haha die homo met te ze site wie gelooft hemquote:Op maandag 13 september 2004 21:07 schreef 007_Danny het volgende:
Rosa is trouwens voor altijd weg ... Volgens geruchten groeten erwin van gtstnews
En wie er smaak heeft en niet alles voor zoete koek slikt.quote:Op maandag 13 september 2004 21:38 schreef Frey het volgende:
Tja, misschien dat nu naar boven komt wie de echte fans zijn![]()
Ik vind twee zieken nou niet bepaald infantielquote:Op maandag 13 september 2004 21:33 schreef gimme.shelter het volgende:
Het zal wel aan mij liggen. Ben net terug van vakantie en wat een onzin is GTST geworden. Je zit te kijken naar een spook en twee zieken, dat valt toch niet serieus te bekijken?? Ben echt al jaren vatse kijker, maar dit is mij te infantiel.Enfin, jammer. Maar ben ik hier de enige??
Nee, hij blijft er nog minstens een maand in.quote:Op maandag 13 september 2004 21:40 schreef dunn0w het volgende:
Maar dat benjamin is nu toch voorbij?
That's soap. Live with it.quote:Op maandag 13 september 2004 21:39 schreef BVO het volgende:
[..]
En wie er smaak heeft en niet alles voor zoete koek slikt.
Je kan veel zeggen, maar wat ze nu laten zien is gewoon kut. Klaar.
Fan wil niet zeggen dat je alle dingen die gebeuren zomaar leuk vindt, 'omdat je nou eenmaal fan bent'.quote:Op maandag 13 september 2004 21:38 schreef Frey het volgende:
Tja, misschien dat nu naar boven komt wie de echte fans zijn![]()
Aha ok.... thnxquote:Op maandag 13 september 2004 21:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, hij blijft er nog minstens een maand in.
Hij zal via Dorothea en Laura Goverts geheim de wereld in helpen.
Ik ben het er niet mee eens, ik vind dit seizoen wel goed op 1 ding na.quote:Op maandag 13 september 2004 21:34 schreef BVO het volgende:
Nee, ik ben het er helemaal mee eens.
Nee hoor. 'That's GTST' kan je beter zeggen.quote:Op maandag 13 september 2004 21:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
That's soap. Live with it.
Dorothea zelf vind ik wel leuk, had me leuk geleken wanneer er via haar een nieuwe familie de serie in zou komen. Gaat denk ik niet gebeuren, aangezien ze zoekende is.quote:Op maandag 13 september 2004 21:43 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Aha ok.... thnx
dorathea en laura =![]()
Je haalt me de woorden uit de mond. Ik denk echt dat ze denken met een paar gekken te maken te hebben.quote:Op maandag 13 september 2004 21:48 schreef gimme.shelter het volgende:
dit is echt een belediging voor de intelligentie van de kijker.
Nee hoor. In andere soaps kom je zulke onrealistische dingen ook tegen.quote:Op maandag 13 september 2004 21:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee hoor. 'That's GTST' kan je beter zeggen.
Hoe vaak hebben ze zo'n flauw geestenlijntje nu al niet gedaan? Echt totáál niet origineel meer en ontzettend irritant.
misschien val je gewoon buiten de doelgroepquote:Op maandag 13 september 2004 22:03 schreef gimme.shelter het volgende:
Gelukkig ben ik dan niet de enige!! Ga me maar weer verheugen op de start van de Sporanos. Maar toch is het raar, kijk al de hele tijd naar GTST, mijn man niet, maar ik schaamde me vandaag echt dat we moesten wachten met eten voor deze onzin. Ik leek wel een vijf jaar oude kleuter die nog dit moest zien. Voortaan maar gewoon om 20 uur eten..jammer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |