wat ga jij eten vanavondquote:Op zondag 12 september 2004 13:29 schreef BoJo het volgende:
ik verveel me
ik heb echt geen idee, hamburgers met pasta of een dikke omelet maken ofzo.quote:Op zondag 12 september 2004 13:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wat ga jij eten vanavond
Ga dan neuken?quote:Op zondag 12 september 2004 13:29 schreef BoJo het volgende:
ik verveel me
ik heb een date met een spookmeisjequote:Op zondag 12 september 2004 13:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee, hamburgers met pasta of een dikke omelet maken ofzo.
eigenlijk hoop ik dat iemand me weer uitnodigd om bij te komen eten![]()
![]()
jij?
ik heb geen geldquote:Op zondag 12 september 2004 13:34 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ga dan neuken?
Kan niet... ik was aan het werk gisteravond...quote:Op zondag 12 september 2004 13:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jou . En ik word debiel van een vis geur
niet mijn spokenmeisje jatten hequote:Op zondag 12 september 2004 13:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb een date met een spookmeisje
Dat ben ik nietquote:
ikke niet, kan ik bij jou gratis komen eten?quote:Op zondag 12 september 2004 13:35 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Kan niet... ik was aan het werk gisteravond...
Heej mensen, wie was er bij mij in 't restaurant gister?
wat doe jij met breezah meisjes in je msnquote:
wees blijquote:Op zondag 12 september 2004 13:36 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Dat ben ik niet
die zijn zo lekker simpelquote:Op zondag 12 september 2004 13:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wat doe jij met breezah meisjes in je msn
wat ga je doenquote:Op zondag 12 september 2004 13:36 schreef hermandeperman het volgende:
ik ga weer weg
Verander je achternaam in "Olsthoorn" en dan krijg je 15% familiekorting, en als je aan kunt tonen dat ik je ken krijg je er nog 10quote:Op zondag 12 september 2004 13:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
ikke niet, kan ik bij jou gratis komen eten?![]()
het was wel lekker hoorquote:Op zondag 12 september 2004 13:39 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Verander je achternaam in "Olsthoorn" en dan krijg je 15% familiekorting, en als je aan kunt tonen dat ik je ken krijg je er nog 10
Ik schijn namelijk met iemand gezoend te hebben en ik kan me er niks meer van herinneren
* LoverGirl verandert onmiddelijk haar naam en verhuist naar het buitenlandquote:Op zondag 12 september 2004 13:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
het was wel lekker hoor![]()
Oh verdorie, ik ben nog geen achttienquote:Op zondag 12 september 2004 13:44 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
* LoverGirl verandert onmiddelijk haar naam en verhuist naar het buitenland
quote:Op zondag 12 september 2004 13:44 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
* BoJo verandert onmiddelijk haar naam en verhuist naar het buitenland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |