abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 september 2004 @ 02:54:48 #76
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_21939010
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 00:50 schreef merlin693 het volgende:
Zullen we hier nog een optisch randje aan geven !

slecht weer

[afbeelding]

maar was de Eifel Toren bedoelt als een vrijmetselaar symbool voor het middelpunt der universum "foucaul pendulem"
Neen, dit is Freudiaans en symboliseerd ene grote penis
Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
  dinsdag 14 september 2004 @ 07:20:32 #77
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21939440
Ringo , ik zocht op wat dingen aan de hand van je verhaal , en ik vond onder anderre dit :
http://www.chez.com/azarthot/scen0001.htm

mijn frans is niet al te geweldig , is dit gewoon iets normaals
of heb ik toevallig iets gevonden wat met je verhaal te maken heeft?
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_21939528
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 07:20 schreef BaajGuardian het volgende:
Ringo , ik zocht op wat dingen aan de hand van je verhaal , en ik vond onder anderre dit :
http://www.chez.com/azarthot/scen0001.htm

mijn frans is niet al te geweldig , is dit gewoon iets normaals
of heb ik toevallig iets gevonden wat met je verhaal te maken heeft?
dit verhaal gaat over de role playing game Cthulhu...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  dinsdag 14 september 2004 @ 13:58:34 #79
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21945030
ok

(toch toevallig ergens)
  dinsdag 14 september 2004 @ 14:25:34 #80
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_21945607
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 00:59 schreef merlin693 het volgende:
begrijp je nu waarom die "secret sociaty's" zo intersant zijn.....
ik las begrijp je nu waarom die "secret sociaty's" zo irritant zijn.....
lol... freudiaanse leesfout
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_21945732
Vreemd. Ik ben zelf twee keer in Parijs geweest... maar dat er sprake zou zijn van ondergrondse gangenstelsel met opgestapelde skeletten??
Waarom deed men dit eigenlijk vroeger: de doden daar "begraven".
  dinsdag 14 september 2004 @ 14:37:05 #82
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_21945873
Dat was vroeger heel normaal...is later uit gezondhijds oogpunt naar de buitenwijken verplaatst

Ik meen dat het Napoleon was die begravenisen rond de kerk in een stadscentrum verboden heeft !
pi_21945886
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 14:31 schreef MarkzMan_X het volgende:
Vreemd. Ik ben zelf twee keer in Parijs geweest... maar dat er sprake zou zijn van ondergrondse gangenstelsel met opgestapelde skeletten??
Waarom deed men dit eigenlijk vroeger: de doden daar "begraven".
Veelal verhuizingen omdat de stad moest worden uitgebreid. Veel van die doden waren oorspronkelijk ''gewoon'' begraven. Dat doen ze nu nog wel.
pi_21946061
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 14:37 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Veelal verhuizingen omdat de stad moest worden uitgebreid. Veel van die doden waren oorspronkelijk ''gewoon'' begraven. Dat doen ze nu nog wel.
Ah zo, dus als er een stuk begraafplaats "omgeploegd" moet worden vanwege stadsuitbreiding, dan dumpen ze die skeletten in van die opslagplaatsen? Ziek .
pi_21947661
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 14:44 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Ah zo, dus als er een stuk begraafplaats "omgeploegd" moet worden vanwege stadsuitbreiding, dan dumpen ze die skeletten in van die opslagplaatsen? Ziek .
in nederland huur je tegenwoordig ook een plek op een begraafplaats voor een x aantal jaar. Als er niet meer betaald wordt halen ze het graf gewoon weer leeg.
er is gewoon niet genoeg plek om iedereen "normaal" te begraven en in parijs was het toen nog erger.
en ze hebben ze in mooie figuurtjes opgestapelt
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
pi_21947716
quote:

[..]

quote:
CATACOMBEN
metro: Denfert Rocherau
De catacomben werden in 1786 ingezegend en gebruikt als stapelplaats van de beenderen die opgegraven werden van gesloten begraafplaatsen. De catacomben werden aangelegd in de zuidelijke steengroeven van de stad. Deze waren vervallen en werden versterkt om dan als massabegraafplaats gebruikt te kunnen worden. Sommige gaten in de steengroeve werden tot 30 meter diep volgestort met beenderen. De totale oppervlakte beslaat ongeveer 1 hectare. De gangen bevinden zich ongeveer 20 meter onder de straten en huizen.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  dinsdag 14 september 2004 @ 16:15:34 #87
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_21948363
De Catacombes (ingang)
1, Place Denfert-Rochereau
75014 Paris

De Catacombes (uitgang)
36, Rue Rémy-Dumoncel
Paris

Vanaf de Rue Rémy-Dumoncel ben ik dus tien minuten met die man meegelopen. Zal eens opzoeken waar ik toen ongeveer ben uitgekomen (het appartementencomplex waar ik die onderaardse ruimte heb mogen aanschouwen).
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_21948582
quote:

[..]

Eh, waar moeten ze het anders laten? Bovendien is het prima funderingsmateriaal.
pi_21948643
quote:
Op maandag 13 september 2004 22:58 schreef Ringo het volgende:
-knip-
"Spreek hier met niemand over tenzij u dat noodzakelijk acht", zei hij. "Er zijn dingen die niet zomaar kunnen worden gezegd."
En je vindt het noodzakelijk om het nu hier te vertellen? Waarom?
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  dinsdag 14 september 2004 @ 16:31:49 #90
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_21948739
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 16:27 schreef MUUS het volgende:
En je vindt het noodzakelijk om het nu hier te vertellen? Waarom?
Omdat ik het nog nooit iemand verteld had en ik dit topic een uitgelezen plek vond om eindelijk eens mijn verhaal te doen.
  dinsdag 14 september 2004 @ 17:11:31 #91
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_21949742
Ik heb na dat voorval veel over die catacombes in Parijs gelezen. Jammer genoeg lees je heel vaak hetzelfde en ontzettend veel kom je niet te weten, TENZIJ je de gebaande paden verlaat. Ik heb nog wel eens oude antiquariaten in Parijs doorgesnuffeld; toen ik eens een medewerker vroeg om informatie over de onderaardse gangenstelsels, vertelde hij mij tamelijk onverschillig dat de 17de-eeuwse dodenkelders in direct contact staan met het metronet; vrijwel ieder station binnen de Periférique heeft een toegang tot die kelders. Uiteraard verborgen; niet toegankelijk voor het gewone publiek. Dit netwerk dient als opslagplaats (voor wat?), illegale kunstgalerie maar ook als ontsnappingsroute voor de President in extreme noodsituaties (kernoorlogen, revoluties, verzin maar wat).

Er zijn een hoop 'cataphiles' die er een sport van maken nieuwe verbindingen te ontdekken of oude dichtgemetselde doorgangen open te breken.

Check deze link maar eens:

Overzichtskaarten, foto's van interessante plekken, films, toegangswegen (alleen in Frans)
  dinsdag 14 september 2004 @ 17:30:27 #92
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21950205
Ringo , ik stel het zeer zeer op prijs dat je het hier wilt vertellen.

im all ears.

(probeer het vor de geest te halen waar het precies was zo gedetaileerd mogelijk)
pi_21996831
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 17:30 schreef BaajGuardian het volgende:
Ringo , ik stel het zeer zeer op prijs dat je het hier wilt vertellen.

im all ears.

(probeer het vor de geest te halen waar het precies was zo gedetaileerd mogelijk)
En dan? Wil je gaan inbreken in het gebouw? Wat wil je met die info?
Oi!
pi_21996867
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 16:31 schreef Ringo het volgende:

[..]

Omdat ik het nog nooit iemand verteld had en ik dit topic een uitgelezen plek vond om eindelijk eens mijn verhaal te doen.
Die man is angstig en vraagt je om het nooit te vertellen. Tenzij het noodzakelijk was.

Ik vind dit geen noodzaak, maar dat zal wel aan mij liggen. .
Oi!
  donderdag 16 september 2004 @ 16:55:08 #95
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_21997073
quote:
Op donderdag 16 september 2004 16:48 schreef MUUS het volgende:
Die man is angstig en vraagt je om het nooit te vertellen. Tenzij het noodzakelijk was.
Ik vind dit geen noodzaak, maar dat zal wel aan mij liggen. .
Hij was niet angstig, behalve op het moment dat we in de opening van de ruimte stonden (ik mocht namelijk echt die vloer niet betreden, waarom precies weet ik nog steeds niet). Eerlijk gezegd kwam hij zeer nuchter en onbevreesd over.
Wat hij bedoelde met 'spreek hier met niemand over behalve als u dat noodzakelijk acht', was: ga niet meteen morgenochtend aan iedereen door lopen kleppen wat je gisteren hebt gezien. Tenminste dat is zoals ik het interpreteer.
Verder is het mijn belevenis en bepaal ik uiteindelijk of ik daarvan kond wil doen.
Of het noodzakelijk is hier dit verhaal neer te pennen, weet ik niet. Ik vind het in ieder geval wél toepasselijk.
pi_21997234
quote:
Op maandag 13 september 2004 15:51 schreef BaajGuardian het volgende:
daar gaat het niet over.

maar dat de illuminati zich onder andere vooral schuilhoud in parijs

is het een mogelijkheid dat ze ook in die tunnels zaten , aangezien ook de vreemde details ... , is het de bedoeling dat item te onderzoeken , en niet te discuseren of het aannemelijk is , want niks is aannemelijk.

dat houd de topic alleen maar op.

agree?
Watnou niks is aannemelijk?
Je neemt zelf anders wel van alles aan en als er ook maar iemand er anders over denkt dan bestempel jij het altijd als offtopic, of niet relevant, of onzin, of dat men niks gelooft, of weet ik wat al dies meer.

En da's niet alleen in dit topic baaj, dat is in al jouw topics.
Niet dat ik er problemen mee heb hoor, daar niet van
pi_22007172
Ringo liegt. Hij zit weer es als een klein kind uit zijn duim te zuigen. Grote jongen...
Maar ik wil nog wel es van gedachten veranderen.
You are a legend in a lovely game
  vrijdag 17 september 2004 @ 00:29:35 #98
6941 APK
Factual, I think.
pi_22008544
quote:
Op donderdag 16 september 2004 23:23 schreef Capa het volgende:
Ringo liegt. Hij zit weer es als een klein kind uit zijn duim te zuigen. Grote jongen...
Doet hij dat vaker dan

Het kwam op mij overigens meer als een droom -of een gecopieerd stuk- over dan als werkelijkheid, maar het was leuk om te lezen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 18 september 2004 @ 11:45:09 #99
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_22034082
ik wil het indd wel nachecken muus , als ik zou weten waar.
ik weet namelijk wel dat er soortgelijke locaties zijn in anderre landen.
pi_22098003
Wel, ik ben nu ook wel nieuwschierig geworden hoor naar hoe groot dat grotten stelsel wel niet is. Volgens mij was der ook een keer iets over op de discovery channel, maar ik kan me vergissen.......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')