abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22624928
Ja, ik heb een test gehad.
Ik doe een compacte opleiding (=vast aantal lessen in een bepaalde periode), omdat ik in januari naar het buitenland vertrek en ik dan mijn rijbewijs wil hebben.
Als ik na 20 uur al toe ben aan het examen is dat goed, wel jammer dat ik dan nog 15 lessen krijg idd.
Maar ja, dan heb ik wel meer rijervaring!
pi_22625022
Ik ben 19 augustus begonnen met rijlessen. Het is gelukkig niet zo druk bij de rijschool en probeer ik 2 a. 3 lessen in de week te rijden. Ik zit nu op 15 lessen. Volgende week donderdag mag ik meteen 3u achterelkaar rijden (3 lessen). Ik ben benieuwd hoe het zal gaan.
Achteruit parkeren en file-parkeren heb ik al gedaan, ging erg goed. Ook al op de snelweg (nou ja, autoweg met 100 km/h) geweest en ingehaald.

1 Nov. heb ik mijn theorie-examen in Leeuwarden. Wens me suc6 ...
Medio dec/jan. hoop ik af te rijden.
pi_22629932
Mmmmm, afgelopen maandag Theorie, 8 fout

IK denk dat ik de week na de vakantie weer op ga.

We'll see.
pi_22650289
YES!!!! Vandaag in een keer geslaagd!

Nu een vraagje over proefrijden aan jullie: zijn hier geschreven regels voor? Moet je je rijbewijs minimaal een bepaalde tijd hebben? Zo niet, hoever kun je gaan? Heeft iemand dat al een keer geporbeerd? Bijvoorbeeld meteen een bezoekje brengen bij BMW ?
pi_22652626
Zover ik weet bestaan er geen regels voor. Maar bedrijven kunnen je weigeren omdat je jong bent (en waarschijnlijk geen $$$).

Een man van 50 in een maatpak laten ze eerder proefrijden in een 5-serie dan een jongeman van 22 in een t-shirt.
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 09:22:42 #231
81996 Bond
License to kill
pi_22656333
Net weer rijles gehad
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 00:34 schreef yup het volgende:
Zover ik weet bestaan er geen regels voor. Maar bedrijven kunnen je weigeren omdat je jong bent (en waarschijnlijk geen $$$).

Een man van 50 in een maatpak laten ze eerder proefrijden in een 5-serie dan een jongeman van 22 in een t-shirt.
Als jij daar als 18 jarige binnen komt in pak, willen ze je heus wel een proefrit laten maken
Als je je papie meeneemt moet het ook lukken
Geen commentaar
pi_22656507
Tjeetje, jij hebt vroeg rijles zeg!
Ik heb het steeds rond 11/12 uur en heel soms op een ander tijdstip.
pi_22656570
doen jullie allemaal een tussentijdsetoets?

Ik was 6 jaar geleden een van de allereerste die dit gedaan had en vond het echt relaxed. Ik ben dan ook in 1 keer geslaagd voor theorie en praktijk. Had vrijstelling van bijzondere verrichtingen op het afrijden.

Succes allemaal!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_22657249
ik had ook tussentijdse toets... echter daar besteede ik niet veel aandacht aan en volgens de betreffende examinator was ik keihard gezakt. Nog 2 lesjes gehad daarna en in 1x geslaagd voor me praktijk! . Naderhand vind ik het weggegooid geld.
pi_22657436
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 09:59 schreef Karliene het volgende:
Tjeetje, jij hebt vroeg rijles zeg!
Ik heb het steeds rond 11/12 uur en heel soms op een ander tijdstip.
Ik les ook altijd vrij vroeg. 8 uur 's morgens is heel relaxed. Niet teveel verkeer enzo.
Nog even bijzondere verrichtingen geoefend. Alles ging goed dus ik kan binnenkort op.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_22657471
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 10:05 schreef Vicky het volgende:
doen jullie allemaal een tussentijdsetoets?

Ik was 6 jaar geleden een van de allereerste die dit gedaan had en vond het echt relaxed. Ik ben dan ook in 1 keer geslaagd voor theorie en praktijk. Had vrijstelling van bijzondere verrichtingen op het afrijden.

Succes allemaal!!
Ik wilde helemaal geen tussentijdse toets. Het werd mij wel aangeboden. Ik moest en zou laten zien dat ik alles in 1 keer met het examen kon laten zien, zonder etappes. Het is me nog gelukt ook
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_22658105
Ik had ook geen tussentijdse toets, maar ik kon de bijzondere verichtingen juist zo goed, dat dat alleen maar rlx was om op mn examen te doen
pi_22703107
hoeveel openvragen en meerkeuze krijg je bij het autotheorie examen?
pi_22704901
50 vragen waar van 5 open vragen ofzo... maar dat zijn vragen zoals hoebreed mag de auto zijn... hoehard mag je nier... bla bla dus
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 16:47:59 #240
38360 masuyo
Where will you go
pi_22726979
vanmorgen mijn rijbewijs gehaald in 1x ik is helemaal happy
I’m so sick of speaking words that no one understands
Is it clear enough that you can’t live your whole life all alone
I can hear you in a whisper
But you can’t even hear me screaming
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 16:52:58 #241
81996 Bond
License to kill
pi_22727080
Morgen weer rijles, wie is er morgen om een uurtje of 9 in amersfoort?
Geen commentaar
pi_22727119
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 17:45 schreef firecow het volgende:
50 vragen waar van 5 open vragen ofzo... maar dat zijn vragen zoals hoebreed mag de auto zijn... hoehard mag je nier... bla bla dus
Er zitten ook strikvragen in hoor...

Grappigste vond ik:

Hoevaak moet een aanhanger van 900 kilo met 4 wielen gekeurd worden

A. 1 jaar
B. 3 jaar
C. Nooit

Nou die vond ik echt lachen, en de grap is, er zijn gewoon gasten die A en B hebben geantwoord
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 16:47 schreef masuyo het volgende:
vanmorgen mijn rijbewijs gehaald in 1x ik is helemaal happy
Gefeliciteerd!
pi_22727144
APK gekeurd, that is...
pi_22738280
Ik had zo'n foto van een auto die met aanhanger, de snelweg oprijdt met de vraag, hoe hard mag je hier? En dan nog mensen die 120 antwoorden
pi_22739405
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 00:23 schreef MillFreak het volgende:
Ik had zo'n foto van een auto die met aanhanger, de snelweg oprijdt met de vraag, hoe hard mag je hier? En dan nog mensen die 120 antwoorden
Ja die is ook een goeie, of een autoweg bord (waar je 100 mag), mensen tikken 100 in, terwijl je met caravan 80 mag
pi_22739743
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 01:08 schreef yup het volgende:

[..]

Ja die is ook een goeie, of een autoweg bord (waar je 100 mag), mensen tikken 100 in, terwijl je met caravan 80 mag :')
Yup, al geslaagd?
Zo ja, nog interesse in een T16?

jaja, heb het topic niet doorgelezen
pi_22745273
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 01:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Yup, al geslaagd?
Zo ja, nog interesse in een T16?

jaja, heb het topic niet doorgelezen
GRRRRRRR

Mensen met rijbewijs opbokken uit dit topic

Moet 1 november afrijden, en dan heb ik waarschijnlijk zo weinig geld dat ik niet eens een Kadett 1.1 kan kopen

Eerst sparen Tommy, LANG sparen, ik verwacht ZEKER niet dat ik dit jaar nog een auto heb
pi_22745658
ik ben goed
theorie is binnen
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_22745681
blij dat ik geen vragen kreeg over die achterlijke aanhanger want daar snap ik geen drol van
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_22747587
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 12:51 schreef Steve-O het volgende:
blij dat ik geen vragen kreeg over die achterlijke aanhanger want daar snap ik geen drol van

hoeveel openvragen/meerkeuze kreeg je dan??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')