Als jij daar als 18 jarige binnen komt in pak, willen ze je heus wel een proefrit laten makenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:34 schreef yup het volgende:
Zover ik weet bestaan er geen regels voor. Maar bedrijven kunnen je weigeren omdat je jong bent (en waarschijnlijk geen $$$).
Een man van 50 in een maatpak laten ze eerder proefrijden in een 5-serie dan een jongeman van 22 in een t-shirt.
Ik les ook altijd vrij vroeg. 8 uur 's morgens is heel relaxed. Niet teveel verkeer enzo.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 09:59 schreef Karliene het volgende:
Tjeetje, jij hebt vroeg rijles zeg!
Ik heb het steeds rond 11/12 uur en heel soms op een ander tijdstip.
Ik wilde helemaal geen tussentijdse toets. Het werd mij wel aangeboden. Ik moest en zou laten zien dat ik alles in 1 keer met het examen kon laten zien, zonder etappes. Het is me nog gelukt ookquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 10:05 schreef Vicky het volgende:
doen jullie allemaal een tussentijdsetoets?
Ik was 6 jaar geleden een van de allereerste die dit gedaan had en vond het echt relaxed. Ik ben dan ook in 1 keer geslaagd voor theorie en praktijk. Had vrijstelling van bijzondere verrichtingen op het afrijden.
Succes allemaal!!
Er zitten ook strikvragen in hoor...quote:Op maandag 18 oktober 2004 17:45 schreef firecow het volgende:
50 vragen waar van 5 open vragen ofzo... maar dat zijn vragen zoals hoebreed mag de auto zijn... hoehard mag je nier... bla bla dus![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 16:47 schreef masuyo het volgende:
vanmorgen mijn rijbewijs gehaald in 1xik is helemaal happy
Ja die is ook een goeie, of een autoweg bord (waar je 100 mag), mensen tikken 100 in, terwijl je met caravan 80 magquote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:23 schreef MillFreak het volgende:
Ik had zo'n foto van een auto die met aanhanger, de snelweg oprijdt met de vraag, hoe hard mag je hier? En dan nog mensen die 120 antwoorden![]()
Yup, al geslaagd?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 01:08 schreef yup het volgende:
[..]
Ja die is ook een goeie, of een autoweg bord (waar je 100 mag), mensen tikken 100 in, terwijl je met caravan 80 mag :')
GRRRRRRRquote:Op woensdag 20 oktober 2004 01:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Yup, al geslaagd?
Zo ja, nog interesse in een T16?
jaja, heb het topic niet doorgelezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |