Was ik dat maar vergeten. Toen was het ook al een kwal.quote:Op zaterdag 11 september 2004 16:44 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Dus omdat ie nu geest is is hij verschrikkelijk en al die jaren er voor dan?
Babe , Laura helpen , Robin helpen enz.
Zeker allemaal vergeten.
Hahahaquote:Op zondag 12 september 2004 11:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Een paar interessante Inge Schrama weetjes.
- Ze is nooit straalbezopen, dat vindt ze niet leuk.
- Ze krijgt zweetvoeten van de schoenen die Sjors draagt.
- Ze neust in de telefoon van haar vriend (de zanger van The Sheer).
- Ze draagt kanten broekjes en strings.
- Haar borsten meten de ene keer 75B, de andere keer 70C.
- Ze heeft een keer met een meisje gezoend.
- Na 2 weken had ze al seks met haar vriend.
- Ze heeft een keer een one night stand gehad, maar daar staat ze niet meer achter.
- Ze scheert haar schaamhaar (Inge Schaamhaar..) in een streepje, maar soms schiet ze uit. Dan wordt het een bliksemschicht.
Hier kan ik me bij Sjors dus echt niks van voorstellen hequote:Op zondag 12 september 2004 11:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Een paar interessante Inge Schrama weetjes.
- Ze draagt kanten broekjes en strings.
- Haar borsten meten de ene keer 75B, de andere keer 70C.
- Ze heeft een keer met een meisje gezoend.
- Na 2 weken had ze al seks met haar vriend.
- Ze heeft een keer een one night stand gehad, maar daar staat ze niet meer achter.
- Ze scheert haar schaamhaar (Inge Schaamhaar..) in een streepje, maar soms schiet ze uit. Dan wordt het een bliksemschicht.
Zodat jij ze op die site van je kan zetten zeker?quote:Op zondag 12 september 2004 15:32 schreef erwinggg het volgende:
heej iedereen wie heeft die fotos van gtst personen alleen?
willen jullie die hier ff plaatsen pliese?
quote:Op zondag 12 september 2004 15:34 schreef erwinggg het volgende:
nee, dat mag niet eens van rtl
Voor mezelf
De band tussen de koppels die aan het tournament meedoen, moet dus ook aan deze omschrijving voldoen.quote:vete (de ~, ~n/~s)
1 traditionele, blijvende vijandschap => haat en nijd, moord en doodslag
Inderdaad, want er zijn heel weinig vijanden geweest.quote:Op zondag 12 september 2004 15:45 schreef Svensational het volgende:
Nou, dan ben je snel klaar dus
Als je het hebt ober "Moord en doodslag" wel jaquote:Op zondag 12 september 2004 15:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Inderdaad, want er zijn heel weinig vijanden geweest..
quote:Op zondag 12 september 2004 15:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je het hebt ober "Moord en doodslag" wel ja
quote:Op zondag 12 september 2004 15:51 schreef BVO het volgende:
[..]. Dat is metaforisch.
Het gaat meer om de eerste omschrijving "traditionele, blijvende vijandschap"
En daarvan zijn er wél veel geweest.
Ik zei dat ze aan de omschrijving moeten voldoen. De omschrijving in deze is "traditionele, blijvende vijandschap", dat geïllustreerd wordt door het metaforisch gebruikte "haat en nijd, moord en doodslag".quote:Op zondag 12 september 2004 15:55 schreef Svensational het volgende:
[..]Je zegt eerst dat ze aan al die punten moeten voldoen, maar dan toch ineens weer niet
Of je begreep gewoon niet wat ik zei, want ik was vrij duidelijk geloof ik.quote:Op zondag 12 september 2004 16:03 schreef Svensational het volgende:
Niks metaforisch, je houdt je gewoon niet aan je eigen (!) regels. Denk niet dat iemand dat Tournament serieus gaat nemen
Ja, ik ook toch?quote:Op zondag 12 september 2004 16:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Of je begreep gewoon niet wat ik zei, want ik was vrij duidelijk geloof ik..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |