Minder bier en meer wiskey? Slecht planquote:Op vrijdag 10 september 2004 17:13 schreef Scheepschroef het volgende:
Damnit, ik heb nog steeds een beetje een kater.
Ik begin steeds meer te overwegen minder bier te drinken, dit is niet leuk![]()
Gewoon bier blijven drinken, dan krijg je ook geen katerquote:Op vrijdag 10 september 2004 17:13 schreef Scheepschroef het volgende:
Damnit, ik heb nog steeds een beetje een kater.
Ik begin steeds meer te overwegen minder bier te drinken, dit is niet leuk![]()
Heb ik op Lowlands toegepast ja...quote:Op vrijdag 10 september 2004 17:29 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Gewoon bier blijven drinken, dan krijg je ook geen kater
En, werkte het?quote:Op vrijdag 10 september 2004 17:45 schreef Scheepschroef het volgende:
[..]
Heb ik op Lowlands toegepast ja...![]()
Waarschijnlijk geen kater, maar wel zijn maaginhoud over z'n slaapzak in z'n tentquote:Op vrijdag 10 september 2004 18:16 schreef BazzoS het volgende:
[..]
En, werkte het?
*Streep door wat niet van toepassing is.quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:22 schreef Scheepschroef het volgende:
Werkte perfect, alhoewel ik op dag 3 wel wat minder dronk.
Wakker, hmmmz, beetje koppijn, droog, ksssscht... Palmpje/Grolschje* open
brandquote:Op vrijdag 10 september 2004 18:44 schreef D-Devil het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]. Feest, kan ik die weer in de auto gaan zetten dit weekend
.
Ik dacht dat je angel eyes wou? maar dit lijken wel heldere lampen?quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:44 schreef D-Devil het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]. Feest, kan ik die weer in de auto gaan zetten dit weekend
.
quequote:Op vrijdag 10 september 2004 18:53 schreef BoJo het volgende:
pff ik ben kapot
naja "werken", heb hele week training gehad. Ben niet gewend van 9u tot 17u ergens te zijn zonder 86 uitvaluren en roostervrije dagen.quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:55 schreef Xtreem het volgende:
[..]
que
van *ril* werken?
Ja, maar als dan ook goedquote:Op vrijdag 10 september 2004 18:52 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ik dacht dat je angel eyes wou? maar dit lijken wel heldere lampen?
ik heb ff gemist in wat voor auto je rijdquote:Op vrijdag 10 september 2004 18:58 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ja, maar als dan ook goed. Die angel eye's kosten 300 euro, en deze set 100.
Als ik er wat luxer bij zit dan komt dat er wellicht vanzelf weer van.
Eind deze maand nog deze uitlaat..
[afbeelding]
En een lucht filter kit van piper cross. Of K&N kit als er geen piper cross is voor een C16XE blok.
Leuk uitlaatjequote:Op vrijdag 10 september 2004 18:58 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ja, maar als dan ook goed. Die angel eye's kosten 300 euro, en deze set 100.
Als ik er wat luxer bij zit dan komt dat er wellicht vanzelf weer van.
Eind deze maand nog deze uitlaat..
[afbeelding]
En een lucht filter kit van piper cross. Of K&N kit als er geen piper cross is voor een C16XE blok.
quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
naja "werken", heb hele week training gehad. Ben niet gewend van 9u tot 17u ergens te zijn zonder 86 uitvaluren en roostervrije dagen.![]()
thanx, ik mis toch wel een beetje het chauffeuren. Naja eigenlijk alleen de rust ervan, maar dat begon ook wel te vervelen... hmmmquote:Op vrijdag 10 september 2004 19:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]Weer eentje die 'het echte, harde leven' in gaat
succes
gisteren mooi 13,75 uur7.45 tot 21.30, 200 km gereden in... dezelfde laguna
![]()
Opel Corsa B 1.6quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb ff gemist in wat voor auto je rijd![]()
Uhm, dat schijnt dus niet zo te zijn, iemand met persoonlijke ervaring had dus ook de KAT eruit gehaald met deze pijp, het was echter veel te asociaal om mee rond te rijden, dus ik hoop dat ik daarmee wel kan leren leven, dan vervang ik volgende maand de middendemper met katalysator door een pijp met een bochtquote:Op vrijdag 10 september 2004 19:01 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Leuk uitlaatjeMaar als je alleen de einddemper vervangt valt het geluid nog reuze mee toch?
bleeeeeeeeerrrrrquote:Op vrijdag 10 september 2004 19:05 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Opel Corsa B 1.6
[..]
Uhm, dat schijnt dus niet zo te zijn, iemand met persoonlijke ervaring had dus ook de KAT eruit gehaald met deze pijp, het was echter veel te asociaal om mee rond te rijden, dus ik hoop dat ik daarmee wel kan leren leven, dan vervang ik volgende maand de middendemper met katalysator door een pijp met een bocht.
.
Mijn slopel, wat doe jequote:Op vrijdag 10 september 2004 19:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
bleeeeeeeeerrrrr![]()
terecht.quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
thanx, ik mis toch wel een beetje het chauffeuren.
Euh, dat wachten is soms wel lang (ik heb gisteren gvd een dik uur extra (!) in een verlaten parkeergarage gezeten. Geen radio, geen telefoon, en omdat er meerdere ingangen waren kon ik niet naar buitenquote:Naja eigenlijk alleen de rust ervan, maar dat begon ook wel te vervelen... hmmm![]()
quote:ik mis het eigenlijk toch niet zo![]()
Corsa, kijk maar naar de koplampenquote:Op vrijdag 10 september 2004 19:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb ff gemist in wat voor auto je rijd![]()
Ik ga binnenkort auto's op en neer rijden voor een verhuurder, benieuwd of dat bevaltquote:Op vrijdag 10 september 2004 19:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
thanx, ik mis toch wel een beetje het chauffeuren. Naja eigenlijk alleen de rust ervan, maar dat begon ook wel te vervelen... hmmmik mis het eigenlijk toch niet zo
![]()
spuit 5,5quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:08 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Corsa, kijk maar naar de koplampen
Oja, niet het nieuwste type, maar die daarvoor, B ofzo?
een stuk sneller, vooral onderin toeren, en een bult herrie (lees: Kolereherrie)quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:05 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Opel Corsa B 1.6
[..]
Uhm, dat schijnt dus niet zo te zijn, iemand met persoonlijke ervaring had dus ook de KAT eruit gehaald met deze pijp, het was echter veel te asociaal om mee rond te rijden, dus ik hoop dat ik daarmee wel kan leren leven, dan vervang ik volgende maand de middendemper met katalysator door een pijp met een bocht.
.
parttime? en zo ja: hoe ben je daar aan gekomen?quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:09 schreef Scheepschroef het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort auto's op en neer rijden voor een verhuurder, benieuwd of dat bevalt
lekker belangrijkquote:Op vrijdag 10 september 2004 19:09 schreef Xtreem het volgende:
[..]
spuit 5,5
quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:09 schreef BazzoS het volgende:
[..]
een stuk sneller, vooral onderin toeren, en een bult herrie (lees: Kolereherrie)
quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:10 schreef BazzoS het volgende:
[..]
lekker belangrijk
Lekker! Smakelijkquote:Op vrijdag 10 september 2004 19:15 schreef BoJo het volgende:
jeeeeej, m'n lasange is er, ff eten
faculteitsgebouw in welke stad?quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:16 schreef Scheepschroef het volgende:
Op oproepbasis, zag een flyer hangen in een faculteitsgebouw.
thanx, hey eigenlijk ben jij nu mijn concullegaquote:Op vrijdag 10 september 2004 19:17 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Lekker! Smakelijk.
.
Ohja, je doet nu ook support hè? Bevalt het een beetje?quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
thanx, hey eigenlijk ben jij nu mijn concullega![]()
Heb eerst nog training, net een week basic computerzooi gehad (boooring) en volgende week producttraining en daarna nog een week communicatieve training ofzo. Dus duurt nog ff voordat ik de dodo's aan de lijn hebquote:Op vrijdag 10 september 2004 19:19 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ohja, je doet nu ook support hè? Bevalt het een beetje?
Te langquote:Op vrijdag 10 september 2004 19:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
Heb eerst nog training, net een week basic computerzooi gehad (boooring) en volgende week producttraining en daarna nog een week communicatieve training ofzo. Dus duurt nog ff voordat ik de dodo's aan de lijn heb![]()
Ohja Fujitsu doet het in 14 talen zag ik vandaag![]()
Hoelang doe jij het nu?
quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:21 schreef Xtreem het volgende:
*achtergesteld & vervangen voelt*
holi shit dat is echt langquote:Op vrijdag 10 september 2004 19:24 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Te lang. Sinds juni 2000, maar ik ben dus nu ook 2e lijns support, en hoef zelf geen dodo's ,eer te spreken
.
Zoek alvast de mute knop voordat je gaat beginnen met een gesprekquote:Op vrijdag 10 september 2004 19:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ben benieuwd of ik niet in de lach ga schieten bij hele domme mensen
goeie tipquote:Op vrijdag 10 september 2004 19:29 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Zoek alvast de mute knop voordat je gaat beginnen met een gesprek
Vast wel in het begin, en mensen die heel erg stotteren is voor sommigen ook schijnbaar erg moeilijk om daar koel onder te blijven.quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
holi shit dat is echt lang![]()
ik ben benieuwd of ik niet in de lach ga schieten bij hele domme mensen
stotterende mensen heb ik al wel mee te maken gehad in de winkel nog, heb ik wel geduld mee.quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:32 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Vast wel in het begin, en mensen die heel erg stotteren is voor sommigen ook schijnbaar erg moeilijk om daar koel onder te blijven.
Hou 's op met mijn gedachten te lezen, ik ging kijken of je al online was en precies op dat moment kwam er zo'n meldinkjequote:Op vrijdag 10 september 2004 19:29 schreef ook_gek het volgende:
hallo![]()
En ja die komkommer kan afbreken als je hem daar stoptquote:Op vrijdag 10 september 2004 19:34 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Hou 's op met mijn gedachten te lezen, ik ging kijken of je al online was en precies op dat moment kwam er zo'n meldinkje
quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En ja die komkommer kan afbreken als je hem daar stopt![]()
Vroeg ik me gewoon af weet jequote:Op vrijdag 10 september 2004 19:37 schreef ook_gek het volgende:
Waarom wil je weten of ik online ben![]()
Denk d'rom, als je je niet gedraagt huwelijk ik je uitquote:Op vrijdag 10 september 2004 19:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En ja die komkommer kan afbreken als je hem daar stopt![]()
Kijk je wel uit voor ook_gek schatje?quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:34 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Hou 's op met mijn gedachten te lezen, ik ging kijken of je al online was en precies op dat moment kwam er zo'n meldinkje
Aan je zelf zekerquote:Op vrijdag 10 september 2004 19:39 schreef LoverGirl het volgende:
Denk d'rom, als je je niet gedraagt huwelijk ik je uit
Wel nee. Lichtjes gestoord mee nietquote:Op vrijdag 10 september 2004 19:39 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Kijk je wel uit voor ook_gek schatje?
LEVENSGEVAARLIJK DIE GAST!!!
Oh, dat had ik al door hoor, maak jij je maar geen zorgenquote:Op vrijdag 10 september 2004 19:39 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Kijk je wel uit voor ook_gek schatje?
LEVENSGEVAARLIJK DIE GAST!!!
Neej, aan de buurjongen, en ik heb gehoord dat je maar drie schapen en een fles jenever oplevert jep, regelrecht van pa gejatquote:Op vrijdag 10 september 2004 19:41 schreef ook_gek het volgende:
Aan je zelf zeker
Oh god... hij gelooft het zelf...quote:Wel nee. Lichtjes gestoord mee niet![]()
D-devil is mijn nieuwe special friendquote:Op vrijdag 10 september 2004 19:40 schreef Xtreem het volgende:
uit het oog... lul! overloper!
Is nog veel. Jij daar in tegen ben niks waard. Jij bent nog minder dan een pluisje stof.quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:45 schreef LoverGirl het volgende:
Neej, aan de buurjongen, en ik heb gehoord dat je maar drie schapen en een fles jenever oplevert
*blockt op msn*quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
D-devil is mijn nieuwe special friend![]()
Niet dat je straks huilend naar me toe komt om te vertellen dat je opgesloten gaat worden in een gesticht omdat je in aanraking bent gekomen met ook_gek; Ik heb 2x met die gast een paar honderd km in de auto afgelegd en dat is geen aanrader! Je voelt je hersencellen afsterven met die gasst naast je!quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:45 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Oh, dat had ik al door hoor, maak jij je maar geen zorgen
quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:47 schreef BoJo het volgende:
ik stond vandaag een half uur in de Intertoys omdat ik niet wist wat ik voor een jongetje dat 4 word morgen moest kopen.![]()
En wat is speelgoed duuuuur !!! Nooit gerealiseerd![]()
Volgende IAA zeker weer?quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:49 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Niet dat je straks huilend naar me toe komt om te vertellen dat je opgesloten gaat worden in een gesticht omdat je in aanraking bent gekomen met ook_gek; Ik heb 2x met die gast een paar honderd km in de auto afgelegd en dat is geen aanrader! Je voelt je hersencellen afsterven met die gasst naast je!
Het homotje heeft nog niet gereageerd op mijn uitnodiging om naar de Autosalon van Parijs te gaan eind deze maand...quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Volgende IAA zeker weer?
Ik zei toch dat ik het LETTERLIJK over had genomen? of niet? oh, like I carequote:Op vrijdag 10 september 2004 19:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is nog veel. Jij daar in tegen ben niks waard. Jij bent nog minder dan een pluisje stof.
Vraag maar aan Yilmaz en achmed.
Waar haal je de moed vandaanquote:Op vrijdag 10 september 2004 19:49 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Niet dat je straks huilend naar me toe komt om te vertellen dat je opgesloten gaat worden in een gesticht omdat je in aanraking bent gekomen met ook_gek; Ik heb 2x met die gast een paar honderd km in de auto afgelegd en dat is geen aanrader! Je voelt je hersencellen afsterven met die gasst naast je!
Heb ik wel gedaan. Jij wilde de 25ste gaan. Maar dan kan ik dus niet. Zit ik in belgie of aan tafel bij m,n familie wegens de verjaardag van m,n oma.quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:52 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Het homotje heeft nog niet gereageerd op mijn uitnodiging om naar de Autosalon van Parijs te gaan eind deze maand...
quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:52 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik het LETTERLIJK over had genomen? of niet? oh, like I care
En kijk maar uit, ik weet waar je bed slaapt en waar je huis woont en waar je baan werkt en straks ga ik je telefoon op laten bellen hóówr!
[..]
Ik zal hem vanavond wel weer is wakker laten schrikken met een Arie door z'n straat...
Waar haal je de moed vandaan
Tja, dood ga je toch
Dan lig ik dood te gaan ergens in belgie.quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:56 schreef Ballebek het volgende:
De 26e?
Alleen als ie van Villeroy & Boch isquote:Op vrijdag 10 september 2004 19:57 schreef LoverGirl het volgende:
Wil je spiegelogische bijstand?
Een pijpbeurt hebben we meer aan denk ikquote:Op vrijdag 10 september 2004 19:57 schreef LoverGirl het volgende:
Wil je spiegelogische bijstand?
quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En heb je vanavond weer een Ferrari dan![]()
Doe nou is niet zo onaardig; anders tieft ik je er halverwege parijs -> belgie uit en kan je een stukje lopen langs de Autoroutequote:Op vrijdag 10 september 2004 19:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Een pijpbeurt hebben we meer aan denk ik![]()
Ik moet zo weg. Nou ja moetenquote:Op vrijdag 10 september 2004 19:59 schreef Ballebek het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:59 schreef Ballebek het volgende:
[..]
![]()
Ik ga straks bij die ene gast (waarvan ik toen ook die 308 had) naar zijn geheime collectie kijken.quote:Op vrijdag 10 september 2004 20:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik moet zo weg. Nou ja moeten
Maar uhm kan je hem regelen dan.
Ik wil op zeker dan een stuk met je mee tuffen
Hoe laat denk je dan in scheveningen te zijn?
Want?quote:Op vrijdag 10 september 2004 20:02 schreef D-Devil het volgende:
Doom 3, kutszooi.
ik bedoel ze kan beter jou en mij een goeie pijp beurt gevenquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:00 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Doe nou is niet zo onaardig; anders tieft ik je er halverwege parijs -> belgie uit en kan je een stukje lopen langs de Autoroute
Weet je wel hoeveel buurjongens ik heb?quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Een pijpbeurt hebben we meer aan denk ik![]()
Vertel liever eens wat over je buurmeisjes 15 - 25 Jaarquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:03 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel buurjongens ik heb?
Ik ga zo als het goed is naar de kampervoelie straat in den haag.quote:Op vrijdag 10 september 2004 20:01 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik ga straks bij die ene gast (waarvan ik toen ook die 308 had) naar zijn geheime collectie kijken.
Hij moet alleen nog ff terugbellen...
Ik heb je toch gezegd dat ik een tweede auto wil
ah, we hebben een ervaringsdeskundige in ons middenquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:03 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
heb je geen zus van 20+quote:Op vrijdag 10 september 2004 20:03 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
http://pedopas.iiivx.net/quote:Op vrijdag 10 september 2004 20:04 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Vertel liever eens wat over je buurmeisjes 15 - 25 Jaar
WTF ga je daar doen dan?quote:Op vrijdag 10 september 2004 20:05 schreef Ballebek het volgende:
Ik ga vanavond sowieso naar het Kamperfoelieplein
Neuh, ik ben in het Hell level tegen een Guardian aan het vechten, ik ram 80 raketten in zijn aars, blijkt nu pas na een uur dat ik die blauwe bol boven hem moet neerschietenquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:03 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Want?
Moet je um maar kope in de
quote:Op vrijdag 10 september 2004 20:09 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Neuh, ik ben in het Hell level tegen een Guardian aan het vechten, ik ram 80 raketten in zijn aars, blijkt nu pas na een uur dat ik die blauwe bol boven hem moet neerschieten.
.
Die zijn gevlucht, getrouwd, studeren, wonen over de grens of werken part- danwel fulltime binnen- danwel buitenshuisquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:04 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Vertel liever eens wat over je buurmeisjes 15 - 25 Jaar
Neej... ik ben de oudste thuisquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb je geen zus van 20+
Oh daar ben je nu pas achter?quote:
Goed hequote:Op vrijdag 10 september 2004 20:09 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Neuh, ik ben in het Hell level tegen een Guardian aan het vechten, ik ram 80 raketten in zijn aars, blijkt nu pas na een uur dat ik die blauwe bol boven hem moet neerschieten.
.
Ach, dat geeft niet hoorquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:11 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Die zijn gevlucht, getrouwd, studeren, wonen over de grens of werken part- danwel fulltime binnen- danwel buitenshuis
[..]
Neej... ik ben de oudste thuis
[..]
Oh daar ben je nu pas achter?
Nee.... wel dat Bal op 15 valtquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:11 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Oh daar ben je nu pas achter?
Don't worry, m'n cam ligt er al een tijdje uitquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee.... wel dat Bal op 15 valt
Ik val helemaal nergens op...quote:Op vrijdag 10 september 2004 20:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee.... wel dat Bal op 15 valt
Nee dat is niet leukquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:23 schreef LoverGirl het volgende:
JUK!
Ga ook_gek vervelen ofzo
valt wel op dat als er wijven in de chat zijn dat jij er dan ook weer bentquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:20 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ach, dat geeft niet hoor
Ag daar hebben we weer de homoquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:26 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
valt wel op dat als er wijven in de chat zijn dat jij er dan ook weer bent
Heel goed gezien menneke!quote:Op vrijdag 10 september 2004 20:26 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
valt wel op dat als er wijven in de chat zijn dat jij er dan ook weer bent O^
je kan niet vroeg genoeg beginnen met het opbouwen van de autokennisquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:19 schreef ook_gek het volgende:
Hij is 4 jaar. Die weet niet eens wat DTM is![]()
vallen op... geilen op... detailsquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:25 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik val helemaal nergens op...
Denk erom, ik ben al misselijkquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:30 schreef Xtreem het volgende:
[..]
vallen op... geilen op... details
Word jij misselijk dan als je geil wordquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:30 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Denk erom, ik ben al misselijk
Nou ja rekt het niet dan scheurt het welquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:32 schreef Ballebek het volgende:
Wat zou ik nou met een 15 jarige moeten?
ik neem aan dat ik je dat niet hoef uit te leggen?quote:Op vrijdag 10 september 2004 20:32 schreef Ballebek het volgende:
jaja...quote:Op vrijdag 10 september 2004 20:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou ja rekt het niet dan scheurt het wel![]()
Lieve schat. Ik wil het niet eens wetenquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:32 schreef Ballebek het volgende:
Okee, geen alcohol meer voor jou vandaag...quote:Op vrijdag 10 september 2004 20:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Word jij misselijk dan als je geil word![]()
Mijn lul word onder bepaalde omstandigheden misselijk en dan moet hij wel eens kotsen
Verzin 's wat origineelsquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou ja rekt het niet dan scheurt het wel![]()
Oh, get a lifequote:Op vrijdag 10 september 2004 20:34 schreef Xtreem het volgende:
[..]
jaja...
als het kan schommelen, kan het ook wippen
ach daar hebben we de vriendin- en vrouwloze puber weerquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ag daar hebben we weer de homo
Wedden dat PeuRac ook nog vandaag online komt![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2004 20:38 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 september 2004 20:39 schreef BoJo het volgende:
Neeeej he... bezuinigd op het onderhoudscontract? Dat komt niet meer goed, geloof ikquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:40 schreef Xtreem het volgende:
[..]
en 15jarige:
ik huur al 2 jaar een leven
eigenlijk wel.. 6 jaar geleden...ik wil weer jong zijnquote:Op vrijdag 10 september 2004 21:07 schreef D-Devil het volgende:
15, damn dat is alweer even geleden.. nou ja, niet zo heel lang maar toch.
Voor mij al 7 jaarquote:Op vrijdag 10 september 2004 21:11 schreef Thermo het volgende:
[..]
eigenlijk wel.. 6 jaar geleden...ik wil weer jong zijn![]()
Hebben jullie een ideeënbus of iets dergelijks op school? Anoniem briefje erin... misschien helpt het.argumenten zijn handiger dan "hij is stom" enzo...quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:23 schreef MutZ het volgende:
Wat heb ik een klootzak voor wiskunde zeg... Heb nu een week les van hem en moest vandaag (met nog 4 anderen) al nablijven...We waren met ons 4e uurtje wiskunde voor vandaag bezig... Hadden allemaal ons huiswerk zo goed als af en we waren toen gaan praten... We hadden het onderwerp Ghostrider net afgerond en waren net aan Top Gear begonnen... Daar is toch niets mis mee??
Of we ons werk nou thuis maken of op school... Maakt geen reet uit... We worden daar behandeld als kleuters en uitleggen kan hij ook al niet... Hij snapt zelf de stof niet eens...Dan vraag je wat, komt hij er niet uit en dan zegt hij: daar kom ik de volgende keer op terug...
Dat werkt lekker...
een wijs vrouw heeft ooit 'ns gezegd:quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:57 schreef Scheepschroef het volgende:
Ik wil een knuffeltje!
quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:03 schreef Xtreem het volgende:
[..]
een wijs vrouw heeft ooit 'ns gezegd:
Alle mannen praten over auto's. Doen ze dat niet, zijn ze homo.
Ik denk dus: ah! hier in PTA ben ik van die nichten af.
Kom jij aan met je knuffels
op-tie-fen!
't spijt me, maar vrouwen die over auto's lullen zijn meestal manwijven.quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:06 schreef MutZ het volgende:
[..]
En hoe zit dat met vrouwen??
*ril*quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:11 schreef Scheepschroef het volgende:
BIj werktuigbouwkunde heb je meisjes waarmee je gesprekken kunt voeren over de voordelen van dry-sump smering![]()
vor mij 9 jaar geledenquote:Op vrijdag 10 september 2004 21:18 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Voor mij al 7 jaar.
quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:10 schreef Xtreem het volgende:
[..]
't spijt me, maar vrouwen die over auto's lullen zijn meestal manwijven.
vrouwen met een sexy, zakelijk pakje in een strakke auto zijn, maar ze moeten er niet over gaan praten
![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:12 schreef Xtreem het volgende:
[..]
*ril*
daar zou die van mij bijna spontaan van gaan hangenmutz
quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:15 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik kan er wel tegen hoorquote:Op vrijdag 10 september 2004 22:15 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik heb zin om in een kleine cabrio (donkervoort, elise, etc) te rijden of op een gele Ducati. Heb geen idee waarom maar daar heb ik nu echt zin inquote:Op vrijdag 10 september 2004 23:47 schreef ook_gek het volgende:
pfffffffffffffff verveeeeeeeeeeeeeeeel me
Zo een super 7 kloon of zo?quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb zin om in een kleine cabrio (donkervoort, elise, etc) te rijden of op een gele Ducati. Heb geen idee waarom maar daar heb ik nu echt zin in![]()
Wel nee ik heb goed gespaart dus wie weetquote:Op zaterdag 11 september 2004 00:26 schreef hermandeperman het volgende:
dat zal nog wel ff duren zeker ook_gek... maargoed ik ga slapen
quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:38 schreef LoverGirl het volgende:
Oh, ik word naar boven geschopt, tot overmorgen iedereen
Waar was je met de Ferrariquote:Op zaterdag 11 september 2004 02:16 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ga je lekker uit je smoel stinkenquote:Op zaterdag 11 september 2004 02:35 schreef Hugster het volgende:
zo.. de plaatselijke kameel heeft me net een heerlijk pizza shoarma gebracht.. eetse!![]()
![]()
maakt opzich niet uit, want ga morgen toch niet uit.. echt TE VEEL te doen nog voor schoolquote:Op zaterdag 11 september 2004 02:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ga je lekker uit je smoel stinken![]()
Een niet nader te noemen persoon heeft dit gedaan. Dan ben je ECHT dom. Je weet tochquote:alleen tieft er ff een dikke klodder knoflooksaus over me shirt+broek
ik werd ineens opgehaald om 0:00 door vrienden, ze komen niet uit Amsterdam en toen wilden ze per se naar "Cooldown" op het Rembrandsplein , gare tent.quote:Op zaterdag 11 september 2004 00:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zo een super 7 kloon of zo?
Ik wil best graag zo een bak hebben![]()
Als ik een Porsche 911 heb die oud is met rolbeugel verlaagt en dat soort shit kom ik je ophalen
Als ik hem nu al gehad had. Was ik naar je toe gereden![]()
Effe blazen met zo een bak
Maar goed heb er nog geen 1![]()
idd, dit was de 2de keer voor mij, de 1ste kaar had ik het aal gezien. Waarom heb ik altijd het gerluk dat er 1`4 jarige meisjes tegen me aan gaan dasnenquote:Op zaterdag 11 september 2004 02:53 schreef ook_gek het volgende:
Whahah the cooldown caffe of niet![]()
DAt is zo geweldig fout
Ik vind het helemaal geweldig daar hahah. Ben er 4X geweest en toen helemaal los gegaan. Alles mag daar. Op de bar dansen whehehquote:Op zaterdag 11 september 2004 02:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
idd, dit was de 2de keer voor mij, de 1ste kaar had ik het aal gezien. Waarom heb ik altijd het gerluk dat er 1`4 jarige meisjes tegen me aan gaan dasnen![]()
Dan vraag ik hoe oud ze is zegt ze 17 word 18 , kijk ik haar aan en ze schaamt zich gelijk al dat kan je gwwoon zien en dan zegt ze lacherig 14!!!!@@!! terring![]()
maar ik hou niet van Porsche.![]()
ja ik dans eihenlijk ook opalles als ik verder heen ben maar m'n vrienden zin wat kieskeuriger, ebttje jammerquote:Op zaterdag 11 september 2004 03:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal geweldig daar hahah. Ben er 4X geweest en toen helemaal los gegaan. Alles mag daar. Op de bar dansen wheheh![]()
Die is wel super stoer hequote:Op zaterdag 11 september 2004 03:05 schreef BoJo het volgende:
dit vin ik wel een aardige fiets 9-)
[afbeelding]
mijn vrienden slepen me er opquote:Op zaterdag 11 september 2004 03:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja ik dans eihenlijk ook opalles als ik verder heen ben maar m'n vrienden zin wat kieskeuriger, ebttje jammer![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2004 03:11 schreef ook_gek het volgende:
mij ook. Alleen doe ik het niet. Ik weet zeker dat ik me dood ga rijden.
quote:Op zaterdag 11 september 2004 03:12 schreef ook_gek het volgende:
ik zou een R6 willen hebben of nog gekker een R1 maar op zeker dat ik dan dat gas ga open trekken en zeker weten gek ga rijden. Links en rechts tussen en om auto,s heen.....
gefelcitraaat !!!!@!quote:Op zaterdag 11 september 2004 03:15 schreef ook_gek het volgende:
Mensen mensen ik ga lekker m,n bedje op zoeken. Maar niet voor dat ik het volgende gezegt heb.
Dit is officieel mijn 30.000ste post op het forum
Gefeli ouwe gek!quote:Op zaterdag 11 september 2004 03:15 schreef ook_gek het volgende:
Mensen mensen ik ga lekker m,n bedje op zoeken. Maar niet voor dat ik het volgende gezegt heb.
Dit is officieel mijn 30.000ste post op het forumAantal posts: 30.000 (gemiddeld 29 per dag)
wil je niet zo roepenquote:Op zaterdag 11 september 2004 10:39 schreef BazzoS het volgende:
BobJeauuu!
quote:Op zaterdag 11 september 2004 10:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
wil je niet zo roepen![]()
voel me zo gaar![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2004 10:47 schreef BoJo het volgende:
pfff ik schrijf wel beroerd zeg![]()
en ik wil helemaal geen motor![]()
dat is wel duidelijk jaquote:Op zaterdag 11 september 2004 10:49 schreef BazzoS het volgende:
o mijn godjij bent echt niet jezelf meer (letterlijk en figuurlijk) als je gezopen+geblowed hebt
BoJo <---> BobJoquote:Op zaterdag 11 september 2004 10:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat is wel duidelijk ja![]()
Môge, gefeli met je 30k posts!quote:Op zaterdag 11 september 2004 10:52 schreef ook_gek het volgende:
goedemorgen
waar is de taart?quote:Op zaterdag 11 september 2004 10:52 schreef ook_gek het volgende:
goedemorgen
niet hier iig?!!quote:Op zaterdag 11 september 2004 10:54 schreef BazzoS het volgende:
[..]
waar is de taart?
hier ook nietquote:Op zaterdag 11 september 2004 10:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
niet hier iig?!!
Stuur ff over msn ofzoquote:Op zaterdag 11 september 2004 10:58 schreef hermandeperman het volgende:ik luister nu De Smurfen-Feest - Happy Birthday
Wat een rampenzooi... als je chagerijnig bent moet je dit luisteren, wordt je vanzelf vrolijk
DAAR GAAN WE...... HIEPERDEPIEPquote:Op zaterdag 11 september 2004 11:03 schreef BazzoS het volgende:
o mijn god, nu gaan we het beleven
quote:Op zaterdag 11 september 2004 11:06 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ga naar The Box smsen
Ik heb nieuws voor je: je bént ook niet goed snikquote:Op zaterdag 11 september 2004 11:13 schreef BoJo het volgende:
ik dacht dat ik niet goed snik was![]()
correctie: ik ben niet goed snik als ik gedronken+geblowt hebquote:Op zaterdag 11 september 2004 11:14 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je: je bént ook niet goed snik
volgens mijn welingelichte bronnen ben je dat ook nietquote:Op zaterdag 11 september 2004 11:13 schreef BoJo het volgende:
ik dacht dat ik niet goed snik was![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2004 11:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
correctie: ik ben niet goed snik als ik gedronken+geblowt heb![]()
ik weet niet eens wat ik gerookt heb![]()
das een teken dat het goed spul wasquote:Op zaterdag 11 september 2004 11:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
correctie: ik ben niet goed snik als ik gedronken+geblowt heb![]()
ik weet niet eens wat ik gerookt heb![]()
ik blow/rook en drink eigenlijk nooit dus zodra ik het wel doe dan heeft het bij mij wel een extra sterk effect.quote:Op zaterdag 11 september 2004 11:19 schreef BazzoS het volgende:
[..]
das een teken dat het goed spul was
Ik drink wel, ik rook nietquote:Op zaterdag 11 september 2004 11:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik blow/rook en drink eigenlijk nooit dus zodra ik het wel doe dan heeft het bij mij wel een extra sterk effect.![]()
volgens mij was het hasj, want van wiet word ik paranoia, vandaar dat ik het nooit rook. Vooral als ik na het blowen moet rijden dan rij ik alsof ik net 36 mensen heb omgelegd en ze in m'n kofferbak gepropt en dan is elke auto die ik zie politiequote:Op zaterdag 11 september 2004 11:21 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ik drink wel, ik rook niet
ik ga maar boodschappen doen, daarna kijken of dat kereltje z'n DTM autow leuk vindt, tjauw mensenquote:Op zaterdag 11 september 2004 11:24 schreef BazzoS het volgende:
ik ga, ff formule 1 kijke(duitse RTL, vrije training)
lekker hequote:Op zaterdag 11 september 2004 11:34 schreef D-Devil het volgende:
Goedemorgen. Damn, normaal slaap ik niet zo lang
.
Nee, nu moet ik nog zo laat naar de winkel, dan kan ik beter om 9 uur opstaanquote:Op zaterdag 11 september 2004 11:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
lekker he![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2004 11:34 schreef ook_gek het volgende:
charly lownoise en mentel the - live at london.
dat nummer moet ik hebben. Maar nergens te vinden he.
en de single cd ben ik kwijt
* hermandeperman aan het downloaden isquote:Op zaterdag 11 september 2004 12:07 schreef Hugster het volgende:
Moggeh
huiswerk![]()
[..]
die is inderdaad meestelijk! ik zat er laatst ook nog aan te denken, mischien heb ik em nog wel ergens
The Ultimate SexTrack ook![]()
hij had vast een tikfout gemaakt in de searchboxquote:Op zaterdag 11 september 2004 12:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
* Hugster aan het downloaden is![]()
Je moet wel goed zoeken ook_gek
Whehehehequote:Op zaterdag 11 september 2004 12:17 schreef Hugster het volgende:
*KLIK* Ook_gek of bal, voer dit ff uit @ de autosalon Paris
Hahahahquote:Op zaterdag 11 september 2004 12:17 schreef Hugster het volgende:
ik ook...nietquote:Op zaterdag 11 september 2004 12:32 schreef ook_gek het volgende:
pfff ik ben kapot en heb nergens zin in
dus jij wilt graag sex met een duitserquote:Op zaterdag 11 september 2004 12:40 schreef MutZ het volgende:
Bier zorgt voor gezonder seksleven
zie je nu wel dat het helemaal niet zo slecht isquote:Op zaterdag 11 september 2004 12:40 schreef MutZ het volgende:
moet er nu nog ff niet aan denkenquote:Op zaterdag 11 september 2004 12:40 schreef MutZ het volgende:
*herkenbaarquote:Op zaterdag 11 september 2004 12:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
zie je nu wel dat het helemaal niet zo slecht is![]()
Nu mijn vriendin nog zover krijgen dat ze bier gaat drinken![]()
"doe mij maar een wijntje"![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:47 schreef BoJo het volgende:
ik heb helemaal geen zin in die peuterverjaardag
natuurlijke shit is slecht voor je, probeer eens MDMA, is veel leukerquote:Op zaterdag 11 september 2004 11:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
volgens mij was het hasj, want van wiet word ik paranoia, vandaar dat ik het nooit rook. Vooral als ik na het blowen moet rijden dan rij ik alsof ik net 36 mensen heb omgelegd en ze in m'n kofferbak gepropt en dan is elke auto die ik zie politie![]()
"drugs are baaad..mmmhhkaay"![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:51 schreef Xtreem het volgende:
zo keek je in apeldoorn al![]()
raarrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 11 september 2004 12:47 schreef BoJo het volgende:
ik heb helemaal geen zin in die peuterverjaardag
quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
wat de neuk drink/blow/ jij ineens??? tsssk... ik wist het wel! zo keek je in apeldoorn al![]()
jij dacht zeker ook dat ik stoned was op de meetquote:Op zaterdag 11 september 2004 12:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jaquote:Op zaterdag 11 september 2004 12:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
raarrrrrrrrrrr![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja![]()
nou dan ga ik maar eens, op naar al die krijsende kinderen met m'n kater![]()
![]()
heb ik ook tegen jou gezegt weet je dat niet meerquote:Op zaterdag 11 september 2004 12:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
jij dacht zeker ook dat ik stoned was op de meet![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja![]()
nou dan ga ik maar eens, op naar al die krijsende kinderen met m'n kater![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2004 13:07 schreef ook_gek het volgende:
beter dan je moeder neuken
quote:Op zaterdag 11 september 2004 13:09 schreef Hugster het volgende:
BoJo zo op die verjaardag van dat kleutertjeen dat kleutertje zo van [afbeelding]
check check check check check check check the enzovoortquote:Op zaterdag 11 september 2004 12:07 schreef Hugster het volgende:
Moggeh
huiswerk![]()
[..]
die is inderdaad meestelijk! ik zat er laatst ook nog aan te denken, mischien heb ik em nog wel ergens
The Ultimate SexTrack ook![]()
da's wel iets voor Mark jaquote:Op zaterdag 11 september 2004 12:17 schreef Hugster het volgende:
* BazzoS verzameling doorzoekt naar nummertjequote:Op zaterdag 11 september 2004 13:17 schreef Hugster het volgende:
Kissss the penis
Stuur die ook ff naar mij...quote:Op zaterdag 11 september 2004 10:58 schreef hermandeperman het volgende:ik luister nu De Smurfen-Feest - Happy Birthday
Wat een rampenzooi... als je chagerijnig bent moet je dit luisteren, wordt je vanzelf vrolijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |