abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 september 2004 @ 22:30:32 #26
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21889479
omdat ik weet dat illuminati zich onder anderre in parijs bevind.
vandaar.

en aangezien dit overeenkomt met bepaalde aanwijzingen

is het een mogeljikheid dat dit illuminati betrof.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zaterdag 11 september 2004 @ 23:15:37 #27
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_21890467
Het vrijheidsbeeld in new york is door franse vrijmetselaars aan amerika gegeven.
Het vrijheidsbeeld staat in werkelijkheid als alles andere dan voor vrijiheid.
Links: Vrijheidsbeeld in parijs

Symbol of Eternal Flame
When Diana, Princess of Wales, was murdered in the Pont de L~Alma Tunnel in Paris, the shrine to her, where people left flowers, became a large gold symbol of the very eternal flame held by the two Statues of Liberty, which just happened to be on top of the tunnel where her car crashed into the 13th pillar. Just a coincidence! On the island where she is said to be buried, they have placed yet another depiction of a lighted torch.

Arc de Triomphe
The Arc de Triomphe is placed at the centre of a circle from which 12 roads go out across Paris. On the road circle around the Arc de Triomphe are 12 points on the road making a 12-pointed star. Again the sun at the centre of the circle broken up into 12 segments

Arc-la-Defense
The main road going through this pattern is the famous Champs Elysees and when you follow this line you can see how planned it all is. When you stand underneath the Arc de Triomphe next to the 'eternal flame' of the unknown soldier, look in one direction, dead straight, and you see a big modern concrete arch in the distance.

Champ Elysees
When you turn and look the other way, again dead straight, you look down the Champs Elysees to the 3,200 year old Egyptian obelisk in the Place de Concorde.

Glass Pyramid
Beyond that in the same direct line you find another arch, similar to the Arc de Triomphe, but much smaller, and that, in turn, looks across to the big black glass pyramid built outside the Louvre Museum during the presidency of the 33rd degree Freemason, Francois Mitterrand. People were flabbergasted that anyone could build such an out-of-keeping structure alongside the beautiful architecture of the Louvre. The reason had nothing to do with architecture and everything to do with adding more power to the geometrical design of the city.
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
  zondag 12 september 2004 @ 00:05:01 #28
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_21891509
De ILLUMINATI:

The Astor Bloodline

The Bundy Bloodline

The Collins Bloodline

The Du Pont Bloodline

The Freeman Bloodline

The Kennedy Bloodline

The Li Bloodline

The Onassis Bloodline

The Reynolds Bloodline

The Rockefeller(Rockenfelder) Bloodline

The Rothschild(Rotesschild) Bloodline

The Russell Bloodline

The Duyn Bloodline

The Merovingian Bloodline
Merovingian (European Royal Families)

Interconnected families:

The Disney Bloodline

The Krupp Bloodline

The McDonald Bloodline

Doel van de Illuminati:

Abolition of all national governments.
Abolition of all religions except Satanism.
Abolition of the family.
Abolition of private property.
Abolition of inheritance by high inheritance taxes.
Abolition of patriotism.
Creation of the world government under the United Nations controlled by the Illuminati.

Zeer interessante link over de Illuminati.
http://www.greatdreams.com/reptlan/pindar.htm
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
  zondag 12 september 2004 @ 01:09:35 #29
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_21892583
quote:
Op zondag 12 september 2004 00:05 schreef Aurora025 het volgende:
Doel van de Illuminati:

Abolition of the family.
Abolition of patriotism.
Creation of the world government under the United Nations controlled by the Illuminati.
Al die punten gaan in tegen zaken die veel Amerikanen belangrijk vinden. Zou me niets verbazen als deze lijst voortkomt uit een aantal typisch amerikaanse angsten.
  zondag 12 september 2004 @ 01:53:57 #30
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21893191
amerika vreesd hun
Rusland vreesd hun
euroipa is gecontroleerd door hun

maar laten we het ontopic houden

er zijn een aantal locaties in Parijs waar illuminati zouden samenkomen.
waaronder ondergronds.

er was ook een chapel , de naam ben ik even kwijt , (een grote herkenbare chapel)
dat een illuminati geschiedenis zou hebben

weet iemand heir iets vanaf?

en verder over de frottenstelsels?
pi_21894691
quote:

volgens sommige christennen is alles wat niet aan hun beeld van het christendom voldoet afkomstig van satan dus satanistisch
aangezien dit veelal de meer extremere stromingen zijn afschaving van deze groepen zou mischien niet eens zo heel slecht zijn voor de wereld

Abolition of the family.
dezelfde organisaties hebben te melden dat bijvoorbeeld het homo huwlijkde status van een normaal gezin inclusief een groot gedeelte van de geschijden christelijke families die bij de stroming horen

klinkt als het oude spook der comunisme wat natuurlijk in een land als de V.S. decenia de grootste vijand is geweest

wie heeft hier het meest onder te lijden mensen in arbijders wijken of iemand als Bush of andere rijke families die bij de Iluminatie zouden horen

Abolition of patriotism.
gaat het hier over nationalisme als in gewoon normale liefde voor het vaderland.
of het beeld van de patriot dat soms geschetst wordt van de joods/christelijke amerikaan die in een van de vele milities zit die er soms wat extreme denkbeelden op n kunnen houden

dit staat ook te lezen op sites die het algehele beeld geven dat ze zelf de staat tot een soort christelijk Iran willen omvormen
Iluminatie lijkt me dan een beter alternatief
en wat heeft dit trouwens te maken met een artikel over een doe het zelf bioscoop+bar onder parijs.
als je wellis op een feest in een kraak pant komt zie ju ook best goede geluidsinstalaties + bar
een bioscoop lijkt me goedkoper
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
  zondag 12 september 2004 @ 06:02:31 #32
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_21896250
Ik heb zelfs eens een docu gezien over een team in parijs wat de fragile gangen beloopt om de zwakke punten met beton te versterken !.
pi_21898765
Wij zijn Illuminati, we houden van slechte films en schamen ons daarvoor. Dus do not try to find us, mkay?
For being Rude is the only way
  zondag 12 september 2004 @ 17:47:34 #34
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_21905881
Mss een stomme vraag hoor maar waarom zo'n aparte plek om samen te komen? Waarom geen stichting ofzo in het leven roepen en gewoon ergens een ruimte afhuren en daar over dingen praten? Geen mens die daar iets achter zou zoeken.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_21906410
quote:
Op zondag 12 september 2004 17:47 schreef livEliveD het volgende:
Mss een stomme vraag hoor maar waarom zo'n aparte plek om samen te komen? Waarom geen stichting ofzo in het leven roepen en gewoon ergens een ruimte afhuren en daar over dingen praten? Geen mens die daar iets achter zou zoeken.
dat is zo burgerlijk
en je kan met zijn alle gewoon het feest voortzetten zolang het duurt zonder dat iemand er last van heeft.
en het scheelt in de huur
om te zien wat voor een volk het gedaan heeft moet je gewoon het dichtsbijzijnde kraakpant binnen wandellen
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
pi_21907082
quote:
Op zondag 12 september 2004 18:10 schreef -Beestje- het volgende:

[..]

dat is zo burgerlijk
en je kan met zijn alle gewoon het feest voortzetten zolang het duurt zonder dat iemand er last van heeft.
en het scheelt in de huur
om te zien wat voor een volk het gedaan heeft moet je gewoon het dichtsbijzijnde kraakpant binnen wandellen
ik denk dat hij op de al eeuwen bestaande club als de illuminati doelt.

tenzij bij de volgende doelen:
quote:
Doel van de Illuminati:

Abolition of the family.
Abolition of patriotism.
ook het oplopen van longontsteking tijdens nachtelijke bezoeken aan een ondergrondse thuisbioscoop hoort...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_21907286
quote:
De ILLUMINATI:
Ik ben geschokt:
quote:
These are the top of the Illuminati organization. These are the people that really run this world. The most powerful is Marquis de Libeaux then
followed by the Rothschild's {Bauer}, Bruce, Cavendish {Kennedy}, deMedici, Hanover, Hapsburg, Krupps, Plantagenet, Rockefeller, Romanov, Sinclair/ St. Clair, Warburg {delBanco}, and Windsor families. These are the families that run the NWO and all the stooges that work for them. They all worship Satan and they all take part in human sacrifice and ritual child abuse. If you do your own research you will see that these families have "bred themselves since ancient times and they are obsessed with keeping their bloodlines "pure". These are the sickest people on this planet [...]
quote:
In Minneapolis, a gifted psychic lady told me she sees people in power, like Henry Kissinger, George Bush, and Hillary Clinton, turn into reptilians all the time.
[...]
Arizona told me how the Queen and Queen Mother regularly sacrifice babies and adults at many ritual centres, including Castle in Balmoral, Scotland, where they were staying at the time Diana was ritually murdered in Paris.The royal family involved in human sacrifice was fantastic enough, but here again came the constantly repeated theme. She described how, during the rituals, these people shape-shift into reptiles
Nu ben ik erg skeptisch.. maar dit is toch wel het meest vergezochte, spectaculairste, fantastische verhaal wat ik ooit heb gelezen... En dan ben ik nog maar op de helft van die mega-lange pagina.. Daar zijn de voor de elite, door spionagevliegtuigjes gefilmde, holografisch gecloakte kruisraketten in het WTC niets bij..
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_21918294
Zoals sommigen hier vraag ik mij idd ook af waarom meteen de Illuminati wordt genoemd.

Als het echt is, is het niet zo heel onlogisch dat er meteen een kudde agenten op wordt gezet, aangezien er een heleboel schedels liggen. Daar zetten ze idd niet twee agentjes op, maar dat betekent nog niet dat de Illuminati ermee te maken heeft.
Ze trekken niet alleen een kudde agenten uit de kast voor de Illuminati hoor.

Je hebt namelijk ook gewone psycho's in de wereld die graag samen onder de grond een drankje nuttigen met wat zwarte kaarsjes en schedels erbij. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_21918352
quote:
Op maandag 13 september 2004 09:51 schreef MUUS het volgende:
Zoals sommigen hier vraag ik mij idd ook af waarom meteen de Illuminati wordt genoemd.

Als het echt is, is het niet zo heel onlogisch dat er meteen een kudde agenten op wordt gezet, aangezien er een heleboel schedels liggen. Daar zetten ze idd niet twee agentjes op, maar dat betekent nog niet dat de Illuminati ermee te maken heeft.
Ze trekken niet alleen een kudde agenten uit de kast voor de Illuminati hoor.

Je hebt namelijk ook gewone psycho's in de wereld die graag samen onder de grond een drankje nuttigen met wat zwarte kaarsjes en schedels erbij. .
de gangen onder Parijs staan bekend om de schedels.. Oude steengroeven onder de stad zijn gebruikt als begraafplaats en heten nu de catacombes... Heeft helemaal neits met de illuminati te meken, tenzijn de schedels van alle geofferde kindertjes zijn...
C. Sagan
pi_21918432
quote:
Op maandag 13 september 2004 09:55 schreef The_stranger het volgende:

[..]

de gangen onder Parijs staan bekend om de schedels.. Oude steengroeven onder de stad zijn gebruikt als begraafplaats en heten nu de catacombes... Heeft helemaal neits met de illuminati te meken, tenzijn de schedels van alle geofferde kindertjes zijn...
Schiet me ineens te binnen dat ik daar heel lang geleden wel eens ben geweest, volgens mij. .

En al zijn het schedeltjes van geofferde kindjes, dan nog hoeft de Illuminatie er niets mee te maken te hebben, The_stranger! .
Oi!
pi_21918608
quote:
Op maandag 13 september 2004 10:00 schreef MUUS het volgende:

[..]

Schiet me ineens te binnen dat ik daar heel lang geleden wel eens ben geweest, volgens mij. .

En al zijn het schedeltjes van geofferde kindjes, dan nog hoeft de Illuminatie er niets mee te maken te hebben, The_stranger! .
wel als je de link van aurora025 mag geloven...

De ILLUMINATI:
quote:
These are the top of the Illuminati organization. These are the people that really run this world. The most powerful is Marquis de Libeaux then
followed by the Rothschild's {Bauer}, Bruce, Cavendish {Kennedy}, deMedici, Hanover, Hapsburg, Krupps, Plantagenet, Rockefeller, Romanov, Sinclair/ St. Clair, Warburg {delBanco}, and Windsor families. These are the families that run the NWO and all the stooges that work for them.They all worship Satan and they all take part in human sacrifice and ritual child abuse. If you do your own research you will see that these families have "bred themselves since ancient times and they are obsessed with keeping their bloodlines "pure". These are the sickest people on this planet [...]
quote:In Minneapolis, a gifted psychic lady told me she sees people in power, like Henry Kissinger, George Bush, and Hillary Clinton, turn into reptilians all the time.
[...]
Arizona told me how the Queen and Queen Mother regularly sacrifice babies and adults at many ritual centres, including Castle in Balmoral, Scotland, where they were staying at the time Diana was ritually murdered in Paris.The royal family involved in human sacrifice was fantastic enough, but here again came the constantly repeated theme. She described how, during the rituals, these people shape-shift into reptiles
C. Sagan
pi_21918804
quote:
Op maandag 13 september 2004 10:13 schreef The_stranger het volgende:

[..]

wel als je de link van aurora025 mag geloven...

De ILLUMINATI:
[..]
Weet ik, weet ik. . Ik bedoelde dat er ook 'gewone' psycho's rondlopen die kinderen vermoorden.

Niet dat ik geloof dat de Illuminati mensen offert, but you get the picture.

Maar waar de illuminati ineens vandaan komt in dit topic snap ik niet. Nou ja, snap ik wel, maar het is imo onterecht om dat er nu (weer) bij te halen.
Oi!
pi_21918866
quote:
Op maandag 13 september 2004 10:29 schreef MUUS het volgende:

[..]

Weet ik, weet ik. . Ik bedoelde dat er ook 'gewone' psycho's rondlopen die kinderen vermoorden.

Niet dat ik geloof dat de Illuminati mensen offert, but you get the picture.

Maar waar de illuminati ineens vandaan komt in dit topic snap ik niet. Nou ja, snap ik wel, maar het is imo onterecht om dat er nu (weer) bij te halen.
agree...
C. Sagan
  maandag 13 september 2004 @ 15:51:08 #44
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21924813
daar gaat het niet over.

maar dat de illuminati zich onder andere vooral schuilhoud in parijs

is het een mogelijkheid dat ze ook in die tunnels zaten , aangezien ook de vreemde details ... , is het de bedoeling dat item te onderzoeken , en niet te discuseren of het aannemelijk is , want niks is aannemelijk.

dat houd de topic alleen maar op.

agree?
pi_21924961
als je totnutoe ziet hoe "ze" hun rommel achterlaten , denk ik eerlijk gezegd niet dat er hier een verband zou kunnen zijn.
Dan hadden ze de tunnels wel opgeblazen en laten instorten
Of er een vliegtuig in laten crashen ^^
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_21924970
quote:
Op maandag 13 september 2004 15:51 schreef BaajGuardian het volgende:
daar gaat het niet over.

maar dat de illuminati zich onder andere vooral schuilhoud in parijs

is het een mogelijkheid dat ze ook in die tunnels zaten , aangezien ook de vreemde details ... , is het de bedoeling dat item te onderzoeken , en niet te discuseren of het aannemelijk is , want niks is aannemelijk.

dat houd de topic alleen maar op.

agree?
ik las niks in het artikel dat ik erg vreemd vond
behalve dan dat ze ineens begonnen over de miljoenen netjes opgestapelde oude lijken die schijnbaar geen link hadden met de rest van het artikel

nu ik het nog een keer doorlees zie ik dat dat het enige gedeelte is dat open is voor het publiek onder begelijding

[ Bericht 7% gewijzigd door -Beestje- op 13-09-2004 16:10:03 ]
pi_21925193
Als er illuminati zijn, is het hoogst waarschijnlijk dat ze Parijs als hoofdkwartier hebben. De stad is inderdaad één groot geometrisch heiligdom. Als ik echter een Illuminatus was, zou ik niet in een tochtige grot gaan zitten, dan had ik de beschikking over veel betere locaties. Het louvre bijvoorbeeld.

PS BaajGuardian, misschien moet je je posts eerst even doorlezen voordat je ze neerzet. Je maakt echt hele erge taalfouten.
  maandag 13 september 2004 @ 16:06:21 #48
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21925224
nudan , het begon aan mijn kant met de tunnels , maar het topic gaat iig over de illuminati in parij

aurora haalde ook wat interresant matriaal aan , heeft men dat al wat bekeken?

dat illuminati vooral in parijs zit is al een feit.
de bloodlines zitten er als vliegen op jus.
  maandag 13 september 2004 @ 16:10:47 #49
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21925345
stigchel , ik ben niet gramaticaal geschoold.
dus al lees ik mijn posts 100x door , dan nog staan ze vol van zogenaamde fouten

het gaat erom dat men begrijpt wat er staat
niet dat alles perfect staat.

iklet er genoeg op , als ik bewust een foutje maak , = backspace en verbeter.

meer kan ik niet doen

ontopic : aye , een geometrisch heiligdom , zoals aurora al liet zien.
ik denk dat het matriaal wat hij geeft , interresant genoeg is om een dag voor vrij te maken
  maandag 13 september 2004 @ 16:23:05 #50
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_21925690
nogmaals wat leesvoer voor de geintereseerde !
quote:
Talisman - Sacred Cities, Secret Faith
http://www.talismanthebook.com/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')