quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:56 schreef Bupatih het volgende:
Wie de neuk is Qroupouque?
quote:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | Geachte aanwezigen (en ook een beetje de afwezigen), Bedankt voor jullie steun. Zonder jullie had ik het nooit gered. Elke maand zat ik er weer dichtbij. Maar de eer ging de ene keer naar DePresident en de andere keer naar Croupouque. Waarvan hulde! Maar vandaag was het eindelijk zover. Ik, Bupatih, voor eeuwig vastgelegd op de Fok! Wall of Fame! En met deze mooie prijs, zullen deuren zich automatisch voor mij openen Deuren naar plekken waar ik nog nooit ben geweest. Ik zal, als Fok! Wall of Fame-winnaar, ambassadeur zijn in Afrika. Ik zal daar strijden tegen honger en armoede. Ik zal mijn bekendheid gebruiken om arme kindertjes met dikke rijstbuikjes een toekomst te geven. Een toekomst, net als jij en ik. Een toekomst die mede mogelijk is gemaakt vanwege jullie steun. Jullie stem. Jullie keuze. En ik meen het, uit de grond van mijn hart, als ik zeg dat ik jullie voor eeuwig en altijd dankbaar ben. En tsja..Wat kan ik zeggen..Het waren 2 fantástische dagen! |
het was ook weer een erg slap planquote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:31 schreef Bosbeetle het volgende:
De wall is geupdate !
Nou is het is wel een illuster 5 tal geworden!
hierbij deel ik ook mede dat wegens onsuccesvolheid de wall of fame niet geprolongeerd wordt naar 2005 dus dit was het dan !
Hangen.quote:
DePresident bij de incrowd.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:43 schreef dingendoener het volgende:
en hoe wordt je verkozen???? ooh wacht ik weet het al: als je bij de incrowd hoort kom je er wel een keer in... we gaan ze gewoon 1 voor 1 af... als we ze allemaal gehad hebben beginnen we toch gewoon op nieuw met het vieren van hoe tof wijzelf zijn...!
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:28 schreef Tokay het volgende:
Maar...ik sta er nog niet bij...
En ik zal er dus ook nooit meer tussen kunnen staan...![]()
helaasch tokay maar je blijft Okay natuurlijk !quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:28 schreef Tokay het volgende:
Maar...ik sta er nog niet bij...
En ik zal er dus ook nooit meer tussen kunnen staan...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |