abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21887175
Lieve Pluphy en Man.

Allereerst gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.

Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd.
laat de rechter genadig zijn en laat jullie zoon een vechter zijn.
Ook wij zullen vanuit hier de kaarsjes gaan branden voor jullie.
Dat dit een kleine steun mag zijn in de moeilijke tijd die jullie tegemoed gaan.

Sterkte lieve Pluphy.
  zaterdag 11 september 2004 @ 20:32:17 #27
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21887242
Gefeliciteerd met jullie zoon!

Marr Phluphy!!! Wat een verhaal joh Dit moet zo moeilijk zijn, als je zo lang hebt gewacht en dat er dan van dit soort ersntige problemen opspelen! Ik zal voor jullie en je zoontje duimen en bidden! Een prachtige naam overigens (en nee niet omdat ik, zei het op een andere manier geschreven, ook zo heet)!

Heel veel sterkte en beterschap voor Danyel! Hopelijk is alles snel Okee!

P.S. Ik wist trouwens niet eens dat je in/rondom Apeldoorn woont ik woon daar nl. ook
patat ftw :)
pi_21887256
Pappaphlups en Mammaphlups, allereerst gefeliciteerd met jullie zoon Danyel Yohanan. Maar wat ben ik geschrokken van jullie bericht over jullie kleine vent, ik weet gewoon niet wat ik hierop moet zeggen. Ik vind het zo vreselijk voor jullie!!! Ik hoop dat jullie de kracht kunnen vinden om dit met zijn drietjes de baas te kunnen. Heel, heel veel sterkte! Ik denk aan jullie...
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  zaterdag 11 september 2004 @ 20:33:09 #29
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_21887257
Oh, Pluphy . Dat dit nou moest gebeuren. Laat Danyel kracht putten uit zijn naam en uit jullie aanwezigheid. Tot nog toe heeft hij bewezen een vechter te zijn. Hopelijk gaat hij dit gevecht ook winnen.

Geniet van jullie jochie en heel veel sterkte gewenst alledrie.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_21887293
Fluffy toch, wat vreselijk oneerlijk.

Het zal je misschien niet veel helpen, maar de zoon van mijn man heeft het eerste uur na zijn geboorte ook zonder adem en hartslag doorgebracht. Wekenlang op neonatologie met veel ernstige gezichten en prognoses. En nu is het gewoon een kerngezonde jongen van bijna zestien, die binnenkort eindexamen gaat doen. Helemaal niets mis met hem. Wonderen bestaan echt!
mooi he, alles
pi_21887323
Pluphy...zo'n klein kindje, wat er helemaal klaar voor was. Waarom gebeurt er nou zoiets?
Danyel, vechten jochie, je ouders hebben het zo verdiend, je hebt het zelf zo verdiend.

Ik denk aan jullie.
pi_21887342
Lieve Phluphy,

Ik zit hier met tranen in mijn ogen. Sinds gister al zo raar gevoel, ik bleef maar duimen dat mijn gevoel ongelijk had. Ik wil woorden gebruiken die niet echt horen hier. het enige wat ik kan doen is jou, je man en je familie heel veel sterkte wensen.
Danyel is een hele mooie naam, voor een mooi ventje die een mooie plaats in de wereld verdiend!!!
Dikke van onze kant
  zaterdag 11 september 2004 @ 20:38:57 #33
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_21887349
Phluphy, ook ik zal voor jullie bidden. Hopelijk komt alles goed. Heel veel sterkte de komende tijd!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_21887404
Ik weet niet goed wat ik zeggen moet.... heel veel sterkte de komende tijd

Ik hoop dat God beslist dat ze jullie wondertje niet moeten afpakken en dat hij bij jullie hoort en blijven moet
Ik hoop dat Danyel een vechtertje is

Heel erg veel sterkte en kracht toegewenst
Wees niet bang om langzaam te groeien, wees alleen bang om stil te staan
pi_21887424
Eerlijk gezegd weet ik niet goed wat ik zeggen moet

Wil jullie héél veel sterkte toewensen !
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_21887426
Lieve Fluf en Jeroen,

Gefeliciteerd met de geboorte van Danyel. Ik vind het een uitzonderlijk mooie naam!
Verdere schieten woorden te kort, mijn gedachten zijn bij Danyel en bij jullie. Heel veel sterkte!

Dikke knuffel meid!
pi_21887579
Oh Phluphy, wat erg zeg.. Mijn adem stokte in mijn keel toen ik las dat hij niet ademde. Gelukkig is hij toch nog gaan ademen, wat betekend dat het in ieder geval een vechtertje is. Ondanks alle schrik en verdriet wil ik jullie toch feliciteren met de geboorte van dit wonder, en wat een prachtige namen hebben jullie voor hem bedacht. Hier brand een kaarsje voor Danyel Yohanan, en ik hoop dat alles toch nog goed af zal lopen. Heeeeeel veel sterkte en veel liefs
  zaterdag 11 september 2004 @ 20:52:35 #38
35189 Troel
scherp en bot
pi_21887636
Lieve Fluf en Jeroen,

Ondanks de vervelende gebeurtenissen rond de bevalling en hoe het nu met Danyel is wil ik jullie wel feliciteren met jullie kereltje.
Ik hoop dat jullie gebeden verhoord worden.

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_21887641
Phluphy
Wat verschrikkelijk zeg Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen Ik zal aan jullie denken en ik hoop zo dat het goedkomt. Ik zit hier bijna te janken, wat een vreselijk nieuws zeg.

En natuulijk ook gefeliciteerd met jullie zoon
pi_21887648
Lieve Fluf en Jeroen,

Ten eerste gefeliciteerd met jullie Danyel, wat een geweldig mooie naam!
Ik weet niet wat ik moet zeggen, woorden schieten te kort.
Ik wens jullie alle kracht en sterkte van de wereld voor nu, en de toekomst...

Een hele dikke knuf en een vette
W ~ H ~ T
  zaterdag 11 september 2004 @ 20:53:49 #41
58128 Genuivere
driemaal mamama
pi_21887658
Lieve Phluphy en hubbie,

gefeliciteerd met jullie sterke kereltje. Ook hier gaan we heel hard duimen dat jullie ventje een sterke drang tot leven heeft en dat hij de doktoren laat zien dat ze er naast zitten. Heeeel veel sterkte de komende tijd voor jullie (uit ervaring weten we dat het wachten het zwaarst telt) en ook al heb je geen normale kraamtijd probeer te genieten van dat kleine ventje en denk ook aan jezelf en houd je rust....hele dikke knuffel,

Genuivere en Bastardhost
As het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat...
Mama van Storm (10-12-2000), Sverre (19-08-2002) en Lune (05-09-2003)
  † In Memoriam † zaterdag 11 september 2004 @ 20:55:07 #42
7074 moussy
kuttekop
pi_21887672
Ow wat erg

Gefeliciteerd met jullie mannetje.......
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zaterdag 11 september 2004 @ 20:58:49 #43
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_21887736
Lieve lieve lieve Pluphy,

Ik wil jullie eerst heel hartelijk feliciteren met de geboorte van jullie zoon Danyel.

Wat zullen jullie op zijn.
Zo'n tijd overtijd lopen, een zware bevalling, en dan komt je schatje zonder hartslag op de wereld. Dit is echt de naarste droom voor alle aanstaande ouders. Dit mag niet, is oneerlijk, kan niet.
Ik wens jullie dan ook alle kracht van de wereld toe.

Heel heel heel heel heel veel liefs
pi_21887748
Lieve Phluphy en Jeroen,

Dit is niet eerlijk..........

Sterkte.
pi_21887816
Kippenvel bij het idee dat op een paar honderd meter van mijn huis mensen zo tussen hoop en vrees zitten. Ik wens jullie het allerbeste, en heel veel sterkte.
pi_21887852
Lieve phluphy en man van harte gefeliciteerd met de geboorte van Danyel.

Wat verschrikkelijk Tranen in mijn ogen.
Ik hoop en duim met jullie mee dat dit kleine mannetje er helemaal bovenop gaat komen.
Heel veel sterkte
pi_21887913
Lieve Phluphy en Jeroen,

ik ben hier maar een lurker, maar toch wil ik jullie heel erg veel sterkte toewensen de komende tijd...
Ik hoop dat jullie kleine jochie nog voor een wonder zal zorgen, en dat het goedkomt...
Ik zal hier veel blijven lurken om te kijken hoe het gaat..

Heel veel sterkte...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_21887925
phluphy en jeroen, wat een ontzettend verdrietige tijd Het kaarsje brandt hier ook voor Danyel Yohanan en voor jullie. Heel heel erg veel sterkte
  † In Memoriam † zaterdag 11 september 2004 @ 21:13:05 #49
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_21888042
lieve lieve Danyel Yohanan klein vechtersbaasje...
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  † In Memoriam † zaterdag 11 september 2004 @ 21:17:09 #50
43556 miss_dynastie
pi_21888133
Lieve Danyel, van harte welkom op deze wereld! Je hebt een prachtige naam van je ouders meegekregen. Toen ik hoorde dat je papa en mama een naam hadden gekozen die ook op Fok! voorkomt, dacht ik gelijk: het wordt Daniël (ik wist natuurlijk ook niet dat ze het anders zouden schrijven ), het is een naam die zo mooi bij je mama haar persoonlijkheid, haar zijn 'past'. Een prachtige naam voor een ongetwijfeld prachtig kereltje, want daar ben ik van overtuigd! En nu dit... zo hard, zo oneerlijk, zo onterecht. Jij verdient dit niet, en je papa en mama ook niet! Verdorie ! Ik zou je zoveel moois voor de toekomst willen wensen, maar voor jou moeten we ons eerst even richten op nu. Lief ventje, ik hoop dat je de wereld verstelt zal doen staan de komende dagen! Zorg voor dat wonder, maak je papa, mama, familie, de hele wereld blij! Heel veel sterkte, kracht en liefs gewenst, want je zal het nodig hebben.

Esther, Jeroen, familie, ik weet niet zo goed wat ik tegen jullie moet zeggen! Alle mogelijke kracht en moed gewenst...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')