Lieve Danyel, van harte welkom op deze wereld! Je hebt een prachtige naam van je ouders meegekregen. Toen ik hoorde dat je papa en mama een naam hadden gekozen die ook op Fok! voorkomt, dacht ik gelijk: het wordt Daniël (ik wist natuurlijk ook niet dat ze het anders zouden schrijven
![]()
), het is een naam die zo mooi bij je mama haar persoonlijkheid, haar zijn 'past'. Een prachtige naam voor een ongetwijfeld prachtig kereltje, want daar ben ik van overtuigd! En nu dit... zo hard, zo oneerlijk, zo onterecht. Jij verdient dit niet, en je papa en mama ook niet! Verdorie
![]()
! Ik zou je zoveel moois voor de toekomst willen wensen, maar voor jou moeten we ons eerst even richten op nu. Lief ventje, ik hoop dat je de wereld verstelt zal doen staan de komende dagen! Zorg voor dat wonder, maak je papa, mama, familie, de hele wereld blij! Heel veel sterkte, kracht en liefs gewenst, want je zal het nodig hebben.
Esther, Jeroen, familie, ik weet niet zo goed wat ik tegen jullie moet zeggen! Alle mogelijke kracht en moed gewenst...