Wat ben jij nou weer. Ludo en Janine uit gtst wil je gtst kapot maken ofzo.quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:11 schreef digispeed het volgende:
[..]
helemaal mee eens, als Sjors echt evil wordt mag ze van mij Ray, Ludo en Janine alle 3 koud laten maken (wel op deMartine en Frits-stijl)
dat is nog onbekend.... maar het lijkt me wel logisch ja...quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:36 schreef Noa-lynn het volgende:
Waar is ludo heen dan; rozenboom?
Moet ie bij Martine intrekkenquote:Op vrijdag 10 september 2004 21:36 schreef Noa-lynn het volgende:
Waar is ludo heen dan; rozenboom?
Sorry geen caps... en nu ook ff geen zin in volledige samenvatting te typen ( mijn ogen vallen steeds dicht )quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:41 schreef Noa-lynn het volgende:
En jullie hadden het over Ludo en de Tango.Is het weer goed tussen Ludo en Janine.Geloof er niks van!Of dacht Ludo terug aan vroeger ofzo?En jullie hadden het over een relatie tussen Valerie en Ludo?
Kortom,heeft er iemand een volledige samenvatting.En heeft er iemand de laatste dagen gecapt?
quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:11 schreef Apok het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
op GTST
quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:55 schreef Noa-lynn het volgende:
Heeft iemand anders gecapt en Dunn0w voor als je soms in slaap valt,welterusten!
Dit is, ik bedoel dit was trouwens het tweede grote huis van Ludo, hiervoor had hij een ander groot huis maar toen is hij door de zamenzwering van Dian, Huib en Bowien failliet gegaan.quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:24 schreef Frey het volgende:
Ik hoop maar dat Ludo het huis nog terug krijgt. Als ik Nick was, kocht ik toch gewoon het huis.
En Anita Dendermonde was kaal, had een snor en rookte sigaren tochquote:Op zaterdag 11 september 2004 00:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb jullie help nodig.
Daantje Mus had een baard, toch?
Herinner me er niet aan. ;').quote:Op zaterdag 11 september 2004 00:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb jullie help nodig.
Daantje Mus had een baard, toch?
Niet.quote:Op zaterdag 11 september 2004 00:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En Anita Dendermonde was kaal, had een snor en rookte sigaren toch![]()
Geld ook voor Pascalle, ze zette Ray opzij voor Benjamin, Benjamin voor Dennis en ze wilde vervolgens ook op reis gaan.quote:Op zaterdag 11 september 2004 00:09 schreef Frey het volgende:
Daantje muts was ook een rare.
Ze zet Stefano opzij voor Benjamin, dan Benjamin voor Dennis en uiteindelijk gaat ze alleen op reis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |