abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21925954
quote:
Op maandag 13 september 2004 16:23 schreef merlin693 het volgende:
nogmaals wat leesvoer voor de geintereseerde !
[..]

http://www.talismanthebook.com/
Nou volg ik dus al een tijdje dit soort topics, en heeft deze masonic blabla ook in turkije de media aandacht weten te krijgen....Maar mijn belangrijkste vraag blijft toch staan...de ts poste hierboven net de doelen van deze gasten...

In het kort mijn vragen:
- Wat willen deze gastjes? De wereld overnemen? maar why dan? wat is het nut daarvan, wat is het nut van een miljardje meer of minder(dan doel ik dus op die zogenaamde beroemdheden die al in die dingen zitten)..Of is er ook een religieuze gebeuren erachter?(die drie ridders vonden naar men zegt dus interessante dingen in het kasteeltje ofzo van solomon...)

Ik kan me namelijk moeilijk voorstellen dat de wereld overnemen de doel van iemand kan zijn...als in tja hmm..ach begrijp het
Aakab account overleden...Adnan account herrezen
pi_21926085
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 17:39 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

[..]

ik geef toe ik had ff moeten quoten/

kijk , als het zo simpel zou zijn , dan was er niet zon ongelovelijke heisa over gemaakt , en was men er met 2 of 3 agenten heen gegaan en dergelijke
maar het sinisterre is dat de genen die daar eerst zaten , de stroomlijnen doorgeknipt hadden
(welke onschuldige picknicker doet dat nou)
en dan ook nog eens een briefje achterlaat.
(fingerafdrukken , onschuldige picknickers leggen geen briefjes met dreigende berichten erop achter neem ik aan)

het is allemaal een beetje te , vreemd.

en dat maakt het interresant.
Ik houd me lach met moeite in...Hoe naief (nofi) kan iemand zijn?

en dan het zinnetje:
het is allemaal een beetje te vreemd

hmm zeg plz dat dit sarcastisch is..
  maandag 13 september 2004 @ 16:42:27 #53
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21926153
hoezo overnemen

ze hebben de wereld al.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_21926196
quote:
Op maandag 13 september 2004 16:42 schreef BaajGuardian het volgende:
hoezo overnemen

ze hebben de wereld al.
Het is jammer dat er gastjes zoals jou dit soort dingen verkondigen. Ik wil best geloven hoor..maar als een gozertje met een iq van 10 dat doet, werkt het niet echt mee...
pi_21926263
quote:
Op maandag 13 september 2004 16:10 schreef BaajGuardian het volgende:
stigchel , ik ben niet gramaticaal geschoold.
dus al lees ik mijn posts 100x door , dan nog staan ze vol van zogenaamde fouten

het gaat erom dat men begrijpt wat er staat
niet dat alles perfect staat.

iklet er genoeg op , als ik bewust een foutje maak , = backspace en verbeter.

meer kan ik niet doen

ontopic : aye , een geometrisch heiligdom , zoals aurora al liet zien.
ik denk dat het matriaal wat hij geeft , interresant genoeg is om een dag voor vrij te maken
Niet grammaticaal geschoold? Hoe kun je uberhaubt welke willekeurige school volgen zonder de basisregels voor het vervoegen van werkwoorden? Maar goed. Het gaat om de boodschap, zoals je zegt, niet om de manier waarop die geschreven is (alhoewel goed gebruik van de stam en stam + t zeker bijdraagt aan de geloofwaardigheid, maar dit terzijde).

Als je een avondje over hebt van de week, raad ik de Davinci code van harte aan. Het is natuurlijk fictie, maar de schrijver geeft zelf al aan dat alle locaties, beelden en schilderijen die hij noemt ook echt te bewonderen zijn. Een aangename kennismaking met de centrale positie van Parijs.

Voor mensen die een (flinke) stap verder willen : The Atlantis Blueprint. Gaat eigenlijk ergens anders over. De schrijver werkt naar een andere conclusie toe, maar het bewijsmateriaal is zeker interessant.
  maandag 13 september 2004 @ 17:36:00 #56
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21927350
quote:
Op maandag 13 september 2004 16:44 schreef Adnan het volgende:

[..]

Het is jammer dat er gastjes zoals jou dit soort dingen verkondigen. Ik wil best geloven hoor..maar als een gozertje met een iq van 10 dat doet, werkt het niet echt mee...
zeg ff nokken.
je hoeft me niet op de persoon te nemen .

verder ga ik er niet op in , want dan gaat de discussie er geheid aan.
pi_21927384
quote:
Op maandag 13 september 2004 16:44 schreef Adnan het volgende:

[..]

Reageer normaal of helemaal niet.

We hebben net de rust een beetje terug, doe me een lol zeg. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  maandag 13 september 2004 @ 17:40:06 #58
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21927420
quote:
Niet grammaticaal geschoold? Hoe kun je uberhaubt welke willekeurige school volgen zonder de basisregels voor het vervoegen van werkwoorden?
door vroeg in je leven op een internaat terrecht te komen wegens problemen in de familie (scheiden , etc)
pi_21927485
quote:
Op maandag 13 september 2004 16:34 schreef Adnan het volgende:

Ik kan me namelijk moeilijk voorstellen dat de wereld overnemen de doel van iemand kan zijn...als in tja hmm..ach begrijp het
Ach, de wereld overnemen... overdreven ambitie is ongezond. Als ik snood meesterbrein van een wrede, ondergrondse organisatie was zou ik wat haalbaardere doelen stellen. Het is natuurlijk helemaal niet onwaarschijnlijk dat zekere particulieren zoveel macht en invloed hebben dat ze veel zaken in de wereld een beetje naar hun wens kunnen... sturen.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_21927518
Als, hè. Puur hypothetisch dus.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  maandag 13 september 2004 @ 22:58:56 #61
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_21935421
Hmm, erg interessant bericht...
Ben een aantal jaar terug in de knekelgewelven van Parijs geweest (het voor toeristen opengestelde gedeelte dus) en dat is best luguber om in rond te lopen. Enorme onderaardse gangen, vochtig en muf, met duizenden menselijke skeletten, curieus kunstig opelkaar gestapeld.

Maar dat staat in alle gidsen. Nu het ongelofelijke:

Toen ik daar in die catacomben was, of eigenlijk toen ik eruit kwam, raakte ik in gesprek met een van de bewakers daar. Ogenschijnlijk een beetje saai type suppoost, jaar of zestig, kaal, dikke buik, lodderige ogen. Ik vroeg hem wat details over de geschiedenis van de catacomben. Hij vertelde erg enthousiast over de aanleg en de moeilijkheden die men tijdens de bouw had ondervonden.
Plotseling zei hij: "Overigens worden ze nog steeds gebruikt."
Ik zei: "Hoe bedoelt u dat? Door toeristen?"
"Nee", zei hij, "ze zijn nog steeds in gebruik. Maar daar kan ik u nu niets over vertellen."
Ik begreep niet zo goed wat-ie bedoelde, dus ik vroeg hem om opheldering. Hij wuifde mijn vragen echter weg; het gesprek was voorbij.
"Kom om 8 uur vanavond langs, na sluitingstijd", zei hij en liep naar zijn collega toe. Hij keek nog even om met een blik van: kom alsjeblieft.

Ik weet nog dat ik de rest van de dag een beetje versuft door de stad heb lopen wandelen. Na het eten besloot ik de gok te wagen (een mens is nu eenmaal nieuwsgierig) en ik ging terug naar de plek waar ik de man had gesproken. Al 100 meter eerder, op een straathoek, kwam ik de bewaker tegen. Hij rookte nerveus een sigaret en liep meteen de andere kant op.
"Volg me", zei hij. "Ben je alleen?"
"Natuurlijk", zei ik.
"Je kan nooit weten", zei hij en zweeg verder. Na tien minuten kwamen we bij een groot appartementencomplex (ik weet het, daar zijn er een heleboel van in Parijs). De man haalde een sleutelbos tevoorschijn en opende de deur.
"Ca, c'est la porte", zei de man. Het onnozele van die uitspraak maakte me nerveus. Ik liep naar binnen en kwam in een grote hal terecht. De muren waren behangen met reusachtige schilderijen van streng kijkende heerschappen. Er liep een marmeren wenteltrap naar boven. Naast de trap liep de hal door in een smalle gang. De man liep de gang in. Hij sprak geen woord. Gespannen liep ik achter hem aan.
Aan het einde van de gang zat een lage deur met een reusachtig slot. Weer haalde de man zijn sleutelbos te voorschijn. Hij moest even zoeken maar vond klaarblijkelijk de juiste loper en veel sneller dan ik had verwacht wist hij het slot te openen. Kling. Routinewerk, zo leek het.
"Après vous, monsieur", zei hij.

Wat deed ik hier in godsnaam? Wat wou die vent van me? Ik was toch niet in een of andere homo-scam terecht gekomen? Waarom liet ik me toch altijd zo door mijn nieuwsgierigheid meeslepen?

Maar goed, veel tijd om na te denken had ik niet en nu was het toch al te laat. Ik bukte me en liep de deur door. De ruimte erachter was donker en rook muf alsof er heel lang niemand was geweest. De man ontstak een lucifer. Ongeveer vijf meter vóór ons liep een trap naar beneden.
"We moeten die trap af", zei de man. "Ik ga wel als eerste." Hij blies de lucifer uit en liep het duister in. Hier ben je veel vaker geweest, dacht ik bij mezelf. Voorzichtig (maar niet te langzaam want ik was bang de man kwijt te raken) liep ik de treden af. De muren langs de trap, waaraan ik me angstvallig vasthield, waren nat en mossig. Er leek geen einde aan de diepte te komen.
Plotseling stond de man stil. Hij hield zelfs even op met ademen, hoorde ik. Ik was doodsbenauwd, om eerlijk te zijn. Pas toen de man een opgelucht zuchtje liet horen en zelfs een tweede lucifer ontstak, voelde ik me weer wat geruster. Ik zag dat we op de laatste trede van de trap stonden; de gang liep nog zo'n twintig meter door en aan het eind was wéér een deur, nu een hele grote.
"We zijn er bijna", zei de man en blies de lucifer uit.
Het zou tijd worden, mompelde ik. De man maakte een fluistergebaar en liep naar de deur. Even bleef hij staan en toen duwde hij zacht tegen de deur. Help me even, gebaarde hij; ik duwde mee en met een licht gekraak ging de deur open, vrij soepel.

Ik moest even wennen aan het licht. Wat ik daarna zag, zal ik nooit meer vergeten.

De ruimte was zo groot als een dorpsplein. Vijf hoeken, met in elke hoek fel brandende fakkels. De vloer was van marmer, glad als parelmoer. In de muren zaten nissen met daarin beelden van heiligen (?) en vreemde figuren met slangen om hun nek en grijnzende gezichten. Het plafond (zo'n acht meter hoog, schat ik) zag eruit als in een druipsteengrot maar dan van menselijke makelij (het deed me denken aan een nachtmerriecreatie van Gaudi). In het midden van de ruimte stond een klein rond podium met een soort spreekgestoelte (een altaar?). Tegenover de deur, aan de andere kant van de ruimte, hing een plakkaat aan de muur, met een tekst erin gebeiteld:

Pour Lui qui est entre Nous

Ik was ademloos.
"Ik verbied u, ook maar één stap naar voren te zetten", zei de man. Ik zag dat hij het meende; er blonk angst in zijn ogen.
"Wat is dit?" vroeg ik hem.
"Dit is de ruimte die niet bestaat", zei hij.
"Wat gebeurt hier?"
"Dingen die niet mogelijk zijn."
"Waarom brengt u mij hier?"
"Omdat ik weet dat u gelooft wat u ziet."

Zoveel mysterieuze antwoorden waren me teveel; ik rilde alsof ergens een windvlaag vandaan kwam. Ik wilde terug.
"Kunt u me naar buiten brengen?" vroeg ik.
"Zoals u wilt", zei de man. We liepen terug de gang in, de man sloot de deur en alsof er niets gebeurd was gingen we, enigszins nachtblind (althans ik) terug naar boven. Elke stap omhoog was er één naar de vrijheid. Ik kon een gevoel van intense blijdschap niet onderdrukken toen de man de kleine deur aan het einde van de gang opendeed en we de hal van het appartement inliepen. Op de stoep, in het Parijse avondlicht, schudde de man mij de hand.
"Spreek hier met niemand over tenzij u dat noodzakelijk acht", zei hij. "Er zijn dingen die niet zomaar kunnen worden gezegd."

Waarvan akte. Men kan dit verhaal geloven of niet, maar het spookt al jarenlang door mijn hoofd en bij lezing van dit topic voelde ik dat ik het moest vertellen. Bij dezen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ringo op 14-09-2004 00:50:04 ]
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_21936042
ik krijg dus echt rillingen bij je verhaal.

dingen die niet mogelijk zijn???

angstaanjagende dingen vast. anders zou het plafond niet van menselijk makelij zijn.
  maandag 13 september 2004 @ 23:20:31 #63
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_21936100
Dus weet jij de ingang nog ?
pi_21936231
quote:
Op maandag 13 september 2004 23:20 schreef merlin693 het volgende:
truth meet parijs
ik moet trouwens de link naar dat boek dat je gepost heb onthouden voor als ik genoeg geld heb
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
  maandag 13 september 2004 @ 23:25:13 #65
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_21936248
quote:
Op maandag 13 september 2004 23:20 schreef merlin693 het volgende:
Pff, dat weet ik eigenlijk niet. Ik heb een sterk ontwikkeld richtingsgevoel maar die hele gebeurtenis heeft me nogal gedesoriënteerd. De ingang van de catacomben (de toeristenattractie dus) weet ik feilloos te vinden maar de uitgang is ergens anders (niet ver van de ingang vandaan). Vanaf daar ben ik, in het donker (8 uur 's avonds ergens in maart) met die vent meegelopen naar weer een andere plek (dat appartementencomplex dus).
Ik denk dat ik de route weer zou moeten lopen om op basis van geheugen en intuïtie de plek terug te vinden.
Overigens probeer ik me nu te herinneren hoe en van welke plek ik die avond weer terug naar mijn hotel ben gegaan.
pi_21937003
Ringo wanneer komt je boek uit?
  dinsdag 14 september 2004 @ 00:04:16 #67
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_21937180
hey ringo je kunt goed en spannend schrijven maar heb je mischien iets van foto's om een deel te bewijzen ?

[ Bericht 0% gewijzigd door merlin693 op 14-09-2004 00:27:38 ]
pi_21937880
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 00:04 schreef merlin693 het volgende:
hey ringo je kunt goed en spannend schrijven maar heb je mischien iets van foto's om een deel te bewijzen ?
het zou mij opzich niet verbazen als zo iets echt onder parijs zit
volgens een satanist waarmee ik in gesprek kwam op de verjaardag van een vriendin zit er een satamische tempel in het zuiden van limburg verstopt.
(als hij niet uit zijn nek zat te lullen dan) en als er daar 1 zit is er onder parijs genoeg ruimte om er ook minstens 1 verborgen te houden
maar dan geloof ik nog steeds niet dat het Iluminatie is
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
  dinsdag 14 september 2004 @ 00:49:18 #69
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_21938139
Ik begreep altijd dat de illuminati tegenstanders waren van de indoctrinatie van het geloof. Een stel mensen, veelal wetenschappers, die het niet eens waren met de denkbeelden van de kerk. Onderzoek, het zoeken naar waarheden op deze planeet en dergelijke vonden ze belangrijker en de kerk probeerde ze daarom uit te roeien. Satan betekent zover ik weet iets als tegenstander.

Lijkt me niet een groep die in een of andere zelf gebouwde kerk offers brengt zoals Satanisma vaak wordt gezien. Als ze dat wel doen, waar is het dan fout gegaan? Iemand meer info?
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  dinsdag 14 september 2004 @ 00:50:15 #70
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_21938151
Zullen we hier nog een optisch randje aan geven !

slecht weer

maar was de Eifel Toren bedoelt als een vrijmetselaar symbool voor het middelpunt der universum "foucaul pendulem"
  dinsdag 14 september 2004 @ 00:53:53 #71
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_21938196
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 00:49 schreef livEliveD het volgende:
Satan betekent zover ik weet iets als tegenstander.
De duivel is de engel die tegen de leugens van god in opstand kwam. Het is de dwarse revolutionair die in de krochten van de aarde moest onderduiken om aan de hemelse toornen te ontsnappen. Niks geen slechterik, gewoon iemand met een andere mening.
  dinsdag 14 september 2004 @ 00:59:57 #72
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_21938259
[sarcasme mode aan]

begrijp je nu waarom die "secret sociaty's" zo intersant zijn.....

[sarcasme mode uit]

ok denk zelf dat de genootschappen plaats hebben gemaakt voor de kartels...meer macht !

maar daarom is de oude bewoording nog niet als belachelijk af te doen (niet dat ik zeg dat jij dat direct doet hoor ! )
  dinsdag 14 september 2004 @ 01:09:22 #73
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_21938344
quote:
Op zondag 12 september 2004 00:05 schreef Aurora025 het volgende:
Abolition of all national governments.
Abolition of all religions except Satanism.
Abolition of the family.
Abolition of private property.
Abolition of inheritance by high inheritance taxes.
Abolition of patriotism.
Creation of the world government under the United Nations controlled by the Illuminati.
Brrrr, kennelijk houden ze niet van libertarisme. Eng zooitje lijkt me
Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
  dinsdag 14 september 2004 @ 01:15:25 #74
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_21938408
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 00:59 schreef merlin693 het volgende:
[sarcasme mode aan]
begrijp je nu waarom die "secret sociaty's" zo intersant zijn.....
[sarcasme mode uit]
ok denk zelf dat de genootschappen plaats hebben gemaakt voor de kartels...meer macht !

maar daarom is de oude bewoording nog niet als belachelijk af te doen (niet dat ik zeg dat jij dat direct doet hoor ! )
Neenee, het is niet zozeer een belachelijke gedachtengang of samenzweringstheorie. Het is wel vaak een vorm van wishful thinking, of de dingen mysterieuzer maken dan ze zijn. Die secret societies, elitaire kliekvorming, natuurlijk bestaat dat, geen twijfel over mogelijk. De enige manier om macht te vergaren is door het juiste selecte groepje om je heen te verzamelen en daar zo weinig mogelijk ruchtbaarheid aan geven, zodat je in stilte je plannetjes kunt uitbroeden. Dat is zo gegaan sinds het begin der tijden. Alleen: door zo gejaagd op zoek te gaan naar specifieke genootschappen (illuminati? Bilderberg? vrijmetselarij?) bereik je niet zoveel. Een naam is maar een dekmantel; de ware macht zit in de mensen zelf die in steeds andere constellaties hun opdrachten geven, complotten smeden, verraad plegen, naar winst en bezit en invloed jagen. Ik zei het al eerder in een ander topic, ietwat ironisch: je kunt ze herkennen aan hun anonimiteit.

Ik vergelijk dat jagen naar het grote Wereldgeheim een beetje met het jagen naar Osama Bin Laden: je vermoedt dat hij bestaat (die indruk wekt hij zelf), je wil hem vangen (maar weet niet waar je moet zoeken) en ondertussen zorgt hij (of heel iemand anders?) dat op andere plekken de dingen gebeuren die je eigenlijk had moeten voorkomen, mits je niet zo druk bezig was met het jagen naar die baardaap in de grotten van Afghanistan.
  dinsdag 14 september 2004 @ 02:42:04 #75
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21938970
Ringo..........................................

ik geloof dat ik er goed aan gedaan heb dit topic te openen.

deze info is ...onmisbaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')