ik op mijn tandenquote:Op zaterdag 11 september 2004 15:19 schreef VoreG het volgende:
Ik heb gelukkig nog haar op mijn hoofd
Je bent je dag kwijt, je kan de hele dag niks doen, omdat je zo moet voetballen. Als je een wedstrijd om 1 uur hebt ben je om 5 uur uit de kantine en kan je nog van ales doenquote:Op zaterdag 11 september 2004 15:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Voetballen om 16.15
Waarom zou iemand daar over klagen?
Ik heb een wedstrijd om 12:30 en om 17:00 en kan nog wat van m'n dag maken.quote:Op zaterdag 11 september 2004 16:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je bent je dag kwijt, je kan de hele dag niks doen, omdat je zo moet voetballen. Als je een wedstrijd om 1 uur hebt ben je om 5 uur uit de kantine en kan je nog van ales doen.
Geen idee wie dat isquote:Op zaterdag 11 september 2004 16:20 schreef methodmich het volgende:
Mady Tims, de bekende korfbalster van PKC en Oranje, stond in de Playboy om de sport te promoten...
Ik zeg niet dat ik geinteresseerd ben.quote:Op zaterdag 11 september 2004 16:48 schreef methodmich het volgende:
Zoek maar op google, links geven is verboden geloof ik, aangezien het om Speeljongen gaat.
In het kader van de Vuelta straks maar eens Spaans/tapas eten in Haarlem met Bluezz.quote:Op zaterdag 11 september 2004 16:04 schreef methodmich het volgende:
Nu lekker Vuelta kijken erbij.
psstquote:Op zaterdag 11 september 2004 16:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik volg ff niet, MM.
* pascalheister gaat weer.
Korfballen, waarschijnlijk 1e helft reserve en 2e helft spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |