abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1529732
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2001 03:12 schreef R@b het volgende:

[..]

Kommmaar op Topic, leg maar uit waar ik Xenfobie ten toon spreidt.

quote:
Op vrijdag 31 augustus 2001 03:52 schreef R@b het volgende:

[..]

De multiculturele samenleving werd anders door bepaalde lieden ooit wel als zaligmakend voorgespiegeld.

Voorlopig komt daar weinig van terecht.

- Heroïnehandel wordt beheerst door Turken
- Hasjhandel wordt beheerst door Marokkanen
- Wapenhandel wordt beheerst door voormalige Yougoslaven
- 50% van de Antilliaanse jeugd heeft ernstige problemen
- De meerderheid van de gevangenispopulatie bestaat uit allochtonen terwijl ze getalsmatig in ons land in de minderheid zijn
- Uithuwelijken van dochters komt op grote schaal voor
- Een aanzienlijk gedeelte van de Marokkaanse jeugd gedraagt zich bijzonder agressief en veroorzaakt veel problemen
- Indiase moskeeën houden zich bezig met mensensmokkel
- De werkloosheid onder allochtonen blijft hoog
- Allochtonen trekken verhoudingsgewijs bijzonder vaak een uitkering
- Veel jonge buitenlandse prostituees zijn kansloze asielzoekers die misbruikt worden door landgenoten
- Loverboys die minderjarige meisjes tot prostitutie dwingen zijn voor 99% van Marokkaanse afkomst
- Allochtone meisjes mogen vaak alleen met mannen van eigen afkomst trouwen
- Veel inbrekers bendes zijn afkomstig uit het Oostblok

etcetera etcetera.

Wees gewoon een vent R@b, en zeg gewoon "Ik ben een rascist en ik vind dat die buitenlanders moeten oprotten" Je beweringen beastaan uit dingen die waar zijn , die half waar zin en die helemaal niet kloppen.
Je lult gewoon maar na wat je her en der maar oppikt.

India heeft niet veel moskeen want het is geen islamistisch land.
Zeer veel inbrekers zijn zijn ook nederlander.
De meeste nederlanderse ouders zijn ook niet blij als hun dochter met een neger wil trouwen.
Een aanzienlijk gedeelte van de Nederlandese jeugd gedraagt zich bijzonder agressief en veroorzaakt veel problemen.

Bla bla bla .

Als het je hier niet bevalt emigreer je toch naar australie. Ik zag gisteren op het nieuws dat die denkbeelden daar graag gezien zijn en vol is het daar nog lang niet.
En je kunt daar leuk de klompendans doen met de nederlandse gemeenschap daar.
Je hebt daar hele wijken vol ex-nederlanders die sinterklaas vieren en die elke week een container hagelslag en pindakaas bestellen.

Nederland is mijn land, Nederland is het land van de turk, de marrokaan, de molukker, de griek en de duitser, Nederland is het land dat al eeuwenlang vluchtelingen opneemt, Nederland is een rijk land, ik ben een rijk mens want ik heb hier een goed leven en IK ben bereid om een deel van mijn welvaart in te leveren voor de mensen die het minder hebben.
Ik ben het zat om door buitenlanders gediscrimineerd te worden omdat er hier te veel van die die kereltjes zoals jij rondlopen.
Ik ben het zat dat asielzoekers er van uit gaan dat ik rascist ben omdat toevallig ik blank ben.
Nederland is een tolerant land en als je dat niet bevalt pleur dan op.
En ik ben het zat dat ik dat aan jullie te danken heb, dus pak alsjeblieft de boot en rot op naar australie. Dan maak je daar maar een fijn arisch ubermenschenland ver van de bewoonde wereld.

vrijdag 31 augustus 2001 @ 06:15:41 #2
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_1529744
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2001 05:01 schreef Topic het volgende:
Nederland is mijn land, Nederland is het land van de turk, de marrokaan, de molukker, de griek en de duitser, Nederland is het land dat al eeuwenlang vluchtelingen opneemt, Nederland is een rijk land, ik ben een rijk mens want ik heb hier een goed leven en IK ben bereid om een deel van mijn welvaart in te leveren voor de mensen die het minder hebben.
Ik ben het zat om door buitenlanders gediscrimineerd te worden omdat er hier te veel van die die kereltjes zoals jij rondlopen.
Ik ben het zat dat asielzoekers er van uit gaan dat ik rascist ben omdat toevallig ik blank ben.
En ik ben het zat dat ik dat aan jullie te danken heb, dus pak alsjeblieft de boot en rot op naar australie. Dan maak je daar maar een fijn arisch ubermenschenland ver van de bewoonde wereld.
Goh wat ben jij nobel zeg Ik hoop voor jou dat we straks een landelijke arabische partij krijgen en dat we over enkele tientallen jaren een moslimstaat zijn. Ik hoop dat je je dan nog zo nobel voelt!

Onzin? In Asterdam is de eerste moslimpartij al opgericht!

Maar ja, zo'n dromer als jij sluit je ogen voor de waarheid met loze argumenten. Tuurlijk zijn er ook criminele autochtonen, maar in verhouding veel minder! Ik ben geen rascist, want ik ondersheid mensen niet op kleur, maar eerder op culturele achtergrond. Ik ben ook voor om hulp te bieden daar waar vluchtelingen het nodig hebben ipv aan de andere kant van de wereld in ons landje. Maar ja, de meeste zijn toch goudzoekers die op zoek zijn naar een land met uitkering. Want we zijn op de kaart slechts een klein stipje, we staan wel te boek als een sociaal paradijs over de hele wereld.

Ik hou er maar mee op, want ik sta toch te lullen tegen een linkse muur.

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_1529755
quote:
Heel veel onzin

Helaas, je snijdt kant noch wal. En jouw onvermogen om hier de feiten die R@b neerlegde te weerleggen, werkte goed in de jaren '80, gelukkig is de tijd van knuffelpolitiek voorbij.

Moderator vrijdag 31 augustus 2001 @ 07:09:13 #4
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_1529764
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2001 06:53 schreef Ron_Jeremy het volgende:
Helaas, je snijdt kant noch wal.
[mierenneukmode]

Het is: snijdt geen hout of raakt kant noch wal.

[/mierenneukmode]

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_1529767
quote:

Tolerant....?????? .... oppleuren....??? Ik word door figuren als jij zwaar gediscrimineerd in eigen land.

Ik hoop voor jou als je eens wakker wordt uit je correcte politiek denkwijze dat de waarheid je geen hartinfarct bezorgt.
pi_1529823
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2001 07:09 schreef Mike het volgende:

[..]

[mierenneukmode]

Het is: snijdt geen hout of raakt kant noch wal.

[/mierenneukmode]

Oh.....
pi_1529949
quote:
Geniaal dit. De meest paradoxale opmerking er wereld met de mogelijke uitzondering van: "Ik vind dat ze iedereen die voor de doodstraf is tegen de muur moeten zetten!"

Als je gewoon heel eerlijk bent zijn een groot aantal punten die R@b gepost heeft waar. Maar er zijn wel nuancerende factoren. Ik werk als manager bij een fabriek. Toen ik hier kwam werken, werkte er hier 1 Turk en voor de rest alleen maar Nederlanders. Inmiddels werken er hier 4 Turken en een Marokkaan. Die heb ik zelf aangemomen.

Niet omdat ik het zo gezellig vind om een kerstborrel te hebben met mensen die geen alcohol mogen drinken maar simpelweg omdat er geen Nederlanders te krijgen zijn die in een fabriek willen te werken want dan moeten ze lichamelijk werk doen en ook nog nadenken.

Ik ben aan de ene kant best blij met onze nieuwe Nederlanders en ik denk ook dat een bepaald percentage van dit soort mensen je cultuur verrijkt, kijk maar naar wereldsteden waar traditioneel een gemenge bevolking leeft.

Ze zouden alleen al die mensen aan moeten pakken die zo openlijk misbruik van het systeem maken en daarmee rascisme aanwakkeren bij mensen zoals jij en ik die moeten werken voor dat geld. Toen de Joden in WOII naar Amerika enzo vluchtten gingen ze daar toch ook geen uitkering zitten trekken?

Als ik ooit moet vluchten vanwege politieke onlusten hier in Nederland (groenlinks aan de macht ofzo ) dan ga ik in dat land waar ik naar toe vlucht heel hard werken en me netjes aan hun wetten houden uit dank dat ze m'n leven gered hebben.

Ik geloof alleen in mezelf en vind mensen met quotes uit de koran in hun signature kansloos...
pi_1530002
Dat is nou weer jammer al die punten van R@B zijn waar. Zijn er veel Nederlandse meisjes die alleen maar met hun eigen ras mogen trouwen nee. Ga naar de bijlmer bajes en tel daar het aantal mensen en dan het aantal rassen dat je ziet. Ik denk dat je daar nog wel van schrikt.

Natuurlijk zijn er Nederlanders die ook op het verkeerde pas terechtkomen maar dat betekent niet dan iemand die over de allochtonen loopt te zeiken meteen de boot naar Australie moet pakken.R@B is gewoon voor een Nederlandse democratie en niet voor een ARABISCHE democratie.Wat ik zelf ook niet zie zitten.Stuur die allochtonen dan maar met de boot naar Australie.

En ik vindt het niet zo gek dat ze in een fabriek komen te werken want daar hoeven ze geen klanten te woord staan. Om nog een punt bij R@B toe te voegen -Ze willen bijna allemaal niet de Nederlandse taal onder de knie krijgen. Er zijn ook goeie allochtonen.Waarschijnlijk meer als de helft alleen deze hoor of zie je weinig omdat deze wel werken.En de Nederlandse taal beheersen.De andere helft wil dat niet en daarom komen ze allemaal in opspraak.Laat de allochtonen elkaar maar eens bekritiseren over hun gedrag. Want het is uiteindelijk wel hun eigen ras. En omdat wij als Nederlanders daar wat van zeggen zijn wij rasicten dat is pas BULLSHITT.

Dit is wat ik erover kwijt wil

You know what your going to do... so do it
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 31 augustus 2001 @ 09:30:14 #9
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_1530144
Behalve het door Topic aangehaaldstuk schreef R@b ook
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2001 03:52 schreef R@b het volgende:
Allochtonen die niet integreren zijn een probleem. Vooral omdat ze weinig doen om minder allochtoon te zijn. Wanneer ze na 30 jaar in Nederland te wonen nog steeds geen Nederlands kunnen verstaan, dan moeten ze niet op veel begrip rekenen. Wanneer ze van hun huiskamer, wijk of straat een Noord-Afrikaanse Of Arabische enclave maken, zal de volgende straat altijd een vreemd land zijn. Daar belemmeren ze iedereen mee, niet in de laatste plaats zichzelf. Als ze zo'n heimwee hebben of zo vastgeroest zitten in een cultuur van ruim 2000 kilometer verderop, dan moeten ze teruggaan. Daar worden ze zelf gelukkiger van, en Nederland wordt weer wat leefbaarder. En maak je niet druk om de kinderen van allochtonen die hier al helemaal zijn ingeburgerd. Ingeburgerde kinderen kun je rustig achterlaten, die integreren sneller zonder bevelen van opvoeders, al of niet geïnspireerd op de islam.
Het is wel grappig te zien dat bijvoorbeeld in de USA er steden zijn waar hele wijken zijn die onderling vrijwel alleen Russisch spreken, of Koreaans, of Spaans of welke taal dan ook. Een overheid die wat dergelijke zaken voledig op de achtergrond is en wanneer mensen een maal een greencard hebben zich niet bezig houdt met welke taal ze spreken. En neem zo'n Russische wijk, daar is het heel rustig en prettig leven (althans in LA ). Het is weliswaar een Russische enclave waar de heimwee naaar Moedertje Rusland nog steeds bestaat, maar dat houdt niet in dat ze terug willen. Ik ben het dan ook niet met je eens dat een "enclave" per definitie een land naar de galemise helpt en dat heimwee direct inhoudt dat iemand terug wil. Ik denk dat wij blij mogen zijn met een overheid die zich wel enigszins met integratie bemoeid om er vlot genoeg bij te zijn wanneer de integratie de verkeerde kant op loopt...

Nog een anekdote ter afsluiting: de vrouw van een collega van mij is Spaanse -hij is Nederlands-, en sprak tegen haar dochter in de tuin Spaans. De buren maken hier bezwaar tegen... Zoiets vind ik buitengewoon opmerkelijk, dat buren zouden moeten bepalen welke taal je tegen je kinderen spreekt. Als één ouder engels is en die spreekt engels, zou daar dan ook bezwaar tegen gemaakt worden? En als daar bezwaar tegen gemaaktwordt, waarom dan wel al die Amerikaans programmaas op de TV accepteren? En als er geen bezwaar tegen gemaakt wordt,waarom wel tegen Spaans, Turks of Marrokaans?

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  vrijdag 31 augustus 2001 @ 09:36:43 #10
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1530179
Het interesseert me geen ruk of R@b een racist is of niet. Hij is gewoon een eikel. Da's al vervelend genoeg.
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
  vrijdag 31 augustus 2001 @ 09:39:36 #11
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1530191
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2001 09:30 schreef Doc het volgende:
Behalve het door Topic aangehaaldstuk schreef R@b ook
[..]

Het is wel grappig te zien dat bijvoorbeeld in de USA er steden zijn waar hele wijken zijn die onderling vrijwel alleen Russisch spreken, of Koreaans, of Spaans of welke taal dan ook. Een overheid die wat dergelijke zaken voledig op de achtergrond is en wanneer mensen een maal een greencard hebben zich niet bezig houdt met welke taal ze spreken. En neem zo'n Russische wijk, daar is het heel rustig en prettig leven (althans in LA ). Het is weliswaar een Russische enclave waar de heimwee naaar Moedertje Rusland nog steeds bestaat, maar dat houdt niet in dat ze terug willen. Ik ben het dan ook niet met je eens dat een "enclave" per definitie een land naar de galemise helpt en dat heimwee direct inhoudt dat iemand terug wil. Ik denk dat wij blij mogen zijn met een overheid die zich wel enigszins met integratie bemoeid om er vlot genoeg bij te zijn wanneer de integratie de verkeerde kant op loopt...

Nog een anekdote ter afsluiting: de vrouw van een collega van mij is Spaanse -hij is Nederlands-, en sprak tegen haar dochter in de tuin Spaans. De buren maken hier bezwaar tegen... Zoiets vind ik buitengewoon opmerkelijk, dat buren zouden moeten bepalen welke taal je tegen je kinderen spreekt. Als één ouder engels is en die spreekt engels, zou daar dan ook bezwaar tegen gemaakt worden? En als daar bezwaar tegen gemaaktwordt, waarom dan wel al die Amerikaans programmaas op de TV accepteren? En als er geen bezwaar tegen gemaakt wordt,waarom wel tegen Spaans, Turks of Marrokaans?

Een vergelijking die nergens op slaat. Je zegt het zelf al: "DAAR" (in LA) is het een rustig en prettig leven" dat is hier niet het geval in de bewuste wijken. R@b had het niet beter kunnen zeggen imo.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 31 augustus 2001 @ 09:41:10 #12
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1530197
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2001 09:36 schreef links234 het volgende:
Het interesseert me geen ruk of R@b een racist is of niet. Hij is gewoon een eikel. Da's al vervelend genoeg.
Idd een erg relevante stelling voor de discussie. Fijn dat we nu weer geheel op de hoogte zijn van wat jou wel of geen ruk interesseert, wat je zal jeuken, wie je wel of geen eikel vind etc. Een bijzonder zinnige bijdrage mag ik wel zeggen.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 31 augustus 2001 @ 09:46:48 #13
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_1530224
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2001 08:55 schreef jcartastic het volgende:
Dat is nou weer jammer al die punten van R@B zijn waar.
Ik zou zo graag bewijzen zien, behalve de opmerking "dat het waar is". En naast de bewijzen ook graag iets over de oorzaken...

Neem het eerst punt:
- Heroïnehandel wordt beheerst door Turken

Wat wordt er exact bedoeld met "beheerst"? Hoeveel procent van de handel heeft dan te maken met Turken? En waarom Turken? Zijn Nederlanders te beschaafd voor handel in drugs? Denk het niet aangezien in dit rijtje nationaliteiten me gemak ook

- De XTC-handel wordt wereldwijd beheerst door Nederlanders

Het is even waar als de opmerking over Turken maar houdt dit in dat Nederlanders niet kunnen integreren in andere landen?

Maar goed, de oorzaak dus. En dan de werkelijke oorzaak. Is de oorzaak dat het buitenlqanders zijn, dat er fout bloed door hun aderen stroomt? Dat ze de verkeerde genen hebben?

In het rijtje past ook

- De Nederlandse gevangenissen zijn voor een zeer ruime meerderheid gevuld door mannen.

Houd dit in dat mannen niet deugen? Zijn mannen slecht integreerd in de maatschappij? Of zijn er dieper liggende oorzaken voor dit statistisch resultaat.

Opmerkelijk is dat R@b expert is in het vinden van 'statistische resultaten' waarbij bevolkingsgroepen van buiten de EU betrokken zijn. Ik denk ook dat enige "Islamafobie" hem niet vreemd is. Het is een ioodschap die hij blijft verkondigen.

Ik zal ook meteen zeggen dat R@b op een aantal punten wel gelijk heeft: we moeten er zeker voor zorgen dat datgene wat NL tot een prettig land maakt -enige tollerantie tegenover anders denkenden- niet verpest wordt door bevolkingsgroepen die die tollerantie verwerpelijk vinden. Maar ik denk dat het alleen maar noemen van statische resultaten niet meewerkt om dat voor elkaar te krijgen. Het levert juist een scheiding op.

R@b's bijdragen zouden bij mij positiever overkomen als er ook realistische en menswaardige oplossingen geopperd zouden worden, in plaats van alleen maar te melden 'wat er mis is".

[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 31-08-2001 11:22]

pi_1530237
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2001 09:46 schreef Doc het volgende:
- De XTC-handel wordt wereldweid beheerst door Nederlanders
Helaas, door Nederlanders van voornamelijk Turkse afkomst....

Niet dat het zo boeit of zo, maar ik denk ik zeg het toch even.

FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 31 augustus 2001 @ 09:50:08 #15
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_1530241
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2001 09:39 schreef Vivi het volgende:

[..]

Een vergelijking die nergens op slaat. Je zegt het zelf al: "DAAR" (in LA) is het een rustig en prettig leven" dat is hier niet het geval in de bewuste wijken. R@b had het niet beter kunnen zeggen imo.

Juist, maar wat is de oorzaak dat het hier NIET en daar WEL rustig en prettig leven is?

R@b melde dat het feit dat sommige buurten in NL net een enclave zijn was een belangrijke oorzaak is voor de ellende, en ik bestrijd dus met mijn voorbeeld dat het de enig oorzaak is: alleen heimewee en en eigen taal aanhouden zijn niet de oorzaak.

pi_1530245
quote:
Het interesseert me geen ruk of ik een racist ben of niet. Ik ben gewoon een eikel. Da's al vervelend genoeg.

Heb je toch een goed inzicht in jezelf gekregen.

vrijdag 31 augustus 2001 @ 09:51:19 #17
10188 links234
pi_1530247
wereldwijd
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
pi_1530251
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2001 09:50 schreef Doc het volgende:

[..]

Juist, maar wat is de oorzaak dat het hier NIET en daar WEL rustig en prettig leven is

Ja in de etnisch gekleurde wijken van LA is het heel goed toeven ja.
Compton, South-central etc.....

Vergeet ook niet dat de VS een immigratieland IS! Er IS geen oorspronkelijke bevolking (meer). Niet vergelijkbaar met de situatie in Europa.

vrijdag 31 augustus 2001 @ 10:00:30 #19
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1530296
Beste Doc;
Laat ik me hier dan even bedienen van de zinsnedes van Links234: het interesseert me geen ruk wat de exacte oorzaak is van al de hiervoor genoemde dingen, het interesseert me ook geen ruk wat er exact wordt bedoelt met "drugshandel in handen van turken' blabla (sorry , maar kheb geen tijd om replys van 4 kantjes te geven) ik weet alleen maar wat ik dagelijks zie in de stad en in mijn straat, en dat is voor mij genoeg. ik heb geen zin om me te gaan verdiepen in allerlei "zielige" verhalen en redenen waarom die lui zich niet kunnen aanpassen en normaal gedragen, dat krediet hebben ze wat mij betreft al lang geleden verspeeld. ik heb eerlijk gezegd ook geen zin meer om uit te leggen WAAROM ik er zo over denk, mensen die daar geen oorzaken bij kunnen bedenken leven imo niet in de zelfde maatschappij als waar ik in leef, maar in een soort zelfbedacht sprookjes land waar iedereen mooi en goed is enzo. (iig niet in een van de grote steden, en als dat wel zo is dan zet ik toch ernstige vraagtekenss bij hun realiteitszin).
  vrijdag 31 augustus 2001 @ 10:03:43 #20
10188 links234
pi_1530318
Dus Vivi, je geeft toe dat je niet naar de feiten kijkt, maar gewoon ziet wat je wilt zien?
  vrijdag 31 augustus 2001 @ 10:06:25 #21
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1530331
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2001 10:03 schreef links234 het volgende:
Dus Vivi, je geeft toe dat je niet naar de feiten kijkt, maar gewoon ziet wat je wilt zien?
Ik zie juist alleen maar wat ik niet wil zien. Dat lijkt me evident.
pi_1530367
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2001 10:03 schreef links234 het volgende:
Zoals jij?
pi_1530383
quote:
Hij, en anderen, wekt de indruk dat hij vindt dat bepaalde gebieden op de wereld voor bepaalde mensen zijn. Want daar komt het toch op neer. Dat is heel eng, het is niet reëel (altijd heeft de mens over de wereld zich verplaatst), je komt er nooit uit (want welke criteria moet je aanhouden? Ik was hier het eerst? Het land is van mijn ouders?) en volgens mij is het ook economisch gezien niet verstandig om de loop der zaken op dat gebied niet zijn gang te laten gaan.
Da's mijn mening.
Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken.....
  vrijdag 31 augustus 2001 @ 10:25:08 #24
15145 Raaf
Enjoy life!
pi_1530431
quote:
Open Blaaaaaaaat
Brabbel de Brabbel.........
Luister eens mr politiek correct: Rob is vrij om ook de nadelige kanten van die door jouw en je linkse vriendjes al zo geliefde multiculturele samenleving aan te halen.
En wat lees ik nou in je verhaaltje,ben je bang dat je door een allochtoon voor racist uit wordt gemaakt omdat mensen ook nadelige kanten van de multiculturele samenleving aan durven te halen
Volgens mij moet je eens wat gaan doen aan je verknipte levensvisie!

Om maar eens een user te citeren hier:We zitten midden in de multiculturele samenleving daar kun je toch niet meer omheen.
Mee eens! roep ik dan. Maar laten we in godsnaam de problemen niet lopen ontkennen.

pi_1530513
wat een provocerende, niet onderbouwde topic is dit.. lekker nuttig.

Waar bewijs je nou dat R@b aan xenofobie lijdt? Is hij bang voor de mensen opzich of voor de situatie die we hier dmv vreemdelingenbeleid in combinatie met gedoogbeleid en slapende/naieve/ontkennende/hypocriete politici (en in de meeste gevallen ook inwoners)?

Zoals ik al elders voorspelde, wees blij dat er oplettende mensen zijn die tijdig aan de bel trekken, want ooit zul je ze dankbaar zijn.

Bovendien vind ik de vergelijking van onze multi-culturele samenleving met die in de VS volkomen onzin, ten eerste hebben we hier simpelweg geen ruimte voor al die mensen (moet ik even het verschil opzoeken van de bevolkingsdichtheid tussen NL en VS?) ten tweede is de VS zoals al eeder gezegd werd van oudsher een immigratieland, ten derde, die enclaves veroorzaken vroeg of laat voor herrie. Kijk naar de UK waar onlangs nog rellen waren tussen de autochtonen en de inwoners van de aziatische enclaves daar.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')