ik was te lui om jouw id in de link te plakken, ik kijk alleen in fotoboeken als er een link isquote:Op zondag 12 september 2004 10:35 schreef D-Devil het volgende:
Mijn ma is toch getrouwd, afgelopen week was dat.. Nou, haar man die zit dus af en toe wel op wat pr0n websites, alleen snapt hij niet dat dialers niet werken met een breedband verbinding.
Dus ik ga hem maar een gratis site geven en in zijn favo's zetten waardoor er geen zooi op de pc komt.
En ja ik ben dus die dude, maar je kan net zo goed op mijn fotoboek klikken om ze te vergelijken.
*shareaza afsluit*quote:Op zondag 12 september 2004 10:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik was te lui om jouw id in de link te plakken, ik kijk alleen in fotoboeken als er een link is![]()
pr0n![]()
![]()
stomme newbie doe het anders zelfquote:Op zondag 12 september 2004 08:55 schreef Hugster het volgende:
vind er anders weinig aan
luie flikker die Steve-O
moet jij je roest niet uitslapen enzo???quote:Op zondag 12 september 2004 11:57 schreef Steve-O het volgende:
[..]
stomme newbie doe het anders zelf
quote:Op zondag 12 september 2004 11:58 schreef Xtreem het volgende:
[..]
moet jij je roest niet uitslapen enzo???
Ruilen tegen mijn moeder? Die weet niet eens hoe een PC aan moetquote:Op zondag 12 september 2004 10:29 schreef D-Devil het volgende:
Ik heb de PC van mijn ma hier staan, dat ding zit vol met spyware en andere zooi, en ik ga er niet eens aan beginnen om het in orde te maken, gewoon formatteren. Ik heb ze ervoor gewaarschuwd. Ik zit dus nu op de pc van Nadientje
.
Tenzij ik hetzelfde droom als jij, en dat lijkt me niet want ik zit heeele hete thee te drinken... vreemd... ik weet bijna zeker dat ik geen alcohol op heb gister...quote:Op zondag 12 september 2004 12:37 schreef ook_gek het volgende:
huh is dit een droom?
quote:30120 (gemiddeld 29 per dag)
Ik vind die thee idd ook een beetje te heet...quote:Op zondag 12 september 2004 12:39 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Tenzij ik hetzelfde droom als jij, en dat lijkt me niet want ik zit heeele hete thee te drinken... vreemd... ik weet bijna zeker dat ik geen alcohol op heb gister...
Hij is verslaafd...quote:Op zondag 12 september 2004 12:49 schreef LoverGirl het volgende:en oh ja, nog gefeliciteerd met
[..]
quote:Op zondag 12 september 2004 12:53 schreef Boink het volgende:
[..]
Hij is verslaafd...
Neej... dan krijg ik nog meer hoofdpijnquote:Op zondag 12 september 2004 12:54 schreef Xtreem het volgende:
's morgens thee??![]()
* Xtreem heeft minimaal 2, liever nog 3 mokken koffie nodig.
Zonder koffie ben ik de rest van de dag chagerijnigquote:Op zondag 12 september 2004 12:58 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Neej... dan krijg ik nog meer hoofdpijn
* Xtreem lag "al" om vier uur op bed
Drink ik alleen doordeweeks...quote:Op zondag 12 september 2004 12:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Zonder koffie ben ik de rest van de dag chagerijnig
Verslaafd dusquote:Op zondag 12 september 2004 12:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Zonder koffie ben ik de rest van de dag chagerijnig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |