 2004 10:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
ahaa, ik dacht al![]()
je moeder is er zo eentje die overal op klikt, netzoals de mijne ?![]()
denk dat ik maar een "parental control" ofzo moet installeren en sex sites blockenquote:Op zondag 12 september 2004 10:32 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Moet je is op de PC van me pa kijken; die heeft ie net een week maar er staan zeker 100 verschillende virussen op + allemaal spyshit!
Virusscanners, ad-aware en allemaal andere zeut staat erop maar ja...quote:Op zondag 12 september 2004 10:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
denk dat ik maar een "parental control" ofzo moet installeren en sex sites blocken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |