HAHAHA!quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:02 schreef Retarded het volgende:
[..]
![]()
Release/Despatch Date: Tuesday 11 Jan
oke update! Ik ben bij mijn collega geweest om de film te kijken, maar het bleek dat ik het niet goed begrepen had en hij naar de bioscoop wilde.quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:44 schreef Skull-splitter het volgende:
Waarschijnlijk gewoon een dikke download, op tweakers zit ook zo'n figuur die alles HD download, en dan zit je per film rond de 10 GB...
You teach me AvP and I'll teach you comicbooks and gamesquote:Op vrijdag 12 november 2004 10:35 schreef Smots het volgende:
[..]
Nee hoor, op cd-wow is 'ie al een tijdje te bestellen.
http://www11.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=14538
En dat is een hele legale versie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt, waardeloos. De regie is verder wel OK, maar die de neuk liet Anderson ook het script schrijven? Event Horizon was goed, maar daar heeft hij ook niets met het script van doen gehad. En kunnen ze die camera's niet stil houden of zo? En waarom moeten ze bij elke kill de camera ergens anders heen wijzen dan de actie? Wat een tenenkrommende dialogen ook, echt om te huilen.
OK, de aliens zagen er goed uit. Joepie.
Strontfilm. Bedankt Fox en Anderson voor het verneuken van twee fantastische filmreeksen."Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
Ogen zijn de acteur zijn ogen, alleen hebben ze voor menselijke lenzen gekozen en de kin wat langer gemaakt, samen met een softer patroon op zijn kop (minder fel) om hem heroischer te werken. Ik snap wat ze wilde doen bij ADI, ik snap alleen niet waarom Paul Anderson het nodig vond om classics zo erg te verkrachten...quote:Op donderdag 16 december 2004 11:54 schreef Kontiki het volgende:
Aha, ik kon al niet goed plaatsen wat er nou zo anders was aan het gezicht van de Predator. Maar het waren dus de ogen. Dat ze een andere mond hebben is me niet opgevallen, wat is daar aan gewijzigd?
Het is een shouldercannon en als je goed oplet gebruikt hij deze welquote:En dan nog iets... ze doet toch moeite om de gun dan aan die pred te geven. Vervolgens zie ik de pred niet 1 keer die gun gebruiken :S
1x maar liefst, het ding gloeit zelfs nog even na... Al met al isset gewoon geen topper, doch wel vermakelijk.quote:Op donderdag 16 december 2004 12:47 schreef Frenzy_ls het volgende:
En dan nog iets... ze doet toch moeite om de gun dan aan die pred te geven. Vervolgens zie ik de pred niet 1 keer die gun gebruiken :S
AvPvT is een rampzalige comic die geen van de 3 franchises echt waard is...quote:Op donderdag 16 december 2004 14:19 schreef Pompiedom het volgende:
Aliens vs. Predator vs. Terminator is ook een aardige comic om te lezen, er was dus toch nog een manier gevonden om Ripley en Call terug te laten draaien in het verhaal
[..]
Het is een shouldercannon en als je goed oplet gebruikt hij deze wel
quote:Op donderdag 16 december 2004 09:09 schreef StefanP het volgende:
Ik heb hem gisteren ook gezien. Na alle verhalen er om heen heb ik hem eerst gedownload in plaats van te kopen en godzijdank daarvoor. Wat een SCHIJT film zeg. Fox moeten ze afbranden en Paul Anderson ook. De eerste voor hun smerige geldzucht en geknip voor PG13 en de tweede voor het stront verhaal en MTV camerawerk.Als je je een beetje verdiept in het verhaal en al de Alien en Predator films hebt gezien klopt het aardig hoor. Ok blijven wel een paar dingen over, zoals: waarom staat die piramide er nog (weer?) terwijl ze hem in de oudheid hebben opgeblazen? En idd die laserstraal, of dat ruimteschip, waarom heeft niemand dat gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Strontfilm. Bedankt Fox en Anderson voor het verneuken van twee fantastische filmreeksen.Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
Sterker nog: de hele film zie je mensen met opengeritste jassen, weinig tot geen gezichtsbescherming en niet eens wolkjes als ze uitademenquote:Op zondag 7 november 2004 23:19 schreef Fegisje het volgende:
Beetje lullig op het einde dat die vrouw op FOKKING ANTARCTICA IN HAAR TRUITJE ZONDER MOUWEN STAAT !![]()
Misschien moet jij je maar eens wat meer verdiepen in die films?quote:Op maandag 31 januari 2005 13:29 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Als je je een beetje verdiept in het verhaal en al de Alien en Predator films hebt gezien klopt het aardig hoor.
Naar mijn idee is dat juist de clou van Alien: de maatschappij die eigenaar is van het ruimteschip (Weyland-Yutani) stuurt ze opzettelijk naar die planeet om een specimen op te pikken. Denk aan de geheimzinnigheid van Mother (de boordcomputer) die geen gegevens wil geven, en aan de geheime agenda van Ash. Dus dat klopt wel.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:31 schreef Forumschorem het volgende:
Want als men al wist dat er Aliens bestonden, hadden ze Ripley en crew dan niet even kunnen waarschuwen in de originele Alien?
Interessant, maar in de eerste film wordt er een noodsignaal opgepikt dat wordt uitgezonden vanuit het Alienschip zelf. Het lijkt me niet W-U daar achter zat... Maar eigenlijk is dat wat je nu verteld de verhaallijn van Aliens. Maar dan met die slijmerige Burke die Ripley en Newt wilde laten bevruchten door een facehugger.quote:Op zondag 13 maart 2005 21:11 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Naar mijn idee is dat juist de clou van Alien: de maatschappij die eigenaar is van het ruimteschip (Weyland-Yutani) stuurt ze opzettelijk naar die planeet om een specimen op te pikken. Denk aan de geheimzinnigheid van Mother (de boordcomputer) die geen gegevens wil geven, en aan de geheime agenda van Ash. Dus dat klopt wel.
hoe is dat laatste nou mogelijk, als Alien3 lang na 1 en 2 speelt?quote:Op maandag 14 maart 2005 02:48 schreef Herald het volgende:
maar hoe zit het dan met deze Bishop? In Aliens is Bishop een androide, en in Alien3 zegt Bishop II dat hij het origineel is van de androide Bishop is, oftewel menselijk.
Ik geloof dat W-Y hun wel express daarnaar toe heeft gestuurd, waardoor ze een noodsignaal ontvangen (ze zitten namelijk erg ver van hun route af).quote:Op maandag 14 maart 2005 02:40 schreef Forumschorem het volgende:
[..]
Interessant, maar in de eerste film wordt er een noodsignaal opgepikt dat wordt uitgezonden vanuit het Alienschip zelf. Het lijkt me niet W-U daar achter zat..
Bishop speelt niet mee in Alien, dus die kan je wegstrepen.quote:Op maandag 14 maart 2005 06:19 schreef Tokus het volgende:
[..]
hoe is dat laatste nou mogelijk, als Alien3 lang na 1 en 2 speelt?
Ik denk van niet. Pas na de ontdekking komt Ash op het idee om de Alien mee te nemen voor onderzoek en in Aliens wordt het door Bishop (aan de eettafel na de messentruc) uitgelegd als een 'malfunction' omdat Ash een verouderd type robot is. Schiet me trouwens net te binnen dat Ash (nadat zijn kop van zijn romp is gescheiden) iets uitlegt aan de nog levende crewmembers, maar ik weet niet meer wat dat was. Het had iig wel iets te maken met waar we nu over discussieren. Effe mijn Quadrilogy box afstoffen!quote:Op maandag 14 maart 2005 23:38 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik geloof dat W-Y hun wel express daarnaar toe heeft gestuurd, waardoor ze een noodsignaal ontvangen (ze zitten namelijk erg ver van hun route af).
Sowieso is Ash aan boord gebracht om er zeker van te zijn dat er en Alien mee werd terruggebracht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |