Ja, inddquote:Op zondag 12 september 2004 01:28 schreef rrrik het volgende:
Overigens natuurlijk wel een heel stoer cadeau aan iemand
Is dat ook waar een aantal juweliers zitten?quote:Op zondag 12 september 2004 12:21 schreef rrrik het volgende:
In de kerkstraat, tussen de Sint-Jan en het kerkpleintje, en dan tussen dat italiaans restaurant en het postkantoor, eigenlijk tegenover dat mexicaans restaurant
Prijslijst staat op de deur, zo te herkennen dus.
dankjequote:Op zondag 12 september 2004 18:25 schreef rrrik het volgende:
Kan kloppen inderdaad, wil je er naartoe dan?
Dit geldt alleen maar voor knippen, dus ook geen verf etc.quote:Op maandag 13 september 2004 14:31 schreef rrrik het volgende:
Op http://www.robpeetoom.nl/prijzen.html is een prijslijst te vinden, onderaan staat "Jonger dan 20 en/of student: 20% korting". Op de deur staat volgens mij alleen "Jonger dan 20"... Ik ben niet jonger dan 20, maar wel student
Bij mij gold dit voor de complete metamorfosequote:Op maandag 13 september 2004 15:55 schreef DusDat het volgende:
Dit geldt alleen maar voor knippen, dus ook geen verf etc.
Ik heb helaas geen voor- en na foto voor jequote:Op zondag 12 september 2004 15:53 schreef rrrik het volgende:
Dus je hebt er nog wat aan gehad ook? Heb je toevallig een voor- en na foto?![]()
Ah mooi, daar komen de leukere verhalen! Vertel!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:08 schreef t.vannoort het volgende:
mijn vriendin is gisteren geweest. ze heeft de hele avond gehuild....van ellende
Je moet gewoon via de website gaan. Dus het prijslijst eraf halen en dan spreekt het voor zich.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:06 schreef Ingridh007 het volgende:
*kick*
Ik liep van de week erlangs in Den Bosch en werd heel nieuwsgierig!
Nog meer ervaringsdeskundigen inmiddels?
En heeft iemand op prijzen, op de website doet die link t niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |