Minder bier en meer wiskey? Slecht planquote:Op vrijdag 10 september 2004 17:13 schreef Scheepschroef het volgende:
Damnit, ik heb nog steeds een beetje een kater.
Ik begin steeds meer te overwegen minder bier te drinken, dit is niet leuk![]()
Gewoon bier blijven drinken, dan krijg je ook geen katerquote:Op vrijdag 10 september 2004 17:13 schreef Scheepschroef het volgende:
Damnit, ik heb nog steeds een beetje een kater.
Ik begin steeds meer te overwegen minder bier te drinken, dit is niet leuk![]()
Heb ik op Lowlands toegepast ja...quote:Op vrijdag 10 september 2004 17:29 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Gewoon bier blijven drinken, dan krijg je ook geen kater
En, werkte het?quote:Op vrijdag 10 september 2004 17:45 schreef Scheepschroef het volgende:
[..]
Heb ik op Lowlands toegepast ja...![]()
Waarschijnlijk geen kater, maar wel zijn maaginhoud over z'n slaapzak in z'n tentquote:Op vrijdag 10 september 2004 18:16 schreef BazzoS het volgende:
[..]
En, werkte het?
*Streep door wat niet van toepassing is.quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:22 schreef Scheepschroef het volgende:
Werkte perfect, alhoewel ik op dag 3 wel wat minder dronk.
Wakker, hmmmz, beetje koppijn, droog, ksssscht... Palmpje/Grolschje* open
brandquote:Op vrijdag 10 september 2004 18:44 schreef D-Devil het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]. Feest, kan ik die weer in de auto gaan zetten dit weekend
.
Ik dacht dat je angel eyes wou? maar dit lijken wel heldere lampen?quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:44 schreef D-Devil het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]. Feest, kan ik die weer in de auto gaan zetten dit weekend
.
quequote:Op vrijdag 10 september 2004 18:53 schreef BoJo het volgende:
pff ik ben kapot
naja "werken", heb hele week training gehad. Ben niet gewend van 9u tot 17u ergens te zijn zonder 86 uitvaluren en roostervrije dagen.quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:55 schreef Xtreem het volgende:
[..]
que
van *ril* werken?
Ja, maar als dan ook goedquote:Op vrijdag 10 september 2004 18:52 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ik dacht dat je angel eyes wou? maar dit lijken wel heldere lampen?
ik heb ff gemist in wat voor auto je rijdquote:Op vrijdag 10 september 2004 18:58 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ja, maar als dan ook goed. Die angel eye's kosten 300 euro, en deze set 100.
Als ik er wat luxer bij zit dan komt dat er wellicht vanzelf weer van.
Eind deze maand nog deze uitlaat..
[afbeelding]
En een lucht filter kit van piper cross. Of K&N kit als er geen piper cross is voor een C16XE blok.
Leuk uitlaatjequote:Op vrijdag 10 september 2004 18:58 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ja, maar als dan ook goed. Die angel eye's kosten 300 euro, en deze set 100.
Als ik er wat luxer bij zit dan komt dat er wellicht vanzelf weer van.
Eind deze maand nog deze uitlaat..
[afbeelding]
En een lucht filter kit van piper cross. Of K&N kit als er geen piper cross is voor een C16XE blok.
quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
naja "werken", heb hele week training gehad. Ben niet gewend van 9u tot 17u ergens te zijn zonder 86 uitvaluren en roostervrije dagen.![]()
thanx, ik mis toch wel een beetje het chauffeuren. Naja eigenlijk alleen de rust ervan, maar dat begon ook wel te vervelen... hmmmquote:Op vrijdag 10 september 2004 19:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]Weer eentje die 'het echte, harde leven' in gaat
succes
gisteren mooi 13,75 uur7.45 tot 21.30, 200 km gereden in... dezelfde laguna
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |