ik had hem al klaarstaan en bij 299 gepostquote:Op zaterdag 11 september 2004 13:03 schreef mordradead het volgende:
snel cap
oh?quote:Op zaterdag 11 september 2004 13:04 schreef RaymanNL het volgende:
hallo, sluiter opend hoor!
ja......quote:Op zaterdag 11 september 2004 13:05 schreef RaymanNL het volgende:
dat was de naam van het vorige topic
in de OP stond nix over een nieuwe regel ofzo...aleen in de TTquote:Op zaterdag 11 september 2004 13:05 schreef RaymanNL het volgende:
dat was de naam van het vorige topic
bijvertje?quote:Op zaterdag 11 september 2004 13:09 schreef Roi het volgende:
Rechtvaardigheid !
wij willen geen topics met 1000 tiepvauten in de titelquote:Op zaterdag 11 september 2004 13:04 schreef RaymanNL het volgende:
hallo, sluiter opend hoor!
idd, alleen ik heb geen geld om constant mij pc up te graden... daarom is een console weer handigquote:Op zaterdag 11 september 2004 13:12 schreef Gamedemon het volgende:
pc is cool
Als jij het zegtquote:Op zaterdag 11 september 2004 13:14 schreef loowie het volgende:
[..]
Ook ff doushen dan![]()
Met andere woorden het is een grote rotzooi bij jou daarquote:Op zaterdag 11 september 2004 13:46 schreef peristilius het volgende:
Mijn gamescollectie is een beetje verspreid, ik zou eerst een dag bezig zijn met alle games bij elkaar zoeken
duurt wel lang bij jou he.... een fototje makenquote:Op zaterdag 11 september 2004 14:01 schreef RaymanNL het volgende:
zo ff resizen en dan kunnen ze online!
ik zie dat jij mijn humeur van gisteren heb overgenomenquote:Op zaterdag 11 september 2004 13:42 schreef GinaG het volgende:
Goedemiddag![]()
Bedankt voor de infoquote:Op zaterdag 11 september 2004 14:13 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik zie dat jij mijn humeur van gisteren heb overgenomen
mijn bed lag overigens errug lekker zo rond 9.30
graag gedaanquote:Op zaterdag 11 september 2004 14:16 schreef GinaG het volgende:
[..]
Bedankt voor de info![]()
zo nu begrijp ik waarom het zolang duurde, je moest eerst al je spellen netjes neerzettenquote:Op zaterdag 11 september 2004 14:18 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]
Nou dit zijn me NGC spellen (exclusief Mario Sunshine)
[afbeelding]
Rommel la
[afbeelding]
Rayman schilderijtjes
[afbeelding]
Mijn miezerige PC collectie (met Rayman spellen)
[afbeelding]
Gameboy Color spellen
quote:Op zaterdag 11 september 2004 14:18 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]
Nou dit zijn me NGC spellen (exclusief Mario Sunshine)
[afbeelding]
Rommel la
[afbeelding]
Rayman schilderijtjes
[afbeelding]
Mijn miezerige PC collectie (met Rayman spellen)
Gameboy Color spellen
Nee ik heb gedoushd! en ik moest wat foto's opnieuw maken en ik moest ze resizen en uploaden en ik was met andere zaken bezigquote:Op zaterdag 11 september 2004 14:21 schreef Tain het volgende:
[..]
zo nu begrijp ik waarom het zolang duurde, je moest eerst al je spellen netjes neerzetten
Ik was ook jong toen ik die spellen kochtquote:Op zaterdag 11 september 2004 14:24 schreef Roi het volgende:
[..]
[afbeelding]
En je bent ouder als ik...![]()
Nee schatje dat is van mijquote:Op zaterdag 11 september 2004 14:21 schreef taart het volgende:
je vergeet je my little pony verzameling:
[afbeelding]
Vandaar al die Rayman games en schilderijtjes !quote:Op zaterdag 11 september 2004 14:25 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik was ook jong toen ik die spellen kocht
nee dat nietquote:Op zaterdag 11 september 2004 14:34 schreef Roi het volgende:
[..]
Vandaar al die Rayman games en schilderijtjes !
cd'tje met filmpjes die je bij de dixons kan halenquote:Op zaterdag 11 september 2004 14:47 schreef Thomper het volgende:
Did somebody seej Sims twee?
die stonden er al bijquote:Op zaterdag 11 september 2004 14:40 schreef taart het volgende:
[..]
beetje opscheppen met sims 2 eh,
en ontkennen dat je kinderachtige spellen hebt door die van je vader er bij te zetten![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2004 15:31 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
B. geen digicam hebt.
Tisser?quote:Op zaterdag 11 september 2004 15:37 schreef capibar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kan je ze net zo goed niet lopen, klachten heb je nu toch al gehadquote:Op zaterdag 11 september 2004 16:16 schreef Roi het volgende:
Kut, moet nog folders lopen ! (Die voor woensdag gelopen moesten zijn)
Neequote:Op zaterdag 11 september 2004 16:19 schreef Tain het volgende:
[..]
kan je ze net zo goed niet lopen, klachten heb je nu toch al gehad
hmm.. geen slechte prijs..quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:31 schreef taart het volgende:
ff weer 3 dvdtjes gehaald voor 33 euro:
American Pie the Wedding
S.W.A.T.
The Last Samurai
ik denk dat ze beter d'r lenzen in kan doen...quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:51 schreef pkwarts het volgende:
die is hard bezig de controls te leren en haar ogen op het spel af te stemmen.
Dat niet alleenquote:Op zaterdag 11 september 2004 17:51 schreef pkwarts het volgende:
die is hard bezig de controls te leren en haar ogen op het spel af te stemmen.
quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:56 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat niet alleen![]()
Het collegejaar is voor mij vanochtend begonnen, zat godverdomme nog aan toe om 9:30 deze hoerige ochtend in de collegebanken![]()
![]()
Ja lach maarquote:Op zaterdag 11 september 2004 17:57 schreef Tain het volgende:
[..]
het was te merkenquote:Op zaterdag 11 september 2004 17:56 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat niet alleen![]()
Het collegejaar is voor mij vanochtend begonnen, zat godverdomme nog aan toe om 9:30 deze hoerige ochtend in de collegebanken![]()
![]()
ik heb nog nooit les gehad op een zaterdagquote:Op zaterdag 11 september 2004 17:58 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ja lach maarPersoonlijk vind ik het wat minder grappig om op zaterdagochtend om 9:30 les te moeten hebben, de barbaren
![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:58 schreef pkwarts het volgende:
[..]
het was te merken![]()
Whehe, ik moet elke dag of om 8 uur of om 10 voor 9 aanwezig zijnquote:Op zaterdag 11 september 2004 17:58 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ja lach maarPersoonlijk vind ik het wat minder grappig om op zaterdagochtend om 9:30 les te moeten hebben, de barbaren
![]()
Toen ik me inschreef wist ik dat ook nietquote:Op zaterdag 11 september 2004 18:00 schreef Tain het volgende:
[..]
ik heb nog nooit les gehad op een zaterdag![]()
ben je een beetje narrig Gina?quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:00 schreef GinaG het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij lag jij nog te pitten om 9:30
quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:01 schreef Tain het volgende:
[..]
ben je een beetje narrig Gina?![]()
juistquote:Op zaterdag 11 september 2004 18:00 schreef GinaG het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij lag jij nog te pitten om 9:30
haal je toch Grolsch of Heineken, na 2 biertjes proef jij het verschil toch niet meerquote:Op zaterdag 11 september 2004 18:06 schreef GinaG het volgende:
En om mijn bui nog erger te maken, een of andere debiel heeft besloten om alle Cruzcampo's te kopen bij de bierhandelaarNormaal was ik de enige die dat bier kocht
![]()
Ok wat is je gamerstag?quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:06 schreef Fliepke het volgende:
ginag kun je mij ook effe toevoegen aan je lijstje wil volgende week wel effe tegen je gamen
Ik drink doorgaans 2 biertjes op een avondquote:Op zaterdag 11 september 2004 18:07 schreef Tain het volgende:
[..]
haal je toch Grolsch of Heineken, na 2 biertjes proef jij het verschil toch niet meer
ik gok iets met Fliepke NLquote:Op zaterdag 11 september 2004 18:07 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ok wat is je gamerstag?
tja ga dan maar water drinken ofzoquote:Op zaterdag 11 september 2004 18:08 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik drink doorgaans 2 biertjes op een avond(Tenzij ik uitga)
Als ik uit heb gevonden hoe ik je moet toevoegen dan doe ik dat welquote:Op zaterdag 11 september 2004 18:06 schreef Fliepke het volgende:
ginag kun je mij ook effe toevoegen aan je lijstje wil volgende week wel effe tegen je gamen
Gewoon Xbox zonder DVD erin aan zetten, Xbox Live! , friends, Gamertag toevoegen en typ dan in: Max Cratcherquote:Op zaterdag 11 september 2004 18:12 schreef GinaG het volgende:
[..]
Als ik uit heb gevonden hoe ik je moet toevoegen dan doe ik dat wel![]()
Donequote:Op zaterdag 11 september 2004 18:21 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Gewoon Xbox zonder DVD erin aan zetten, Xbox Live! , friends, Gamertag toevoegen en typ dan in: Max Cratcher
ik zie het op msn, thank youquote:Op zaterdag 11 september 2004 18:30 schreef GinaG het volgende:
[..]
Done![]()
You are welcomequote:Op zaterdag 11 september 2004 18:32 schreef Fliepke het volgende:
[..]
ik zie het op msn, thank you
hij verkoopt het gewoon niet meer. er was namelijk maar 1 iemand die het dronkquote:Op zaterdag 11 september 2004 18:06 schreef GinaG het volgende:
En om mijn bui nog erger te maken, een of andere debiel heeft besloten om alle Cruzcampo's te kopen bij de bierhandelaarNormaal was ik de enige die dat bier kocht
![]()
Gisteren waren er nog anders 6 flesjesquote:Op zaterdag 11 september 2004 18:48 schreef pkwarts het volgende:
[..]
hij verkoopt het gewoon niet meer. er was namelijk maar 1 iemand die het dronk
die heeft ie meegenomen naar huis waar ze nu ook staan te verstoffen..........quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:57 schreef GinaG het volgende:
[..]
Gisteren waren er nog anders 6 flesjes![]()
of door de goot gespoeldquote:Op zaterdag 11 september 2004 18:59 schreef pkwarts het volgende:
[..]
die heeft ie meegenomen naar huis waar ze nu ook staan te verstoffen..........
oow, ik wist niet dat jij en die bierhandelaar vrienden warenquote:Op zaterdag 11 september 2004 18:59 schreef pkwarts het volgende:
[..]
die heeft ie meegenomen naar huis waar ze nu ook staan te verstoffen..........
Zo zouden mensen nooit met bier om moeten gaanquote:Op zaterdag 11 september 2004 18:59 schreef Tain het volgende:
[..]
of door de goot gespoeld![]()
We hebben het hier over een bierhandelaar pkwarts, die man z'n werk bestaat uit bier verzamelen dat niemand koopt.quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:48 schreef pkwarts het volgende:
[..]
hij verkoopt het gewoon niet meer. er was namelijk maar 1 iemand die het dronk
Kijk jij bent scherp knulliequote:Op zaterdag 11 september 2004 19:02 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
We hebben het hier over een bierhandelaar pkwarts, die man z'n werk bestaat uit bier verzamelen dat niemand koopt.
Btw, als het een goede handelaar is, probeer dan eens Red MacGregor, top-schots bier, echt
dan is het niet echt een handelaar meer, maar een verzamelaarquote:Op zaterdag 11 september 2004 19:02 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
We hebben het hier over een bierhandelaar pkwarts, die man z'n werk bestaat uit bier verzamelen dat niemand koopt.
Btw, als het een goede handelaar is, probeer dan eens Red MacGregor, top-schots bier, echt
zodat hij geen winst maakt en zo snel mogelijk failliet gaat. ik heb met mijn domme kop weer eens niet bij economie opgeletquote:Op zaterdag 11 september 2004 19:02 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
kijk jij snapt het tenminstequote:Op zaterdag 11 september 2004 19:04 schreef pkwarts het volgende:
[..]
zodat hij geen winst maakt en zo snel mogelijk failliet gaat. ik heb met mijn domme kop weer eens niet bij economie opgelet![]()
Hij verkoopt ook wel massabier hoor, maar heeft ook de speciale biertjes voor mensen die van heinde en ver komen om dat bier te kopenquote:Op zaterdag 11 september 2004 19:04 schreef pkwarts het volgende:
[..]
zodat hij geen winst maakt en zo snel mogelijk failliet gaat. ik heb met mijn domme kop weer eens niet bij economie opgelet![]()
Ik als verslaafde debiel ben aanwezigquote:Op zaterdag 11 september 2004 19:09 schreef pkwarts het volgende:
ik ga zwarte pijlen, wie doet er mee?
na het eten misschienquote:Op zaterdag 11 september 2004 19:11 schreef pkwarts het volgende:
meer?
quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:11 schreef Tain het volgende:
[..]
na het eten misschien
quote:Oh no, Lexmark has banned me? Good riddance. Every Lexmark printer I've ever used has been a piece of shit. One time I was trying to print a picture of me so I could give it to a friend to cheer him up after he was diagnosed with cancer, but the printer jammed, and my friend died. Thanks for nothing, assholes.
Zeg, als je zo slim bent, pak dan eens een woordenboek en kijk eens onder de noemer: "humor", of als dat te moeilijk voor je is: "grap"quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:04 schreef pkwarts het volgende:
[..]
En daar staat dan wat, jou fotoquote:Op zaterdag 11 september 2004 19:23 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Zeg, als je zo slim bent, pak dan eens een woordenboek en kijk eens onder de noemer: "humor", of als dat te moeilijk voor je is: "grap"
Nee, die staat al onder het woord: "Competition"quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:27 schreef GinaG het volgende:
[..]
En daar staat dan wat, jou foto![]()
Click and Pointquote:Op zaterdag 11 september 2004 19:45 schreef capibar het volgende:
shit man, wat lopen er een noobs rond op die PU gamebeurs, net op het rtl4 nieuws vragen ze aan zo'n gast "wat is je favoriete genre" zeg ie "click and point"![]()
meisje: "vroeger waren games alleen maar voor n00bs, dat zijn van die puisterige gamers op zolderkamers"![]()
ja, die was vandaag...quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Click and Point
Maar is die PU gameplay nu al?
Humor betekend iets van lichaamlijk vocht, vroeger dachten ze dat wanneer je een evenwicht had tussen het lichaamlijk vocht dat je dan gezond was ofzo..quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:23 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Zeg, als je zo slim bent, pak dan eens een woordenboek en kijk eens onder de noemer: "humor", of als dat te moeilijk voor je is: "grap"
Vandaar lachen is gezondquote:Op zaterdag 11 september 2004 19:52 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
Humor betekend iets van lichaamlijk vocht, vroeger dachten ze dat wanneer je een evenwicht had tussen het lichaamlijk vocht dat je dan gezond was ofzo..
Jahaa ik heb CKV gehad![]()
hij zei click and point...quote:Op zaterdag 11 september 2004 20:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Click and point.
En defineer dat dan eens.Ik bedoel, zo ongeveer elk strategy spel is click and point. Hij zei adventure.
Ook goed.quote:Op zaterdag 11 september 2004 20:50 schreef capibar het volgende:
[..]
hij zei click and point...
het moet point and click zijn...
point & click!quote:Op zaterdag 11 september 2004 21:04 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ook goed.
Maar alsnog, dan moet je niet 1 genre opnoemen. Alle strategyspellen kan je ook wel meerekenen, dat is een en al click and point.
Ever tried Warcraft 3 w/o a mouse?
True, thanks.quote:Op zaterdag 11 september 2004 21:05 schreef Tain het volgende:
[..]
point & click!
ga het maar andersom proberen en strategie spellen zijn dan click & point & click
dude, click and point bestaat gewoon nietquote:Op zaterdag 11 september 2004 21:04 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ook goed.
Maar alsnog, dan moet je niet 1 genre opnoemen. Alle strategyspellen kan je ook wel meerekenen, dat is een en al click and point.
Ever tried Warcraft 3 w/o a mouse?
dus jij hebt het hele dorp bij elkaar gevloekt?quote:Op zaterdag 11 september 2004 21:20 schreef Rahl het volgende:
godverdomme wat zijn mijn benen moe
maar wel nog steeds topscorer![]()
Urk uit, altijd lastig. En voor de wedstrijd word je gewaarschuwd dat je een vrije trap tegen krijgt als je godverdomme zegt
Juist dan ben je geneigd om GVD'enquote:Op zaterdag 11 september 2004 21:20 schreef Rahl het volgende:
godverdomme wat zijn mijn benen moe
maar wel nog steeds topscorer![]()
Urk uit, altijd lastig. En voor de wedstrijd word je gewaarschuwd dat je een vrije trap tegen krijgt als je godverdomme zegt
bij die waarschuwing zou je al gaan vloekenquote:Op zaterdag 11 september 2004 22:03 schreef GinaG het volgende:
[..]
Juist dan ben je geneigd om GVD'en![]()
Handig voor de wedstrijd al uberhaupt begonnen is, een vrije trapquote:Op zaterdag 11 september 2004 22:04 schreef Tain het volgende:
[..]
bij die waarschuwing zou je al gaan vloeken
In het begin vloekte ik ook veel tijdens Muay Thai, en Krav Maga (israelische vechtsport), geloof me ik heb het HEEL snel afgeleerdquote:Op zaterdag 11 september 2004 22:08 schreef Tain het volgende:
Ik weet niet of Rahl's voetbal team een beetje lijkt op mijn oude basketball team, maar bij mij werd er een partij gevloekt elke wedstrijd
je compenseert het met black arrowquote:Op zaterdag 11 september 2004 22:10 schreef GinaG het volgende:
[..]
In het begin vloekte ik ook veel tijdens Muay Thai, en Krav Maga (israelische vechtsport), geloof me ik heb het HEEL snel afgeleerd![]()
Nee hoor ik hou me behoorlijk netjesquote:Op zaterdag 11 september 2004 22:27 schreef pkwarts het volgende:
[..]
je compenseert het met black arrow![]()
je had de topgame precision skateboarding er toch wel even bij kunnen zetten?quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:46 schreef rockstah het volgende:
excl. pc games, dat past niet op één foto natuurlijk met al die dozen.
ohquote:Op zaterdag 11 september 2004 23:07 schreef Frankeinstein het volgende:
maar toch.. het hoeft toch niet hier
alleen jammer dat ze alles fout hebbenquote:Op zondag 12 september 2004 00:15 schreef Roi het volgende:
Pu Gameplay vol in het nieuws. Al die PU gasten het simpel uitleggen aan de journalisten
smoggusquote:Op zondag 12 september 2004 10:31 schreef GinaG het volgende:
Goedemorgen![]()
Je vergeet pkwartsquote:Op zondag 12 september 2004 10:57 schreef Gamedemon het volgende:
gister lekker lang gegamed met GinaG en DinoPK
misschien doet ie het expresquote:Op zondag 12 september 2004 10:58 schreef GinaG het volgende:
[..]
Je vergeet pkwarts![]()
uhm nu niet, hoezo?quote:Op zondag 12 september 2004 11:01 schreef Gamedemon het volgende:
he tain doe je eigenlijk wat met je ps2 network adapter?
moeten er eerst leuke spellen voor uit komenquote:Op zondag 12 september 2004 11:03 schreef Gamedemon het volgende:
kheb dat ding ook maar doe er zelf ook nix mee...zou er best nieuw leven in kunnen blazen
volgens mij is socom 2 ook het enige spel wat online gespeeld wordt...quote:Op zondag 12 september 2004 11:05 schreef Gamedemon het volgende:
socom 2 is wel aardig..en syphon filter is ook wel aardig...aleen er is niemand online met syphon
ja he? mischien komt het wel omdat socom het enige beetje fatsoenlijke online spel is op de ps2...quote:Op zondag 12 september 2004 11:18 schreef rockstah het volgende:
ik weet niet hoor, maar socom 2 word meer online gespeelt dan wel xbox spel dan ook....
don't mess with PS2's online dienst, die rocked. xbox is kut.
heb je ook dat click and point gezien?quote:Op zondag 12 september 2004 02:24 schreef Gamedemon het volgende:
jezus het RTL 4 journaal was echt te triest...
noobz zijn puistige jongens....Noobz zijn newbies..oftewel nieuwelingen...
Nederland gaat zijn markpositie verliezen...welke positie? van A2 racer? jezus...ze beginnen net een beetje op gang te komen met shellshock en killzone....
en dan al die mongolen die met zen 30en om een xbox kast een staan terwijl er achter hun allemaal lekkere boothbabes staan
alleen maar omdat ze vroeger goed warenquote:Op zondag 12 september 2004 11:41 schreef Gamedemon het volgende:
he Tain dit staat in jou IGN...mijnes ook trouwens....
Favored publisher: Nintendo
Favored developer: Nintendo
zo irritant is dat!
Wat ben jij vrolijk zeg heb jij net je kwakkie geloosd ofzo?quote:Op zondag 12 september 2004 12:23 schreef RaymanNL het volgende:één goede morgen
Ik ben altijd vrolijkquote:Op zondag 12 september 2004 12:28 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat ben jij vrolijk zeg heb jij net je kwakkie geloosd ofzo?![]()
dat geloof ik nietquote:Op zondag 12 september 2004 12:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ben altijd vrolijk
Dan geloof je het niet.quote:Op zondag 12 september 2004 13:05 schreef capibar het volgende:
[..]
dat geloof ik niet![]()
ohw jawel hoor, schijt me niks, ik moest het aleen weer ff verwijderen maar dat maakte ook neit zo uit!quote:Op zondag 12 september 2004 13:07 schreef Tain het volgende:
volgens mij was ie helemaal niet vrolijk toen iedereen zijn forum ging onderspammen...
achja, ik heb net 20.000 euro op straat laten vallen... ach wat maakt het ook uit, nu maak ik iemand anders ermee blijquote:Op zondag 12 september 2004 13:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ohw jawel hoor, schijt me niks, ik moest het aleen weer ff verwijderen maar dat maakte ook neit zo uit!
Ja daarom!quote:Op zondag 12 september 2004 13:15 schreef capibar het volgende:
[..]
achja, ik heb net 20.000 euro op straat laten vallen... ach wat maakt het ook uit, nu maak ik iemand anders ermee blij![]()
ahhh gut, kan het niet op een andere manierquote:Op zondag 12 september 2004 13:55 schreef GinaG het volgende:
''XBOX live is not responding please try again later''
WhyIk wil ff terrorist hunt in mijn uppie gaan spelen
![]()
Tip! je teammaten lusten jou kogels ook niet...quote:Op zondag 12 september 2004 13:55 schreef GinaG het volgende:
''XBOX live is not responding please try again later''
WhyIk wil ff terrorist hunt in mijn uppie gaan spelen
![]()
Ik heb mijn principes ik ben tegen team killquote:Op zondag 12 september 2004 14:11 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tip! je teammaten lusten jou kogels ook niet...
vanavond wel hoop ikquote:Op zondag 12 september 2004 14:13 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik heb mijn principes ik ben tegen team kill![]()
Maarre kan jij wel op live komen?
Waarom moet je overal kabels uittrekken dan?quote:Op zondag 12 september 2004 15:30 schreef GinaG het volgende:
Ik kom weer op live, geouwehoer zeg kabels over al uittrekken en weer in doen![]()
![]()
Dat stond op diverse sites waar meerdere mensen dit probleem hadden, trek overal de kabels uit (XBOX cross over cable, je modem) na 2 minuten ronddansen, alles weer aansluiten. En opnieuw proberen.quote:Op zondag 12 september 2004 15:34 schreef Tain het volgende:
[..]
Waarom moet je overal kabels uittrekken dan?
nog nooit gehadquote:Op zondag 12 september 2004 15:38 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat stond op diverse sites waar meerdere mensen dit probleem hadden, trek overal de kabels uit (XBOX cross over cable, je modem) na 2 minuten ronddansen, alles weer aansluiten. En opnieuw proberen.
Geloof het of niet het werkt nog ook![]()
![]()
Ik kreeg het geouwehoer nadat ik iets ff via Real Player heb beluisterd, ik Real Player ook maar verwijderd. Maar ja nu ik kan weer geen bbc world beluisterenquote:Op zondag 12 september 2004 15:39 schreef Tain het volgende:
[..]
nog nooit gehad
http://a1.edskes.com/r/realalt125.exequote:Op zondag 12 september 2004 15:42 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik kreeg het geouwehoer nadat ik iets ff via Real Player heb beluisterd, ik Real Player ook maar verwijderd. Maar ja nu ik kan weer geen bbc world beluisteren![]()
Ik ga straks toch maar weer proberen RealPlayer te installeren
![]()
voor de tachtigduizendste keer het is point & click, eikelquote:Op zondag 12 september 2004 15:55 schreef RaymanNL het volgende:
click and point voor kleuters?
POINT AND CLICKquote:Op zondag 12 september 2004 15:55 schreef RaymanNL het volgende:
click and point voor kleuters?
echt vaag dat ze alleen de newbies aan het woord latenquote:Op zondag 12 september 2004 16:18 schreef taart het volgende:
Die RTL4 lui zijn allemaal n00bs
wat zijn dat? puistige jongens?quote:Op zondag 12 september 2004 16:18 schreef taart het volgende:
Die RTL4 lui zijn allemaal n00bs
Ik heb geen puisten en ik ben een vrouwquote:Op zondag 12 september 2004 17:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
wat zijn dat? puistige jongens?
ik vind het wel relaxed...quote:Op zondag 12 september 2004 17:15 schreef taart het volgende:
Ik haat maatschappijleer![]()
Jah super tevreden die andere gaat eruit binnenkortquote:Op zondag 12 september 2004 19:13 schreef rockstah het volgende:
en, ben je tevreden over je nieuwe echtgenoot?
Precies, ik was altijd de extreem-linkse bitch, waren er van die domme dozen in m'n klas die wel vonden dat we onze grenzen wel dicht mochten gooien.quote:Op zondag 12 september 2004 19:10 schreef capibar het volgende:
[..]
ik vind het wel relaxed...
een beetje lullen over nieuws en de regering, en als je daar geen zin in hebt; slapen
en dan is er weer een uur voorbij...
Gelijkgestemdequote:Op zondag 12 september 2004 19:21 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Precies, ik was altijd de extreem-linkse bitch, waren er van die domme dozen in m'n klas die wel vonden dat we onze grenzen wel dicht mochten gooien.
Eat it bitch, je hoort niet op VWO!
zeker van die pim-fansquote:Op zondag 12 september 2004 19:21 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Precies, ik was altijd de extreem-linkse bitch, waren er van die domme dozen in m'n klas die wel vonden dat we onze grenzen wel dicht mochten gooien.
Eat it bitch, je hoort niet op VWO!
jij wel... dat spel is echt te moeilijk voor woorden. ik sta nog op rank 200 ofzoquote:Op zondag 12 september 2004 19:21 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik ga Amped 2 masteren, later.
die zijn echt ergquote:Op zondag 12 september 2004 19:28 schreef capibar het volgende:
[..]
zeker van die pim-fans![]()
allemaal van die kampersquote:Op zondag 12 september 2004 19:36 schreef Rahl het volgende:
[..]
die zijn echt erg
dus? ik wel een paar, maakt me nog geen nerd.quote:Op zondag 12 september 2004 20:04 schreef RaymanNL het volgende:
ik heb ook geen puisten
Oh nee dat is je hoofdquote:Op zondag 12 september 2004 20:04 schreef RaymanNL het volgende:
ik heb ook geen puisten
spook heeft het al doorquote:Op zondag 12 september 2004 20:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh nee dat is je hoofd![]()
Ja dat was z`on inkopper die laat ik niet liggenquote:Op zondag 12 september 2004 20:12 schreef Tain het volgende:
[..]
spook heeft het al door![]()
SWEET JESUS!quote:Op zondag 12 september 2004 20:14 schreef RaymanNL het volgende:
ik heb een fanmail gehad van iemand! Over mn site!
quote:Op zondag 12 september 2004 20:14 schreef RaymanNL het volgende:
boeiend, we willen die mail gewoon zien!quote:Op zondag 12 september 2004 20:26 schreef taart het volgende:
hoeveel geld heeft het je gekost
dus je moeder zit ook op internetquote:Op zondag 12 september 2004 20:14 schreef RaymanNL het volgende:
het is van een meisje, marijkequote:Op zondag 12 september 2004 20:38 schreef HomerJ het volgende:
Wedden dat hij die zelf heeft gestuurd?
Rayman suckt gewoon, punt.
quote:Op zondag 12 september 2004 20:39 schreef RaymanNL het volgende:
''Ik als webmaster van RaymanNL ben niet van plan om persoonlijke e-mails van bezoekers in het openbaar te brengen''
ja, lekker persoonlijkquote:Op zondag 12 september 2004 20:39 schreef RaymanNL het volgende:
''Ik als webmaster van RaymanNL ben niet van plan om persoonlijke e-mails van bezoekers in het openbaar te brengen''
quote:Ha Webmaster,
Met veel plezier Rayman 2 aan het spelen en aan het genieten van
de vormgeving en de mogelijkheden, maar wel één opmerking /
vraag: het overkomt me namelijk voortdurend dat ik halverwege een
level door mijn energie heen ben. Je moet dan helemaal overnieuw
beginnen en alle hindernissen die je al eerder hebt genomen weer
opnieuw doen. Hoort een beetje bij het spel, weet ik wel, maar toch
zou het handig zijn als je onderweg in een level kan "saven". Dan
wordt het ook leuker om een half uurtje of zo te Raymannen. Is er
een mogelijkheid om te saven anders dan aan het eind van een
level? Op de diverse websites kon ik hier niets over vinden.
"he raymannl,quote:Op zondag 12 september 2004 20:45 schreef RaymanNL het volgende:
Maar ik krijg wel vaker mail hoor, is niks bijzonders aan voor mij. Mails van ''hoe kom ik daar verder ?''(natuurlijk beginnend met een compliment over mijn site) HMails van ''hoe kom ik daar aan?'', etc. etc.
ja, ga eens pgr2'en manquote:Op zondag 12 september 2004 20:44 schreef taart het volgende:
[..]
waarom speel je nou weer burnout 3![]()
quote:Hi there,
CIALLS:
- Fuller and harder erection
- Works in 15 minutes
- Long affect
- no side effects
Get it at:
http://ikwilviagra.com
http://ray-man.nl
Thanks!
hij had beter geen fansite kunnen maken. of igg een gratis domeinquote:Op zondag 12 september 2004 20:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Godallemachtig wat een kleurenstelling op je website,je had beter een mc donald fansite kunnen maken.
wat wil je, je hebt een rayman fan pagina, dan krijg je vragen over raymanquote:Op zondag 12 september 2004 20:47 schreef RaymanNL het volgende:
voorbeeld:
[..]
dat zeg ikquote:Op zondag 12 september 2004 20:52 schreef -Mzraki- het volgende:
Amped 2 is moeilijk
weet ik niet, ik heb de 1e mountain vrijwel helemaal klaargespeeld, 2e nu ook bijna klaar, moet nog aan het event meedoen.quote:Op zondag 12 september 2004 20:53 schreef rockstah het volgende:
[..]
dat zeg ikwat is je world rank?
Oké da's waarquote:Op zondag 12 september 2004 20:52 schreef Tain het volgende:
[..]
wat wil je, je hebt een rayman fan pagina, dan krijg je vragen over rayman
Het is ook relaxed. Politiek is het meer over bij ons. Ligt mij wel. Vind het wel interessant.quote:Op zondag 12 september 2004 19:10 schreef capibar het volgende:
[..]
ik vind het wel relaxed...
een beetje lullen over nieuws en de regering, en als je daar geen zin in hebt; slapen
en dan is er weer een uur voorbij...
Eitje, moet nu nog een nieuwsbericht opzoeken. Heb er ook al 1 in het vizier. Nu nog even wachten tot de FP wat minder traag is.quote:Op zondag 12 september 2004 20:00 schreef taart het volgende:
[..]
het huiswerk daarvan bedoel ik meer
quote:Op zondag 12 september 2004 21:05 schreef Gamedemon het volgende:
iedereen : check raymans forum snel
bij ons weet ik nog niet eens waar het over gaat, ik heb pas 3 lessen gehad ofzoquote:Het is ook relaxed. Politiek is het meer over bij ons. Ligt mij wel. Vind het wel interessant.
6 lessen gehad ik. Maar als je in de 2e les een opdracht krijgt om een paar politieke partijen te onderzoeken en in de 3e les moet zeggen waar je op zou stemmen is het wel duidelijk.quote:Op zondag 12 september 2004 21:11 schreef capibar het volgende:
[..]ik wil niet eens weten hoe je aan die fotos bent gekomen
![]()
[..]
bij ons weet ik nog niet eens waar het over gaat, ik heb pas 3 lessen gehad ofzo![]()
christen unie?quote:Op zondag 12 september 2004 21:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
En waar ik op zou stemmen? Doe eens een gok.
je kunt het zoiezo niet zien want het is al verwijderdquote:Op zondag 12 september 2004 21:16 schreef HomerJ het volgende:
Gamedemon, ik kan het niet zien omdat ik gebannend ben
quote:RaymanNL- Nieuw Forum! forum.ray-man.nl zegt:
gamedemon dit is heel flauw maar als je zo door blijft gaan met het posten van die plaatjes kan ik je provider op de hoogte stellen dus hou alsjeblieft op
"Master ninja" (Banmagneet) Secret window Kheb nobunaga gepwnt met me 1337 skillz!!! zegt:
nou, je provider zal er zeer geschokt van zijnquote:Op zondag 12 september 2004 21:19 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
voorspelbaarquote:Op zondag 12 september 2004 21:19 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Op 1 van de 2 heb ik vorig jaar bij de scholierenverkiezingen (quote:Op zondag 12 september 2004 21:15 schreef capibar het volgende:
[..]
christen unie?
groenlinks?
Je ruikt je boven lipquote:Op zondag 12 september 2004 21:24 schreef HomerJ het volgende:
Rayman stinkt
RaymanNL stinkt
Nope, ik kots gewoon op Raymanquote:Op zondag 12 september 2004 21:25 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Je ruikt je boven lip![]()
plaatjes !quote:Op zondag 12 september 2004 21:26 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Nope, ik kots gewoon op Rayman
Er zijn niet voor niks (zonder Rayman 3!) al meer dan 10 miljoen Rayman spellen verkocht!quote:Op zondag 12 september 2004 21:26 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Nope, ik kots gewoon op Rayman
er zijn ook meer dan 10 miljoen kinderen en kleine meisje op aardequote:Op zondag 12 september 2004 21:30 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Er zijn niet voor niks (zonder Rayman 3!) al meer dan 10 miljoen Rayman spellen verkocht!
heh, shit!quote:Op zondag 12 september 2004 21:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
er zijn ook meer dan 10 miljoen kinderen en kleine meisje op aarde
bijna...quote:Op zondag 12 september 2004 21:43 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Dat lees ik dus als:
The lowest intellectual point has been reached. Please close the topic and start a new one.
quote:Op zondag 12 september 2004 21:46 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik ga de speciale, exclusieve Sworn Enemy Behind Scene's As Real As It Gets video kijken
The blair witch is er ook opquote:Op zondag 12 september 2004 21:46 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik ga de speciale, exclusieve Sworn Enemy Behind Scene's As Real As It Gets video kijken
kan ookquote:Op zondag 12 september 2004 21:51 schreef capibar het volgende:
die was gisteravond toch?
heb je dat prul nogsteeds niet?quote:Op zondag 12 september 2004 21:55 schreef rockstah het volgende:
sow tiete zeg. ik moet echt ff een communicater regelen. ik werd echt strontmelig naa een paar rondjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |