Neen, dit is Freudiaans en symboliseerd ene grote penisquote:Op dinsdag 14 september 2004 00:50 schreef merlin693 het volgende:
Zullen we hier nog een optisch randje aan geven !
slecht weer
[afbeelding]
maar was de Eifel Toren bedoelt als een vrijmetselaar symbool voor het middelpunt der universum "foucaul pendulem"
dit verhaal gaat over de role playing game Cthulhu...quote:Op dinsdag 14 september 2004 07:20 schreef BaajGuardian het volgende:
Ringo , ik zocht op wat dingen aan de hand van je verhaal , en ik vond onder anderre dit :
http://www.chez.com/azarthot/scen0001.htm
mijn frans is niet al te geweldig , is dit gewoon iets normaals
of heb ik toevallig iets gevonden wat met je verhaal te maken heeft?
ik las begrijp je nu waarom die "secret sociaty's" zo irritant zijn.....quote:Op dinsdag 14 september 2004 00:59 schreef merlin693 het volgende:
begrijp je nu waarom die "secret sociaty's" zo intersant zijn.....
Veelal verhuizingen omdat de stad moest worden uitgebreid. Veel van die doden waren oorspronkelijk ''gewoon'' begraven. Dat doen ze nu nog wel.quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:31 schreef MarkzMan_X het volgende:
Vreemd. Ik ben zelf twee keer in Parijs geweest... maar dat er sprake zou zijn van ondergrondse gangenstelsel met opgestapelde skeletten??
Waarom deed men dit eigenlijk vroeger: de doden daar "begraven".
Ah zo, dus als er een stuk begraafplaats "omgeploegd" moet worden vanwege stadsuitbreiding, dan dumpen ze die skeletten in van die opslagplaatsen? Ziekquote:Op dinsdag 14 september 2004 14:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Veelal verhuizingen omdat de stad moest worden uitgebreid. Veel van die doden waren oorspronkelijk ''gewoon'' begraven. Dat doen ze nu nog wel.
in nederland huur je tegenwoordig ook een plek op een begraafplaats voor een x aantal jaar. Als er niet meer betaald wordt halen ze het graf gewoon weer leeg.quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:44 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Ah zo, dus als er een stuk begraafplaats "omgeploegd" moet worden vanwege stadsuitbreiding, dan dumpen ze die skeletten in van die opslagplaatsen? Ziek.
quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:44 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Ah zo, dus als er een stuk begraafplaats "omgeploegd" moet worden vanwege stadsuitbreiding, dan dumpen ze die skeletten in van die opslagplaatsen? Ziek.
quote:CATACOMBEN
metro: Denfert Rocherau
De catacomben werden in 1786 ingezegend en gebruikt als stapelplaats van de beenderen die opgegraven werden van gesloten begraafplaatsen. De catacomben werden aangelegd in de zuidelijke steengroeven van de stad. Deze waren vervallen en werden versterkt om dan als massabegraafplaats gebruikt te kunnen worden. Sommige gaten in de steengroeve werden tot 30 meter diep volgestort met beenderen. De totale oppervlakte beslaat ongeveer 1 hectare. De gangen bevinden zich ongeveer 20 meter onder de straten en huizen.
Eh, waar moeten ze het anders laten? Bovendien is het prima funderingsmateriaal.quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:44 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
En je vindt het noodzakelijk om het nu hier te vertellen? Waarom?quote:Op maandag 13 september 2004 22:58 schreef Ringo het volgende:
-knip-
"Spreek hier met niemand over tenzij u dat noodzakelijk acht", zei hij. "Er zijn dingen die niet zomaar kunnen worden gezegd."
Omdat ik het nog nooit iemand verteld had en ik dit topic een uitgelezen plek vond om eindelijk eens mijn verhaal te doen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:27 schreef MUUS het volgende:
En je vindt het noodzakelijk om het nu hier te vertellen? Waarom?
En dan? Wil je gaan inbreken in het gebouw? Wat wil je met die info?quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:30 schreef BaajGuardian het volgende:
Ringo , ik stel het zeer zeer op prijs dat je het hier wilt vertellen.
im all ears.
(probeer het vor de geest te halen waar het precies was zo gedetaileerd mogelijk)
Die man is angstig en vraagt je om het nooit te vertellen. Tenzij het noodzakelijk was.quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:31 schreef Ringo het volgende:
[..]
Omdat ik het nog nooit iemand verteld had en ik dit topic een uitgelezen plek vond om eindelijk eens mijn verhaal te doen.
Hij was niet angstig, behalve op het moment dat we in de opening van de ruimte stonden (ik mocht namelijk echt die vloer niet betreden, waarom precies weet ik nog steeds niet). Eerlijk gezegd kwam hij zeer nuchter en onbevreesd over.quote:Op donderdag 16 september 2004 16:48 schreef MUUS het volgende:
Die man is angstig en vraagt je om het nooit te vertellen. Tenzij het noodzakelijk was.
Ik vind dit geen noodzaak, maar dat zal wel aan mij liggen..
Watnou niks is aannemelijk?quote:Op maandag 13 september 2004 15:51 schreef BaajGuardian het volgende:
daar gaat het niet over.
maar dat de illuminati zich onder andere vooral schuilhoud in parijs
is het een mogelijkheid dat ze ook in die tunnels zaten , aangezien ook de vreemde details ... , is het de bedoeling dat item te onderzoeken , en niet te discuseren of het aannemelijk is , want niks is aannemelijk.
dat houd de topic alleen maar op.
agree?
Doet hij dat vaker danquote:Op donderdag 16 september 2004 23:23 schreef Capa het volgende:
Ringo liegt. Hij zit weer es als een klein kind uit zijn duim te zuigen. Grote jongen...![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |